Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προκλητικο κολλημα απο πισω
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προκλητικο κολλημα απο πισω
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    73
    168
    1183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpurpler last edited by

      Τώρα εγώ που βρίσκω σε ΟΛΟΥΣ κάποιο δίκιο τι να πω;
      Διχασμένη προσωπικότητα;

      Τεσπά, αν και δεν το έχω κάνει ποτέ, πολλές φορές μου έρχεται να πατήσω φρένο σε μερικούς ηλίθιους που ΚΑΙ κολάνε ΚΑΙ παίζουν φώτα...

      Α... και επίσης, υπάρχουν YUGO και YUGO. Θεός να σε φυλάει αν πέσεις σε κάποια... σπάνια τώρα πλέον βέβαια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης The Coyote έγραψε:
        αν και παλι το καλυτερο που θα επρεπε να κανουμε ειναι να παραμεινουμε στη θεση μας γιατι εμεις ειμαστε νομιμοι κινουμενοι με 120-130 κι αυτος παρανομος κινουμενος με 160 αλλα τεσπα..

        Αυτό που γράφεις είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος, εκτός κι αν είσαι οδηγός περιπολικού φυσικά. Είσαι υποχρεωμένος, όποτε μπορέσεις με ασφάλεια, να αφήσεις κάποιον που πάει πιο γρήγορα να περάσει, κι ας θέλει να πάει με 300.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leventis last edited by

          H λωριδα ταχειας κυκλοφοριας ειναι η δεξια . Μονο ετσι εξηγειται οτι η αριστερη ειναι φουλ στους καθυστερημενους με τους ματρακαδες τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Ο χρήστης sv2 έγραψε:
            Ναι έχω κολήσει από πίσω στον πόντο σε περιπτώσεις που κινείται κάποιος σε δρόμο με 2 η 3 λωρίδες κυκλοφορίας με 60,70 η 80 χιλιόμετρα για να δώ αν θα δεί στον καθρέφτη για να κάνει δεξιά.
            Μάξιμουμ 30 δεύτερα και μετά θα προσπεράσω από δεξιά......

            +1
            Είναι προτιμότερο να κολλάς για πολύ λίγο παρά να παίζεις φώτα σε κάποιον

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              αν και παλι το καλυτερο που θα επρεπε να κανουμε ειναι να παραμεινουμε στη θεση μας γιατι εμεις ειμαστε νομιμοι κινουμενοι με 120-130 κι αυτος παρανομος κινουμενος με 160 αλλα τεσπα..

              Αυτό που γράφεις είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος, εκτός κι αν είσαι οδηγός περιπολικού φυσικά. Είσαι υποχρεωμένος, όποτε μπορέσεις με ασφάλεια, να αφήσεις κάποιον που πάει πιο γρήγορα να περάσει, κι ας θέλει να πάει με 300.

              Ναι αλλά αν εγώ πάω με 120 και σε τόσα χιλλιόμετρα (εγώ η οποισδήποτε άλλος) δεν μπορεί να αλλάξει αμέσως λωρίδα ή γενικα αν είναι σε ταξίδι φορτωμένος και θα πρέπει να κόψει αρκετά για να κάνει δεξιά αν έχει και δίπλα αμάξια τι πρέπει να κάνουμε αν ο άλλος έρχεται με 200...
              Αφού είναι στην αριστερή λωρίδα και πηγαίνει σε φυσιολογική ταχύτητα (τουλάχιστον 100) δεν μπορείς να τον πατήσεις από πάνω επειδή εσύ πας με 200...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mitorade last edited by

                Σε δρόμο 4πλης κατεύθυνσης, αν είμαι δεξιά και με πολλά χλμ, θα πάω αμέσως αριστερά αν μπορώ για να αφήσω τον άλλο να προσπεράσει. Τώρα στην πόλη, σίγουρα δεν θα ελαττώσω για να εκνευρίσω τον άλλο, αλλά και γιατί εκνευρίζομαι και εγώ να πηγαίνω όπως την χελώνα. Κατα καιρούς έπαιξα και εγώ με τσιμπήματα του φρένου κτλ και τις πιο πολλές φορές είχε αποτέλεσμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-lappas last edited by

                  Αν είμαι στον αυτοκινητόδρομο και πριν προλάβω να ολοκληρώσω την δική μου προσπέραση κάποιος κολλήσει πίσω μου (πολύ σπάνιο πράγμα, πάντως), βγάζω δεξί φλας και μπαίνω αργά στην μεσαία λωρίδα αμέσως μόλις βρω χώρο.

                  Αν είμαι σε δρόμο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και κάποιος κολλήσει πίσω μου (αρκετά συχνό φαινόμενο), μένω στο δεξί άκρο της λωρίδας μου και σταδιακά μειώνω ταχύτητα. Συνήθως αυτό τους αναγκάζει να κόψουν και να κρατήσουν μεγαλύτερη απόσταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexx last edited by

                    Αλάρμ ή χάιδεμα στο φρένο. Μπορεί και τα 2 μαζί. Συχνά στα αλάρμ καταλαβαίνουν ή απλά φοβούνται μην κάνεις μαλακία!

                    Αν δεν μπορεί να περάσει φυσικά κόβεις ταχύτητα και απολαμβάνεις τον θυμό του άλλου.

                    Βέβαια μπορεί να έχει κάτι επείγον ο τύπος πχ να γεννάει η γυναίκα του στο αμάξι αλλά ας πρόσεχε να έβγαζε κι αυτός αλάρμ. Τότε θα τον άφηνα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      1-3power last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Η λύση είναι μία: χάιδεμα του φρένου με το αριστερό (και ενώ πατάς γκάζι), ίσα που να ανάψουν τα φώτα, χωρίς να μειώσεις ουσιαστικά ταχύτητα... Πιάνει πάντα...

                      Α ρε ταυρε τι σου εχω μαθει τοσο καιρο..ο καλυτερος μαθητης...αυτο το εχω κανει σε ταξιτζη ο οποιος ηταν απιστευτα εριστικος γιατι μπροστα μου ειχα αμαξι...και με το που ειδε να αναβει το στοπ κοκκαλοσε μεσα στην εθνικη.αφου δεν εγινε τροπετο με τους απο πισω τυχερος ηταν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyot last edited by

                        Όποιος -κακώς- έχει 'κολλήσει' (παραβιάσει την ελάχιστη ασφαλή απόσταση) πίσω μας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει να πάει πιο γρήγορα από εμάς, κ α λ ώ ς ή κ α κ ώ ς.
                        Το καλώς ή το κακώς δεν είναι δική μας δουλειά να το κρίνουμε, οφείλουμε να διευκολύνουμε στο μέτρο του δυνατού. Έχω μείνει άναυδος από το άγριο κόμπλεξ που βγάλατε οι περισσότεροι προς όποιον επιθυμεί να σας προσπεράσει (κάνοντας έστω το λάθος να παραβιάσει την ελάχιστη απόσταση).

                        Ελεεινότεροι και πλέον επικίνδυνοι είναι οι τύποι (έγραψε κι εδώ ένας τέτοιος) που κρίνουν το αν θα σε αφήσουν να προσπεράσεις από το τι αυτοκίνητο οδηγείς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Mόλις χθες το απόγευμα είχα ένα τέτοιο περιστατικό. BMW 316 καινούρια, ασημί, χαμηλωμένη με 3 στρογγυλά φώτα μπροστά και μάλλον δύο παλικάρια μέσα. Δρόμος Αγίας Παρασκευής προς Δ.Πλακεντίας. Πήγαινα με το Pajero νορμάλ και ξαφνικά βλεπω πίσω στη ρεζέρβα μου να κολάει από το πουθενά το BMW.Μήπως ήθελε να περάσει από κάτω?
                          Στο φανάρι για Δ.Πλακεντίας που μπαίνει και Χαλάνδρι, έκανε το μαγικό. Μπήκε με το ζόρι αριστερά μου και ήθελε (σώνει και καλά) να πάρει προτεραιότητα (μέσα στο μποτιλιάρισμα) και να με περάσει. Φυσικά όλα αυτά με κινήσεις 'πάρκινσον' λες και ήταν στη πρίζα, σαν να τρέχαμε σε αγώνες.

                          Προσωπικά, δεν πτοήθηκα και ιδιαίτερα.Το Pajero μου με τα περιφερειακά γύρω-γύρω, του έκοψε τη φόρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ο χρήστης The Coyote έγραψε:
                            αλλα οταν πηγαινεις με σωστη ταχυτητα (πχ 120-130) κ ερχεται κ σου κολλαει ο αλλος απο πισω και μαλιστα (θα δυσαρεστησω πολλους) μ αυτες τις σκοτωστρες τα σαξοραλλα που το παιζουν γρηγοροι... ε τοτε εκνευριζομαι ΠΑΡΑ πολυ..
                            οταν με παιρνει (στο 80% των περιπτωσεων γιατι οι περισσοτεροι απο αυτους ειναι απλα κομπλεξικοι με κουβαδες), μειωνω προοδευτικα ταχυτητα και μετα παταω τερμα το γκαζι και τον κερναω ενα παγωμενο τσαι/ρεζιλι τον μ@λ@κ@ κ μετα δεν ξαναπλησιαζει...

                            flamebait?

                            κόμπλεξ?

                            ή άγνοια?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              amaxopoulos last edited by

                              Οχι,εισαι τρελος?

                              ...ειναι η απαντηση/ψηφος μου,

                              πολυ πιο εντονο και ασχημο φαινομενο το οποιο το διαπιστωνεις σε ποσο μεγαλο βαθμο το 'συντηρουμε' στην Ελλαδα,αν πας πχ Ιταλια,ειναι η καταληψη αριστερης λωριδας και οι 'συγγενεις αρρωστιες'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dpurpler last edited by

                                Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                Όποιος -κακώς- έχει 'κολλήσει' (παραβιάσει την ελάχιστη ασφαλή απόσταση) πίσω μας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει να πάει πιο γρήγορα από εμάς, κ α λ ώ ς ή κ α κ ώ ς.
                                Το καλώς ή το κακώς δεν είναι δική μας δουλειά να το κρίνουμε, οφείλουμε να διευκολύνουμε στο μέτρο του δυνατού. Έχω μείνει άναυδος από το άγριο κόμπλεξ που βγάλατε οι περισσότεροι προς όποιον επιθυμεί να σας προσπεράσει (κάνοντας έστω το λάθος να παραβιάσει την ελάχιστη απόσταση).

                                Ελεεινότεροι και πλέον επικίνδυνοι είναι οι τύποι (έγραψε κι εδώ ένας τέτοιος) που κρίνουν το αν θα σε αφήσουν να προσπεράσεις από το τι αυτοκίνητο οδηγείς.

                                Έχεις δίκιο για το πρώτο μέρος, δεν είμαστε κριτές κανενός. Ίσως να μην σου έχει τύχει; Δεν μιλάμε για παραβίαση της ελάχιστης απόστασης, μιλάμε για κόλλημα στο μισό μέτρο με ταχύτητες πάνω από 100 χλμ/ώρα. Αυτό είναι επικίνδυνο δεδομένου ότι αν υποθέσουμε ότι ο χρόνος αντίδρασης είναι μισό δευτερόπεπτο περίπου, το αυτοκίνητο διανύει σε αυτό το χρονικό διάστημα πολύ μεγαλύτερη απόσταση από την απόσταση που έχει κρατήσει ο άλλος. Αν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να φρενάρεις έχει πάσει πάνω σου. Ουσιαστικά σου περιορίζει την δυνατότητα να φρενάρεις ή σου την απαγορεύει εντελώς. Ακόμα και μία απλή επαφή σε αυτά τα χιλιομετρα μπορεί να αποβεί καταστροφική στον έλεγχο του αυτοκινήτου.
                                Δεν είναι -σε ότι αφορά εμένα- δογματισμός ή έλεγχος της συμπεριφοράς του άλλου, είναι επικίνδυνη οδήγηση που με επηρεάζει και με θέτει σε κίνδυνο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexx last edited by

                                  Για όλα τα πράγματα στη ζωή, δίκαια ή άδικα υπάρχουν 2 τρόποι, ο καλός (ευγενικός) και ο κακός (αγενής). Αν ο άλλος θέλει να σε προσπεράσει να το κάνει στα πλαίσια της ευγένειας και πάνω απ'όλα της ασφάλειας...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xtkz last edited by

                                    Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                    Mόλις χθες το απόγευμα είχα ένα τέτοιο περιστατικό. BMW 316 καινούρια, ασημί, χαμηλωμένη με 3 στρογγυλά φώτα μπροστά και μάλλον δύο παλικάρια μέσα. Δρόμος Αγίας Παρασκευής προς Δ.Πλακεντίας. Πήγαινα με το Pajero νορμάλ και ξαφνικά βλεπω πίσω στη ρεζέρβα μου να κολάει από το πουθενά το BMW.Μήπως ήθελε να περάσει από κάτω?

                                    Mια φορα κ εναν καιρο μου ειχε κολλησει ενα μαυρο ΜΧ5. Xαλαρος αριστερα στη Συγγρου, απο τον κα8ρεπτη αδειος ο δρομος πισω, προσπερνω μερικα αυτοκινητα της μεσαιας, μπαινω δε3ια, κ απο το που8ενα εμφανιζεται το Μιατα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      offset last edited by

                                      Εχει τύχει να είμαι σε απόσταση ενός αυτοκινήτου απο παρόμοιο περιστατικό.Δρόμος που συνδέει Κατερίνη με Παραλία,2 λωρίδων μονής κατεύθυνσης.Πηγαίνουμε παρέα 106-σάξο στη δεξια με 60-70 (λόγω φωτογραφικων ρανταρ) όταν περνάει ενα πόλο ψιλοφτιαγμένο με καμιά 100στή.Ο φίλος με το σάξο που ήταν πίσω μου,κάνει μια προκλητική κίνηση και βγαίνει στην αριστερή για να τον κολλήσει ούτως ώστε να δώσουν κανα ανοιγματάκι (κοινώς να συγκρίνουνε τα τσουτσούνια τους).Ομως λίγο η ελάχιστη εμπειρία σε σπορ αυτοκίνητα,λίγο τα μπερδεμένα αντανακλαστικά,με το που κολλάει το βιτιες στον προφυλακτήρα του πόλο,ο πολος τσιμπάει το φρενάκι του...

                                      Αποτέλεσμα:Μια ατσαλη τιμονιά του σαξο στα δεξια,κοπάνημα του πίσω εξωτερικού στο πεζούλι,180 μοίρες περιστροφή μπροστα στα μάτια μου και (ευτυχής) κατάληξη στο παρτέρι που χωρίζει τις 2 κατευθύνσεις σε απόσταση απο τις μπαριέρες τόση που ούτε άνοιγε η πόρτα.

                                      Εννοείται πως το πολο συνέχισε αμέριμνο ,δίχως καν να ελλατώσει ταχύτητα.Ο οδηγός του πόλο εύκολο να εντοπιστεί,όμως τι να διεκδικήσεις? Ισχυρίζεται π.χ οτι πετάχτηκε μπροστα του ενα μαμούθ και έπρεπε να φρενάρει.

                                      Ας υποθέσουμε οτι έχεις Μ3,πας με 130 στην περιφερειακή Θεσ/νίκης και σου κολλάει απο πίσω ενα ΑΧ GTI.Είσαι κομπλεξικός δε ξέρω και γώ απο πότε έχεις να ....σεις και πατάς φρένο να του δείξεις ποιό είναι το αφεντικό.Εαν συμβεί κάτι παρόμοιο,πόσο εύκολο είναι να δημιουργήσεις μια ωραιότατη καραμπόλα.Αρα....Στη διακριτικη ευχέρεια του καθένα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης offset έγραψε:
                                        Εννοείται πως το πολο συνέχισε αμέριμνο ,δίχως καν να ελλατώσει ταχύτητα.Ο οδηγός του πόλο εύκολο να εντοπιστεί,όμως τι να διεκδικήσεις? Ισχυρίζεται π.χ οτι πετάχτηκε μπροστα του ενα μαμούθ και έπρεπε να φρενάρει.

                                        Προσωπικά θα σταματούσα να δω αν έπαθε κάτι ο άνθρωπος, για το αυτοκίνητό του όμως δε θα με ένοιαζε καθόλου. Τα 'θελε και τα 'παθε κατά τη γνώμη μου... Και ναι, αν πατώντας φρένο με χτύπαγε κάποιος από πίσω και γω θα δήλωνα ότι είδα κάτι στο δρόμο και έκοψα. Ας τηρούσε απόσταση ασφαλείας.
                                        Αλήθεια, το ζώο ποιός είναι για τα δικά σου δεδομένα; Ο οδηγός του Polo ή ο οδηγός του Saxo; Για μένα είναι σχεδόν αποκλειστικά ο οδηγός του Saxo και καλά να πάθει, όσο προκλητικό και αν ακούγεται.

                                        Ας υποθέσουμε οτι έχεις Μ3,πας με 130 στην περιφερειακή Θεσ/νίκης και σου κολλάει απο πίσω ενα ΑΧ GTI.Είσαι κομπλεξικός δε ξέρω και γώ απο πότε έχεις να ....σεις και πατάς φρένο να του δείξεις ποιό είναι το αφεντικό.Εαν συμβεί κάτι παρόμοιο,πόσο εύκολο είναι να δημιουργήσεις μια ωραιότατη καραμπόλα.Αρα....Στη διακριτικη ευχέρεια του καθένα.

                                        Ο 'κομπλεξικός' με την Μ3 θα φταίει η ο καραγκιόζης με το AX GTI που δε μπορεί να καταλάβει ότι αλεξίπτωτο να πετάξει δε θα μπορέσει να σταματήσει όσο γρήγορα σταματάει μια Μ3. Να γλύψει το φρένο ο της Μ3 το AX θα τον αγκαλιάσει. Και ναι, έχει δικαίωμα να πατήσει φρένο η M3, είτε γιατί υπάρχει κάποια λακκούβα μπροστά, είτε γιατί πετάχτηκε κάτι μπροστά του, είτε ... Προσοχή στο ότι δεν αναφέρομαι να το κοκκαλώσει χωρίς λόγο (κάτι που είναι παράνομο και βάση ΚΟΚ) αλλά απλά να μειώσει λίγο την ταχύτητά του.
                                        Προσωπικά δεν κολλάω σε κανέναν ΠΟΤΕ, την απόστασή μου όμως από το μπροστινό τη ρυθμίζω και βάση του τι αυτοκίνητο είναι αυτό. Έτσι, ενώ ένα Seicento μπορεί να το έχω στα 15-20 μπροστά μου όταν πάμε με 100 χλμ/ώρα, μια Ferrari θα την έχω στα 25-30 μέτρα μπροστά μου (τα νούμερα είναι σχετικά τυχαία).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                          Όποιος -κακώς- έχει 'κολλήσει' (παραβιάσει την ελάχιστη ασφαλή απόσταση) πίσω μας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει να πάει πιο γρήγορα από εμάς, κ α λ ώ ς ή κ α κ ώ ς.
                                          Το καλώς ή το κακώς δεν είναι δική μας δουλειά να το κρίνουμε, οφείλουμε να διευκολύνουμε στο μέτρο του δυνατού. Έχω μείνει άναυδος από το άγριο κόμπλεξ που βγάλατε οι περισσότεροι προς όποιον επιθυμεί να σας προσπεράσει (κάνοντας έστω το λάθος να παραβιάσει την ελάχιστη απόσταση).

                                          Ελεεινότεροι και πλέον επικίνδυνοι είναι οι τύποι (έγραψε κι εδώ ένας τέτοιος) που κρίνουν το αν θα σε αφήσουν να προσπεράσεις από το τι αυτοκίνητο οδηγείς.

                                          Χμμμ, μην εισαι σιγουρος. Τσογλανος με LandCruiser,γυναικα πεθερα και 2 τσογλανακια, αριστερη Κηφισσο 11 το βραδυ με 100. Αλαρμ, τιποτα. Φωτα, τιποτα. Κολλημα προβολια και κορνα, τιποτα. Προσπερασμα απο δεξια και μουτζα, ξαφνικα αναστηθηκε ο μαλακας και πατησε γκαζι. Αναψε οτι φωτα ειχε και κολλησε στους 10 ποντους απο πισω μου, την στιγμη που ειχαμε φτασει σε μια υποτυπωδη κινηση αρκετη για να μην μπορω να παω πουθενα. Και για να λεω εγω δεν μπορουσα να παω πουθενα η να του ανοιξω διαφορα, καταλαβαινετε...

                                          Οπως βλεπεις αυτος ΔΕΝ ηθελε να παει πιο γρηγορα, απλα δεν ηθελα να τον περασει κανεις η να τον κουνησει απο την αριστερη.

                                          ΥΓ: Το τι εγινε στην συνεχεια θα το θυμαται και αυτος και τα τσογλανογυναικοπαιδα για ολη τους την ζωη. Απο πισω μου παντως ξεκολλησε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Επειδή δεν φάνταζεστε για τι ανωμαλία κυκλοφορεί εκεί έξω... υπάρχουν τύποι που 'καυχιόνται' φράξιμο αριστερής λωρίδας κόλλημα του απο πίσω τρενάκι και απότομη κίνηση προς την μεσαία λωρίδα λίγα μέτρα πριν από προηγούμενο προπορευόμενο στην αριστερή λωρίδα, ώστε ο τύπος που κόλλησε να πέσει στον προπορευόμενο --------- ΜΕΓΑ ΑΛΗΤΕΙΑ

                                            Δεν μου κολάνε ποτέ από πίσω σε νορμαλ συνθήκες κυκλοφορίας γιατί κάνω πάντα άκρη όπως ακριβώς θέλω να κάνουν και αυτοί όταν κινούμαι πιο γρήγορα!!!!!!!

                                            Κυριακή στις ΕΟ με τους χάρους είναι άλλο κεφάλαιο!!!!!! Καλύτερα δεξιά και μόνος χωρις νταλίκες!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr