Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διόδια στο κέντρο της πόλης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διόδια στο κέντρο της πόλης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    61
    155
    425
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      έχουν ξεφύγει τελείως οι 'συγκοινωνιολόγοι'

      http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N15&aa=1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spitfire last edited by

        Διαβασα το παραπανω αρθρο απο τα ΝΕΑ!
        Κουραφεξαλα θα ελεγα αγαπητοι μου για να μην πω καμμια πιο βαρια κουβεντα και με κανουν ban απο το forum.

        Το κολπο με το ξυστο δεν παιζει... σιγουρα! Εκτος κι αν μπει στη μεση ο Σωκρατης και το υιοθετησουν σαν λυση!!!

        Εγω νομιζω η λυση ειναι μια!

        1. Να υπαρξει απαλλαγη τελων κυκλοφοριας στα δικυκλα (εστω μεχρι 250 κ.εκ.) ωστε ο καθενας απο μας να αντικαταστησει το αυτοκινητο του (στις καθημερινες μετακινησεις - ιδιαιτερα κατα τους καλοκαιρινους μηνες) με ενα σκουτερο-παπι που μεχρι και η γιαγια μου θα μπορουσε να οδηγησει.
        2. Να υπαρξει φοροαπαλλαγη στην ασφαλεια τετοιων οχηματων, τα οποια ειναι κατω απο 250 κ.εκ και εχουν διευθυνση ιδιοκτητη στο Λεκανοπεδιο (αυτο νομιζω αποδεικνυει περιτρανα οτι και η χρηση ενος τετοιου οχηματος ειναι αποκλειστικα εντος πολης )
        3. Να υπαρξει σημαντικη μειωση τωνδασμων εισαγωγης σε τετοια οχηματα, ωστε να μην χρειαζεται καποιος 3.500€ για να αγορασει ενα Honda SH150 (για παραδειγμα)...

        Τωρα θα μου πειτε 'πολυ ωραια τα λες ρε μεγαλε, εχεις δοκιμασει να οδηγησεις διτροχο σε συνθηκες πολης, που γινεται πολεμος αναμεσα στους δικυκλιστες και τους ταξιτζηδες και οι οδηγοι φορτηγων ειναι ετοιμοι να σε λιωσουν ανα πασα στιγμη, κλπ κλπ κλπ κλπ?'

        Θα σας απαντησω οτι εν μερει εχετε δικιο... Αλλα αν αυριο πενταπλασιαζοταν ο αριθμος των δικυκλιστων στο λεκανοπεδιο, θα πενταπλασιαζοταν και ο αριθμος των οδηγων που συμπεριφερονται πιο ευσυνηδειτα... Γιατι ειναι αληθεια οτι κανεις (σχεδον) απο μας, δεν σεβεται τους δικυκλιστες οταν οδηγει αυτοκινητο, εκτος κι αν ο ιδιος (η καποιος απο την οικογενεια του) οδηγει καθημερινα δικυκλο Μονο τοτε (οι περισσοτεροι απο μας) σκεφτομαστε τις προεκτασεις που μπορει να εχει μια ενδεχομενη ασυνηδειτα κακη ενεργεια του πανω σε εναν δικυκλιστη

        Σιγα σιγα ολοι μαζι θα το καταφερουμε και θα επιβαλλουμε και στους υπολοιπους να σεβονται τα δικυκλα και να τα προστατευουν κι αυτοι με τη σειρα τους...

        Αλλα για να γινει αυτο θα πρεπει και οι 2κυκλιστες να κερδισουν αυτο το σεβασμο μας... Και αυτο δε μπορει να γινει ουτε με το κρανος κρεμασμενο στον αγκωνα, ουτε με τρελλες σφηνες αναμεα στα φαναρια και κινηση αντιθετα σε μονοδρομο

        Τελευταια φορα που ειχα κανει διακοπες στην Ιταλια, εβλεπα κοριτσακια 15-20 χρονων να βγαινουν για τη βραδυνη τους βολτα στην πολη, εχοντας η καθεμια τη δικη της Vespa ET4 και αν και εσκαγε ο τζιτζικας (μεση καλοκαιριου) φορουσε η καθεμια το κρανακι της, και ας της χαλαγε αυτο το μαλλι απο το κομμωτηριο, κι ας μην 'πηγαινε' αυτο με το σινιε ντυσιματακι της...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          avel last edited by

          Τώρα SPITFIRE, εντάξει, μπορεί το άρθρο από τα νέα να ήταν πολύ απογοητευτικό, αλλά και η δική σου πρόταση δεν είναι η καλύτερη. Ακου εκεί, μείωση εσόδων του κράτους. Σιγά μη γίνει ποτέ πραγματικότητα.

          Εγώ από την άλλη θα πρότεινα επέκταση λεωφορειολωρίδων, και δημιουργία car pooling lanes (aka HOV lanes) ή συνδυασμός τους με 'light' λεωφορειολωρίδες, ώστε να ενθαρρύνεται πραγματικά το car pooling (δηλ. πολλοί επιβάτες σε ένα αυτοκίνητο).

          Επίσης, ελπίζω η ίδια η Αρδηττού / Καλλιρόης να μη θεωρείται 'κέντρο'. Αλλιώς, απλά με αποκλείουν, εμένα και χιλιάδες άλλους, από έναν μεγάλο άξονα, και απλά θα επιβαρύνω τις περιοχές παραδίπλα, όπως και γίνεται τώρα με τον δακτύλιό τους. Και πραγματικά, κάθε μέρα γίνεται χαμός στον Ν. Κόσμο, στη Φιλολάου κ.λπ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kinq1 last edited by

            Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια.

            1. Να λειτουργούν τα ΜΜΕ επί 24ώρου βάσεως και να αυξηθούν οι λεωφορειολωρίδες.
            2. Να αγοράσει το κράτος πίσω άδειες ταξί. (Να απαγορευτεί αυστηρά η πολλαπλή μίσθωση, να πιαστούν οι χωρίς άδεια ταξιτζήδες, να αυξηθεί το κόμιστρο ώστε να μην παίρνει κάποιος ταξί αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο.)
            3. Να αυξηθεί η αστυνόμευση μέσ' την πόλη. (Παρκάρισμα, καυσαέρια, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας φώτα). --Οι τροχαίοι που θα προσληφθούν για αυτή τη δουλειά υποθέτω ότι θα βγάζουν τα έξοδά τους από τα πρόστιμα που θα μοιράζονται.
            4. Ελεγχος στα πρατήρια για νοθευμένα κάυσιμα. (συστηματικά, όχι μια φορά το χρόνο από 10 πρατήρια)
            5. Κατασκευή υπογείων πάρκινγκ κάτω από τους δρόμους και τις πλατείες ή όπου αλλού ΔΩΡΕΑΝ.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michelle last edited by

              Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
              Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια.

              1. Να λειτουργούν τα ΜΜΕ επί 24ώρου βάσεως και να αυξηθούν οι λεωφορειολωρίδες.
              2. Να αγοράσει το κράτος πίσω άδειες ταξί. (Να απαγορευτεί αυστηρά η πολλαπλή μίσθωση, να πιαστούν οι χωρίς άδεια ταξιτζήδες, να αυξηθεί το κόμιστρο ώστε να μην παίρνει κάποιος ταξί αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο.)
              3. Να αυξηθεί η αστυνόμευση μέσ' την πόλη. (Παρκάρισμα, καυσαέρια, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας φώτα). --Οι τροχαίοι που θα προσληφθούν για αυτή τη δουλειά υποθέτω ότι θα βγάζουν τα έξοδά τους από τα πρόστιμα που θα μοιράζονται.
              4. Ελεγχος στα πρατήρια για νοθευμένα κάυσιμα. (συστηματικά, όχι μια φορά το χρόνο από 10 πρατήρια)
              5. Κατασκευή υπογείων πάρκινγκ κάτω από τους δρόμους και τις πλατείες ή όπου αλλού ΔΩΡΕΑΝ.
              1. Σωστο - με συχνοτητα διελευσης, βεβαια, προσαρμοσμενη στο ποσος κοσμος κινειται καθε ωρα της ημερας.

              2. Το να απαγορευτει αυστηρα η πολλαπλη μισθωση ακομα κι αν οι πελατες δεν εχουν προβλημα με κατι τετοιο (δηλαδη αν κι εσυ κι εγω παμε προς την ιδια κατευθυνση, εγω λιγο πιο κατω απο σενα, να πρεπει να παρουμε ο καθενας το ταξι του) θα εχει ως συνεπεια καθενας που θα παει καπου να απαιτει και το 'δικο του δρομολογιο', αρα περισσοτερα ταξι για τις ιδιες διαδρομες, αρα περισσοτερη κινηση, ρυπανση, θορυβος, κλπ... Θελει σκεψη...
                Οσο για το να αυξηθει το κομιστρο ετσι απλα.... ΟΚ, θα ξεκουραζονται περισσοτερο οι ταριφες μια και θα βγαζουν τα ιδια με λιγοτερα δρομολογια (αν ο κοσμος δεν 'ξεχασει' το ταξι). Αλλα πολλοι ειναι αυτοι που δεν εχουν καν την επιλογη να χρησιμοποιησουν ΜΜΜ και εκ των πραγματων αναγκαζονται να καταφευγουν στη λυση του ταξι. Και καλα αν ειναι φραγκατοι και δεν τους νοιαζει να πληρωνουν παραπανω. Αν δεν ειναι τι πρεπει να κανουν; Να περπατουν 2 χιλιομετρα τη μερα για λεωφορειο, να πιασουν δουλεια στα 60 τους ή να αρχισουν γυμναστικη στην τριτη ηλικια για να μπορουν ν'ανταπεξελθουν;... Επισης θελει σκεψη...

              3. Σωστο. Αν και δεν πρεπει να βασιζονται τα 'εσοδα' της τροχαιας στα προστιμα που θα μοιραζουν, διοτι δε μπορει να ειναι και καλυτερο και χειροτερο να υπαρχουν λιγοτερες παραβασεις.

              4&5 Επισης σωστα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=43683

                δημοψήφισμα;;; μα καλά, που ζουνε;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gfon last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=43683

                  δημοψήφισμα;;; μα καλά, που ζουνε;;;

                  Αυτοι θα πουνε ΝΑΙ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    streetka2 last edited by

                    Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                    Ψηφισα 'ναι'.

                    Πρέπει να μάθουμε πλέον να παίρνουμε σπάνια το αυτοκίνητό μας στο κέντρο μιας πόλης που δεν σχεδιάστηκε για αυτοκίνητα.

                    Αν τα αυτοκίνητα λιγοστέψουν - αυτόματα (λέμε τώρα) θα βελτιωθεί και η ποιότητα των ΜΜΜ.

                    Και εάν σώνει και καλά πρέπει να πάρω το αυτοκίνητο μια μέρα...ε, άς πληρώσω και μία φορά.

                    ΑΡΧΗΓΟΣ!!!! Και τις δικαιολογιες του τυπου ' να διορθωσουν πρωτα το τροπο που τα ΜΜΜ λειτουργουν κτλ ' τις θεωρω φτηνες δικαιολογιες για να μεταθεσουμε για ακομη μια φορα το προβλημα στο κρατος, στην 'ατιμη την κοινωνια' και τους Τουρκους πρακτορες....

                    400 χρονια ιδιαιτερα μαθηματα δεν ξεπερνιουνται ετσι ευκολα

                    αυτα οσων αφορα το σχολιο μετα το 'ΝΑΙ'.....

                    εγω ψηφιζω ΟΧΙ

                    Το θεμα ειναι να βαλουμε το μυαλο μας να δουλεψει και να δωσουμε στους Νεαντερταλ που μας κυβερνουν να καταλαβουν, οτι αποτελουμε μια κοινωνια σκεπτομενων και οργανομενων πολιτων, οι οποιοι στην τελικη αναλυση μπορουν να λυσουν τα προβληματα τους χρησιμοποιωντας πολυ απλα την κοινη λογικη και τη λογικη για το κοινο καλο...

                    ισως ετσι ενεργοποιηθουν πραγματικα ολοι αυτοι οι αφισοκολλητες (βλεπε πολιτικοι), διαπιστωνοντας οτι σε λιγο θα μας ειναι αχρηστοι

                    διοδια και πρασινα αλογα....

                    για να εχουμε ομως απαιτησεις θα πρεπει πρωτα απ' ολα να πραττουμαι εμεις τα δεοντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης GFON έγραψε:

                      http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=43683

                      δημοψήφισμα;;; 😮 😮 😮 μα καλά, που ζουνε;;; :lol:

                      Αυτοι θα πουνε ΝΑΙ.

                      Ναι γιατί τα λεφτά που έχουν πληρώσει για φόρους και τέλη στο αυτοκίνητο και οι φόροι από την ακριβή βενζίνη πηγαίνουν στους δρόμους και στα ΜΜΜ.

                      Εδώ δεν έχει ΜΜΜ και οι δρόμοι είναι ελάχιστοι. Τα διόδια στο κέντρο είναι απαράδεκτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N14&aa=1

                        ΣΕΣ

                        τώρα ξεκινάνε μελέτες;

                        τώρα ανακαλύπτουν τι γίνεται;

                        Έχουν κυκλοφορήσει ποτέ σε ώρες αιχμής ή από τα γραφεία το ψάχνουν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          phaethon last edited by

                          Καλά, έξω από το χορό όλοι τους έξυπνους κάνουν. Ο Σ.Ε.Σ. έχει πολλά παραπάνω στοιχεία απ'όσα ο καθένας μας που κολλάει σε ένα σημείο της διαδρομής του και σιχτιρίζει.

                          Οι αναλύσεις και οι προτάσεις γίνονται εδώ και χρόνια, αλλά ο Σ.Ε.Σ. δεν είναι πολιτικός φορέας, δεν πληρώνεται από τις κυβερνήσεις για να κάνει τις επιστημονικές του παρατηρήσεις, παρά μόνο σε ειδικές έρευνες, που οι μελέτες αφορούν πολύ συγκεκριμένα, εποχιακά ζητήματα (π.χ. Μετρό, ΟΑΣΑ κτλ). Το αν ακούνε κι εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις τις προτάσεις του ή όχι είναι θέμα πολιτικής βούλησης και κόστους.

                          Σχετικά με το congestion pricing, που αναφέρθηκε... Στο τελευταίο Annual Meeting του T.R.B. (Transportation Research Board) στην Washington D.C. υπήρχε αρκετή συζήτηση γύρω από την αποτελεσματικότητα του μέτρου, το οποίο κι αποκτά αρκετούς οπαδούς, συνεχίζοντας όμως να διχάζει τον κόσμο των συγκοινωνιολόγων-μηχανικών. Μπορούμε να αναλύσουμε ακριβώς τί παίζει με αυτό, αλλά θα βγούμε off topic φοβούμαι.

                          Προσωπικά δεν είμαι υπέρ των διοδίων ούτε του congestion pricing (στο δεύτερο είμαι πιό ανοικτός), στην περίπτωση της Αθήνας, γιατί οι ανάγκες και οι προϋποθέσεις άλλων πόλεων που δείχνουν να ωφελούνται από αυτές τις ρυθμίσεις δεν ισχύουν σε ικανοποιητικό βαθμό και στην Αθήνα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                            Καλά, έξω από το χορό όλοι τους έξυπνους κάνουν. Ο Σ.Ε.Σ. έχει πολλά παραπάνω στοιχεία απ'όσα ο καθένας μας που κολλάει σε ένα σημείο της διαδρομής του και σιχτιρίζει.

                            Χρειάζονται στοιχεία για να διαπιστωθεί ότι στο ποτάμι κολλάς επειδή ΣΤΕΝΕΥΕΙ στην Αχαρνών και στη Φιλαδέλφεια; ότι ο χαμός στην παραλιακή γίνεται λόγω των κακορυθμισμένων φαναριών και του στενέματος εξαιτίας του τραμ;

                            Ή ότι η Βάρης-Κορωπίου πήζει από το πουθενά λόγω των άχρηστων φαναριών και της ρύθμισης για ταχύτητα... 50χλμ./ώρα επειδή τόσο είναι το όριο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Δε λες κάτι διαφορετικό. Τα προβλήματα έχουν διαπιστωθεί και είναι γνωστές και οι αιτίες τους. Το ζήτημα δεν είναι η διαπίστωση των προβλημάτων, αλλά η λύση τους.
                              Αλλά, όπως είπα, για να γίνει κάτι γι'αυτά, χρειάζεται πολιτική βούληση και κόστος. Οι κυβερνήσεις έχουν δώσει ελάχιστη σημασία στην επιστημονική ανάλυση του θέματος των μεταφορών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                Δε λες κάτι διαφορετικό. Τα προβλήματα έχουν διαπιστωθεί και είναι γνωστές και οι αιτίες τους. Το ζήτημα δεν είναι η διαπίστωση των προβλημάτων, αλλά η λύση τους.
                                Αλλά, όπως είπα, για να γίνει κάτι γι'αυτά, χρειάζεται πολιτική βούληση και κόστος. Οι κυβερνήσεις έχουν δώσει ελάχιστη σημασία στην επιστημονική ανάλυση του θέματος των μεταφορών.

                                Οι αναλύσεις δείχνουν ότι μόνον τα ΜΜΜ μπορούν να λύσουν το πρόβλημα καθώς και οι σύγχρονες τεχνολογίες (τηλε-εργασία κ.λ.π.) που μειώνουν τις απαιτήσεις μετακινήσεων. Ήσσονος σημασίας είναι τα μέτρα των διοδιών που απλά μεταφέρουν (όπως και ο δακτύλιος) το πρόβλημα εκτός του κέντρου.

                                Στην Ελλάδα το μόνο μέτρο που λειτούργησε ευεργετικά για το κυκλοφοριακό ήταν η απόσυρση καθώς για κάθε 100 νέα οχήματα είχαμε την απόσυρση 80. Υπήρξαν παρατράγουδα αλλά το οδικό πάρκο ανανεώθηκε. Σήμερα η απόσυρση του παλαιού οχήματος ειδικά για Αθήνα και Θεσσαλονική είναι επιτακτική ανάγκη. Αντίστοιχα πρέπει να καταργηθεί ο δακτύλιος καθώς πολλοί (και εμού συμπεραλαμβάνομένου) είχαν στην κατοχή 2 οχήματα για κινούνται κάθε μέρα στο δακτύλιο.

                                Εφόσον τα ΜΜΜ δουλεύουν σωστά και επί 24ώρου βάσεως τότε το Ελληνικό Δημόσιο ας βάλει διόδια των 20 € την ημέρα. Εφόσον όμως αυτό δεν συμβαίνει καλό θα είναι οι αρμόδιοι να διορθώσουν τα κακώς κείμενα και μετά να προχωρήσουν σε κινήσεις αλλά Λονδίνο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                  Δε λες κάτι διαφορετικό. Τα προβλήματα έχουν διαπιστωθεί και είναι γνωστές και οι αιτίες τους. Το ζήτημα δεν είναι η διαπίστωση των προβλημάτων, αλλά η λύση τους.
                                  Αλλά, όπως είπα, για να γίνει κάτι γι'αυτά, χρειάζεται πολιτική βούληση και κόστος. Οι κυβερνήσεις έχουν δώσει ελάχιστη σημασία στην επιστημονική ανάλυση του θέματος των μεταφορών.

                                  Δεν θέλει όμως μυαλό για να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΔΡΟΜΟ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΙΑΤΟΜΗ

                                  Ούτε φτιάχνεις τη Βάρης-Κορωπίου -ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ δρόμος- με όριο... 50 και αντίστοιχη ρύθμιση. Αυτό δεν είναι θέμα κόστους είναι κοινής λογικής που ορισμένοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    phaethon last edited by

                                    Τα οποία και είναι κάπως δύσκολο να έχουν σκεφτεί, σχεδιάσει και προτείνει κανονικοί (όχι αυτοαποκαλούμενοι-μαϊμού) Συγκοινωνιολόγοι, που έχουν διδαχθεί έστω ένα εξάμηνο Κυκλοφοριακή Τεχνική. Συνήθως κάποιοι μη-ειδικοί επί των θεμάτων αυτών φτιάχνουν έργα οδοποιίας.

                                    Επίσης, ας αναφέρουμε ότι τα στενέματα και οι ανωμαλίες πολλές φορές είναι αναπόφευκτα σχεδιαστικά ψεγάδια, κυρίως λόγω τοπικής ιδιαιτερότητας (ιδιοκτησίες, χρήσης γης, απαλλοτριώσεις και λοιπά νομικά).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Στο στένεμα που αναφέρομαι και ταλαιπωρεί 1000άδες οδηγούς καθημερινά -που ταυτόχρονα καταναλώνουν και ρυπαίνουν πολύ περισσότερο απ' ότι αν κινούνταν- δεν έχει να κάνει ούτε με ιδιοκτησίες, ούτε με άλλα οικόπεδα, αλλά με... γκαζόν :whatever:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        phaethon last edited by

                                        Ναι βρε Ikar, δεν αντιλέγω... απλά σκέψου ότι κάποιος που του ζητάς να σχεδιάσει ένα δρόμο δεν έχει κανένα λόγο να κάνει τέτοιες πατάτες...

                                        Αν όμως αυτός που δίνει τα λεφτά του πει 'δεν έχω λεφτά για τόση άσφαλτο, ή δε μπορούμε να πειράξουμε το οικόπεδο του μπατζανάκη του δημάρχου, πρέπει να κόψουμε στο τέλος μια δυο λωρίδες' ε, δεν είναι ευθύνη του μελετητή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          prisma last edited by

                                          Οχι βεβαια. Ανεφαρμοστο σε μια πολη σα την Αθηνα! Ο Αθηναιος μπορει να γκρινιαξει αλλα στο τελος 'δε μασαει' και θα παιρνει το αυτοκινητο. Μονο που τοτε θα στραγγαλιξουμε κυριολεκτικα την πολη. Και δε χρειαζεται αλλο ενα χτυπημα αυτη η ερημη η Αθηνα! Οσο για τα ΜΜΜ, δηλ τα λεωφορεια, οσες φορες βλεπω σε οχημα της ΕΘΕΛ αφισα 'ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΟ Ι.Χ' βαζω τα γελια!! Ο προγραμματισμος των αστικων (με λιγες εξαιρεσεις π.χ 222) ειναι για κλαματα. Κανουν τα παντα για να πουμε ΝΑΙ στα Ι.Χ. Ομως απο τη στιγμη που ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθει ο δακτυλιος ας αντιμετωπιζουν οι, μεχρι στιγμης αχρηστοι Ελληνες συγκοινωνιολογοι, τα πραγματα πιο σοβαρα και οχι του στυλ 'ας πεζοδρομησουμε εδω' και 'παρκομετρα εκει'. Για να 'πεζοδρομεις εδω' σημαινει πως φτιαχνεις 'εναλλακτικη εκει'. Αυτο το σκελος πολλες φορες το ξεχνανε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Στην Αθήνα (αλλά και σε άλλες μεγάλες Ελληνικές πόλεις) νομίζω οτι δουλειά πρώτα από όλα πρέπει να πιάσει η μπουλντόζα και να αρχίσει να γκρεμίζει... Μόνο έτσι θα υπάρχει δυνατότητα για βρεθούν λύσεις σε οδικούς άξονες, ΜΜΜ κλπ...κλπ...

                                            Επιπλέον, πιστεύω, ότι θα πρέπει να ξκινήσει κάποτε και η ουσιαστική αποκέντρωση. Οπως υπάρχουν Εμπορικά Πάρκα, Βιομηχανικά Πάρκα κλπ...θα μπορούσε σε κάποια περιοχή να υπάρχει και το Πάρκο Υπουργείων, Δημοσίων Υπηρεσιών κλπ...

                                            Δεν θεωρώ λύση π.χ. να φύγει το Υπουργείο Παιδείας απο το κέντρο και να πάει 7 χιλιόμετρα παραπάνω στο Μαρούσι στον ΟΤΕ ... Απλά μεταφέρουμε το πρόβλημα σε ένα άλλο σημείο που ήδη διαθέτει πρόβλημα ... Μεσοβέζικες λύσεις ...

                                            Από την άλλη πρέπει κάποια στιγμή να υλοποιούνται και κάποια έργα. Από τους Ολυμπιακούς και μέτα, δεν έχει παραδοθεί τίποτα απολύτως. Ακόμα και οι στάσεις Νομισματοκοπείο & Αγία Παρασκευή αφέθηκαν στην τύχη τους. Από την άλλη έγινε κάποια ανακοίνωση για επέκταση του Ηλεκτρικού προς τα Βόρεια και εχθές την πήραν πίσω και ξανά από την αρχή γιατί λέει δεν εξυπηρετούνται όλοι οι Δήμοι (δηλ. τα καταστήματα, τα εμπορικά κέντρα, οι αλυσίδες κλπ...)

                                            Έτσι όμως ποτέ δεν πρόκειται να γίνει κάτι ... Μία ζωή μελέτη και συζήτηση ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr