Η Mazda ηταν πρωτη σε μια έρευνα αξιοπιστίας από την εξουσιοδότηση άμεση, η οποία μελέτησε τις αξιώσεις που εξέτασε για τα αυτοκίνητα ηλικίας 3-9 ετών.
Στα 450.000 αυτοκίνητα μελέτησε στο UK και τις ΗΠΑ, πρότυπα της Mazda που αποτελέσθηκαν ακριβώς 8,04% των αποτυχιών ανά 100 αυτοκίνητα. Αποτελεί καμία έκπληξη ότι οι ιαπωνικοί κατασκευαστές εξουσίασαν τη μελέτη δεύτερος-τοποθετήθηκε Honda, με ακριβώς 8,9 αποτυχίες ανά 100 αυτοκίνητα, που ακολουθήθηκαν από την TOYOTA (15,78) και τη Mitsubishi (17,04).
Το Subaru ήταν έκτο (18,46), ακολουθούμενος από τη Nissan (18,46) και Lexus (20,05).
**Καλύτερος-τοποθετημένο των μη-ιαπωνικών κατασκευαστών αυτοκινήτων ήταν κορεατικό σταθερό Kia (17,39, πέμπτος) **
με το καλύτερο των Ευρωπαίων που είναι μίνι (η ένατη θέση πίσω από Lexus, 21.9).
Citroen ήρθε στο δέκατο (25,98), ακολουθούμενος με τη Daewoo (26,3), τη Hyundai (26,36), peugeot (26,59), τη διάβαση (26,76) και Suzuki (27,2).
Στο κατώτατο σημείο το τέλος του πίνακα ήταν εμπορικό σήμα τζιπ Chrysler (46,36 αποτυχίες ανά 100 οχήματα), η Rover εδάφους (44,21), Saab (41,59), το άλφα Romeo (39,13), η Renault και Σεατ (και η δύο 36.87), Audi (36,74), Chrysler (34,9), Skoda (32,12), ιαγουάρος (32,05), η VOLKSWAGEN (31,44), η VOLVO (31,28), Rover MG (31,12) και Mercedes-benz (29,9).
Porsche (27,48), Fiat (28,49), τη Bmw (28,64) και Vauxhall (28,77).