Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    kosmos

    @kosmos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    kosmos Unfollow Follow

    Latest posts made by kosmos

    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Έχεις δίκιο ρε φίλε, αλλά όταν ζεις σε μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη που το parking είναι πολυτέλεια, αναγκάζεσαι να το κάνεις κι αυτό. Δυστυχώς το tsi μου τις μισές νύχτες από τους 2 μήνες που το έχω τις περνάει παρκαρισμένο με τις δυο ρόδες σε πεζοδρόμιο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kosmos
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ευχαριστώ για τις ευχές, καλοτάξιδα και σε σας τα ΤSI (GT ή απλά).

      Όντως αυτό το πρωινό το κάνει για λίγο, δεν είναι κάτι που με ανησύχησε πραγματικά.

      Για το πόσο καίει, δεν μπορώ να πω με ακρίβεια. Έχω τη φτωχή έκδοση που δεν έχει υπολογιστή ταξιδίου, έτσι η ερώτηση 'πόσο καίει' μόνο εμπειρικά μπορεί να απαντηθεί. Σε σχέση με το punto 1.4 16V που είχα έχω την αίσθηση ότι καίει περισσότερο, αλλά όχι πολύ περισσότερο. Ακόμα δεν έχω αξιωθεί να μετρήσω χιλιόμετρα και κατανάλωση... Πάντως γενικά, μιας και στα ταξίδια μου δεν το πολυζορίζω (140-160 και αραιά 180+) είμαι ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές από κατανάλωση.

      Επίσης εκτός από τα πρώτα δύο γεμίσματα που έβαλα 98άρα, βάζω πάντα απλή 95άρα, χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς να διαπιστώσω κάποια εμφανή αλλαγή στις επιδόσεις του κινητήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kosmos
    • RE: Ταξίδι στην Θράκη - οι δρόμοι

      Το κομμάτι Χρυσούπολη-Νέστος-ΒΑνιάνο της Εγνατίας (τα 15 αυτά χιλιόμετρα της διάβασης Νέστου δηλαδή) προχωρούν κανονικά. Μάλιστα το καλοκαίρι θα δοθεί το κομμάτι από Χρυσούπολμ μέχρι λίγο πριν τη νέα γέφυρα του Νέστου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmos
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Χαιρετώ το forum, θα ήθελα να μεταφέρω τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου από τη συμβίωση με ένα τρίθυρο GOLF 1,4 TSI εδώ και δύο μήνες.

      Μετά από μια δεκαετία με FIAT (cinquecento-punto 1.2 και punto 1.4 16V) αποφάσισα να πάρω κάτι καλύτερο. Μετά την πρώτη περιήγηση σε φόρουμ και περιοδικά, το μάτι καρφώθηκε στο TSI των 140 ps. Αφού διάβασα ένα ολόκληρο βράδυ διάφορες απόψεις και άρθρα, τελικά το επόμενο πρωί πήγα στην αντιπροσωπεία και έκλεισα το αυτοκίνητο. Βρήκα ένα ετοιμοπαράδοτο μαύρο 3θυρο στην φτωχή έκδοση και μιας και δεν με ενδιέφερε αν θα εχω τάσι και πλαστικό τιμόνι, το πήρα κατ' ευθείαν. Σε 3 μέρες το αυτοκίνητο ήταν στα χέρια μου.

      Ο κινητήρας μου έκανε φυσικά κατ' ευθείαν μεγάλη εντύπωση. Δυνατός χαμηλά και ψηλά μου έδωσε ίσως για πρώτη φορά σε δικό μου αυτοκίνητο αυτό το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης και σε επαρχιακό αλλά και σε αυτοκινητόδρομο. Εκείνο που λίγο με χαλάει είναι ότι δεν έχει το ξεπέταγμα στο γκάζι στην αρχή (και μάλιστα ορισμένες φορές αν ξεχνιέμαι και δεν δώσω γκάζι μπορεί και να ψιλοκολλήσει η επιτάχυνσή του) αλλά με τη συνήθεια μετά από 2-3 μέρες δεν με απασχόλησε ξανά. Τρομερή η αίσθηση της επιτάχυνσής του ειδικά μετά τις 3.000 στροφές. Είναι όντως διασκεδαστικό να βλέπω ότι έχω αποθέματα δύναμης σε ένα αυτοκίνητο που η ξενέρωτη όψη του δεν σε προδιαθέτει ότι βάζει κάτω πολλά από τα και καλά γρήγορα αυτοκίνητα με τις ζαντάρες και τις αεροτομές που κυκλοφορούν δίπλα του.

      Τα φρένα του τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ, ενώ η οδική συμπεριφορά απολύτως ικανοποιητική. Ίσως η 15άρα ζάντα (φτωχή έκδοση γαρ) κάποιες φορές κάνει αισθητή την παρουσία της, αλλά το να πω ότι με έχει προβληματίσει θα είναι ψέμα.

      Το πρόβλημα που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι ότι τα κρύα πρωινά ο κινητήρας μέχρι να ζεσταθεί κλωτσάει κάπως δουλεύντας πάνω από τις 1200 στροφές στο ρελαντί, αλλά σύντομα πέφτοντας κάτω από τις 1000 ηρεμεί. Ρώτησα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα (;;) Είναι όντως κάτι που με προβληματίζει, μου είπαν ένα βράδυ να το αφήσω εκεί και να το θέσουν σε λειτουργία αυτοί το πρωί για να διαπιστώσουν αν υπάρχει κάτι. Καμιά άλλη δυσλειτουργία του κινητήρα δεν έχω διαπιστώσει.

      Έχω κάνει 7.000 χιλιόμετρα σε 2 μήνες με καθημερινή σκληρή χρήση πόλης αλλά και 2 ταξίδια στην Αθήνα και 2 στο εξωτερικό.

      Συμπερασματικά και μέχρι στιγμης είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε φορά ανυπομονώ πότε θα ξαναμπώ στο γκολφάκι μου για το οδηγήσω!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kosmos
    • RE: Α. Μακεδονια και Κωνσταντινούπολη Οδικώς

      Πηγαίνω πολύ συχνά με το αυτοκίνητό μου στην Κωνσταντινούπολη. Γύρισα μόλις πριν 3 μέρες αφού ήμουν εκεί για Πάσχα.

      -Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσον αφορά τα ελληνικά αυτοκίνητα και την αντιμετώπιση γενικά των Ελλήνων. Το αυτοκίνητο μου ήταν παρκαρισμένο μονίμως σε ελεύθερο πάρκιγκ (στους δρόμους δηλαδή) και δεν υήρξε ποτέ πρόβλημα. Απεναντίας ορισμένοι στα διόδια με χαιρετούσαν και μου μιλούσαν ελληνικά!
      -Οι δρόμοι της Κωνσταντινούπολης παρ' ότι είναι πολλοί και μεγάλοι μποτιλιάρονται συνεχώς. Το καλό είναι ότι η ροή είναι συνεχής αλλά δυστυχώς πολύ αργή και αυτό κυρίως διότι ένα μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας γίνεται μεταξύ των δύο τμημάτων (ασιατικό και ευρωπαϊκό) μέσα από τις δύο κρεμαστές γέφυρες του Βοσπόρου (εντυπωσιακές και οι δύο.. εμπειρία και μόνο το πέρασμά τους) και όλη κυκλοφορία περνάει αναγκαστικά από κει.
      -Το πάρκιγκ στις γειτονιές είναι πολύ εύκολο (τουλάχιστον συγκρινόμενο με τη Θεσσαλονίκη!) αλλά στο κέντρο (Ταξίμ και πέριξ) δυσκολεύεσαι να βρεις παρκιγκ ακόμη και στα πολυόροφα κλειστά. Βέβαια αν έχεις υπομονή και επειδή υπάρχουν πάρα πολλά στενά βρίσκεις κι εκεί.
      -Όντως οι οδηγικές συνθήκες είναι κάπως χειρότερες από την Ελλάδα. Μην φανταστείς βεβαίως τίποτα τραγικό. Κυρίως το πρόβλημα το δημιουργούν οι ταξιτζήδες και οι οδηγοί των μικρών λεωφορείων και βαν οι οποίοι οδηγούν πραγματικά σαν τρελοί. Οι απλοί γιωταχήδες γενικά έχουν αρκετά καλή οδηγική συμπεριφορά, έχω την εντύπωση καλύτερη και από μας.
      -Η σήμανση όπως είπε και ένας φίλος πριν και μέσα στην Πόλη αλλά και στην επαρχία είναι πραγματικά υποδειγματική. Σε κάθε διασταύρωση σε κάθε γειτονιά και για κάθε γειτονιά και μέρος υπάρχουν πινακίδες που σε καθοδηγούν.
      -Μέσα στην Κωνσταντινούπολη πληρώνεις διόδια για τη διέλευση από τις δύο γέφυρες. Στην παλιά γέφυρα (αυτή που είναι πιο κοντά στο κέντρο) δεν υπάρχουν booths για πληρωμή με μετρητά (μόνο αυτόματο πέρασμα) κι έτσι η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιήσεις την Fatih Mehmet γέφυρα (που ουσιαστικά είναι πάνω στη δεύτερη περιφερειακή οδό της Πόλης) όπου το εισιτήριο είναι αν θυμάμαι καλά 3 Νέες τούρκικες λίρες (περίπου 1,85

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmos
    • RE: Αφορολόγητη βενζίνη στα σύνορα Ελλάδας Τουρκίας στους Κήπους

      Να 'στε καλά ρε παιδιά. θα γεμίσω πριν τα σύνορα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmos
    • Αφορολόγητη βενζίνη στα σύνορα Ελλάδας Τουρκίας στους Κήπους

      Γεια σε όλους. Επειδή ετοιμάζω οδικό ταξίδι προς Τουρκία. Έμαθα ότι στο τελωνείο των Κήπων υπάρχει πρατήριο με αφορολόγητα καύσιμα. Ξέρει κανείς αν πουλάει εκτός από πετρέλαιο (αυτό είναι καρατσεκαρισμένο) και αμόλυβδη για τα ΙΧ; Αν μπορεί κάποιος ας απαντήσει διότι απαξ και μπω στα σύνορα και δεν έχει εκεί βενζίνη, χάθηκα. Στην Τουρκία η αμόλυβδη πάει στο 1,60

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmos
    • RE: Αφορολόγητη βενζίνη στα σύνορα Ελλάδας Τουρκίας στους Κήπους

      Γεια σε όλους. Επειδή ετοιμάζω οδικό ταξίδι προς Τουρκία. Έμαθα ότι στο τελωνείο των Κήπων υπάρχει πρατήριο με αφορολόγητα καύσιμα. Ξέρει κανείς αν πουλάει εκτός από πετρέλαιο (αυτό είναι καρατσεκαρισμένο) και αμόλυβδη για τα ΙΧ; Αν μπορεί κάποιος ας απαντήσει διότι απαξ και μπω στα σύνορα και δεν έχει εκεί βενζίνη, χάθηκα. Στην Τουρκία η αμόλυβδη πάει στο 1,60

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kosmos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr