-
Kάτι άκουσα για 1,500+ κιλά.
Το 16αρι.....
-
Εμενα δεν ξερω μονο η μουρη καπως μου αρεσει....απο εκει και πισω ειναι απαραδεκτο...Ειναι λες και πηρανε τη μουρη και πισω φωτα του μελλοντικου γκολφ και τα βαλανε στο 307cc
Οσο για το αν θα πουλησει κλπ, μια προσωπικη γενικη παρατηρηση. Θα πουλησει επειδη ειναι καμπριο (για επιδειξη πανω απ ολα), φτηνο και γερμανικο. Γενικος ο Ελλην σημερα δεν κοιταει και πολυ το design....
-
Εμένα δεν μου φαίνονται όλα τα cc ίδια. Και μου αρέσει και το εμπρός και το πίσω του και αν ήταν και πισωκίνητο.... θα έτρεμε η BMW...
Σχεδιαστικά το βρίσκω αρμονικό και μάλλον όμορφο και σίγουρα πολύ πιο εύπεπτο από το Peugeot 307 και το αναμενόμενο Focus. Πλεονεκτεί λίγο σε σχέση με το Renault και μάλλον ισοβαθμεί με το Astra.
Αν βγει και με το καλό 1,4 τότε θα μονοπωλήσει την αγορά (την ελληνική τουλάχιστον). -
Εγώ ποτέ δεν συμπάθησα τα vw για τον σχεδιασμό τους, για τους ανεμικούς τους κινητήρες πλήν της τελευταίας γενιάς, για ολα τα απαράδεκτα σερβις τους και σε ποιότητα και σε τιμές και για τους fsi κινητήρες τους αλλά αυτό το βασίζω πάνω σε πραγματικά γεγονότα και όχι πάνω σε εικασίες και άλλα κομπλεξικά.
Και για το eos ένα πράγμα εχω να πώ. Θα το αγόραζα αύριο το πρωί!!!
Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά πανέμορφο, λιτό και με την γυάλινη οροφή και ηλιοροφή ένα κλικ μπροστά. Ειδικά η γύαλινη ηλιοροφή μου έκανε εντύπωση ότι είναι μέρος του σχεδιασμού. Ξεπεράσανε το μειονέκτημα του μεγάλου πίσω καπό χωρίζωντας την οροφή στα 3 μέν όπως το astra αλλά με την τεχνική της συρόμενης ηλιοροφής και όχι του ανεξάρτητου κομματιού.
Εξαιρετικό...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εγώ ποτέ δεν συμπάθησα τα vw για τον σχεδιασμό τους, για τους ανεμικούς τους κινητήρες πλήν της τελευταίας γενιάς, για ολα τα απαράδεκτα σερβις τους και σε ποιότητα και σε τιμές και για τους fsi κινητήρες τους αλλά αυτό το βασίζω πάνω σε πραγματικά γεγονότα και όχι πάνω σε εικασίες και άλλα κομπλεξικά.Ποια ακριβώς 'πραγματικά και μη-κομπλεξικά' γεγονότα σε οδήγησαν στο να μην συμπαθείς τους FSi κινητήρες?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εγώ ποτέ δεν συμπάθησα τα vw για τον σχεδιασμό τους, για τους ανεμικούς τους κινητήρες πλήν της τελευταίας γενιάς, για ολα τα απαράδεκτα σερβις τους και σε ποιότητα και σε τιμές και για τους fsi κινητήρες τους αλλά αυτό το βασίζω πάνω σε πραγματικά γεγονότα και όχι πάνω σε εικασίες και άλλα κομπλεξικά.
Ποια ακριβώς 'πραγματικά και μη-κομπλεξικά' γεγονότα σε οδήγησαν στο να μην συμπαθείς τους FSi κινητήρες?
Δεν ειναι το θέμα μας αυτή την στιγμή και δεν έχω χρόνο να τα ξαναανεφέρω. Κάνε μια αναζήτηση στα μηνύματα μου επι της ουσίας αυτή την φορά αν θες για να πάρεις μια γέυση.
Σχετικα με το μη κομπλιξικά πηγαίνει σε πολλούς εδώ μέσα που μάλλον έχουν πρόβλημα με την φωτό απο κάτω γιατί έτσι και αλλιώς δεν με ξέρουν και δίνουν απαντήσεις του στυλ και καλά υποτιμητικές για τα Opel λές και εγώ χε.... για την μία και την άλλη μάρκα. Και δεν ξέρουν βέβαια ότι ειδικά για την vw έχω πολύ πολύ κοντινό μου συγγενικό πρόσωπο που έχει την μεγαλύτερη αντιπροσωπεία vw-....-.... στην Ελλάδα αντίθετα με την Opel που δεν ξέρω κανέναν!!!
-
VW Eos και όχι VW Peos εκτός αν απευθυνεσαι στον ανταγωνισμό
τοτε μαλιστα συμφωνω και επαυξάνω
Αρπαξτε και βρειτε μου κατι καλυτερο
Το μοναδικό αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή 5 τμημάτων εξασφαλίζοντας μεγάλο χώρο αποσκευών ακόμα και με ανοιχτή την οροφή.
Ο κινητήρας Turbo-FSI με κυβισμό δύο λίτρων και απόδοση 147 kW (200PS) αποτελεί πρόκληση ακόμα και για τον πιο απαιτητικό οδηγό.
Κυβισμός (cm3) 1.984
Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 200 / 5.100-6.000
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 280 / 1.800-5.000
Προδιαγραφές Ρύπων EU 4
Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο Μηχανικό
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 232
Επιτάχυνση 0 - 100 (sec) 7,8Αντε γεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
αντε γεια μωρο μου , αντε γεια
και για το καλο μου , φυγε μακρια -
Ανάμεσα στα άλλα CC, μπορεί να είναι το καλύτερο (δεν έχω ιδέα).
Απλά μου φαίνονται όλα ίδια! Και πολύ συντηρητικά, απίστευτα απλός τετραγωνισμένος σχεδιασμός! Εδώ ίσως υστερεί ακόμη περισσότερο το Eos κατά τη γνώμη μου...
Βέβαια, πραγματικά αναρωτιέμαι ποιος δίνει τόσα λεφτά για ένα TFSI Eos, ένα 2λιτρο 307 ή ένα Megane CC 2.0T... και το τι απαιτήσεις έχει ακριβώς από αυτά τα αυτοκίνητα... (τα οποία δεν παύουν να είναι hatchbacks επί της ουσίας).
Δεν το λέω ειρωνικά, απλά δεν ξέρω- ίσως θεωρώ πως κάποια πράγματα δεν δένουν μεταξύ τους, και όσο δελεαστικό φαίνεται το να προσπαθήσεις να συνδυάσεις τα πάντα, τελικά η συνταγή κάπου χάνει...
Χωρίς να θεωρώ πως οποιοδήποτε άλλο CC είναι καλύτερο, πιστεύω πως το Eos τράβηξε το ενδιαφέρον επειδή ένα απωθημένο πολλών Ελλήνων (VW Golf) συνδυάστηκε με ένα άλλο (ανοιχτό αυτοκίνητο)! Πόσο πιο trend μπορεί να αποτελέσει ένα αυτοκίνητο (και πάλι, χωρίς ειρωνεία);
Με σεβασμό πάντα σε αυτούς που θα αγόραζαν ένα turbo CC- απλά μου φαίνεται λίγο ανούσιο...
-
Ο χρήστης CARμανιόλα έγραψε:
VW Eos και όχι VW Peos εκτός αν απευθυνεσαι στον ανταγωνισμότοτε μαλιστα συμφωνω και επαυξάνω
Αρπαξτε και βρειτε μου κατι καλυτερο
Το μοναδικό αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή 5 τμημάτων εξασφαλίζοντας μεγάλο χώρο αποσκευών ακόμα και με ανοιχτή την οροφή.
Ο κινητήρας Turbo-FSI με κυβισμό δύο λίτρων και απόδοση 147 kW (200PS) αποτελεί πρόκληση ακόμα και για τον πιο απαιτητικό οδηγό.
Ο 200άρης είναι παράλογη αγορά για το EOS. Πάει πολύ ψηλά σε τιμή (από 36.000 ξεκινάει) και δεν χρειάζεται για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όσο άκαμπτο κι αν είναι (που είναι), δεν πλησιάζει την αίσθηση ενός κλειστού αυτοκινήτου στις στροφές και επιπλέον νιώθεις περίεργα το (μεγάλο) βάρος με ανοιχτή οροφή. Άρα, το στρίβειν με 200 (άλογα) ούτε όπως πρέπει είναι, ούτε νομίζω ότι θα το επιδιώξει κάποιος κάτοχος. Τι μένει? Χαλαρές διαδρομές και ταξίδια, τα οποία τα κάνεις απολύτως ικανοποιητικά με τον απλό FSi. Ο καλύτερος συνδυασμός λοιπόν είναι (ΙΜΗΟ πάντα) με τον δίλιτρο 150άρη FSi, ο οποίος είναι ένα εξαιρετικό μοτέρ από κάθε άποψη (παρά τα λεγόμενα του... ίντερλανδ) και καθόλα επαρκές για το αυτοκίνητο.
-
Το 1ο VW μετά από πολλά χρόνια που μου αρέσει από άποψη σχεδιασμού.
-
To Eos μου αρέσει πολύ,παρόλο που δεν είμαι φάν του σχεδιασμού των VW.Επίσης,τo αγγλικό Fifth Gear(που το οδήγησε εδώ) είχε να πεί μόνο καλά λόγια
-
Επειδή απλά το οδήγησε. Αν το αγόραζε να δεις τι καλά λόγια που θα έλεγε (για τα συνεργεία της φίρμας).
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Επειδή απλά το οδήγησε. Αν το αγόραζε να δεις τι καλά λόγια που θα έλεγε (για τα συνεργεία της φίρμας).ε, ναί, δεν είχε δίπλα του συνεργείο vw να κλείσει ένα ραντεβού
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Επειδή απλά το οδήγησε. Αν το αγόραζε να δεις τι καλά λόγια που θα έλεγε (για τα συνεργεία της φίρμας).Ειδικά στην Ελλάδα θα πρόσθετα.
-
Η λιακάδα που είχε πάντως,σίγουρα του άρεσε.Φαντάσου,Άγγλος να οδηγεί ένα καλό αμάξι,να βλέπει τόσο ήλιο και να απολαμβάνει διαδρομή(Μαραθώνα κλπα).Ακόμα και Zastava CC θα του άρεσε
-
To EOS, όλοι το λένε, μοιάζει καλό σε όλα του.... και μπορεί ο δίλιτρος να είναι ο σωστός κινητήρας αλλά αν του βάλουν τον TSi μετ α140+ εγώ θα ήμουν πιο χαρούμενος (και με 4000+ ευρώ παραπάνω στην τσέπη μου συν μερικά κάθε χρόνο από σήμα και ασφάλιστρα... Για βενζίνη ...I don't want to go there...)
-
To αυτοκίνητο είναι κούκλα... το πήρε κολλητός πρόσφατα (2.0 FSi) και έχει τρελλαθεί... τόσο η οροφή όσο και το γεγονός ότι ακόμα και κλειστό είναι ήμι κάμπριο με τη γύαλινη μεγάλη ηλιοροφή το καθιστούν απίστευτο... επιπλέον λόγω βάρους χαμηλά στρίβει σαν τρένο....
-
το αγορασε κανεις?
-
Ο χρήστης ababapanos έγραψε:
το αγορασε κανεις?
VW EOS 2006: "η θεά της αυγής"...