-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
-Ο συμπλεκτης οταν ειναι σε κανονικη κατασταση τι διαδρομη και σκληροτητα εχει?
-Σχετικά μικρή διαδρομή και είναι μαλακός.
...και τριζει!!! Κυριως οταν το χτυπαει ο ηλιος ή οταν εχεις καλοριφερ στα ποδια...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
-Ο συμπλεκτης οταν ειναι σε κανονικη κατασταση τι διαδρομη και σκληροτητα εχει?
-Σχετικά μικρή διαδρομή και είναι μαλακός.
...και τριζει!!! Κυριως οταν το χτυπαει ο ηλιος ή οταν εχεις καλοριφερ στα ποδια...
Αν το ψεκάσεις με ένα spray θα είσαι οκ! Το έκανε και σε μένα και όταν πήγα στο συνεργείο για άλλη δουλειά το τακτοποίησαν. 15 sec υπόθεση είναι.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
-Ο συμπλεκτης οταν ειναι σε κανονικη κατασταση τι διαδρομη και σκληροτητα εχει?
-Σχετικά μικρή διαδρομή και είναι μαλακός.
...και τριζει!!! Κυριως οταν το χτυπαει ο ηλιος ή οταν εχεις καλοριφερ στα ποδια...
!!! To τριξιμο, αν παρουσιαστει λυνετε πολυ ευκολα. Λιγο λαδακι θελει πανω στο εμβολο που παει στον χωρο του κινητηρα. Δεν θα το ξανακουσετε. Απλα ειναι λιγο παιδεμα για να το λαδωσεις εκει κατω...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
-Ο συμπλεκτης οταν ειναι σε κανονικη κατασταση τι διαδρομη και σκληροτητα εχει?
-Σχετικά μικρή διαδρομή και είναι μαλακός.
...και τριζει!!! Κυριως οταν το χτυπαει ο ηλιος ή οταν εχεις καλοριφερ στα ποδια...
!!! To τριξιμο, αν παρουσιαστει λυνετε πολυ ευκολα. Λιγο λαδακι θελει πανω στο εμβολο που παει στον χωρο του κινητηρα. Δεν θα το ξανακουσετε. Απλα ειναι λιγο παιδεμα για να το λαδωσεις εκει κατω...
Σωστος!Αυτο εκανα κι εγω...
-
[quote='aserf']Με ενημέρωσαν ότι πρέπει να αλλάξω τα ψαλίδια στο Fiat Tipo 1.4 που έχω.
Δυστυχώς μετά από 72000 χλμ και 15 χρόνια φαίνεται ότι απέκτησαν ένα μικρό τζόγο.
Στη Fiat τα ψαλίδια κάνουν 190 -
Είναι σωστή η τιμή των 190 ευρώ. Τόσο τα δείχνει και στο eper.
-
[quote='powergs'][quote='aserf']Με ενημέρωσαν ότι πρέπει να αλλάξω τα ψαλίδια στο Fiat Tipo 1.4 που έχω.
Δυστυχώς μετά από 72000 χλμ και 15 χρόνια φαίνεται ότι απέκτησαν ένα μικρό τζόγο.
Στη Fiat τα ψαλίδια κάνουν 190 -
Σε Punto II Sporting...
**1.**Σε κανονικη κινηση με 2α ξαφνικα το αμαξι σταματησε να υπακουει στο γκαζι και τσουλαγε απλα στο ρελαντι, μη ανταποκρινομενο στα πατηματα του γκαζιου!Το σβησαμε και το ξαναναψαμε και ολα οκ...
Τι ηταν αυτο παλι?Ξερει κανεις?**2.**Το γνωστο προβλημα κλειδωματος του τιμονιου μετα απο ζορισμα στο παρκαρισμα εχεις κανεις ιδεα πως μπορει να λυθει?Περα απο το σβησε-αναψε.
Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης JoeyJ έγραψε:
Σε Punto II Sporting...**1.**Σε κανονικη κινηση με 2α ξαφνικα το αμαξι σταματησε να υπακουει στο γκαζι και τσουλαγε απλα στο ρελαντι, μη ανταποκρινομενο στα πατηματα του γκαζιου!Το σβησαμε και το ξαναναψαμε και ολα οκ...
Τι ηταν αυτο παλι?Ξερει κανεις?**2.**Το γνωστο προβλημα κλειδωματος του τιμονιου μετα απο ζορισμα στο παρκαρισμα εχεις κανεις ιδεα πως μπορει να λυθει?Περα απο το σβησε-αναψε.
Ευχαριστω!
-
Πρωτη φορα το ακουω αυτο... Βαλ'το σε ενα διαγνωστικο να δεις τι σφαλμα κατεγραψε.
-
Αν στο κανει συχνα και επιδεινωθεί η κατασταση, αλλαγη μοτερ ηλ. τιμονιου (κοστος περιπου 300
-
-
Χαιρετώ τα μέλη του FIATForum !!!!!!
Εδώ και 20 ημέρες ο οικογενειακός στόλος απέκτησε και τρίτο μέλος !
(τα άλλα δύο είναι Volvo Amazon P122 1,8 mod. 1964 και Audi A3 Sportback 2,0 TFSI Quattro).Ένα μολυβί αγχολυτικό κουκλί , το νεό Panda 1,4 100 hp.
Το μόνο extra που πρόσθεσα στην -πλούσια- βασική έκδοση , είναι το ESP και πρέπει να είναι απο τα πρώτα που ήρθαν στη χώρα με το σύστημα αυτό.
Το θεώρησα απαραίτητο (άν και ΔΕΝ απενεργοποιείται) γιατί 100 hp και όχημα 860 kgr , μπροστοκίνητο και με τόσο μικρά μεταξόνιο και μετατρόχια, τα πράγματα μπορεί να γίνουν και ...δύσκολα.
Όταν άκουσα την τιμή του (650 ευρώ) , το θεώρησα ακριβό , αλλά κατά την παραλαβή ανακαλύψαμε (μαζί με τον dealer...) πως 'πάει πακέτο' με το Antispin και το Hill holder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αξίζει λοιπόν !!!!!!!!
Προς το παρόν έχει 500 km στο οδόμετρο, έχει μπεί 'ποδοκόφτης' (!) στις 4000 rpm μέχρι τις 2000 km, όπου και θα αλλαχτούν λάδια και φίλτρο και μετά θα έχετε και τις εντυπώσεις μου !Αποστόλης.
-
Καλοτάξιδο!!! Καλά χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Καλοτάξιδο!!! Καλά χιλιόμετρα...Ευχαριστώ !
-
Φοβερό αμαξάκι!
Το πήρες και στο καλύτερο χρώμα!
Περιμένουμε εντυπώσεις! -
Δεν θα πλακωθούν με το Α3 στο γκαράζ;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν θα πλακωθούν με το Α3 στο γκαράζ;Θα του πιει το αίμα το παντάκι!
Α, και ο dealer πρέπει να είναι ΠΟΛΥ άσχετος με το αντικείμενο για να μη ξέρει ότι esp-asr-hill holder πάνε πακέτο. Τυπικός dealer fiat δηλαδή...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν θα πλακωθούν με το Α3 στο γκαράζ;Δέν είναι στο ίδιο γκαράζ
-
Μηηηηηηηηηη βαζετεεεεεεεεεεεεεε ESP στο Panda ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Δεν θα πλακωθούν με το Α3 στο γκαράζ;
Δέν είναι στο ίδιο γκαράζ
Πρέπει να το δοκιμάσω νομίζω κάποια στιγμή..
Καλοτάξιδο Αποστόλη!
Πως και δεν το πήρες κι αυτό κόκκινο? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μηηηηηηηηηη βαζετεεεεεεεεεεεεεε ESP στο Panda ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεΞέρω πως βγαίνει off!
Και όχι, δεν χρειάζεται να διαλύσετε την ζάντα σας σε κανένα κερμπ.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μηηηηηηηηηη βαζετεεεεεεεεεεεεεε ESP στο Panda ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Ξέρω πως βγαίνει off!
Και όχι, δεν χρειάζεται να διαλύσετε την ζάντα σας σε κανένα κερμπ.
Μαζί με το EBD βγαίνει και στο Panda?
FIAT FORUM