-
δεν αλλαζω το αυτοκινητο μου (ακομα και αν παρω αλλο).
επισης θεωρω το δανειο/δοσεις για αγορα ΙΧ μια χαρα αρκει να ειναι σε λογικα πλαισια σε σχεση με το μισθο: δεν μπορω τις υστεριες
-
Λόγω του ότι δυανύω περίπου 50.000 χλμ λόγω εργασίας κάθε περίπου 4 χρόνια είμαι υποχρεωμένος εκ των πραγμάτων να αντικαθιστώ το αυτοκίνητο.
Η αγορά του γίνεται πάντα τοις μετροιτοίς και αναλόγως το διαθέσιμο ποοόν επιλέγω τη μάρκα/μοντέλο.
Μοναδική εξαίρεση ένα citroen xantia 1.6 που πωλήθηκε σε 14 μήνες με 55.000 χιλιόμετρα και μερικές χαμένες ημέρες σε συνεργεία -
Kαλώς ή κακώς το αμάξι δεν το βλέπω σαν εργαλείο δουλειάς/εξυπηρέτησης μόνο, αλλά και ως μέσο διασκέδασης.
Από ΄κει και πέρα, είμαι πολύ μικρός για να πω πόσα αυτοκίνητα έχω αλλάξει, όμως:
όταν μπω και εγώ στην διαδικασία, καταρχήν με μετρητά για διαφόρους λόγους, και γύρω στα 5-6 χρόνια μάλλον θα μένει στα χέρια μου, καλώς εχόντων των πραγμάτων.
-
Άλλάζω αυτοκίνητο όταν μου την βαρέσει το προηγούμενο: βγάζει προβλήματα ή γενικά ζητάει, με κουράσει, αλλάξουν οι προτεραιότητητές μου ή τα θέλω μου.
Το προηγούμενο το πήρα με δάνειο. Το τελευταίο και ελπίζω και τα επόμενα μετρητοίς.
-
Αγοραζω παντα με καποια μορφη χρηματοδότησης.
Αλλαζω αναλογα με τις αναγκες μου καθε εποχη, δεν τα κραταω πανω απο 3 χρονια συνηθως. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αγοραζω παντα με καποια μορφη χρηματοδότησης.
Αλλαζω αναλογα με τις αναγκες μου καθε εποχη, δεν τα κραταω πανω απο 3 χρονια συνηθως.+1
έχω αλλάξει στα 3 αλλά και στα 5 χρόνια, πάντα με χρηματοδότηση η οποία παίζει ρόλο πάντα στην επιλογή (άτοκα - εκπτώσεις κ.λ.π.) Το καθημερινό -οικογενιακό αυτοκίνητο πρεπει να καλυπτει τις ανάγκες μου, να μου αρέσει και να είναι και καλή προσφορά την συγκεκριμένη στιγμή ως προϊόν.
για το άααλλο, αλλάζουν τα πράγματα δεν το αλλάζεις ποτε... λέμε τώρα..
-
5-6 χρόνια και μετρητά.
το Saxo VTS μου εάν δεν το στούκαρα θα το κράταγα για πάντα.
-
Ο χρόνος αλλαγής εξαρτάται από:
- Πόσο είμαι δεμένος μαζί του (το ραλλάκι το πούλησα μετά από 9 χρόνια με πολύ βαριά καρδιά)
- Πόσο ζημιάρικο αποδεικνύεται
Όσο μπορώ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ, ούτε να τους χρωστάω, ούτε να τους ξαναδώ. Συνήθως μάλιστα δίνουν και το κατιτις παραπάνω αν τους τα σκάσεις ζεστά-ζεστά.
-
Υπάρχουν αμάξια που δεν τα αλλάζεις και αλλα που απλά δεν βλέπεις την ώρα αν τα ξεφορτωθείς.
Το φιέστα μου το έδωσα στα 4 χρόνια παρα κάτι μηνες, και πήρα το 106, το οποίο θα φύγει μόνο αν το κλέψουν ή το κάνω σαν μπάλα σε καμαι κολόνα-μπαριέρα κλπ.
Απο εκεί και πέρα, ποτέ μα ποτέ δεν κάνω καλή διαχείρηση στα λεφτά μου, πάτα ξοδεύω όλα τα λεφτά που έχω πάνω μου...ή έστω αυτά που έχω να περάσω την επόμενη βδομάδα.....είτε ειναι 30 € είτε ειναι 330 €, οπότε ένα δάνειο 24-30 μηνών θα με έβαζε στη θέση μου και θα με βοηθούσε στο να κρατάω κάποια λεφτά και να τα δίνω εκει που πρέπει.
-
Δύσκολα αποχωρίζομαι αμάξι....
Εάν περάσει κάποια χρονική περίοδο περίπου 2 χρόνια
δένομαι συναισθηματικά μαζί του και δεν μου πάει η καρδιά να
το ξεφορτωθώ..
Ουφ... θα κάνω συλλογή μου φαίνεται αλλά θέλω και χώρο.
Αυτό το οικόπεδο στο χωριό καλό μου φαίνεται. -
Αναλόγως... Κάθε 2-3 χρόνια συνήθως αλλά μπορεί και αργότερα (τουλάχιστον με αυτό που έχω, μαλλον θα το κρατήσω).
Πληρώνω με το παλιό+διαφορά ντούκου. Πάντα. Δε θα έβαζα ποτέ δόσεις που 'θα υπολόγιζα' πως 'θα έχω' να τις πληρώσω.. τουλάχιστον όχι για αυτοκίνητο. Παλιότερα τα έλιωνα αλλά τώρα αλλάζω αυτοκίνητο όταν το βαριέμαι. Δεν κοροϊδεύω τον εαυτό μου ή τους άλλους, γουστάρω όταν αλλάζω αυτοκίνητο (απολαμβάνω και τη διαδικασία την ίδια) και σπάνια είναι πραγματική η ανάγκη.Παλαιού τύπου ιστορικά κάθε 2-3 χρόνια ψιλοστάνταρ...( )
-
Το παράθυρο της αλλαγής είναι μετά τα 6 και μαξιμουμ 8 έτη.Αγοράζω ότι μου τη δώσει με προυποθέσεις να έιναι sedan ή 5 πορτο. Τα τρίπορτα τα απεχθάνομαι. Επίσης η αγορά είναι πάντα cash.
-
Έτσι όπως το έχω υπολογίσει πλέον το window για αλλαγή αυτοκινήτου με το μικρότερο χάσιμο χρημάτων ειναι τα 4 με 5 έτη.
Εννοείται πάντα αγορά με μετρητά (στις αντιπροσωπείες πλέον σε κοιτάζουν σα σπάνιο ζώο οταν το αναφέρεις αυτό )
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Εννοείται πάντα αγορά με μετρητά (στις αντιπροσωπείες πλέον σε κοιτάζουν σα σπάνιο ζώο οταν το αναφέρεις αυτό )Τουλάχιστον από εκεί που πήρα το αυτοκίνητο (πληρωμή μετροιτής) έκαναν και πλαστογραφία από πάνω..βλέπεις ο αντιπρόσωπος όταν βάλαμε τις υπογραφές δεν θυμόταν ότι μου είχε δώσει αντίγραφο της παραγγελίας του αυτοκινήτου, και μετά από κάποιο καιρό (το αυτοκίνητο έκανε 6 μήνες να έρθει..) πήγε και συμπλήρωσε κι άλλα πράγματα πάνω στο χαρτί που είχαν μπει ΗΔΗ οι υπογραφές...τέσπα..
Όσον αφορά το ίδιο το θέμα, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη μιας κι είναι το 1ο μου αυτοκίνητο. Ευελπιστώ όμως, σε 5-6 χρονάκια να το αλλάξω (να έχουμε τελειώσει σχολές/στρατιωτικό, και να έχουμε πιάσει και καμιά δουλίτσα).
-
Στην οικογένεια αλλάζουμε αμάξι κάθε 5 χρόνια.Φυσικά μιλάμε μετρητής αγορά καθώς ο πατέρας μου είναι της λογικής:αν δεν έχεις τα λεφτά να το πληρώσεις εκείνη την ώρα, απλά δεν το παίρνεις.Είναι κατά των δόσεων-δανείων κτλ-κτλ.
Επειδή οι γονείς μου έχουν 2 αμάξια ουσιαστικά είμαστε σε ψάξιμο αγορά νέου αυτοκινήτου κάθε.. 2,5 χρόνια...ΥΓ:Το μέσο όρο έχω αρχίσει εγώ να τον χαλάω, καθώς κράτησα το αμάξι της μάνας μου για να μπορώ να μετακινούμαι στο πανεπιστήμιο (και όχι μόνο) και το χρέπι μου πλέον ετοιμάζεται να κλείσει τον Ιούλιο τα 8 χρόνια...
-
Το ζήτημα το καθορίζουν οι ανάγκες. Αν αυτές μένουν ίδιες, τότε δεν αλλάζω αυτοκίνητο. Αν μεταβληθούν, αλλάζω.
Το χρονικό διάστημα που παρήλθε από την αγορά δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο.
Θα έπαιζε ρόλο η αναξιοπιστία - ευτυχώς δεν έχω αξιοσημείωτα προβλήματα από όσα αυτοκίνητα πέρασαν από τα χέρια μου. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Έτσι όπως το έχω υπολογίσει πλέον το window για αλλαγή αυτοκινήτου με το μικρότερο χάσιμο χρημάτων ειναι τα 4 με 5 έτη.Εννοείται πάντα αγορά με μετρητά (στις αντιπροσωπείες πλέον σε κοιτάζουν σα σπάνιο ζώο οταν το αναφέρεις αυτό )
μην το λες αυτο!τους πωλητες δεν τους συμφερει το μετρητο γιατι χανουν την προμηθεια απο την τραπεζα και την προμηθεια απο την ασφαλεια που με χρηματοδοτιση συνηθως παει πακετο!!
Καθε πότε αλλάζετε αμάξι??? Γιατί??? Πώς το ξεπληρώνετε???