-
Εγώ πάλι νομίζω ότι, εφόσον όπως λές είσαι ένας οικογενειάρχης χωρίς 'οδηγικές ανησυχίες', δέν έχεις λόγο να πάς στο Golf. Το Auris μία χαρά είναι, γιατί:
- είναι πιο νέο μοντέλο (το Golf θα αντικατασταθεί σε λίγο καιρό).
- άν και νέο μοντέλο, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το ότι θα είναι πιο αξιόπιστο απο το Golf που ήδη έχουν χιλιοειπωθεί τα διάφορα προβληματά του (κάνε ένα search στο forum για να δείς και μόνος σου). Βέβαια αυτό θα φανεί πιο καλά στο βάθος του χρόνου...
- έχει 5 χρόνια εγγύηση, ενώ στο Golf πληρώνεις κιόλας για να γίνει η εγγύηση του 3 χρόνια!
- από όσα έχω διαβάσει σε διάφορες πηγές, έχει αξιοπρεπέστατο κινητήρα και οδική συμπεριφορά που αρκούν για ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις.
- έχει περισσότερους πόντους στα crash-test του eurο-ncap και άρα, παθητική ασφάλεια τουλάχιστον τόσο καλή όσο το Golf.
- έχω πέσει σε αρκετά topics εδώ μέσα που κάτοχοι VW παραπονιούνται για ακριβά ανταλλακτικά και service. Δέν έχω διαβάσει από όσο μπορώ να θυμάμαι κάτι ανάλογο για τα toyota.
-
Αμάξι με άσχημο όνομα = γκόμενα με τρίχες στην πλάτη.
Μπορεί να είναι καλή, χρυσοχέρα, να σου θυμίζει τη μάνα σου, αλλά αυτές οι τρίχες στην πλάτη... Πώς να τις χωνέψεις;
Auris δεν είναι όνομα αμαξιού ρε παιδιά. Μόνο και μόνο γι' αυτό δεν αξίζει να το πάρεις.
Βουρ για το Γκολφάκι.
-
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
2) άν και νέο μοντέλο, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το ότι θα είναι πιο αξιόπιστο απο το Golf που ήδη έχουν χιλιοειπωθεί τα διάφορα προβληματά του (κάνε ένα search στο forum για να δείς και μόνος σου). Βέβαια αυτό θα φανεί πιο καλά στο βάθος του χρόνου...Θες να μας πεις για τα χίλια προβλήματα του γκολφ?
- έχει 5 χρόνια εγγύηση, ενώ στο Golf πληρώνεις κιόλας για να γίνει η εγγύηση του 3 χρόνια!
4 χρόνια είναι αφενός στην VW, κι αφετέρου νομίζεις ότι στην Toyota είναι τζάμπα η εγγύηση?
- από όσα έχω διαβάσει σε διάφορες πηγές, έχει αξιοπρεπέστατο κινητήρα και οδική συμπεριφορά που αρκούν για ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις.
Ο κινητήρας του Golf είναι πολύ πιο δυνατός από του Auris, οπότε ακόμα πιο ασφαλείς προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο.
- έχω πέσει σε αρκετά topics εδώ μέσα που κάτοχοι VW παραπονιούνται για ακριβά ανταλλακτικά και service. Δέν έχω διαβάσει από όσο μπορώ να θυμάμαι κάτι ανάλογο για τα toyota.
Θες να μας πεις το κόστος κάθε service στο αυτοκίνητο και την συχνότητα που γίνονται τα service?
-
Παιδια καλημερα. Κι εγω ειχα το ιδιο διλλημα με τον φιλο frankzer0(οχι με τα αυτοματα κιβωτια) και μετα τα test drive κατεληξα στο Golf TSI. Ειναι πιο αυτοκινητο οπως και να το δεις.Οπως επισης ειχα και τις ιδιες ανυσηχιες σχετικα με την VW.Αλλα μετα απο οσα διαβασα σε διαφορα forum(απο ιδιοκτητες Golf TSI-GT) ,και αφου μπορω να επεκτεινω την εγγυηση πηρα την αποφαση να παρω το Golf TSI.
-
Αν και το παω εντελως αλλου, θελω να το ρωτησω γιατι θα σκασω!!!
Ακουω συνεχεια να λενε πχ, αν παρεις αυτοματο και σου χαλασει, θα σου ερθει ο κουκος αηδονι, μακρια απο DSG (παραδειγμα) γιατι αν σου κατσει βλαβη την εβαψες και αλλα τετοια.
Η ερωτηση ειναι η εξης. Τελικα εχει οντως διαφορα? Δηλαδη αν καποιου σπασει η ξερω γω του χαλασει το χειροκινητο σασμαν, δεν την εκατσε? Δηλαδη αυτο δεν τυχαινει???
Στην ουσια δηλαδη ειναι μια φοβια που εχουμε μηπως χαλασει πιο ευκολα το αυτοματο? Η το αυτοματο πχ θα κοστισει 5.000 η επισκευη-αλλαγη αντι 3.000 το χειροκινητο? (τυχαια τα νουμερα)Eπισης το DSG ειναι και εντελως αυτοματο? Η ημιαυτοματο?
-
Ο χρήστης frankzer0 έγραψε:
Τα 16 παραπανω αλογα για καθημερινη χρηση στην κινηση της Αθηνας
δεν νομιζω οτι θα φανουν η θα φανουν χρησιμα.Τα επιπλέον άλογα καθόλου, η τεράστια διαφορά στη ροπή όμως θα σου χρησιμεύει κάθε μέρα.
-
Λοιπόν, όσον αφορά την κατανάλωση...
Νομίζω πως είναι από τα ισχυρότερα επιχειρήματα για την αγορά του TSI, αλλά και γενικά αποτελεί σημαντικό στοιχείο - πυρήνα της φιλοσοφίας του.
Δεν είναι και λίγο πράγμα να έχεις 140 άλογα (δε γνωρίζω λεπτομέρειες για το TSI καθώς οδηγώ ένα Golf mk IV 1.6 101 Ps αγορασμένο το 1999 με 310.000 km και ένα Golf GT) και μια πολή αξιόλογη ροπή, ενώ ταυτόχρονα έχεις μια πολή χαμηλή κατανάλωση.
Ενδεικτικά, μπορώ να δηλώσω πως σε πολλές περιπτώσεις, ανάλογα και με την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, το GT ροκανάει λιγότερη βενζίνη από το 1.6.
Η άποψή μου για αυτά τα αυτοκίνητα έχει διατυπωθεί σε άλλο post μου.
Δεν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να κάνεις αγώνες, ούτε για να να κάνεις κόντρες. Τουλάχιστον έτσι αντιλαμβάνομαι εγώ τον σκοπό του.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο σου προσφέρει ασφάλεια και συγκινήσεις, όταν τις χρειαστείς ενώ στην ουσία το κόστος της καθημερινής χρήσης είναι σχετικά χαμηλό για αυτά που κρύβει η καρδιά του σε σχέση με ένα άλλης τεχνολογίας αυτοκίνητο, ίδιας δυναμης κινητήρα.
Όπως έγραψε και ο μέγιστος lkar (τα σέβη μου), εκτός από την δύναμη, είναι και η ροπή, που κατ' εμέ είναι σημαντικότερο στοιχείο της ιπποδύναμης. Η ασφάλεια νομίζω πως είναι περισσόρετο συνδεδεμένη με τη ροπή παρά με την ιπποδύναμη χωρίς να υποτιμώ τους άλλους παράγοντες.
Όλα αυτά τηρουμένων των αναλογιών βέβαια για ένα αυτοκίνητο που για λίγα κυβικά παρακάτω, θα λογιζόταν ως 1.3 lt.
Αυτό που με έχει τρελάνει πραγματικά όμως βρε παιδιά, (μιλώντας για GT) είναι η χαμηλή κατανάλωση όταν το οδηγεί κάποιος σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Μπορείς κοιτώντας τη βελόνα της υπερπλήρωσης και συνδυάζοντας το trip computer, να καταλαβαίνεις ακριβώς και να ρυθμίζεις μόνος σου την κατανάλωση. Είναι πραγματικά απίστευτο...
(και μην αρχίσετε ορισμένοι τώρα σχόλια του στυλ 'δεν παίρνεις αυτοκίνητο για την κατανάλωση, τέτοιο αυτοκίνητο δεν το πας χαλαρα κλπ' γιατί νομίζω είναι άστοχα. Δημοκρατία έχουμε όμως βεβαίως βεβαίως...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
όχι πάλιΕίδες;Τζάμπα το χτυπούσες.Τέλος καλό,όλα καλά.
Καλορίζικο το γκολφακι frankzer0
Άλλος με την βάρκα μας;
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Λοιπόν, όσον αφορά την κατανάλωση...Νομίζω πως είναι από τα ισχυρότερα επιχειρήματα για την αγορά του TSI, αλλά και γενικά αποτελεί σημαντικό στοιχείο - πυρήνα της φιλοσοφίας του.
Δεν είναι και λίγο πράγμα να έχεις 140 άλογα (δε γνωρίζω λεπτομέρειες για το TSI καθώς οδηγώ ένα Golf mk IV 1.6 101 Ps αγορασμένο το 1999 με 310.000 km και ένα Golf GT) και μια πολή αξιόλογη ροπή, ενώ ταυτόχρονα έχεις μια πολή χαμηλή κατανάλωση.
Ενδεικτικά, μπορώ να δηλώσω πως σε πολλές περιπτώσεις, ανάλογα και με την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, το GT ροκανάει λιγότερη βενζίνη από το 1.6.
Η άποψή μου για αυτά τα αυτοκίνητα έχει διατυπωθεί σε άλλο post μου.
Δεν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να κάνεις αγώνες, ούτε για να να κάνεις κόντρες. Τουλάχιστον έτσι αντιλαμβάνομαι εγώ τον σκοπό του.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο σου προσφέρει ασφάλεια και συγκινήσεις, όταν τις χρειαστείς ενώ στην ουσία το κόστος της καθημερινής χρήσης είναι σχετικά χαμηλό για αυτά που κρύβει η καρδιά του σε σχέση με ένα άλλης τεχνολογίας αυτοκίνητο, ίδιας δυναμης κινητήρα.
Όπως έγραψε και ο μέγιστος lkar (τα σέβη μου), εκτός από την δύναμη, είναι και η ροπή, που κατ' εμέ είναι σημαντικότερο στοιχείο της ιπποδύναμης. Η ασφάλεια νομίζω πως είναι περισσόρετο συνδεδεμένη με τη ροπή παρά με την ιπποδύναμη χωρίς να υποτιμώ τους άλλους παράγοντες.
Όλα αυτά τηρουμένων των αναλογιών βέβαια για ένα αυτοκίνητο που για λίγα κυβικά παρακάτω, θα λογιζόταν ως 1.3 lt.
Αυτό που με έχει τρελάνει πραγματικά όμως βρε παιδιά, (μιλώντας για GT) είναι η χαμηλή κατανάλωση όταν το οδηγεί κάποιος σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Μπορείς κοιτώντας τη βελόνα της υπερπλήρωσης και συνδυάζοντας το trip computer, να καταλαβαίνεις ακριβώς και να ρυθμίζεις μόνος σου την κατανάλωση. Είναι πραγματικά απίστευτο...
(και μην αρχίσετε ορισμένοι τώρα σχόλια του στυλ 'δεν παίρνεις αυτοκίνητο για την κατανάλωση, τέτοιο αυτοκίνητο δεν το πας χαλαρα κλπ' γιατί νομίζω είναι άστοχα. Δημοκρατία έχουμε όμως βεβαίως βεβαίως...
επιτέλους, VW uber alles!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
- άν και νέο μοντέλο, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το ότι θα είναι πιο αξιόπιστο απο το Golf που ήδη έχουν χιλιοειπωθεί τα διάφορα προβληματά του (κάνε ένα search στο forum για να δείς και μόνος σου). Βέβαια αυτό θα φανεί πιο καλά στο βάθος του χρόνου...
Θες να μας πεις για τα χίλια προβλήματα του γκολφ?
Η φράση 'χιλιοειπωθεί' στην Ελληνική τη γλώσσα δείχνει συχνότητα και όχι ποσότητα συνήθως... Δηλαδή θες να μου πείς ότι δεν έχουν γίνει πολλά topics για παράθυρα που πέφτουν, λάδια που καίνε οι FSI, τριγμούς κτλ ε; Έτσι για μέτρο σύγκρισης, για δες και ποιά και πόσα topics αναφέρουν προβλήματα με corolla (πρόσεχε Νο.1 στις πωλήσεις οπότε υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα με corolla) και μετά τα λέμε...
- έχει 5 χρόνια εγγύηση, ενώ στο Golf πληρώνεις κιόλας για να γίνει η εγγύηση του 3 χρόνια!
4 χρόνια είναι αφενός στην VW, κι αφετέρου νομίζεις ότι στην Toyota είναι τζάμπα η εγγύηση?
Όντως 4, αλλά και πάλι 4>4) από όσα έχω διαβάσει σε διάφορες πηγές, έχει αξιοπρεπέστατο κινητήρα και οδική συμπεριφορά που αρκούν για ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις.
Ο κινητήρας του Golf είναι πολύ πιο δυνατός από του Auris, οπότε ακόμα πιο ασφαλείς προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο.
Ας σοβαρευτούμε λιγάκι! Δηλαδή ένας κινητήρας με 130 άλογα αρκετά ελαστικός και δυνατός όπως του Τοyota βάζει σε κίνδυνο την ασφάλεια των προσπεράσεων σου, και πρέπει να έχει turbo το αμάξι σου και να πιάνεις τα 100 σε χρόνο < 10 sec και η ροπή να βγαίνει κάτω από τις 2000 στροφές για να είσαι ήσυχος ε; Και της Ferrari ακόμα πιο δυνατός, εκεί να δείς ασφάλεια!
- έχω πέσει σε αρκετά topics εδώ μέσα που κάτοχοι VW παραπονιούνται για ακριβά ανταλλακτικά και service. Δέν έχω διαβάσει από όσο μπορώ να θυμάμαι κάτι ανάλογο για τα toyota.
Θες να μας πεις το κόστος κάθε service στο αυτοκίνητο και την συχνότητα που γίνονται τα service?
Εγώ σου λέω τι έχω παρατηρήσει στο forum. Άμα εσύ έχεις πιο ακριβή στοιχεία, με χαρά να τα ακούσω. Πάντως please βάλε μέσα και το κόστος λαδιών για γέμισμα ενδιάμεσα, γιατί η στατιστική λέει ότι είναι πιθανό να χρειαστούν (http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13367), εεεε
Tέλος, σε έναν άνθρωπο που λέει 'Δεν εχω πολλες γνωσεις γυρω απο τα αυτοκινητα ,δεν ειμαι οδηγος που θα παει στα ορια ομως η αξιοπιστια και η ασφαλεια εχει μεγαλυτερη αξια για τους Μη γνωστες' του αναφέρετε για launchers, τσιπαρίσματα για πολλά άλογα, γρήγορες προσπεράσεις κτλ. Ξέρετε, υπάρχουν και άτομα σε αυτό τον κόσμο που προτιμούν για να μην το παίζουν ιππότες της ασφάλτου, για να μην καταντήσουν εύκολα θύματα της ασφάλτου. Κατάρα τω θεώ, στην Ελλάδα από τους τελευταίους έχουμε πολλούς....
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ξεχάσατε να πείτε ότι το DSG έχει και Launch Control...
Tι σημαινει αυτο ρε παιδια??
Το Launch Control είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται κυρίως σε πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα για να πετύχουν κορυφαίους χρόνους στην εκκίνηση από στάση. Πρακτικά ενεργοποιώντας το Launch Control το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει τέρμα το γκάζι και να αφήσει το κουμπί του Launch Control και το αυτοκίνητο φροντίζει από μόνο του να επιταχύνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αναζητώντας τη χρυσή τομή μεταξύ σπινιαρίσματος και πρόσφυσης. Αυτό το πετυχαίνει ελέγχοντας την παροχή ισχύος κατά το βέλτιστο δυνατό τρόπο, ανεξάρτητα του αν ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι. Μπορεί δηλαδή να πατάει τέρμα το γκάζι και να ξεκινήσει το αυτοκίνητο από τις π.χ. 5000 στροφές/λεπτό και όχι από τον κόφτη και αν αντιληφθεί ότι δε βρίσκει πρόσφυση να ρίξει μόνο του και άλλο τις στροφές μέχρι να πετύχει τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
Αυτά πάνω κάτω...Σωστά. Συγκεκριμένα στο GTI DSG όταν ενεργοποιήσεις το LC (Launch Control) ανεβάζει αυτόματα στις 3,000 στροφές σταθερα...και όταν πατήσεις το γκάζι αλλάζει ταχύτητες στον κόφτη. Συγκεκριμένα αν έχετε GTI DSG κάντε το παρακάτω...
- Βγάλτε το ESP
- Βάλτε το λεβιέ στο 'S'
- Πατήστε το φρένο (κρατημένο) και μετά αμέσως λίγο το γκάζι (ακουμπήστε το απλά)...
...και ανεβάζει στις 3,000 στροφές και περιμένει να πάρεις το πόδι σου από το φρένο. Μόλις το πάρεις και πατήσεις γκάζι...έφυγες...
Είναι καλό gadgetάκι...
Αν και το παω εντελως αλλου, θελω να το ρωτησω γιατι θα σκασω!!!
Ακουω συνεχεια να λενε πχ, αν παρεις αυτοματο και σου χαλασει, θα σου ερθει ο κουκος αηδονι, μακρια απο DSG (παραδειγμα) γιατι αν σου κατσει βλαβη την εβαψες και αλλα τετοια.
Η ερωτηση ειναι η εξης. Τελικα εχει οντως διαφορα? Δηλαδη αν καποιου σπασει η ξερω γω του χαλασει το χειροκινητο σασμαν, δεν την εκατσε? Δηλαδη αυτο δεν τυχαινει???
Στην ουσια δηλαδη ειναι μια φοβια που εχουμε μηπως χαλασει πιο ευκολα το αυτοματο? Η το αυτοματο πχ θα κοστισει 5.000 η επισκευη-αλλαγη αντι 3.000 το χειροκινητο? (τυχαια τα νουμερα)Eπισης το DSG ειναι και εντελως αυτοματο? Η ημιαυτοματο?
Βλακείες είναι αυτά. Ότι είναι να σου βγάλει θα στο βγάλει στα 2 πρώτα χρόνια. Γιαυτό υπάρχουν οι εγγυήσεις. Το DSG έχει 2 συμπλέκτες...με αυτό δε ξέρω τι παίζει...αλλά συμφέρει γενικά γιατί όταν οι άλλοι είναι κολλημένοι στη κίνηση και είναι πρώτη-δευτέρα-νεκρά με το πόδι να κάνει 'step' στο συμπλέκτη...εσύ θα αράζεις με το ιμι-αυτόματο κιβώτιο και θα απολαμβάνεις τη μουσική στο αυτοκίνητό σου.
Το DSG είναι ιμιαυτόματο-σειριακό κιβώτιο. Μπορείς να το βάλεις στο αυτόματο εντελώς (επιλογή 'D'), η μπορείς να το βάλεις στο 'Sport' επιλογή 'S' όπου οι ταχύτητες αλλάζουν στον κόφτη σχεδόν...ή μπορείς να το βάλεις στην επιλογή 'D +/-' όπου αλλάζεις ταχύτητες όπου θέλεις εσύ ή από το λεβιέ [κουνώντας τον μπροστά (+) ή πίσω (-)] ή από τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι (επιπλέον εξοπλισμός).
Το DSG έχει 2 συμπλέκτες...γιαυτό κάνει τόσο γρήγορες αλλαγές. Ο ένας συμπλέκτης ασχολείται με τις ταχύτητες 1η, 3η, 5η και ο άλλος με τις ταχύτητες 2α, 4η, 6η...άρα οι αλλαγές γίνονται πιο γρήγορα...
Αυτά...για περισσότερα, κοίτα τα videάκια αυτά που έβαλα στη προηγούμενη σελίδα...
Κοίτα ένα βίντεο από το GTI DSG για να καταλάβεις πόσο γρήγορα αλλάζει...
Επιταχύνσεις με DSG...
0-160 με DSG
Πιστεύω πήρες μια ιδέα για το ΠΟΣΟ γρήγορο είναι το DSG!
-
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
Η φράση 'χιλιοειπωθεί' στην Ελληνική τη γλώσσα δείχνει συχνότητα και όχι ποσότητα συνήθως... Δηλαδή θες να μου πείς ότι δεν έχουν γίνει πολλά topics για παράθυρα που πέφτουν, λάδια που καίνε οι FSI, τριγμούς κτλ ε; Έτσι για μέτρο σύγκρισης, για δες και ποιά και πόσα topics αναφέρουν προβλήματα με corolla (πρόσεχε Νο.1 στις πωλήσεις οπότε υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα με corolla) και μετά τα λέμε...Τι σχέση έχει ο TSi με τον FSi? Καμία μήπως?
Ας σοβαρευτούμε λιγάκι! Δηλαδή ένας κινητήρας με 130 άλογα αρκετά ελαστικός και δυνατός όπως του Τοyota βάζει σε κίνδυνο την ασφάλεια των προσπεράσεων σου, και πρέπει να έχει turbo το αμάξι σου και να πιάνεις τα 100 σε χρόνο < 10 sec και η ροπή να βγαίνει κάτω από τις 2000 στροφές για να είσαι ήσυχος ε; Και της Ferrari ακόμα πιο δυνατός, εκεί να δείς ασφάλεια!
Δεν είπα ότι είναι επικίνδυνος ο κινητήρας της Toyota, είπα ότι το TSi στα προσπεράσματα είναι ακόμα πιο ασφαλές. Και ναι, μια Ferrari είναι ακόμα πιο ασφαλής από το TSi στα προσπεράσματα.
Εγώ σου λέω τι έχω παρατηρήσει στο forum. Άμα εσύ έχεις πιο ακριβή στοιχεία, με χαρά να τα ακούσω. Πάντως please βάλε μέσα και το κόστος λαδιών για γέμισμα ενδιάμεσα, γιατί η στατιστική λέει ότι είναι πιθανό να χρειαστούν (http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13367), εεεε
TSi θα πάρει ο άνθρωπος, όχι FSi.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 712#816712 300 -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τα 16 παραπανω αλογα για καθημερινη χρηση στην κινηση της Αθηνας
δεν νομιζω οτι θα φανουν η θα φανουν χρησιμα.Τα επιπλέον άλογα καθόλου, η τεράστια διαφορά στη ροπή όμως θα σου χρησιμεύει κάθε μέρα.
ακριβως! μην κοιτας ενα peak. αν δεις τις καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης θα καταλαβεις πολλα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τι σχέση έχει ο TSi με τον FSi? Καμία μήπως?Μήπως ο TSi είναι ένας απλός 1.4 FSi που του πρόσθεσαν turbo και compressor; Λέω μήπως...
[quote='Kid']
TSi θα πάρει ο άνθρωπος, όχι FSi.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 712#816712 300 -
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
Μήπως ο TSi είναι ένας απλός 1.4 FSi που του πρόσθεσαν turbo και compressor; Λέω μήπως...Όχι. Το μόνο κοινό τους είναι η χωρητικότητα. Τα υλικά κατασκευής είναι διαφορετικά.
το topic αναφέρεται στα ΠΡΩΤΑ 2 χρόνια. Για να δούμε και στα υπόλοιπα τί γίνεται, τι ανταλακτικά θα θέλει το ένα και το άλλο και μετά τα λέμε...
Πες μας για τα 2 χρόνια που ξέρουμε, και άσε το μέλλον και τις υποθέσεις.
Για πές τί ταχύτητα θα πιάσει ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ η περίπτωση των 5 sec και τι ταχύτητα η περίπτωση των 10 sec, επαναλαμβάνω ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ, και θα δείς ότι θα έχεις δώσει από μόνος σου την απάντηση σχετικά με την επικινδυνότητα...
Την ίδια.
(Τα 5/10 sec είναι τυχαίοι αριθμοί, δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύουν αλλά το TSi σίγουρα θα κάτσει λιγότερο χρόνο στο αντίθετο ρεύμα) -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όχι. Το μόνο κοινό τους είναι η χωρητικότητα. Τα υλικά κατασκευής είναι διαφορετικά.Χμμμ αυτό δεν το ήξερα. Και όμως έχω την εντύπωση ότι στο γερμανικό Auto Motor und Sport είχα διαβάσει ότι είναι ο ίδιος κινητήρας. Ίσως να κατάλαβα λάθος.
Πες μας για τα 2 χρόνια που ξέρουμε, και άσε το μέλλον και τις υποθέσεις.
Με ένα πρόχειρο search βρήκα 175 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο αντί για 256 (ή 300άρι άμα έγινε λάθος στα εργατικά).
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ice#801007
500 ευρώ για golf στα 30,000
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ce&start=0
στο corolla 266 ευρώ πλήρωσε κάποιος στα 90,000km
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ice#784372
δηλαδή, δεν πιστεύω ότι μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι, η ιστορία τουλάχιστον, δείχνει ότι ένα Corolla βγάζει λιγότερα έξοδα συντήρησης και συχνότητα προβλημάτων σε σχέση με ενα Golf. Αυτό βεβαίως το στηρίζω και σε προσωπικές μαρτυρίες κατόχων που τυχαίνει να ξέρω.
Την ίδια.
(Τα 5/10 sec είναι τυχαίοι αριθμοί, δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύουν αλλά το TSi σίγουρα θα κάτσει λιγότερο χρόνο στο αντίθετο ρεύμα)Χμμ, εάν υποθέσουμε ότι οι προπορευόμενοι πάνε με σταθερή ταχύτητα, μισός χρόνος δεν σημαίνει διπλάσια μέση ταχύτητα;
Τέλος πάντων, απλά προσωπικές γνώμες παραθέτουμε, σίγουρα η τελική απόφαση είναι ανάλογα με τις προτεραιότητες του καθενός. Εγώ για παράδειγμα που προσπαθώ να μήν τρέχω πάνω από 140 σε εθνική, 100-120 σε επαρχιακό ανάλογα με τις συνθήκες και δεν κάνω ποτέ παρακινδυνευμένες προσπεράσεις, πιστεύω ότι το Auris είναι αρκούντως δυνατό, αλλά και ασφαλές και αξιόπιστο.
-
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
Τι σχέση έχει ο TSi με τον FSi? Καμία μήπως?
Μήπως ο TSi είναι ένας απλός 1.4 FSi που του πρόσθεσαν turbo και compressor; Λέω μήπως...
no, no, no.....
-
Τη super αμόλυβδη του όμως τη θέλει κι αυτός;
-
Γνωρίζει κανείς τιμές service για το GTI? Λάδια, τακάκια, φίλτρα κλπ? Και το ετήσιο (ή είναι κάθε 20,000κμ?) πόσο στοιχίζει?
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τιμές service για το GTI? Λάδια, τακάκια, φίλτρα κλπ? Και το ετήσιο (ή είναι κάθε 20,000κμ?) πόσο στοιχίζει?http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 712#816712
Auris 1.6 MMT or Golf 1.4 TSI DSG or Focus 1.6 αυτοματο????