Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 315
    • 316
    • 198 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      solaris2k6 last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Μάλλον είναι θέμα του κάθε πόσο συχνά ασχολείται ο υπάλληλος να πάει να τα εκτελωνίσει και να φτιάξει τα χαρτιά. Αν το κάνουν συχνά είναι κάτω από 10 εργάσιμες μέρες.... Αν πουλάνε λίγα αυτοκίνητα περιμένουν ίσως να μαζευτούν μερικά για να πάνε να ασχοληθούν μια φορά για όλα....

      Από γνωστό που μου είπε.. η διαδικασία στο τελωνείο και η μεταφορά στην αντιπροσωπεία κρατάει 7-8 εργάσιμες μέρες (λογικό είναι για να μαζέψουν μερικά αμάξια για Αθήνα (Gratsias, Παζαρόπουλος, Karenta κλπ). Από εκεί και πέρα κάνει 5-6 εργάσιμες μέρες για να βγουν πινακίδες, άδεια και τέλη κυκλοφορίας (πιθανότητα ο υπάλληλος μαζεύει 5-6 αμάξια για να τρέξει στις δημόσιες υπηρεσίες)... βάλε και 1 μέρα να το πλύνουν και να το ετοιμάσουν για παράδοση....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:

        Μάλλον είναι θέμα του κάθε πόσο συχνά ασχολείται ο υπάλληλος να πάει να τα εκτελωνίσει και να φτιάξει τα χαρτιά. Αν το κάνουν συχνά είναι κάτω από 10 εργάσιμες μέρες.... Αν πουλάνε λίγα αυτοκίνητα περιμένουν ίσως να μαζευτούν μερικά για να πάνε να ασχοληθούν μια φορά για όλα....

        Από γνωστό που μου είπε.. η διαδικασία στο τελωνείο και η μεταφορά στην αντιπροσωπεία κρατάει 7-8 εργάσιμες μέρες (λογικό είναι για να μαζέψουν μερικά αμάξια για Αθήνα (Gratsias, Παζαρόπουλος, Karenta κλπ). Από εκεί και πέρα κάνει 5-6 εργάσιμες μέρες για να βγουν πινακίδες, άδεια και τέλη κυκλοφορίας (πιθανότητα ο υπάλληλος μαζεύει 5-6 αμάξια για να τρέξει στις δημόσιες υπηρεσίες)... βάλε και 1 μέρα να το πλύνουν και να το ετοιμάσουν για παράδοση....

        ο εκτελωνισμός πάνω-κάτω τόσο διαρκεί.

        στην Αθήνα, απ'ότι έχω ακούσει δε δίνουν πινακίδες-μεταλλικές κατευθείαν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solaris2k6 last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          Μάλλον είναι θέμα του κάθε πόσο συχνά ασχολείται ο υπάλληλος να πάει να τα εκτελωνίσει και να φτιάξει τα χαρτιά. Αν το κάνουν συχνά είναι κάτω από 10 εργάσιμες μέρες.... Αν πουλάνε λίγα αυτοκίνητα περιμένουν ίσως να μαζευτούν μερικά για να πάνε να ασχοληθούν μια φορά για όλα....

          Από γνωστό που μου είπε.. η διαδικασία στο τελωνείο και η μεταφορά στην αντιπροσωπεία κρατάει 7-8 εργάσιμες μέρες (λογικό είναι για να μαζέψουν μερικά αμάξια για Αθήνα (Gratsias, Παζαρόπουλος, Karenta κλπ). Από εκεί και πέρα κάνει 5-6 εργάσιμες μέρες για να βγουν πινακίδες, άδεια και τέλη κυκλοφορίας (πιθανότητα ο υπάλληλος μαζεύει 5-6 αμάξια για να τρέξει στις δημόσιες υπηρεσίες)... βάλε και 1 μέρα να το πλύνουν και να το ετοιμάσουν για παράδοση....

          ο εκτελωνισμός πάνω-κάτω τόσο διαρκεί.

          στην Αθήνα, απ'ότι έχω ακούσει δε δίνουν πινακίδες-μεταλλικές κατευθείαν

          Εγώ τελικά το παίρνω στις 12 εργάσιμες... Με πήραν τηλέφωνο σήμερα να το παραλάβω την Δευτέρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            ypex last edited by

            Παίδες καλημέρα,

            Έχει βάλει κανείς τον εργοστασιακό συναγερμό; Λέει τίποτα;

            Μου προτείνετε να το παραγγείλω με τον εργοστασιακό ή να βάλω after market;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              m-aslanis last edited by

              Στο Golf με τα 170 ειναι ολα τα αλογα αρσενικα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Παίζει 2-3 να ναι θηλυκά, ώστε τα αρσενικά να αφηνιάζουν σε στιγμές που χρειάζεται (το λεγόμενο overboost).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Κάποια παίζει να είναι και ερμαφρόδιτα,αφού έχει compressor και turbo...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης M.Aslanis έγραψε:
                    Στο Golf με τα 170 ειναι ολα τα αλογα αρσενικα?

                    είνια λίγο gay friendly ερώτηση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kosmos last edited by

                      Χαιρετώ το forum, θα ήθελα να μεταφέρω τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου από τη συμβίωση με ένα τρίθυρο GOLF 1,4 TSI εδώ και δύο μήνες.

                      Μετά από μια δεκαετία με FIAT (cinquecento-punto 1.2 και punto 1.4 16V) αποφάσισα να πάρω κάτι καλύτερο. Μετά την πρώτη περιήγηση σε φόρουμ και περιοδικά, το μάτι καρφώθηκε στο TSI των 140 ps. Αφού διάβασα ένα ολόκληρο βράδυ διάφορες απόψεις και άρθρα, τελικά το επόμενο πρωί πήγα στην αντιπροσωπεία και έκλεισα το αυτοκίνητο. Βρήκα ένα ετοιμοπαράδοτο μαύρο 3θυρο στην φτωχή έκδοση και μιας και δεν με ενδιέφερε αν θα εχω τάσι και πλαστικό τιμόνι, το πήρα κατ' ευθείαν. Σε 3 μέρες το αυτοκίνητο ήταν στα χέρια μου.

                      Ο κινητήρας μου έκανε φυσικά κατ' ευθείαν μεγάλη εντύπωση. Δυνατός χαμηλά και ψηλά μου έδωσε ίσως για πρώτη φορά σε δικό μου αυτοκίνητο αυτό το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης και σε επαρχιακό αλλά και σε αυτοκινητόδρομο. Εκείνο που λίγο με χαλάει είναι ότι δεν έχει το ξεπέταγμα στο γκάζι στην αρχή (και μάλιστα ορισμένες φορές αν ξεχνιέμαι και δεν δώσω γκάζι μπορεί και να ψιλοκολλήσει η επιτάχυνσή του) αλλά με τη συνήθεια μετά από 2-3 μέρες δεν με απασχόλησε ξανά. Τρομερή η αίσθηση της επιτάχυνσής του ειδικά μετά τις 3.000 στροφές. Είναι όντως διασκεδαστικό να βλέπω ότι έχω αποθέματα δύναμης σε ένα αυτοκίνητο που η ξενέρωτη όψη του δεν σε προδιαθέτει ότι βάζει κάτω πολλά από τα και καλά γρήγορα αυτοκίνητα με τις ζαντάρες και τις αεροτομές που κυκλοφορούν δίπλα του.

                      Τα φρένα του τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ, ενώ η οδική συμπεριφορά απολύτως ικανοποιητική. Ίσως η 15άρα ζάντα (φτωχή έκδοση γαρ) κάποιες φορές κάνει αισθητή την παρουσία της, αλλά το να πω ότι με έχει προβληματίσει θα είναι ψέμα.

                      Το πρόβλημα που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι ότι τα κρύα πρωινά ο κινητήρας μέχρι να ζεσταθεί κλωτσάει κάπως δουλεύντας πάνω από τις 1200 στροφές στο ρελαντί, αλλά σύντομα πέφτοντας κάτω από τις 1000 ηρεμεί. Ρώτησα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα (;;) Είναι όντως κάτι που με προβληματίζει, μου είπαν ένα βράδυ να το αφήσω εκεί και να το θέσουν σε λειτουργία αυτοί το πρωί για να διαπιστώσουν αν υπάρχει κάτι. Καμιά άλλη δυσλειτουργία του κινητήρα δεν έχω διαπιστώσει.

                      Έχω κάνει 7.000 χιλιόμετρα σε 2 μήνες με καθημερινή σκληρή χρήση πόλης αλλά και 2 ταξίδια στην Αθήνα και 2 στο εξωτερικό.

                      Συμπερασματικά και μέχρι στιγμης είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε φορά ανυπομονώ πότε θα ξαναμπώ στο γκολφάκι μου για το οδηγήσω!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης Κόσμος έγραψε:
                        Το πρόβλημα που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι ότι τα κρύα πρωινά ο κινητήρας μέχρι να ζεσταθεί κλωτσάει κάπως δουλεύντας πάνω από τις 1200 στροφές στο ρελαντί, αλλά σύντομα πέφτοντας κάτω από τις 1000 ηρεμεί.

                        Αυτό το κάνει και το Ignis που έχω, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα.

                        Καλοτάξιδο το αυτοκίνητο σου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης Κόσμος έγραψε:
                          Έχω κάνει 7.000 χιλιόμετρα σε 2 μήνες με καθημερινή σκληρή χρήση πόλης αλλά και 2 ταξίδια στην Αθήνα και 2 στο εξωτερικό.

                          Συμπερασματικά και μέχρι στιγμης είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε φορά ανυπομονώ πότε θα ξαναμπώ στο γκολφάκι μου για το οδηγήσω!!!

                          τι σου καίει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Το πρωι για λιγα δευτερολεπτα ειναι φυσιολογικοτατο να κλωτσαει ελαφρως ,φανταζομαι οτι υστερα απο μικρο χρονικο διαστημα (1-3 λεπτα) πέφτει και ηρεμει.
                            Καλοριζικο να ειναι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης Κόσμος έγραψε:
                              μαύρο 3θυρο στην φτωχή έκδοση και μιας και δεν με ενδιέφερε αν θα εχω τάσι και πλαστικό τιμόνι

                              Αυτή η έκδοση αξίζει ή το GT αν θέλεις να χώσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                Το πρόβλημα που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι ότι τα κρύα πρωινά ο κινητήρας μέχρι να ζεσταθεί κλωτσάει κάπως δουλεύντας πάνω από τις 1200 στροφές στο ρελαντί, αλλά σύντομα πέφτοντας κάτω από τις 1000 ηρεμεί.

                                Αυτό το κάνει και το Ignis που έχω, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα.

                                το Ignis, αποτελεί ένα πρόβλημα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης Κόσμος έγραψε:
                                  Το πρόβλημα που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι ότι τα κρύα πρωινά ο κινητήρας μέχρι να ζεσταθεί κλωτσάει κάπως δουλεύντας πάνω από τις 1200 στροφές στο ρελαντί, αλλά σύντομα πέφτοντας κάτω από τις 1000 ηρεμεί.

                                  Το πρωι για λιγα δευτερολεπτα ειναι φυσιολογικοτατο να κλωτσαει ελαφρως ,φανταζομαι οτι υστερα απο μικρο χρονικο διαστημα (1-3 λεπτα) πέφτει και ηρεμει.
                                  Καλοριζικο να ειναι.

                                  Εγώ συνήθως το αφήνω για λίγα λεπτά (1-2-3) να πέσουν οι στροφές στο κανονικό ρελαντί και μετά ξεκινάω χωρίς πρόβλημα (σε GT)...

                                  Καλοτάξιδο!

                                  Και εγώ έχω απορία, πόσο σου καίει;
                                  Το τροφοδοτείς με καύσιμα 100 οκτανίων ή 95;

                                  _

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                                    Το πρόβλημα που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι ότι τα κρύα πρωινά ο κινητήρας μέχρι να ζεσταθεί κλωτσάει κάπως δουλεύντας πάνω από τις 1200 στροφές στο ρελαντί, αλλά σύντομα πέφτοντας κάτω από τις 1000 ηρεμεί.

                                    Αυτό το κάνει και το Ignis που έχω, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα.

                                    το Ignis, αποτελεί ένα πρόβλημα

                                    Τα χέρια σου αποτελούν πρόβλημα αλλά δεν το κάνουμε θέμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Με την Καβάλα μάθαμε τι έγινε τελικά; ή έχει βγει σε τροχιά η τουρμπίνα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                        Με την Καβάλα μάθαμε τι έγινε τελικά; ή έχει βγει σε τροχιά η τουρμπίνα;

                                        ηταν 3 τουρμπινες!!!!

                                        ειναι ακομη σε τροχια...

                                        ολο και σε καποιο κεφαλι θα προσγειωθουν....

                                        ο χρηστης που τα εγραψε αυτα, μπηκε και αυτος σε τροχια απο τοτε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Έφυγε άλλος ένας αξιόλογος χρήστης;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            Έφυγε άλλος ένας αξιόλογος χρήστης;

                                            ε ζηλεψα τη δοξα σου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 198 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr