-
Την προηγούμενη εβδομάδα έβαλα νέα ελαστικά..
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως η ημερομηνία κατσκευής τους είναι μέσα Ιουνίου 2006. Θεωρούνται παλιά μήπως; Μπήκα σε υποψίες γιατί το μαγαζί που τα έβαλα τα είχε τουλαχιστον 30 ευρώ φθηνότερα από κάθε άλλον που ρώτησα. -
Την προηγούμενη εβδομάδα έβαλα νέα ελαστικά..
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως η ημερομηνία κατσκευής τους είναι μέσα Ιουνίου 2006. Θεωρούνται παλιά μήπως; Μπήκα σε υποψίες γιατί το μαγαζί που τα έβαλα τα είχε τουλαχιστον 30 ευρώ φθηνότερα από κάθε άλλον που ρώτησα. -
Την προηγούμενη εβδομάδα έβαλα νέα ελαστικά..
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως η ημερομηνία κατσκευής τους είναι μέσα Ιουνίου 2006. Θεωρούνται παλιά μήπως; Μπήκα σε υποψίες γιατί το μαγαζί που τα έβαλα τα είχε τουλαχιστον 30 ευρώ φθηνότερα από κάθε άλλον που ρώτησα. -
Eιμαστε σοβαροι!
Εξι μηνων ελαστικα θεωρουνται παλια! Αν ειναι δυνατον!!!Τα ελαστικα εχουν πανω απο τρια χρονια ζωης πριν την πρωτη τοποθετηση αρκει να ειναι σωστα αποθηκευμενα, κ οχι εκτεθημενα σε υγρασια κ ηλιο!
Τι νομιζουμε οτι αγοραζουμε τυροπιτες??? -
Καλά, δεν είναι και ότι πιο φρέσκο.
Και ναι, είμαι πολύ σοβαρός που όταν έψαχνα λάστιχα, και μεταξύ μιας παρτίδας Ιουνίου του 06 και Δεκεμβρίου του06 διάλεξα την πιο φρέσκια.
-
ΑΝ είναι σωστά αποθηκευμένα, κρατάνε καλά για 3 χρόνια.
Επομένως αν ΔΕΝ είναι σωστά αποθηκευμένα, η ζωή τους έχει μειωθεί κατά μερικούς μήνες.
Εγώ αγοράζω λάστιχα έως 2-3 μηνών. Μια φορά είχα πάρει μηνός και πρόσφατα 2μήνου. Τα μπαγιάτικα ας τα βάλουν σε κανέναν ταρίφογλου. -
ΟΚ, μπορεί να φανώ υπερβολικός αλλά δεν βάζω λάστιχα στο αμάξι μου πιο παλιά από 1 μήνα.Αφού πληρώνω που πληρώνω 'απαιτώ' να είναι όσο πιο φρέσκα γίνεται.Ειδικα αν μιλάμε για ακριβά λάστιχα...
Μπορεί αν συντηρούνται καλά τα ελαστικά και των 6 μηνών να είναι το ίδιο καλά με αυτά των 3ων εβδομάδων-ενός μήνα.Αλλά αν...γι'αυτό πιέζεις να σου βάλουν όσο πιο φρέσκα γίνεται και εξαλοίφεις τα πολλά αν.Πάντως σε καμία περίπτωση δεν σε κοροϊδεψαν. Ειδικά αν δεν ζήτησες να είναι όσο γίνεται πιο φρέσκα και αν 'απαίτησες' να τα βάλεις εκείνη την ώρα. Εξάλλου χαλάρωσε. Δεν σου έδωσε και λάστιχα ενός χρόνου.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Eιμαστε σοβαροι!
Εξι μηνων ελαστικα θεωρουνται παλια! Αν ειναι δυνατον!!!Τα ελαστικα εχουν πανω απο τρια χρονια ζωης πριν την πρωτη τοποθετηση αρκει να ειναι σωστα αποθηκευμενα, κ οχι εκτεθημενα σε υγρασια κ ηλιο!
Τι νομιζουμε οτι αγοραζουμε τυροπιτες???Όπως έχουν ήδη γράψει κάποιοι μπορεί τα λάστιχα 6 μηνών να είναι σαν καινούργια, τα λάστιχα 1 μήνα όμως είναι πιο καινούργια. Αφού λοιπόν τα πληρώνω και δε μου τα δίνουν τσάμπα ζητάω από το λαστιχά να μου βρει όσο πιο πρόσφατης παραγωγής λάστιχα μπορεί.
Πρόσφατα πλήρωσα λάστιχα + 20 ευρώ (από 300->320) επειδή βρήκα σε δεύτερο κατάστημα λάστιχα 2 μηνών αντί για 8 μηνών που είχα βρει σε ένα άλλο κατάστημα. Δεν το μετανιώνω για την επιλογή αυτή... -
παιδια μου ειχαν πει, οτι αν παραειναι φρεσκα, παραειναι και μαλακά. Ετσι ολες τις φορές βαζουμε 3-6 μηνών και όχι παραπάνω.
Δεν ξερω αν στεκει αυτο που μας ειπαν...
-
Άρα...στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα...
-
Αν ίσχυε αυτό τα εργοστάσια/αποθήκες δεν θα τα πούλαγαν πριν 'γίνουν' 3ων μηνών.
Μάλλον στο είπαν για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. -
Σωστός ο Κάβουρας.
Αν όμως σου κάνει 10% έκπτωση για να βάλεις ελαστικα MAX 6μήνου πιστεύω αξίζει. Και αν filippos!!! όντως κέρδισες απο 30 ευρώ και πάνω μια χαρά είσαι. Άσε που προσωπικά τα λάστιχα πια μου 'τελειώνουν' απο τα χιλιόμετα και όχι απο τον χρόνο
-
Δυστυχώς ο μύθος του φρέσκου ελαστικού καλά κρατεί...
Είναι δύσκολο να κρατάει το εργοστάσιο τις παρτίδες μέχρι να σταθεροποιηθεί η οργανική τους γόμα και έτσι προς τέρψιν του ανταγωνισμού όλοι τις διαθέτουν αμέσως στην αγορά, μεταθέτοντας το πρόβλημα στους εισαγωγείς και αυτοί φυσικά στους εμπόρους λιανικής. Οποιοσδήποτε παραπίσω κρατάει στοκ εμπόρευμα θα το κλείσει το μαγαζί πριν περάσουν 3μήνες... και 3 μήνες για τα εργοστάσια είναι μερικά δις...
Όποιοι 'στροφάκηδες' ξέρουν αγοράζουν ελαστικά άνω των 6 μηνων που είναι σίγουρα έτοιμα με σταθερή γόμα (ή έστω ποτέ νωρίτερα από 3 μήνες). Επίσης όσοι ξέρουν αγοράζουν φρέσκα μόνο αν τύχει σε Χειμερινη περίοδο και τα στρώνουν σχολαστικά και προοδευτικά για να μην 'κάψουν' τη γόμα και 'πεθάνει' μετά το εξάμηνο (πολύ κουραστική υπόθεση). Το φαινόμενο το έχουμε παρατηρήσει όλοι αλλά δυστυχώς κατηγορούμε τα ελαστικά και αλλάζουμε μάρκα: Έχουμε 'φοβερά' λάστιχα για 6 μήνες και μετά η πτώση είναι κατακόρυφη. Επειδή λοιπόν το στρωσιμο των ελαστικών είναι αμφισβητούμενη επιστήμη (κάτι σαν το στρώσιμο του κινητήρα) είναι προτιμότερο να επιλέγουμε ελαστικά μετά το 6μηνο έως χρόνο (και παλιότερα να είναι δεν πειράζει, προτιμότερο από τα πολύ φρέσκα). Μόνο που θα δυσκολευτείτε πολύ να βρείτε ελαστικά πέραν του εξαμήνου εκτός αν απευθύνετσε σε επαγγελματίες με μικρές πωλήσεις ή αν αγοράζετε κάποια μη εμπορική διάσταση, οπότε προσπαθείστε τουλάχιστον να μην είναι νεότερα των 3 μηνών.
Αυτό που σας λέω είναι ένα μυστικό που το ξέρουν ορισμένοι διαβασμένοι λαστιχάδες (τα εργοστάσια τους το λένε σε σχετικά σεμινάρια - αν τα παρακολουθούν), οι οποίοι φροντίζουν στους 'γρήγορους' να μην δίνουν φρέσκα, ενώ δίνουν τα φρέσκα στους 'αδιάφορους' οι οποίοι δύσκολα θα κινηθούν με ρυθμούς που να τα 'κάψουν' (και συνήθως οι 2οι κρατάνε τα λάστιχα και καμιά 4ετία ενώ οι 1οι στην 2ετία θα πάνε ούτως ή άλλως για αλλαγή).
Μετά τους λαδάδες, τώρα θα πέσουν και οι λαστιχάδες να με φάνε...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Επίσης όσοι ξέρουν αγοράζουν φρέσκα μόνο αν τύχει σε Χειμερινη περίοδο και** τα στρώνουν σχολαστικά** και προοδευτικά για να μην 'κάψουν' τη γόμα και 'πεθάνει' μετά το εξάμηνο (πολύ κουραστική υπόθεση). Το φαινόμενο το έχουμε παρατηρήσει όλοι αλλά δυστυχώς κατηγορούμε τα ελαστικά και αλλάζουμε μάρκα: Έχουμε 'φοβερά' λάστιχα για 6 μήνες και μετά η πτώση είναι κατακόρυφη. Επειδή λοιπόν το στρωσιμο των ελαστικών είναι αμφισβητούμενη επιστήμη (κάτι σαν το στρώσιμο του κινητήρα) είναι προτιμότερο να επιλέγουμε ελαστικά μετά το 6μηνο έως χρόνο (και παλιότερα να είναι δεν πειράζει, προτιμότερο από τα πολύ φρέσκα). Μόνο που θα δυσκολευτείτε πολύ να βρείτε ελαστικά πέραν του εξαμήνου εκτός αν απευθύνετσε σε επαγγελματίες με μικρές πωλήσεις ή αν αγοράζετε κάποια μη εμπορική διάσταση, οπότε προσπαθείστε τουλάχιστον να μην είναι νεότερα των 3 μηνών.Αυτό που σας λέω είναι ένα μυστικό που το ξέρουν ορισμένοι διαβασμένοι λαστιχάδες (τα εργοστάσια τους το λένε σε σχετικά σεμινάρια - αν τα παρακολουθούν), οι οποίοι φροντίζουν στους 'γρήγορους' να μην δίνουν φρέσκα, ενώ δίνουν τα φρέσκα στους 'αδιάφορους' οι οποίοι δύσκολα θα κινηθούν με ρυθμούς που να τα 'κάψουν' (και συνήθως οι 2οι κρατάνε τα λάστιχα και καμιά 4ετία ενώ οι 1οι στην 2ετία θα πάνε ούτως ή άλλως για αλλαγή).
καταρχάς δεν είμαι λαστιχάς...
1)το να τα στρώνεις είναι κατι που πρέπει να το κάνεις όπως όταν βάζεις δίσκο-πλατό στο αμάξι ή όταν αλλάζεις δίσκους στο σύστημα πέδησης ή όταν βάζει αμορτισέρ.
2)αν είναι να παίρνεις κάτι παλιο για να έχει ξεραθεί και να μπορείς να το σκίσεις από τα πρώτα km, τότε γιατί να μην αγοράζουμε όλοι μεταχειρισμένα αμάξια για να μην έχουν ανάγκη από στρώσιμο και να μπορούμε να τα λιώσουμε από τα πρώτα μέτρα...;
Δεν ξέρω αν πιάνεις αυτό που θέλω να πω.
Κάθε πράγμα πάνω στο αμάξι θέλει το σεβασμό του
Όσο το σέβεσαι τόσο θα σε σέβεται. (άποψή μου)
Απλά βλέπω αυτό που λες σα το εξής πραγμα:αγοράστε ξεραμένα λάστιχα για να μην χρειαστεί να το κάνετε πάνω στο αμάξι σας.
Πιστεύω ότι αν στρωθούν φρέσκα πάνω στο αμάξι, όπως πατάει πάνω το αυτοκίνητο, τα προσαρμόζει και καλύτερα στο πάτημά του. Μπορεί όμως σε αυτό το τελευταίο να είμαι και λάθος. -
Χρησιμοποίησα την κοινότυπη λέξη 'στρώσιμο' και η ευρύτητα χρήσης της σε οδήγησε να καταλάβεις λάθος.
Ήθελα να πω λοιπόν, ότι τα πολύ φρέσκα ελαστικά δεν είναι έτοιμα για κυκλοφορία λόγω της γόμας τους που ακόμη περιέχει υγρά συστατικά που πρέπει να εξατμιστούν (και θέλει κανά 3μηνο πάνω-κάτω ανάλογα και με την θερμοκρασία-υγρασία του χώρου αποθήκευσης. Όταν ετοιμαστεί η γόμα τότε είναι έτοιμα να φορεθούν και να στρωθούν. Ίσως λίγο μπακάλικη εξήγηση αλλά έτσι είναι με απλά λόγια...Επίσης, από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι τα 6μήνου ή και 2ετίας (σωστά αποθηκευμένα) είναι 'ξεραμένα λάστιχα';
Κατ'επέκτασιν... με την έννοια που εννοείς το 'στρώσιμο' τότε φυσικά και θα 'στρώσεις' και τα 6μηνα και τα 2ετή αλλά και τα μηνός λάστιχα παρομοίως. Μόνο που στα 'μηνός' αυτό το στρώσιμο που ξέρεις και που ξέρουμε όλοι εύκολα θα αποτύχει (ο κρύος καιρός βοηθάει -αλλά και καθυστερεί ταυτόχρονα- κι από την άλλη, είσαι σίγουρος ότι τα καλοκαιρινά ελαστικά σου θα τα αγοράζεις πάντα Χειμώνα;). Όπως απέτυχε τουλάχιστον από μία φορά σε πολλούς ενθουσιώδεις οδηγούς (σε όλους μήπως;) όταν αγόρασαν ολόφρεσκα λάστιχα (παρότι τα 'έστρωσαν' πριν τα 'σκίσουν'). Το 'στρώσιμο' που απαιτείται για τα φρέσκα γίνεται αλλά θέλει πολύ υπομονή και γνώση της διαδικασίας (μην με ρωτάς, την διάβασα σε ένα αμερικανικό forum και έφαγα αρκετή φρίκη πριν την ξεχάσω - έχει σχέση με προοδευτικούς κύκλους ζεστάματος όπως πρέπει να γίνεται και με τα τακάκια φρένων), αλλά το σημαντικότερο είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΦΕΛΟΣ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΗΝΟΣ ΑΝΤΙ ΕΤΟΥΣ πέραν από μία ιδέα στο μυαλό σου που προέρχεται από την εύλογη συνήθειά σου να προτιμάς τα φρέσκα προϊόντα (και καλά κάνεις). Κανένα όφελος απολύτως! Δοκιμασμένα στην πράξη τα λόγια μου, πέραν της βάσιμης θεωρίας (που δεν είναι δική μου αλλά των κατασκευαστών - που την λένε αλλά όχι σε μένα και σε σένα γιατί δεν συμφέρει στην πολιτική πωλήσεών τους). Επίσης οι έξυπνοι προμηθευτές ελαστικών για τεστ σε περιοδικά δίνουν τα πιο φρέσκα γιατί έχουν πολύ αυξημένη πρόσφυση κατά το ξέσκισμα που τρώνε στο τεστ (λόγω της μαλακιάς φρέσκιας γόμας που έχει υφή σαν βελούδο και φαίνεται και με το μάτι) και φυσικά από τα περιοδικά δεν θα μάθουμε ποτέ πώς συμπεριφέρονται αυτά τα ζορισμένα ελαστικά μετά από ένα εξάμηνο.Μία πρακτική απόδειξη όλων αυτών είμαστε εμείς οι ίδιοι, που έχοντας ακούσει τα καλύτερα λόγια για κάποιο σπορ ελαστικό το αγοράσαμε και απογοητευτήκαμε οικτρά (αλήθεια τόσο κακό ήταν για εμάς το για τους άλλους καλό λάστιχο;). Διάβασε πόσες άπειρες φορές έχουν γραφτεί τέτοια διττά σχόλια στα απανταχού forums από εμάς τους ίδιους. Αρκετά από τα αρνητικά σχόλια αυτά να είσαι σίγουρος ότι προήλθαν από αυτό που συζητάμε. Αυτή είναι και μία βασική αιτία που τα ελαστικά που είναι πρώτα σε πωλήσεις καταλήγουν να λαμβάνουν ολοένα και αυξανόμενα αρνητικά σχόλια (πχ Bridgestone). Η άλλη αιτία έχει να κάνει με το εργοστάσιο κατασκευής αλλά και τις παραεισαγωγές που απευθύνονται σε άλλες χώρες και όχι στην δική μας και γι αυτό και έρχονται με διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά (το ίδιο λάστιχο στην Βουλγαρική αγορά είναι κατά κανόνα πιο υποβαθμισμένο κατασκευαστικά από ότι στην Ελλάδα - αλλά κοστίζει και το 1/3).
Α, ούτε εγώ είμαι λαστιχάς (όπως δεν είμαι και λαδάς). :lol:
-
1000000% φορές καλύτερα ένα λάστιχο made in japan (τα προηγούμενα ΤΟΥΟ που είχα τέτοια ήταν και αποδείχθησαν κτηνάρια) κι ας είναι και έτους παρά ολόφρεσκα-μαλακά-σλικ-θαυματουργά λάστιχα made in kato rahoula.
Όσο αυτό περί στρωσίματος δεν το έχω ξανακούσει και θα ήταν πραγματικά καλό να το εξηγήσεις αν μπορείς φίλος
-
+1 στον Μίλτο
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Δυστυχώς ο μύθος του φρέσκου ελαστικού καλά κρατεί...Είναι δύσκολο να κρατάει το εργοστάσιο τις παρτίδες μέχρι να σταθεροποιηθεί η οργανική τους γόμα και έτσι προς τέρψιν του ανταγωνισμού όλοι τις διαθέτουν αμέσως στην αγορά, μεταθέτοντας το πρόβλημα στους εισαγωγείς και αυτοί φυσικά στους εμπόρους λιανικής. Οποιοσδήποτε παραπίσω κρατάει στοκ εμπόρευμα θα το κλείσει το μαγαζί πριν περάσουν 3μήνες... και 3 μήνες για τα εργοστάσια είναι μερικά δις...
Όποιοι 'στροφάκηδες' ξέρουν αγοράζουν ελαστικά άνω των 6 μηνων που **είναι σίγουρα έτοιμα με σταθερή γόμα **(ή έστω ποτέ νωρίτερα από 3 μήνες). Επίσης όσοι ξέρουν αγοράζουν φρέσκα μόνο αν τύχει σε Χειμερινη περίοδο και τα στρώνουν σχολαστικά και προοδευτικά για να μην 'κάψουν' τη γόμα και 'πεθάνει' μετά το εξάμηνο (πολύ κουραστική υπόθεση). Το φαινόμενο το έχουμε παρατηρήσει όλοι αλλά δυστυχώς κατηγορούμε τα ελαστικά και αλλάζουμε μάρκα: Έχουμε 'φοβερά' λάστιχα για 6 μήνες και μετά η πτώση είναι κατακόρυφη. Επειδή λοιπόν το στρωσιμο των ελαστικών είναι αμφισβητούμενη επιστήμη (κάτι σαν το στρώσιμο του κινητήρα) είναι προτιμότερο να επιλέγουμε ελαστικά μετά το 6μηνο έως χρόνο (και παλιότερα να είναι δεν πειράζει, προτιμότερο από τα πολύ φρέσκα). Μόνο που θα δυσκολευτείτε πολύ να βρείτε ελαστικά πέραν του εξαμήνου εκτός αν απευθύνετσε σε επαγγελματίες με μικρές πωλήσεις ή αν αγοράζετε κάποια μη εμπορική διάσταση, οπότε προσπαθείστε τουλάχιστον να μην είναι νεότερα των 3 μηνών.
Αυτό που σας λέω είναι ένα μυστικό που το ξέρουν ορισμένοι διαβασμένοι λαστιχάδες (τα εργοστάσια τους το λένε σε σχετικά σεμινάρια - αν τα παρακολουθούν), οι οποίοι φροντίζουν στους 'γρήγορους' να μην δίνουν φρέσκα, ενώ δίνουν τα φρέσκα στους 'αδιάφορους' οι οποίοι δύσκολα θα κινηθούν με ρυθμούς που να τα 'κάψουν' (και συνήθως οι 2οι κρατάνε τα λάστιχα και καμιά 4ετία ενώ οι 1οι στην 2ετία θα πάνε ούτως ή άλλως για αλλαγή). ΚΑΝΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Μετά τους λαδάδες, τώρα θα πέσουν και οι λαστιχάδες να με φάνε...+1
-
Μπραβο ρε Μιλτο...
-
Από σένα Χάντερ δεν το περίμενα αυτό ε
Με κοροίδεψαν??? (Ημ/νία παραγωγής Ελαστικού)