-
Angel, πού είσαι; Το παράθυρο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Angel, πού είσαι; Το παράθυρο...εσυ συμπατριωτη μη γραφεις με ΡΟΖ και μας παρεξηγησουν εμας τους ΒΟΡΕΙΟΥΣ...
-
Bασικά για μώβ θέλουμε να περάσει, αλλά μάταιος κόπος.
-
δε νομιζω οτι εχει καμια σημασια αν θα ειναι τοοοοοσσσσσσσοοοοο καλο το TypeR οσον αφορα τις πωλησεις.
πρωτα απολα τα civic πωλουνται ετσι κι αλλιως λογω μειωμενης προσφορας.
δευτερο, ο θρυλος που εχει δημιουργησει το TypeR απο μονος του αρκει για να πουλησει ολα τα TypeR που θα φτιαχτουν κιας μην ειναι τοσο καλο.
τριτο, κανα καλο ατμοσφαιρικο σημερα ξερουμε????με λιγα λογια αμα ημουν η χοντα και δεν ειχα προβλημα να εκμεταλευτω τους φαν, θα το τιμολογουσα 40000ε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Angel, πού είσαι; Το παράθυρο...Αυτο το forum ΒΑΡΒΑΤΙΖΕΙ απο χιλιομετρα.... Δε σας προλαβαινω....!!!
-
Με μία φράση: όσα λεφτά κι αν έχεις, αν γουστάρεις το άθλημα της σπορ οδήγησης δεν παίρνεις S3.
Προτιμότερο οποιοδήποτε από τα καλά προσθιοκίνητα hatch, από ΜPS μέχρι Octavia RS, μέχρι Focus ST.μα για ποιο λογο να μην παρεις ενα τετρακινητο για να κανεις πιο σπορ οδηγηση,απο το να παλευεις σε καποιε των περιπτωσεων με την υποστροφη!!
σιγουρα το σ3 δεν ξερει βασικα που ανηκει,αλλα τουλαχιστον ειναι οπως και να το κανουμε πιο ασφαλες σε πολλες παραμετρους της οδηγησης!
αν λεμε για θεμα ηχου,ουτε το οκτυ ειχε τοσο σπορ ηχο απο την μανα του,αλλα ολα φτιαχνονται! -
Random και Νάσο
δεν θέλει πολύ φιλοσοφία ότι η τετρακίνηση (πόσω μάλλον η διαστημική τετρακίνηση του Έβο και εν μέρει του Σούμπα) είναι απείρως αποτελεσματικότερη και ο ίδιος άνθρωπος θα κάνει καλύτερους και ασφαλέστερους χρόνους απ' ότι πχ με μία Μ3, τόσο καλύτερους χρόνους όσο στενότερος και ολισθηρότερος είναι ο δρόμος.Απλώς, όπως έλεγα και με τον Πάι Μέι, κάποιοι (δικαιούνται να) γουστάρουν τα ανάποδα κλπ ως αυτοσκοπό, που για άλλους είναι ταλαιπωρία - και για όλους μια κάποια δυσκολία/κίνδυνος.
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΤΡΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...βάλε στο avatar και το πισω μέρος της monica να μας φτιάξεις το απόγευμα....
Εγω πάω να γυμνάσω τα μπράτσα μου!!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Επί του θέματος, το βρετανικό EVO θάβει άγρια το Type-R, στο οποίο ρίχνουν -κατά τους συντάκτες- ανελέητο ξύλο όλα, σχεδόν, τα ευρωπαϊκά hatch (edit, ακόμα και το OPC! ), με κορυφαίο, κατά τη γνώμη τους, το Megane F1 και δεύτερο καλύτερο το Golf GTi.
Εξαρτάται τι ορίζει κανείς ως 'κορυφαίο' και 'καλύτερο'. Για να βγάλεις το Megane F1 'κορυφαίο', πρέπει να ΜΗΝ είσαι δυνητικός αγοραστής ή να εξετάζεις εντελώς θεωρητικά το θέμα. Πρόκειται περί ΥΠΕΡΟΠΛΟΥ, ταχύτατο σε πίστα και δρόμο, αλλά η αγορά του είναι -κατά τη γνώμη μου- από τα πιο παράλογα πράγματα που μπορεί να αποφασίσει κανείς.
Το Golf GTi είναι αυτό που λέμε 'χρυσή' επιλογή. Κάνει τα πάντα καλά, είναι καλοφτιαγμένο, έρχεται σε λογική τιμή. Μια χαρά. Αν είσαι ΑΚΟΜΑ πιο 'λογικός', θα πας για Cupra. Φθηνότερο, ταχύτερο, πιο επιθετικό σαν σχήμα και λιγότερο 'φορεμένο', ποιότητα κατασκευής που δεν υστερεί σχεδόν σε τίποτα.
Αν είσαι απόγονος των Μοϊκανών ή των Σιού, το πιθανότερο είναι να σε βολέψει κάτι σε Mazda 3 ή BMW 130i, για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Το απόλυτο τουρμποκίνητο είναι το MPS, θυμίζει άγρια ντοπαρισμένο Uno Turbo με μπλοκέ και ιαπωνική ποιότητα. Φθηνό, ΑΠΕΙΡΟ, υστερικό γκάζι, αλλά είναι extreme επιλογή. Η 130, ομοίως. Μοτερούκλα που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο, πίσω κίνηση και μυστήριο design, δυσκολοοδήγητη, τιμόνι κοφτερό μέχρις... ιδρώτα και πανάκριβη.
Τέλος, αν έχεις λεφτά, παίρνεις S3. Τελεία, παύλα και ό,τι άλλο σημείο στίξης θέλετε. Ο 'φτερουγάτος', θα ιδρώσει για να σε πιάσει. Χρηματοκιβώτιο και αποστειρωμένο θα το πει ο οδηγός EVO, αλλά το κάθισμά του θα είναι ιδρωμένο και το δικό σου δερμάτινο παγωμένο και ψυχρό. Λογικό, ξέχασες να κλείσεις τον κλιματισμό
Ο πληρώνω δύσκολα από τα πιο πάνω θα έπαιρνε seat και MPS
Σαν δημοσιογράφος μπορεί να τα προτείνεις, αλλά όταν δίνεις πραγματικά 30Κ δε τα παίρνεις εύκολα
-
Δύσκολη κουβέντα. Επιφυλάσσομαι κάποια στιγμή να...
Για το Seat επιμένω πάντως -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για το Seat επιμένω πάντως
Και οι αγοραστές το ίδιο!
-
να και τα πρώτα σχόλια από τους 4t
-
το EVO Φεβρουαρίου .... πάντως το ψιλο θάβει το typeR .....
με το Renault R26 να είναι 4sec πιο γρήγορο στη πίστα από τον ανταγωνισμό ....
typeR
opc
focus st
golf gti -
30 χωρις αρκουδίσιον? ΤΡΕΛΟΣ παπας τους βάφτισε.
-
Αντίστοιχα το TypeR θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την ΤypeR Base και TypeR+.** H «γυμνή» έκδοση Base θα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ABS, VSA και ηλεκτρικές διευκολύνσεις χωρίς όμως κλιματισμό ή αιρ κοντίσιον και υπολογίζεται πως θα φθάνει τα 30.000 ευρώ **ενώ η πιο πλούσια έκδοση με πλήρη εξοπλισμό άνεσης θα κοστίζει 3.000 ευρώ επιπλέον._
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το EVO Φεβρουαρίου .... πάντως το ψιλο θάβει το typeR .....με το Renault R26 να είναι 4sec πιο γρήγορο στη πίστα από τον ανταγωνισμό ....
typeR
opc
focus st
golf gtiαν εχεις βαλε ολους τους χρονους να δουμε.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το EVO Φεβρουαρίου .... πάντως το ψιλο θάβει το typeR .....με το Renault R26 να είναι 4sec πιο γρήγορο στη πίστα από τον ανταγωνισμό ....
typeR
opc
focus st
golf gtiμιλάμε για μετάφραση?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αντίστοιχα το TypeR θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την ΤypeR Base και TypeR+.** H «γυμνή» έκδοση Base θα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ABS, VSA και ηλεκτρικές διευκολύνσεις χωρίς όμως κλιματισμό ή αιρ κοντίσιον και υπολογίζεται πως θα φθάνει τα 30.000 ευρώ **ενώ η πιο πλούσια έκδοση με πλήρη εξοπλισμό άνεσης θα κοστίζει 3.000 ευρώ επιπλέον._Δηλαδή 33Κ η πλούσια; Βασική χωρίς a/c στην Ελλάδα!
Συλλεκτικό-συλλεκτικό!Πάει σούμπιτο για τα 'σπάνια πουλιά'.
-
Που τα λένε αυτά, στην αγγλική έκδοση
και το μεταφράσανε?
-
κάνετε λάθος...στα 33000 ευρώ είναι ανταγωνιστικότατο σε σχέση με τον βασικό του αντίπαλό το golf gti(γιατί έχει λιγότερο εξοπλισμό από εκείνο;) ενώ από την άλλη το σκληροπυρηνικό άδειο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο κάνει 30000 τιμή καλύτερη και από αυτή του απερχόμενου type-r όταν πρωτοκυκλοφόρησε...για όσους δεν το ξέρουν
Πριν συνεχίσετε τα καυστικά σχόλια σας θυμίζω ότι τα ίδια λέγανε και για το παλιό και γέμισε ο τόπος ευχαριστημένους ιδιοκτήτες που πίνουν νερό στο όνομα της χόντα δημιουργώντας παράλληλα ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο του μέλλοντος.
Επομένως όχι απλά δεν πρόκειται για σπάνιο πουλί όπως ειρωνικά γράψατε αλλά για αυτοκίνητο-αρπακτικό που προσφέρει ευχαρίστηση που δεν βρίσκεις εύκολα στον ανταγωνισμό. Κρατήστε τα σχόλια σας επομένως για να έχουμε κάτι να σχολιάζουμε όταν γίνει επίσημο τεστ.
Ξεχάσατε φαίνεται τι γίνονταν με 106ραλλυ και gti...εκεί όμως επιτρέπονταν η διαφοροποίηση στη χόντα όχι...ρε παίδες έλεος...
Honda Civic Type-R 2007