Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελληνικό Βατόμουρο - COTY 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ελληνικό Βατόμουρο - COTY 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    125
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Ιερόσυλοι....

      Βατόμουρο η Brera???? Ε ρε μία αυτοκινητοβιομηχσνία χωρίς τους Ιταλούς που σας χρειάζεται..... !!!!!!!!!!!! Την έχετε δει από κοντά???? Εντάξει είναι βσριά.. αλλά μήπως το ΤΤ είναι ελαφρύτερο???

      Ντροπή!!!!!!

      Αν θέλετε να μιλήσετε για κακό design και πρέπει σώνει και καλά να βάλετε κάποιον Ιταλό στο παιγνίδι τότε απλά κοιτάξτε προς Grande Punto. Από πίσω είναι ένα μεγαλομένο Corsa.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        flowerpower last edited by

        Ο χρήστης travelman έγραψε:

        Σε έχασα λιγάκι, μπορείς να το διευκρινήσεις λίγο?

        Brera & Leon

        ε τότε +10000!!!!!

        x2000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
          Ιερόσυλοι....

          Βατόμουρο η Brera???? Ε ρε μία αυτοκινητοβιομηχσνία χωρίς τους Ιταλούς που σας χρειάζεται..... !!!!!!!!!!!! Την έχετε δει από κοντά???? Εντάξει είναι βσριά.. αλλά μήπως το ΤΤ είναι ελαφρύτερο???

          Ντροπή!!!!!!

          Αν θέλετε να μιλήσετε για κακό design και πρέπει σώνει και καλά να βάλετε κάποιον Ιταλό στο παιγνίδι τότε απλά κοιτάξτε προς Grande Punto. Από πίσω είναι ένα μεγαλομένο Corsa.

          την έχω δει από κοντά κι έχω μπει και μέσα.
          απέξω δεν βλέπεται.... ...χίλιες φορές την προκάτοχό της ΣΑΦΩΣ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
            Ιερόσυλοι....

            Βατόμουρο η Brera???? Ε ρε μία αυτοκινητοβιομηχσνία χωρίς τους Ιταλούς που σας χρειάζεται..... !!!!!!!!!!!! Την έχετε δει από κοντά???? Εντάξει είναι βσριά.. αλλά μήπως το ΤΤ είναι ελαφρύτερο???

            Ντροπή!!!!!!

            Αν θέλετε να μιλήσετε για κακό design και πρέπει σώνει και καλά να βάλετε κάποιον Ιταλό στο παιγνίδι τότε απλά κοιτάξτε προς Grande Punto. Από πίσω είναι ένα μεγαλομένο Corsa.

            Την έχουμε δει από -πολύ- κοντά, στην έκθεση του 2005 -στο δρόμο πρέπει να είσαι τυχερός για να τη δεις- και μας άρεσε πολύ. So; αρκεί για να μη χαρακτηριστεί βατόμουρο; Είναι κάτι ωραίο-> δεν πρέπει να 'ναι βατόμουρο; ή οπωσδήποτε πρέπει να αξίζει;

            Βαριά είναι, αργή είναι, ακριβή είναι, καμία σχέση με Alfa δεν έχει κι όσο για το ΤΤ, εκτός του ότι είναι αρκετά πιο ελαφρύ, είναι και πιο δυνατό και οποιαδήποτε σύγκριση στο δρόμο είναι απλώς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cmarin last edited by

              Landwind και όλα τα SSSSSayionarayong!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Το απόλυτο βατόμουρο ήταν το 1007...αλλά αυτό ήταν μάλλον 2006

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  τα δικά μου:

                  1. Ssangyong Kyron & Actyon (:lipsealed:)
                  2. Nissan Micra CC (ή πώς κάνεις ένα αυτοκίνητο πόλης καμπριο-φορτηγάκι )
                  3. Hyundai Accent (το Logan είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά )

                  και εκτός συναγωνισμού το VW Touran & Sharan (ότι πιο απρόσωπο κυκλοφορεί )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Συμφωνώ με krus 100%.
                    από εκεί και μετά θα προσθέσω την Brera γιατί σαν αυτοκίνητο δεν αξίζει τίποτα απολύτως (μόνο ωραία είναι) και το Audi all-road quattro για τους λόγους που γράφει ο lkar.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      @ lkar & elteo

                      Μακάρι να μην υπήρχαν σήμερα οι αποστειρώσεις των Ν αερόσακων (Ν--> οο) των Κ ζωνών παραμόρφωσης (Κ--> οο) και των Μ ηλεκτρονικών συστημάτων προστασίας και ευστάθειας (Μ --> οο ομοίως).

                      Όμως υπάρχουν και αν δεν ήταν παρούσες οι τυπικές ευκολίες (clima, PW, PS, κ.λ.π.) στο συγκεκριμένο όχημα τότε όλοι θα έλεγαν ότι η Αλφά είναι έτσι, γιουβέτσι και κοκορέτσι.

                      @lkar

                      Ποιο ΤΤ ωρέ αδέλφια???? Αυτό που επειδή είχε λίγο την ουρά του κουνιστή και ήθελε χέρια στο όριο το φιμώσανε με την παχύτερη αντιστρεπτική, την αεροτομή πίσω και το ESP στον βασικό εξοπλισμό????

                      @all

                      Σε ρόλο GT το Brera δεν παίζεται. Σε ρόλο roadster το ΤΤ έχει πολλούς και αξιόλογους αντιπάλους άσε δε που μέσα από την μαμά εταιρεία υπάρχουν κάποια αμαξίδια που το ανασκολοπούν.

                      @all (2)

                      Αν θέλετε GTA τότε να περιμένετε ολίγον γιατί οι Ιταλοί θα το φροντίσουν και αυτό........ (και δεν είναι η 8C).

                      Βατόμουρα δεν δίνω..... Για μένα το χειρότερο είναι το Honda Civic Hybrid που έχω παραγγείλει. Ναι γιατί εξωτερικά είναι σαν τους κουβάδες της γιαγιάς μου αλλά τεχνολογικά μόνον το Prius το ξεπερνά. (για την κατηγορία του).

                      Τώρα δεν θα σου πω ότι όταν είδα το 5θύρο του Civic μου άρεσε πιο πολύ ή ότι αγόρασα το 3θυρό το Colt για λόγους εμφάνισης. Στην ηλικία μου (40 παρά 2) μπορώ να κάνω και μερικές @@@@κίες επιτρέποντος και του Alzheimer.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                        @ lkar & elteo

                        Μακάρι να μην υπήρχαν σήμερα οι αποστειρώσεις των Ν αερόσακων (Ν--> οο) των Κ ζωνών παραμόρφωσης (Κ--> οο) και των Μ ηλεκτρονικών συστημάτων προστασίας και ευστάθειας (Μ --> οο ομοίως).

                        Όμως υπάρχουν και αν δεν ήταν παρούσες οι τυπικές ευκολίες (clima, PW, PS, κ.λ.π.) στο συγκεκριμένο όχημα τότε όλοι θα έλεγαν ότι η Αλφά είναι έτσι, γιουβέτσι και κοκορέτσι.

                        @lkar

                        Ποιο ΤΤ ωρέ αδέλφια???? Αυτό που επειδή είχε λίγο την ουρά του κουνιστή και ήθελε χέρια στο όριο το φιμώσανε με την παχύτερη αντιστρεπτική, την αεροτομή πίσω και το ESP στον βασικό εξοπλισμό????

                        Μόνο που η παθητική ασφάλεια ισχύει ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις εταιρείες, οπότε το ότι είναι αργή δεν φταίνε οι 'άλλοι'

                        Ποιο ΤΤ;;; εχμμμ ξέρεις έχει αλλάξει μοντέλο από το καλοκαίρι και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το παλιό, πέραν του ονόματος και κάποιες ομοιότητες στην εμφάνιση.

                        Επίσης όταν ένα μοντέλο παρουσιάζεται σαν το νέο υπεραυτοκίνητο που θα κοντράρει Cayman, Z4, TT, SLK κι ότι άλλο βρει μπροστά του και κάνει χρόνους αντίστοιχους με γρήγορα supermini ε ναι, πρόκειται για βατόμουρο και φυσικά εμπορική αποτυχία. ΤΤ & SLK πούλησαν περισσότερο τον... Ιανουάριο απ' ότι η Brera όλο το 2006

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyot last edited by

                          Όλα τα οχήματα 'παντός εδάφους' με χαμηλοπρόφιλα υπερυψηλών επιδόσεων ασφάλτινα λάστιχα, οχτακόσους τόσους ίππους και βάρος καναδυό τόνους, ανηρτημένους στο Θεό.

                          Ο 'γήινος άνεμος' αποτελεί βέβαια δική του ξέχωρη κατηγορία. Δεν πρόκειται για βατόμουρο 2006, αλλά για το πιο επικίνδυνο (προσφερόμενο ως επιβατικό) όχημα όλων των εποχών, τηρουμένων των ιστορικών αναλογιών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            angel-rabbit last edited by

                            Eίμαι συντετριμμένος! Aγόρασα πέρσι μια 159 2.2, δηλαδή Brera με πορτ-μπαγκαζ και από τότε το EΓΩ μου πάει από το κακό στο χειρότερο:
                            Kατ' αρχήν κατάλαβα ότι είναι πολύ αργή, τις προάλες πήγαινα με 220 στην E.O. όταν με πέρασε ένα 1600ρι GTRX-i με αυτοκόλλητα LAKIS RACING TEAM. Kόντεψα να πνιγώ από την τυρόπιτα και τα ψίχουλα λέρωσαν την πανάκριβη αλκαντάρα μου.
                            Δεύτερον, διαπίστωσα ότι στον Άγιο Mερκούριο δεν μπορώ να κατεβάσω άλλο από 8'50' (με ανοιχτό δρόμο), χρόνο που κάνουν και αρκετά φτιαγμένα κορεάτικα.
                            Tρίτον, είδα στην πράξη ότι δεν τραβάω περισσότερες γκόμενες, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν βγάζει τόση τεστοστερόνη όσο ένα γιαπωνέζικο με φτερούγα.
                            Kαι τέλος, έρχεται το topic αυτό, να μου αποδείξει ότι η Brera (που νόμιζα ότι είναι ακόμα πιο όμορφη από την 159) θεωρείται βατόμουρο.
                            Tις τελευταίες μέρες το έριξα στο ποτό, αλλά και πάλι ξυπνάω τη νύχτα και λέω 'Tι λάθος ήταν αυτό που έκανα στην ζωή μου, όλοι γελάνε μαζί μου'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
                              Eίμαι συντετριμμένος! Aγόρασα πέρσι μια 159 2.2, δηλαδή Brera με πορτ-μπαγκαζ και από τότε το EΓΩ μου πάει από το κακό στο χειρότερο:
                              Kατ' αρχήν κατάλαβα ότι είναι πολύ αργή, τις προάλες πήγαινα με 220 στην E.O. όταν με πέρασε ένα 1600ρι GTRX-i με αυτοκόλλητα LAKIS RACING TEAM. Kόντεψα να πνιγώ από την τυρόπιτα και τα ψίχουλα λέρωσαν την πανάκριβη αλκαντάρα μου.
                              Δεύτερον, διαπίστωσα ότι στον Άγιο Mερκούριο δεν μπορώ να κατεβάσω άλλο από 8'50' (με ανοιχτό δρόμο), χρόνο που κάνουν και αρκετά φτιαγμένα κορεάτικα.
                              Tρίτον, είδα στην πράξη ότι δεν τραβάω περισσότερες γκόμενες, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν βγάζει τόση τεστοστερόνη όσο ένα γιαπωνέζικο με φτερούγα.
                              Kαι τέλος, έρχεται το topic αυτό, να μου αποδείξει ότι η Brera (που νόμιζα ότι είναι ακόμα πιο όμορφη από την 159) θεωρείται βατόμουρο.
                              Tις τελευταίες μέρες το έριξα στο ποτό, αλλά και πάλι ξυπνάω τη νύχτα και λέω 'Tι λάθος ήταν αυτό που έκανα στην ζωή μου, όλοι γελάνε μαζί μου'.

                              έλα ρε φίλε ...κι άλλοι έχουν 159 (c'est moi) αλλά δεν βγαίνουν να υπερασπίσουν την BRERA. Μην κολλάς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tm last edited by

                                εγω ημουν αυτος!
                                α! με την ευκαιρια, απο την υπερ-διαστημικη ταχυτητα, μου ξεκολλησε το 'i'..
                                σε παρακαλω, επειδη θα πρεπει να τα ξαναπαρω ζευγη, αν εχει κολλησει στο παρ-μπριζ σου, να κανονισουμε να βρεθουμε να μου το δωσεις?
                                υποχρεος!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  asimov last edited by

                                  5θυρο Civic (κιτσαρια...) + Accent

                                  To Landwind εκτος συναγωνισμου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Μόνο που η παθητική ασφάλεια ισχύει ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις εταιρείες, οπότε το ότι είναι αργή δεν φταίνε οι 'άλλοι'

                                    Ποιο ΤΤ;;; εχμμμ ξέρεις έχει αλλάξει μοντέλο από το καλοκαίρι και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το παλιό, πέραν του ονόματος και κάποιες ομοιότητες στην εμφάνιση.

                                    Επίσης όταν ένα μοντέλο παρουσιάζεται σαν το νέο υπεραυτοκίνητο που θα κοντράρει Cayman, Z4, TT, SLK κι ότι άλλο βρει μπροστά του και κάνει χρόνους αντίστοιχους με γρήγορα supermini ε ναι, πρόκειται για βατόμουρο και φυσικά εμπορική αποτυχία. ΤΤ & SLK πούλησαν περισσότερο τον... Ιανουάριο απ' ότι η Brera όλο το 2006

                                    Το γνωρίζω φίλε ότι το ΤΤ άλλαξε. Απλά σου θυμίζω ότι το 1ο ΤΤ που ήταν στο όριο απόλυτο και απότομο περισσότερο από όσο δέχεται το PC σύστημα της Ευρώπης το ευνουχίσανε.

                                    Το ανέφερα σαν μέτρο σύγκρισης. Όταν η Audi αναγκάζεται να ευνουχίσει στο όριο ένα roadster τότε γιατί να μην το κάνει αυτό και η Alfa για το GT της. Αυτό θέλει ο μέσος γερμανός πελάτης. 4x4 και ασφάλεια.

                                    Τώρα για τις επιδόσεις του Brera. Πάρε το diesel 2.4 με 200 άλογα και 41 kgrm ροπή ή το 3.2 βενζίνη. Το 2.2 JTS είναι το μικρότερο της εταιρείας.

                                    Για τις πωλήσεις τώρα. Συνολικά στην Ευρώπη η AR δεν τα πήγε καθόλου άσχημα και σε αυτό βοήθησε και η brera. Στην Ελλάδα μπορεί να τους βγήκε ξυνό το γεγονός ότι το gruppo fiat έχει επικεντρώσει την προσοχή του (κινητήρες diesel). Τώρα αν κάποιοι προσπάθησαν να πουλήσουν ένα GT για δεν ξέρω εγώ τι, σε αυτό δεν φταίει το όχημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Το γνωρίζω φίλε ότι το ΤΤ άλλαξε. Απλά σου θυμίζω ότι το 1ο ΤΤ που ήταν στο όριο απόλυτο και απότομο περισσότερο από όσο δέχεται το PC σύστημα της Ευρώπης το ευνουχίσανε.

                                      Το ανέφερα σαν μέτρο σύγκρισης. Όταν η Audi αναγκάζεται να ευνουχίσει στο όριο ένα roadster τότε γιατί να μην το κάνει αυτό και η Alfa για το GT της. Αυτό θέλει ο μέσος γερμανός πελάτης. 4x4 και ασφάλεια.

                                      Δηλαδή αυτοκίνητα σαν το S2000 είναι ασφαλή στο όριο; Το θέμα με το πρώτο ΤΤ ήταν ότι αγοράστηκε από ευρύ -και ΑΣΧΕΤΟ- κοινό με τα γνωστά αποτελέσμα. Έχει αναλυθεί ουκ ολίγες φορές και από τα τότε άρθρα. Κι άλλωστε, όποιος ήθελε/θέλει βγάζει το ESP

                                      Τώρα για τις επιδόσεις του Brera. Πάρε το diesel 2.4 με 200 άλογα και 41 kgrm ροπή ή το 3.2 βενζίνη. Το 2.2 JTS είναι το μικρότερο της εταιρείας.

                                      Ξέρεις όλοι diesel και 3,2 μπορούν να πάρουν, άσε που ΟΥΤΕ ο 3,2 είναι γρήγορος με τόσες απώλεις και επιπλέον βάρος από την τετρακίνηση. Και το 2.0 TFSI το μικρότερο της εταιρείας είναι.

                                      Για τις πωλήσεις τώρα. Συνολικά στην Ευρώπη η AR δεν τα πήγε καθόλου άσχημα και σε αυτό βοήθησε και η brera. Στην Ελλάδα μπορεί να τους βγήκε ξυνό το γεγονός ότι το gruppo fiat έχει επικεντρώσει την προσοχή του (κινητήρες diesel). Τώρα αν κάποιοι προσπάθησαν να πουλήσουν ένα GT για δεν ξέρω εγώ τι, σε αυτό δεν φταίει το όχημα.

                                      Το αποτέλεσμα μετράει. Στην Ευρώπη πήγε από το 1 στο... 1,1 κι εδώ κάτω από τη... μονάδα. Άλλες εταιρείες επενδύουν ΚΑΙ στους diesel ΚΑΙ στους βενζινοκινητήρες ΚΑΙ στα υβριδικά πχ Honda. Αν επικεντρώνεσαι σε έναν τομέα, χαμένος θα βγεις.

                                      Που να 'επιτρεπόταν' κι ο σχολιασμός των γνώμεων των ΑΛΛΩΝ από τον χρήστη που άνοιξε το θέμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        civic....

                                        μεγαλο κριμα για την honda

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Μήπως μπερδεύετε το Χρυσό Βατόμουρο με το Δεν Μου Άρεσε 2006;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            random last edited by

                                            Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
                                            Eίμαι συντετριμμένος! Aγόρασα πέρσι μια 159 2.2, δηλαδή Brera με πορτ-μπαγκαζ και από τότε το EΓΩ μου πάει από το κακό στο χειρότερο:
                                            Kατ' αρχήν κατάλαβα ότι είναι πολύ αργή, τις προάλες πήγαινα με 220 στην E.O. όταν με πέρασε ένα 1600ρι GTRX-i με αυτοκόλλητα LAKIS RACING TEAM. Kόντεψα να πνιγώ από την τυρόπιτα και τα ψίχουλα λέρωσαν την πανάκριβη αλκαντάρα μου.
                                            Δεύτερον, διαπίστωσα ότι στον Άγιο Mερκούριο δεν μπορώ να κατεβάσω άλλο από 8'50' (με ανοιχτό δρόμο), χρόνο που κάνουν και αρκετά φτιαγμένα κορεάτικα.
                                            Tρίτον, είδα στην πράξη ότι δεν τραβάω περισσότερες γκόμενες, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν βγάζει τόση τεστοστερόνη όσο ένα γιαπωνέζικο με φτερούγα.
                                            Kαι τέλος, έρχεται το topic αυτό, να μου αποδείξει ότι η Brera (που νόμιζα ότι είναι ακόμα πιο όμορφη από την 159) θεωρείται βατόμουρο.
                                            Tις τελευταίες μέρες το έριξα στο ποτό, αλλά και πάλι ξυπνάω τη νύχτα και λέω 'Tι λάθος ήταν αυτό που έκανα στην ζωή μου, όλοι γελάνε μαζί μου'.

                                            πουλα το και παρε Scooby οπως εκανα εγω να δεις μετα τι εστι φτερουγα...μα καλα και συ παππους εισαι και πηρες 159???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr