Ο χρήστης citastak έγραψε:
Καλά τα 190 δεν είναι νούμερο που το εβλεπες συχνά. Αλλά τα 160-170 σε αττική οδό, τα είχε σχετκά εύκολα.
Αυτό το σχετικά εύκολα δε μπορώ να το καταλάβω...
Για μένα σχετικά 'εύκολη ταχύτητα' είναι μια ταχύτητα από την οποία πατώντας και άλλο το γκάζι το αμάξι θα συνεχίσει να επιταχύνει χωρίς να δυσανασχετεί (έστω και όχι για πολύ ακόμα, με εξαίρεση κάτι BMW π.χ. που πιάνουν την τελική στον κόφτη) και την οποία το αμάξι θα μπορέσει να κρατήσει και σε μια μικρή ανωφέρεια. Αυτά με όλο το σεβασμό δε νομίζω ότι μπορεί να τα κάνει το 1000άρι Corsa
Προσωπικά το πιο αργό αμάξι που έχω οδηγήσει είναι το Φιατ-άκι μου (Tipo 1.4). Στην εθνική πηγαίνει άνετα με 130-140 ανεξαρτήτως κλίσης, στην ευθεία κρατάει τα 160 και σε κατηφορικό δρόμο έχω δει 180 στο κοντέρ, έλεγα όμως ότι θα εκραγεί το μοτέρ. Λογικό βέβαια μιας και ο θόρυβος πάνω από τις 4500-5000 στροφές/λεπτό ανεβαίνει απότομα-υπερβολικά και για να φτάσω τα 180 πήγαινα για ώρα με υψηλές στροφές.