-
Ιερόσυλοι....
Βατόμουρο η Brera???? Ε ρε μία αυτοκινητοβιομηχσνία χωρίς τους Ιταλούς που σας χρειάζεται..... !!!!!!!!!!!! Την έχετε δει από κοντά???? Εντάξει είναι βσριά.. αλλά μήπως το ΤΤ είναι ελαφρύτερο???
Ντροπή!!!!!!
Αν θέλετε να μιλήσετε για κακό design και πρέπει σώνει και καλά να βάλετε κάποιον Ιταλό στο παιγνίδι τότε απλά κοιτάξτε προς Grande Punto. Από πίσω είναι ένα μεγαλομένο Corsa.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Σε έχασα λιγάκι, μπορείς να το διευκρινήσεις λίγο?
Brera & Leon
ε τότε +10000!!!!!
x2000
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ιερόσυλοι....Βατόμουρο η Brera???? Ε ρε μία αυτοκινητοβιομηχσνία χωρίς τους Ιταλούς που σας χρειάζεται..... !!!!!!!!!!!! Την έχετε δει από κοντά???? Εντάξει είναι βσριά.. αλλά μήπως το ΤΤ είναι ελαφρύτερο???
Ντροπή!!!!!!
Αν θέλετε να μιλήσετε για κακό design και πρέπει σώνει και καλά να βάλετε κάποιον Ιταλό στο παιγνίδι τότε απλά κοιτάξτε προς Grande Punto. Από πίσω είναι ένα μεγαλομένο Corsa.
την έχω δει από κοντά κι έχω μπει και μέσα.
απέξω δεν βλέπεται.... ...χίλιες φορές την προκάτοχό της ΣΑΦΩΣ! -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ιερόσυλοι....Βατόμουρο η Brera???? Ε ρε μία αυτοκινητοβιομηχσνία χωρίς τους Ιταλούς που σας χρειάζεται..... !!!!!!!!!!!! Την έχετε δει από κοντά???? Εντάξει είναι βσριά.. αλλά μήπως το ΤΤ είναι ελαφρύτερο???
Ντροπή!!!!!!
Αν θέλετε να μιλήσετε για κακό design και πρέπει σώνει και καλά να βάλετε κάποιον Ιταλό στο παιγνίδι τότε απλά κοιτάξτε προς Grande Punto. Από πίσω είναι ένα μεγαλομένο Corsa.
Την έχουμε δει από -πολύ- κοντά, στην έκθεση του 2005 -στο δρόμο πρέπει να είσαι τυχερός για να τη δεις- και μας άρεσε πολύ. So; αρκεί για να μη χαρακτηριστεί βατόμουρο; Είναι κάτι ωραίο-> δεν πρέπει να 'ναι βατόμουρο; ή οπωσδήποτε πρέπει να αξίζει;
Βαριά είναι, αργή είναι, ακριβή είναι, καμία σχέση με Alfa δεν έχει κι όσο για το ΤΤ, εκτός του ότι είναι αρκετά πιο ελαφρύ, είναι και πιο δυνατό και οποιαδήποτε σύγκριση στο δρόμο είναι απλώς...
-
Landwind και όλα τα SSSSSayionarayong!
-
Το απόλυτο βατόμουρο ήταν το 1007...αλλά αυτό ήταν μάλλον 2006
-
τα δικά μου:
- Ssangyong Kyron & Actyon (:lipsealed:)
- Nissan Micra CC (ή πώς κάνεις ένα αυτοκίνητο πόλης καμπριο-φορτηγάκι )
- Hyundai Accent (το Logan είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά )
και εκτός συναγωνισμού το VW Touran & Sharan (ότι πιο απρόσωπο κυκλοφορεί )
-
Συμφωνώ με krus 100%.
από εκεί και μετά θα προσθέσω την Brera γιατί σαν αυτοκίνητο δεν αξίζει τίποτα απολύτως (μόνο ωραία είναι) και το Audi all-road quattro για τους λόγους που γράφει ο lkar. -
@ lkar & elteo
Μακάρι να μην υπήρχαν σήμερα οι αποστειρώσεις των Ν αερόσακων (Ν--> οο) των Κ ζωνών παραμόρφωσης (Κ--> οο) και των Μ ηλεκτρονικών συστημάτων προστασίας και ευστάθειας (Μ --> οο ομοίως).
Όμως υπάρχουν και αν δεν ήταν παρούσες οι τυπικές ευκολίες (clima, PW, PS, κ.λ.π.) στο συγκεκριμένο όχημα τότε όλοι θα έλεγαν ότι η Αλφά είναι έτσι, γιουβέτσι και κοκορέτσι.
Ποιο ΤΤ ωρέ αδέλφια???? Αυτό που επειδή είχε λίγο την ουρά του κουνιστή και ήθελε χέρια στο όριο το φιμώσανε με την παχύτερη αντιστρεπτική, την αεροτομή πίσω και το ESP στον βασικό εξοπλισμό????
@all
Σε ρόλο GT το Brera δεν παίζεται. Σε ρόλο roadster το ΤΤ έχει πολλούς και αξιόλογους αντιπάλους άσε δε που μέσα από την μαμά εταιρεία υπάρχουν κάποια αμαξίδια που το ανασκολοπούν.
@all (2)
Αν θέλετε GTA τότε να περιμένετε ολίγον γιατί οι Ιταλοί θα το φροντίσουν και αυτό........ (και δεν είναι η 8C).
Βατόμουρα δεν δίνω..... Για μένα το χειρότερο είναι το Honda Civic Hybrid που έχω παραγγείλει. Ναι γιατί εξωτερικά είναι σαν τους κουβάδες της γιαγιάς μου αλλά τεχνολογικά μόνον το Prius το ξεπερνά. (για την κατηγορία του).
Τώρα δεν θα σου πω ότι όταν είδα το 5θύρο του Civic μου άρεσε πιο πολύ ή ότι αγόρασα το 3θυρό το Colt για λόγους εμφάνισης. Στην ηλικία μου (40 παρά 2) μπορώ να κάνω και μερικές @@@@κίες επιτρέποντος και του Alzheimer.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ lkar & elteoΜακάρι να μην υπήρχαν σήμερα οι αποστειρώσεις των Ν αερόσακων (Ν--> οο) των Κ ζωνών παραμόρφωσης (Κ--> οο) και των Μ ηλεκτρονικών συστημάτων προστασίας και ευστάθειας (Μ --> οο ομοίως).
Όμως υπάρχουν και αν δεν ήταν παρούσες οι τυπικές ευκολίες (clima, PW, PS, κ.λ.π.) στο συγκεκριμένο όχημα τότε όλοι θα έλεγαν ότι η Αλφά είναι έτσι, γιουβέτσι και κοκορέτσι.
Ποιο ΤΤ ωρέ αδέλφια???? Αυτό που επειδή είχε λίγο την ουρά του κουνιστή και ήθελε χέρια στο όριο το φιμώσανε με την παχύτερη αντιστρεπτική, την αεροτομή πίσω και το ESP στον βασικό εξοπλισμό????
Μόνο που η παθητική ασφάλεια ισχύει ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις εταιρείες, οπότε το ότι είναι αργή δεν φταίνε οι 'άλλοι'
Ποιο ΤΤ;;; εχμμμ ξέρεις έχει αλλάξει μοντέλο από το καλοκαίρι και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το παλιό, πέραν του ονόματος και κάποιες ομοιότητες στην εμφάνιση.
Επίσης όταν ένα μοντέλο παρουσιάζεται σαν το νέο υπεραυτοκίνητο που θα κοντράρει Cayman, Z4, TT, SLK κι ότι άλλο βρει μπροστά του και κάνει χρόνους αντίστοιχους με γρήγορα supermini ε ναι, πρόκειται για βατόμουρο και φυσικά εμπορική αποτυχία. ΤΤ & SLK πούλησαν περισσότερο τον... Ιανουάριο απ' ότι η Brera όλο το 2006
-
Όλα τα οχήματα 'παντός εδάφους' με χαμηλοπρόφιλα υπερυψηλών επιδόσεων ασφάλτινα λάστιχα, οχτακόσους τόσους ίππους και βάρος καναδυό τόνους, ανηρτημένους στο Θεό.
Ο 'γήινος άνεμος' αποτελεί βέβαια δική του ξέχωρη κατηγορία. Δεν πρόκειται για βατόμουρο 2006, αλλά για το πιο επικίνδυνο (προσφερόμενο ως επιβατικό) όχημα όλων των εποχών, τηρουμένων των ιστορικών αναλογιών.
-
Eίμαι συντετριμμένος! Aγόρασα πέρσι μια 159 2.2, δηλαδή Brera με πορτ-μπαγκαζ και από τότε το EΓΩ μου πάει από το κακό στο χειρότερο:
Kατ' αρχήν κατάλαβα ότι είναι πολύ αργή, τις προάλες πήγαινα με 220 στην E.O. όταν με πέρασε ένα 1600ρι GTRX-i με αυτοκόλλητα LAKIS RACING TEAM. Kόντεψα να πνιγώ από την τυρόπιτα και τα ψίχουλα λέρωσαν την πανάκριβη αλκαντάρα μου.
Δεύτερον, διαπίστωσα ότι στον Άγιο Mερκούριο δεν μπορώ να κατεβάσω άλλο από 8'50' (με ανοιχτό δρόμο), χρόνο που κάνουν και αρκετά φτιαγμένα κορεάτικα.
Tρίτον, είδα στην πράξη ότι δεν τραβάω περισσότερες γκόμενες, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν βγάζει τόση τεστοστερόνη όσο ένα γιαπωνέζικο με φτερούγα.
Kαι τέλος, έρχεται το topic αυτό, να μου αποδείξει ότι η Brera (που νόμιζα ότι είναι ακόμα πιο όμορφη από την 159) θεωρείται βατόμουρο.
Tις τελευταίες μέρες το έριξα στο ποτό, αλλά και πάλι ξυπνάω τη νύχτα και λέω 'Tι λάθος ήταν αυτό που έκανα στην ζωή μου, όλοι γελάνε μαζί μου'. -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Eίμαι συντετριμμένος! Aγόρασα πέρσι μια 159 2.2, δηλαδή Brera με πορτ-μπαγκαζ και από τότε το EΓΩ μου πάει από το κακό στο χειρότερο:
Kατ' αρχήν κατάλαβα ότι είναι πολύ αργή, τις προάλες πήγαινα με 220 στην E.O. όταν με πέρασε ένα 1600ρι GTRX-i με αυτοκόλλητα LAKIS RACING TEAM. Kόντεψα να πνιγώ από την τυρόπιτα και τα ψίχουλα λέρωσαν την πανάκριβη αλκαντάρα μου.
Δεύτερον, διαπίστωσα ότι στον Άγιο Mερκούριο δεν μπορώ να κατεβάσω άλλο από 8'50' (με ανοιχτό δρόμο), χρόνο που κάνουν και αρκετά φτιαγμένα κορεάτικα.
Tρίτον, είδα στην πράξη ότι δεν τραβάω περισσότερες γκόμενες, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν βγάζει τόση τεστοστερόνη όσο ένα γιαπωνέζικο με φτερούγα.
Kαι τέλος, έρχεται το topic αυτό, να μου αποδείξει ότι η Brera (που νόμιζα ότι είναι ακόμα πιο όμορφη από την 159) θεωρείται βατόμουρο.
Tις τελευταίες μέρες το έριξα στο ποτό, αλλά και πάλι ξυπνάω τη νύχτα και λέω 'Tι λάθος ήταν αυτό που έκανα στην ζωή μου, όλοι γελάνε μαζί μου'.έλα ρε φίλε ...κι άλλοι έχουν 159 (c'est moi) αλλά δεν βγαίνουν να υπερασπίσουν την BRERA. Μην κολλάς...
-
εγω ημουν αυτος!
α! με την ευκαιρια, απο την υπερ-διαστημικη ταχυτητα, μου ξεκολλησε το 'i'..
σε παρακαλω, επειδη θα πρεπει να τα ξαναπαρω ζευγη, αν εχει κολλησει στο παρ-μπριζ σου, να κανονισουμε να βρεθουμε να μου το δωσεις?
υποχρεος! -
5θυρο Civic (κιτσαρια...) + Accent
To Landwind εκτος συναγωνισμου
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μόνο που η παθητική ασφάλεια ισχύει ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις εταιρείες, οπότε το ότι είναι αργή δεν φταίνε οι 'άλλοι'
Ποιο ΤΤ;;; εχμμμ ξέρεις έχει αλλάξει μοντέλο από το καλοκαίρι και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το παλιό, πέραν του ονόματος και κάποιες ομοιότητες στην εμφάνιση.
Επίσης όταν ένα μοντέλο παρουσιάζεται σαν το νέο υπεραυτοκίνητο που θα κοντράρει Cayman, Z4, TT, SLK κι ότι άλλο βρει μπροστά του και κάνει χρόνους αντίστοιχους με γρήγορα supermini ε ναι, πρόκειται για βατόμουρο και φυσικά εμπορική αποτυχία. ΤΤ & SLK πούλησαν περισσότερο τον... Ιανουάριο απ' ότι η Brera όλο το 2006
Το γνωρίζω φίλε ότι το ΤΤ άλλαξε. Απλά σου θυμίζω ότι το 1ο ΤΤ που ήταν στο όριο απόλυτο και απότομο περισσότερο από όσο δέχεται το PC σύστημα της Ευρώπης το ευνουχίσανε.
Το ανέφερα σαν μέτρο σύγκρισης. Όταν η Audi αναγκάζεται να ευνουχίσει στο όριο ένα roadster τότε γιατί να μην το κάνει αυτό και η Alfa για το GT της. Αυτό θέλει ο μέσος γερμανός πελάτης. 4x4 και ασφάλεια.
Τώρα για τις επιδόσεις του Brera. Πάρε το diesel 2.4 με 200 άλογα και 41 kgrm ροπή ή το 3.2 βενζίνη. Το 2.2 JTS είναι το μικρότερο της εταιρείας.
Για τις πωλήσεις τώρα. Συνολικά στην Ευρώπη η AR δεν τα πήγε καθόλου άσχημα και σε αυτό βοήθησε και η brera. Στην Ελλάδα μπορεί να τους βγήκε ξυνό το γεγονός ότι το gruppo fiat έχει επικεντρώσει την προσοχή του (κινητήρες diesel). Τώρα αν κάποιοι προσπάθησαν να πουλήσουν ένα GT για δεν ξέρω εγώ τι, σε αυτό δεν φταίει το όχημα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το γνωρίζω φίλε ότι το ΤΤ άλλαξε. Απλά σου θυμίζω ότι το 1ο ΤΤ που ήταν στο όριο απόλυτο και απότομο περισσότερο από όσο δέχεται το PC σύστημα της Ευρώπης το ευνουχίσανε.
Το ανέφερα σαν μέτρο σύγκρισης. Όταν η Audi αναγκάζεται να ευνουχίσει στο όριο ένα roadster τότε γιατί να μην το κάνει αυτό και η Alfa για το GT της. Αυτό θέλει ο μέσος γερμανός πελάτης. 4x4 και ασφάλεια.
Δηλαδή αυτοκίνητα σαν το S2000 είναι ασφαλή στο όριο; Το θέμα με το πρώτο ΤΤ ήταν ότι αγοράστηκε από ευρύ -και ΑΣΧΕΤΟ- κοινό με τα γνωστά αποτελέσμα. Έχει αναλυθεί ουκ ολίγες φορές και από τα τότε άρθρα. Κι άλλωστε, όποιος ήθελε/θέλει βγάζει το ESP
Τώρα για τις επιδόσεις του Brera. Πάρε το diesel 2.4 με 200 άλογα και 41 kgrm ροπή ή το 3.2 βενζίνη. Το 2.2 JTS είναι το μικρότερο της εταιρείας.
Ξέρεις όλοι diesel και 3,2 μπορούν να πάρουν, άσε που ΟΥΤΕ ο 3,2 είναι γρήγορος με τόσες απώλεις και επιπλέον βάρος από την τετρακίνηση. Και το 2.0 TFSI το μικρότερο της εταιρείας είναι.
Για τις πωλήσεις τώρα. Συνολικά στην Ευρώπη η AR δεν τα πήγε καθόλου άσχημα και σε αυτό βοήθησε και η brera. Στην Ελλάδα μπορεί να τους βγήκε ξυνό το γεγονός ότι το gruppo fiat έχει επικεντρώσει την προσοχή του (κινητήρες diesel). Τώρα αν κάποιοι προσπάθησαν να πουλήσουν ένα GT για δεν ξέρω εγώ τι, σε αυτό δεν φταίει το όχημα.
Το αποτέλεσμα μετράει. Στην Ευρώπη πήγε από το 1 στο... 1,1 κι εδώ κάτω από τη... μονάδα. Άλλες εταιρείες επενδύουν ΚΑΙ στους diesel ΚΑΙ στους βενζινοκινητήρες ΚΑΙ στα υβριδικά πχ Honda. Αν επικεντρώνεσαι σε έναν τομέα, χαμένος θα βγεις.
Που να 'επιτρεπόταν' κι ο σχολιασμός των γνώμεων των ΑΛΛΩΝ από τον χρήστη που άνοιξε το θέμα
-
civic....
μεγαλο κριμα για την honda
-
Μήπως μπερδεύετε το Χρυσό Βατόμουρο με το Δεν Μου Άρεσε 2006;
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Eίμαι συντετριμμένος! Aγόρασα πέρσι μια 159 2.2, δηλαδή Brera με πορτ-μπαγκαζ και από τότε το EΓΩ μου πάει από το κακό στο χειρότερο:
Kατ' αρχήν κατάλαβα ότι είναι πολύ αργή, τις προάλες πήγαινα με 220 στην E.O. όταν με πέρασε ένα 1600ρι GTRX-i με αυτοκόλλητα LAKIS RACING TEAM. Kόντεψα να πνιγώ από την τυρόπιτα και τα ψίχουλα λέρωσαν την πανάκριβη αλκαντάρα μου.
Δεύτερον, διαπίστωσα ότι στον Άγιο Mερκούριο δεν μπορώ να κατεβάσω άλλο από 8'50' (με ανοιχτό δρόμο), χρόνο που κάνουν και αρκετά φτιαγμένα κορεάτικα.
Tρίτον, είδα στην πράξη ότι δεν τραβάω περισσότερες γκόμενες, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν βγάζει τόση τεστοστερόνη όσο ένα γιαπωνέζικο με φτερούγα.
Kαι τέλος, έρχεται το topic αυτό, να μου αποδείξει ότι η Brera (που νόμιζα ότι είναι ακόμα πιο όμορφη από την 159) θεωρείται βατόμουρο.
Tις τελευταίες μέρες το έριξα στο ποτό, αλλά και πάλι ξυπνάω τη νύχτα και λέω 'Tι λάθος ήταν αυτό που έκανα στην ζωή μου, όλοι γελάνε μαζί μου'.πουλα το και παρε Scooby οπως εκανα εγω να δεις μετα τι εστι φτερουγα...μα καλα και συ παππους εισαι και πηρες 159???
Ελληνικό Βατόμουρο - COTY 2006