Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    79
    148
    725
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Μέχρι πριν από ένα μήνα είχα ένα vw polo μοντέλο 96' με κινητήρα 1043κ.εκ. και ισχύ 45 ίππων! Έτυχε να ανέβω με 4 άτομα μέσα και εξοπλισμό σκι στο Καϊμάκτσαλαν. Πολύ γέλιο . 'Ηταν το πρώτο μου αυτοκίνητο. Τώρα αναμένω την έλευση του suzuki sx4. Μπροστά στο polάκι αυτό θα είναι πύραυλος .

      Φιλικά, KonstantinosV

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        screwdriver last edited by

        Mercedes τζιπ του Ναυτικου και φυσικα το 'πλοιαρχικο' τενεκεδακι.

        Οπελ Κορσα 1,0 νοικιαρικο στην Μυκονο. Το μονο αμαξι που δεν μπορουσε να σπιναρει με τιποτα. Στην ανηφορα του Σουπερ Παραμταις κατεβηκαν ολοι για να ανεβει και μαντεψτε...οι πεζοι φτασαν πρωτοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Ο χρήστης travelman έγραψε:
          Το φαινομενικά πιο αργό αμάξι που έχω οδηγήσει (και εν γένει αυτό που μου έκανε την χειρότερη εντύπωση) ήταν ένα νοικιάρικο φίατ πούντο 1.2

          Το πραγματικά πιο αργό ωστόσο πρέπει να ήταν ένα νίβα 1.6 που ο ιδιοκτήτης του ισχυριζόταν ότι είχε πίασει 130 με ούριο άνεμο σε κατηφόρα (το 1.7 το έχω δει να πιάνει 170!!!). Τουλάχιστον είχε το ρεκόρ ταχύτητας διέλευσης πάνω από σαμαράκι στην πολυτεχνειούπολη (80 χ.α.ω!!!) μέχρι που μία μέρα έσπασε η ανάρτηση του στα καλά καθούμενα...

          To συγκεκριμένο ήταν μωβ-μπορντό και στάθμευε στους Μηχανολόγους;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
            Mercedes τζιπ του Ναυτικου και φυσικα το 'πλοιαρχικο' τενεκεδακι.

            Οπελ Κορσα 1,0 νοικιαρικο στην Μυκονο. Το μονο αμαξι που δεν μπορουσε να σπιναρει με τιποτα. Στην ανηφορα του Σουπερ Παραμταις κατεβηκαν ολοι για να ανεβει και μαντεψτε...οι πεζοι φτασαν πρωτοι.

            Yπερβάλλεις για το κορσάκι. Μια χαρά ήταν. Το είχα και εγώ. Για χιλιάρι νομίζω πήγαινε μια χαρά...

            Ειχα φωτό με 190 κοντερίσια στην ευθεία του Σείριου. Αν το κρατούσες από 3.000στροφές και πάνω πήγαινες συμπαθητικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              screwdriver last edited by

              ισως να εφταιγε αυτο το νοικιαρικο

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                petros last edited by

                Ο χρήστης citastak έγραψε:

                Mercedes τζιπ του Ναυτικου και φυσικα το 'πλοιαρχικο' τενεκεδακι.

                Οπελ Κορσα 1,0 νοικιαρικο στην Μυκονο. Το μονο αμαξι που δεν μπορουσε να σπιναρει με τιποτα. Στην ανηφορα του Σουπερ Παραμταις κατεβηκαν ολοι για να ανεβει και μαντεψτε...οι πεζοι φτασαν πρωτοι.

                Yπερβάλλεις για το κορσάκι. Μια χαρά ήταν. Το είχα και εγώ. Για χιλιάρι νομίζω πήγαινε μια χαρά...

                Ειχα φωτό με 190 κοντερίσια στην ευθεία του Σείριου. Αν το κρατούσες από 3.000στροφές και πάνω πήγαινες συμπαθητικα.

                ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ!!!!
                Με ένα τέτοιο (σχεδόν καινούριο) ήταν σχεδόν αδύνατον να γεμίσουμε με δύο άτομα μέσα τη δευτέρα (edit) στις πρώτες μικρές ανηφοριές για Πεντέλη (edit).
                Ήταν σαφέστατα ο μεγαλύτερος σαλίγκαρος από τα 'καινούρια' που έχω οδηγήσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Ο χρήστης Petros έγραψε:

                  Mercedes τζιπ του Ναυτικου και φυσικα το 'πλοιαρχικο' τενεκεδακι.

                  Οπελ Κορσα 1,0 νοικιαρικο στην Μυκονο. Το μονο αμαξι που δεν μπορουσε να σπιναρει με τιποτα. Στην ανηφορα του Σουπερ Παραμταις κατεβηκαν ολοι για να ανεβει και μαντεψτε...οι πεζοι φτασαν πρωτοι.

                  Yπερβάλλεις για το κορσάκι. Μια χαρά ήταν. Το είχα και εγώ. Για χιλιάρι νομίζω πήγαινε μια χαρά...

                  Ειχα φωτό με 190 κοντερίσια στην ευθεία του Σείριου. Αν το κρατούσες από 3.000στροφές και πάνω πήγαινες συμπαθητικα.

                  ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ!!!!
                  Με ένα τέτοιο (σχεδόν καινούριο) ήταν σχεδόν αδύνατον να γεμίσουμε με δύο άτομα μέσα τη δευτέρα.
                  Ήταν σαφέστατα ο μεγαλύτερος σαλίγκαρος από τα 'καινούρια' που έχω οδηγήσει.

                  Πρέπει να ψαξω να βρω τη φωτό.. Καλά τα 190 δεν είναι νούμερο που το εβλεπες συχνά. Αλλά τα 160-170 σε αττική οδό, τα είχε σχετκά εύκολα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aserf last edited by

                    Ο χρήστης citastak έγραψε:
                    Καλά τα 190 δεν είναι νούμερο που το εβλεπες συχνά. Αλλά τα 160-170 σε αττική οδό, τα είχε σχετκά εύκολα.

                    Αυτό το σχετικά εύκολα δε μπορώ να το καταλάβω...
                    Για μένα σχετικά 'εύκολη ταχύτητα' είναι μια ταχύτητα από την οποία πατώντας και άλλο το γκάζι το αμάξι θα συνεχίσει να επιταχύνει χωρίς να δυσανασχετεί (έστω και όχι για πολύ ακόμα, με εξαίρεση κάτι BMW π.χ. που πιάνουν την τελική στον κόφτη) και την οποία το αμάξι θα μπορέσει να κρατήσει και σε μια μικρή ανωφέρεια. Αυτά με όλο το σεβασμό δε νομίζω ότι μπορεί να τα κάνει το 1000άρι Corsa

                    Προσωπικά το πιο αργό αμάξι που έχω οδηγήσει είναι το Φιατ-άκι μου (Tipo 1.4). Στην εθνική πηγαίνει άνετα με 130-140 ανεξαρτήτως κλίσης, στην ευθεία κρατάει τα 160 και σε κατηφορικό δρόμο έχω δει 180 στο κοντέρ, έλεγα όμως ότι θα εκραγεί το μοτέρ. Λογικό βέβαια μιας και ο θόρυβος πάνω από τις 4500-5000 στροφές/λεπτό ανεβαίνει απότομα-υπερβολικά και για να φτάσω τα 180 πήγαινα για ώρα με υψηλές στροφές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      travelman last edited by

                      Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                      Το φαινομενικά πιο αργό αμάξι που έχω οδηγήσει (και εν γένει αυτό που μου έκανε την χειρότερη εντύπωση) ήταν ένα νοικιάρικο φίατ πούντο 1.2

                      Το πραγματικά πιο αργό ωστόσο πρέπει να ήταν ένα νίβα 1.6 που ο ιδιοκτήτης του ισχυριζόταν ότι είχε πίασει 130 με ούριο άνεμο σε κατηφόρα (το 1.7 το έχω δει να πιάνει 170!!!). Τουλάχιστον είχε το ρεκόρ ταχύτητας διέλευσης πάνω από σαμαράκι στην πολυτεχνειούπολη (80 χ.α.ω!!!) μέχρι που μία μέρα έσπασε η ανάρτηση του στα καλά καθούμενα...

                      To συγκεκριμένο ήταν μωβ-μπορντό και στάθμευε στους Μηχανολόγους;

                      Το ιπτάμενο ...νίβα ήταν μαύρο με 200Κ στο οδόμετρο και το αμάξι σε αθλιότερη κατάσταση που έχω οδηγήσει ποτέ. Εδώ που τα λέμε μόνο μία φορά κατάφερε να πιάσει 80 η συνήθης ταχύτητα ήταν μόνο ...70. Το πρόβλημα ήταν που το εμπόδιζε να πιάσει μεγαλύτερες ταχύτητες ήταν ότι δεν υπήρχε αρκετά μεγάλη ευθεία. Εγώ δεν είχα δοκιμάσει τέτοιο ακροβατικό αλλά το φιλαράκι που το είχε το εξασκούσε ως χόμπι το άλμα ...σαμαρακιού!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adrivas last edited by

                        Polski-fiat 125p 1.3
                        65 αλογα (και 1020 κιλα) ελεγαν οι τεχνικες προδιαγραφες, αλλα αυτο μαλλον ισχυε μονο για το αντιστοιχα φιατ...
                        Πανω απο 4200 σ.α.λ. το μοτερ ΔΕΝ...
                        Δεν εννοω οτι δυσκολεβοταν, αλλα οτι απλα δεν ανεβαζε, ακομα και με μικρη ταχυτητα. (υποψη, οι 65 επρεπε να βγουν στις 5000 περιπου)
                        Εγω ειχα δει ως 100 στο κοντερ (με τον πατερα μου μεσα, ημουν μικρος και δε μου το εδινε ), ο πατερας μου ως 125.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης adrivas έγραψε:
                          Polski-fiat 125p 1.3
                          65 αλογα (και 1020 κιλα) ελεγαν οι τεχνικες προδιαγραφες, αλλα αυτο μαλλον ισχυε μονο για το αντιστοιχα φιατ...
                          Πανω απο 4200 σ.α.λ. το μοτερ ΔΕΝ...
                          Δεν εννοω οτι δυσκολεβοταν, αλλα οτι απλα δεν ανεβαζε, ακομα και με μικρη ταχυτητα.
                          (υποψη, οι 65 επρεπε να βγουν στις 5000 περιπου)
                          Εγω ειχα δει ως 100 στο κοντερ (με τον πατερα μου μεσα, ημουν μικρος και δε μου το εδινε ), ο πατερας μου ως 125.

                          Αυτό πιο πολύ πρόβλημα μου μυρίζει, παρά ανικανότητα του αυτοκινήτου... Πιθανότατα στην τροφοδοσία..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης aserf έγραψε:

                            Καλά τα 190 δεν είναι νούμερο που το εβλεπες συχνά. Αλλά τα 160-170 σε αττική οδό, τα είχε σχετκά εύκολα.

                            Αυτό το σχετικά εύκολα δε μπορώ να το καταλάβω...
                            Για μένα σχετικά 'εύκολη ταχύτητα' είναι μια ταχύτητα από την οποία πατώντας και άλλο το γκάζι το αμάξι θα συνεχίσει να επιταχύνει χωρίς να δυσανασχετεί (έστω και όχι για πολύ ακόμα, με εξαίρεση κάτι BMW π.χ. που πιάνουν την τελική στον κόφτη) και την οποία το αμάξι θα μπορέσει να κρατήσει και σε μια μικρή ανωφέρεια. Αυτά με όλο το σεβασμό δε νομίζω ότι μπορεί να τα κάνει το 1000άρι Corsa

                            Προσωπικά το πιο αργό αμάξι που έχω οδηγήσει είναι το Φιατ-άκι μου (Tipo 1.4). Στην εθνική πηγαίνει άνετα με 130-140 ανεξαρτήτως κλίσης, στην ευθεία κρατάει τα 160 και σε κατηφορικό δρόμο έχω δει 180 στο κοντέρ, έλεγα όμως ότι θα εκραγεί το μοτέρ. Λογικό βέβαια μιας και ο θόρυβος πάνω από τις 4500-5000 στροφές/λεπτό ανεβαίνει απότομα-υπερβολικά και για να φτάσω τα 180 πήγαινα για ώρα με υψηλές στροφές.

                            Υποκειμενικά είναι αυτά νομίζω. Εγω απλά είπα ότι για 1000αρι τα 160 τα επιανε σχετικά εύκολα. Οχι συγκρινόμενο με μια Φεραρι φυσικά, αλλά ίσως με κάποιο άλλο 1000αρι. Φίδια δεν πουλάω..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Οpel Cοrsa 1.2 το οκταβάλβιδο με τα 45 άλογα...
                              Ότι ποιό αργό μου έχει τύχει ποτέ.

                              Ευτυχώς βέβαια επειδή μάθαινα τότε και ήταν ότι καλύτερο για έναν αρχάριο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                coopers_jcw last edited by

                                ΙΒΙΖΑ 1.3????? πρεπει να ηταν το 1993 και ηταν καινουργιο .....αλλα ηταν πιο αργο απο την καθυστερηση ......(του στρατου τα οχηματα δεν τα μετραω γιατι .....ασε)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  1. VW σκαραβαίος 1300L mod 1967
                                  2. Corrola mod 1972 (1,2 ήταν αλλά είχε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χλμ και πολύ κακή συντήρηση)
                                  3. Suzuki Maruti 600 (νοικιασμένο σε νησί)
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                    ΙΒΙΖΑ 1.3????? πρεπει να ηταν το 1993 και ηταν καινουργιο .....αλλα ηταν πιο αργο απο την καθυστερηση ......(του στρατου τα οχηματα δεν τα μετραω γιατι .....ασε)

                                    του στρατού τα οχήματα δεν πρέπει να είναι γρήγορα αλλά παντός εδάφους!
                                    το λέω γιατί κάπου τα έχετε μπλέξει....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      vw golf iii 1.4cl 1993. Το είχε ένας θείος μου και μου το έδωσε σε ταξίδι από κόρινθο μέχρι μεσολόγγι...το αυτοκίνητο ζορίζονταν να ανεβάσει πάνω από 130 ενώ για να προσπεράσεις έκλεινες το α/c και έκανες τον σταυρό σου...πραγματικά αργό αυτοκίνητο σε βαθμό που γίνονταν επικίνδυνο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Τα οχηματα του στρατου ειναι αλλη ιστορια,αλλα ειναι γεγονος οτι ενας στρατος με οχηματα που θα καταφθανουν στον χωρο της μαχης μετα το περας αυτης,δεν εχει πολλες πιθανοτητες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          ladaman11 last edited by

                                          Μεχρι και λιγο καιρο πριν Lada (εξου και το username) 2105 του 1985

                                          60 αλογα (μαλλον γαιδουρια) με weber καρμπυρατερ....

                                          Στην ευθεια στο σχηματαρι εχω δει και 145+ km/h (κοντερισια εννοειτε) και το αυτοκινητο ενα κλικ πριν την απογειωση.
                                          (Οσοι εχουν βιωσει τετοια ταχυτητα σε ενα τετοιο αυτοκινητο καταλαβαινουν τι εννοω )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petros last edited by

                                            Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
                                            Μεχρι και λιγο καιρο πριν Lada (εξου και το username) 2105 του 1985

                                            60 αλογα (μαλλον γαιδουρια) με weber καρμπυρατερ....

                                            Στην ευθεια στο σχηματαρι εχω δει και 145+ km/h (κοντερισια εννοειτε) και το αυτοκινητο ενα κλικ πριν την απογειωση.
                                            (Οσοι εχουν βιωσει τετοια ταχυτητα σε ενα τετοιο αυτοκινητο καταλαβαινουν τι εννοω )

                                            Αντίστοιχα με ένα Kadett B του '69 (1.1) στα 140 βούιζε και έτριζε τόσο πολύ που νόμιζες ότι θα συνθλιβεί από την προσπάθεια και την αντίσταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr