-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Ή δεν κατάλαβες τί έγραψα, ή το παρεξήγησες...Tο σχόλιό μου είχε να κάνει περισσότερο με την ανταπόκριση του κοινού στο συγκεκριμένο αμάξι, παρά με τις δυνητικές του επιδόσεις σε σχέση με τον (όποιον) ανταγωνισμό...
Για την ανταπόκριση του κοινού στο απλό S3 μόνο μην κάνεις σχόλιο
-
αμαξαρα για καποιους(τους οποιους εγω δεν συμμεριζομαι αλλα δικαιωμα τους)το εβο, αλλα ασχημο και δεν καταλαβαινω πως ενα διλιτρο τουρμπο με 280 αλογα και τετρακινηση μπορει και ξεπερναει ενα τριλιτρο μπιτουρμπο με 306 αλογα στα ανοιγματα οπως ανεφερε καποιος πριν???
Για μενα η 335 πλεον αποτελει ενα απο τα αμαξια που θελω.Το εβο ποτε δεν προκειται.Σιγα μην υπαρχει ενα αξιοσεβαστο κοινο που να ασχολειται με εβο και να αναγκασει μια υπερδυναμη οπως η αουντι να ασχοληθει. αμαξι για πυροβολημενους ειναι και με εμφανιση καγκουρικη 100%. Πολυ περισσοτερες και ακριβοτερες πορσε η Μ3 κυκλοφορουν παρα εβο.
Πιστευω οτι ο μονος λογος για να παρει καποιος εβο ειναι επειδη ειναι καυ....λογκαζος για να κανει κοντρες η να τη βγαινει σε καμια 'μικρη' 911 η τιποτε παρεμφερες. οι κατοχοι τους σε νοοτροπια δεν νομιζω οτι διαφερουν πολυ απο εναν απλο καγκουρα με φτιαγμενο ραλυ κ.λ.π.. -
αμαξαρα για καποιους(τους οποιους εγω δεν συμμεριζομαι αλλα δικαιωμα τους)το εβο, αλλα ασχημο και δεν καταλαβαινω πως ενα διλιτρο τουρμπο με 280 αλογα και τετρακινηση μπορει και ξεπερναει ενα τριλιτρο μπιτουρμπο με 306 αλογα στα ανοιγματα οπως ανεφερε καποιος πριν???
Καταρχας μαθε πως το EVO 9 ακομη και μαμα ΔΕΝ εχει μονο 280 αλλα σιγουρα πανω η κοντα στα 300 αλογα!
Δευτερον εγραψα πως το συγκεκριμενο EVO ειχε και εξατμιση-φιλτρο και αν δεν ξερεις τα συγκεκριμενα καγκουρικα οπως χαρακτηριζεις αυτοκινητα με τους 'σφιχτους' καταλυτες στην εξατμιση απελευθερονοντας τους εισαγωγη-εξαγωγη βγαζουν τρελλη δυναμη και σιγουρα αυτο πρεπει να ηταν γυρω στα 350 αλογα στροφαλο.
Τριτον υπολογισε μιας και εισαι των μαθηματκων καμια φορα και τις αναλογιες βαρους/δυναμης με αυτα που ειπα παραπανω καθως και τις σχεσεις μεταδοσης και πες μου αν επιμενεις να θες απαντηση στο πως περναει το...αγροτικο μια...υπερδυναμη.
Αν θες παντως ευχαριστως να επαναληφθει παρουσια σου το γεγονος για να σου φυγουν οι αποριες.Απο κει και περα το ποιος αγοραζει ΕΒΟ-Σουμπαρου και γιατι η το αν ειναι η οχι καγκουρας επειδη παιρνει τετοια καρα ασε να το κρινει ο ιδιος αλλα παντως οχι εσυ γιατι εισαι προκατειλημενος προφανως αφου ποτε δεν ειπε κανεις οτι ειναι ομορφοτερα απο μια 335-Μ3 και βεβαια επειδη πολλοι απο αυτους που τα εχουν ειναι καυλογκαζοι αυτο δεν χαρακτηριζει καθε οδηγο τους οπως λες.
Αλλα επειδη μιλησες για υπερδυναμη σε πληροφορω πως τα καλυτερα 'υπεραυτοκινητα' της οπως πχ τα S4-S6 κοιταζουν με κυαλια καθε EVO σε οποιοδηποτε δημοσιο δρομο ποσο λοιπον στην Ελλαδα με τους χαλια δρομους, η υπερδυναμη κρινεται στα χαρτια η στην πραξη;
Δεν μιλησα για γουστο, ομορφια και αν αυτα ειναι τα κριτηρια σου η το prestige, πουλμουρ κλπ δικαιωμα σου αλλα μην κατηγορεις ενα αυτοκινητο για κατι υποστηριζοντας ενα αλλο υποδιεστερο στο συγκεκριμενο τομεα προιον απο οπου κι αν προερχεται αυτο η επειδη ειναι ασχημο για τα γουστα σου, ετερον εκατερον.Γιατι πολυ ψηλα πηραν τον αμανε οι υπερδυναμεις και ξερεις οποιος ανεβαινει πολυ ψηλα πεφτει και αποτομα κανοντας μαλιστα και πολυ παταγο!
Ας επιστρεψουμε ομως στο θεμα μας που ειναι γενικοτερα οι BMW και πιο συγκεκριμενα οι 335-παλια Μ3, ε λοιπον θεωρω την BMW μακραν καλυτερη εταιρεια απο την Audi κι ας εχει πολλα να πει η δευτερη, κι ας ειναι μικροτερη η BMW σε οικονομικα μεγεθη, κι ας μην βγαζει στην αγορα καθε χρονο τοσες τεχνολογικες καινοτομιες κα κα κα.
Το μεγεθος δεν προσδιοριζει ποιοτητα αλλα ποσοτητα νομιζω! -
δεν ασχολουμαι αλλο.
με τι αλλο αραγε θα συγκριθει η 335 ? μεχρι τωρα εχει προκαλεσει κοσμο και κοσμακη. για ριχτε ιδεες
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
δεν ασχολουμαι αλλο.με τι αλλο αραγε θα συγκριθει η 335 ? μεχρι τωρα εχει προκαλεσει κοσμο και κοσμακη. για ριχτε ιδεες
Μπορουμε να μαζεψουμε μερικα διπλοτουρμπινα απο το παρελθον για να τη συγκρινουμε π.χ.
Supra
Skyline
RX-7 III -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
δεν ασχολουμαι αλλο.
με τι αλλο αραγε θα συγκριθει η 335 ? μεχρι τωρα εχει προκαλεσει κοσμο και κοσμακη. για ριχτε ιδεες
Μπορουμε να μαζεψουμε μερικα διπλοτουρμπινα απο το παρελθον για να τη συγκρινουμε π.χ.
Supra
Skyline
RX-7 IIIEsi rixnis ladi sti fotia...
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
αμαξαρα για καποιους(τους οποιους εγω δεν συμμεριζομαι αλλα δικαιωμα τους)το εβο, αλλα ασχημο και δεν καταλαβαινω πως ενα διλιτρο τουρμπο με 280 αλογα και τετρακινηση μπορει και ξεπερναει ενα τριλιτρο μπιτουρμπο με 306 αλογα στα ανοιγματα οπως ανεφερε καποιος πριν???
Για μενα η 335 πλεον αποτελει ενα απο τα αμαξια που θελω.Το εβο ποτε δεν προκειται.Σιγα μην υπαρχει ενα αξιοσεβαστο κοινο που να ασχολειται με εβο και να αναγκασει μια υπερδυναμη οπως η αουντι να ασχοληθει. αμαξι για πυροβολημενους ειναι και με εμφανιση καγκουρικη 100%. Πολυ περισσοτερες και ακριβοτερες πορσε η Μ3 κυκλοφορουν παρα εβο.
Πιστευω οτι ο μονος λογος για να παρει καποιος εβο ειναι επειδη ειναι καυ....λογκαζος για να κανει κοντρες η να τη βγαινει σε καμια 'μικρη' 911 η τιποτε παρεμφερες. οι κατοχοι τους σε νοοτροπια δεν νομιζω οτι διαφερουν πολυ απο εναν απλο καγκουρα με φτιαγμενο ραλυ κ.λ.π..Καλά, μιλάμε έχω λιώσει...
Έχεις οδηγήσει φτερούγα; Όχι, δεν εννοώ από τα KFC, εννοώ ένα έβο, όποιο να 'ναι. Ή ένα sti. Μόνο για κόντρες σε ενέπνευσε;
Εκτός βέβαια αν δεν το οδήγησες, αλλά μιλάς σε θεωρητική βάση, οπότε θεωρητικά μπορώ να πω και εγώ πως δεν έχεις ιδέα για τι πράμα μιλάς, και απλά γουστάρεις να μιλάς.
Αλλά μάλλον το οδήγησες, οπότε πάσο και άκυρο το σχόλιό μου.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
δεν καταλαβαινω πως ενα διλιτρο τουρμπο με 280 αλογα και τετρακινηση μπορει και ξεπερναει ενα τριλιτρο μπιτουρμπο με 306 αλογα στα ανοιγματα οπως ανεφερε καποιος πριν???.Επειδη το εχει το 9αρι συγγενης, να σου πω πως μετρηθηκε:
-μαμα: 316 αλογα
-με εγκεφαλο, εξατμιση HKS, τρομπα βενζινης και 1 φιλτρο: 408 αλογα
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Για να κάνουμε μία 'άσκηση επί χάρτου' (επί πληκτρολογίου μάλλον):
Η 335 με την Μ ανάρτηση και μπλοκέ (after market το τελευταίο αναγκαστικά) θα είναι δελεαστική εναλλακτική στην Μ3 Ε46; (όντας και καινούργιο μοντέλο και αμάξι);
Εξυπακούεται ότι η 'εξίσωση' θα απαντηθεί από την παράμετρο 'κόστος', αφού και πάλι, απολύτως Μ δεν θα είναι η 335.
Εννοείται ότι οικονομικώς συγκρίνουμε την 335 (στα 68.000 περίπου, όπως την περιέγραψα) με μπουμπούκι μεταχείρω Μ3 του 06.Eγώ πιστεύω πως θα πλησιάσει κατί τί την προηγούμενη M#, αλλά προφανώς και θα υπολείπεται σε αρκετά κομμάτια, και σε ακόμα περισσότερα της νέας...
Για τα λεφτά πάντως που λες, νομίζω πως η uprated πρότασή σου θα είναι OK!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Για να κάνουμε μία 'άσκηση επί χάρτου' (επί πληκτρολογίου μάλλον):
Η 335 με την Μ ανάρτηση και μπλοκέ (after market το τελευταίο αναγκαστικά) θα είναι δελεαστική εναλλακτική στην Μ3 Ε46; (όντας και καινούργιο μοντέλο και αμάξι);
Εξυπακούεται ότι η 'εξίσωση' θα απαντηθεί από την παράμετρο 'κόστος', αφού και πάλι, απολύτως Μ δεν θα είναι η 335.
Εννοείται ότι οικονομικώς συγκρίνουμε την 335 (στα 68.000 περίπου, όπως την περιέγραψα) με μπουμπούκι μεταχείρω Μ3 του 06.Eγώ πιστεύω πως θα πλησιάσει κατί τί την προηγούμενη M#, αλλά προφανώς και θα υπολείπεται σε αρκετά κομμάτια, και σε ακόμα περισσότερα της νέας...
Για τα λεφτά πάντως που λες, νομίζω πως η uprated πρότασή σου θα είναι OK!
Thanks for the input Theo.
Αν, λόγω ειδικού καθεστώτος, σου έλεγαν τα ίδια λεφτά (40-42χήνες) και για τις δύο;
(μτχ όμως γμτ το Μ3...) -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
αμαξαρα για καποιους(τους οποιους εγω δεν συμμεριζομαι αλλα δικαιωμα τους)το εβο, αλλα ασχημο και δεν καταλαβαινω πως ενα διλιτρο τουρμπο με 280 αλογα και τετρακινηση μπορει και ξεπερναει ενα τριλιτρο μπιτουρμπο με 306 αλογα στα ανοιγματα οπως ανεφερε καποιος πριν???
Για μενα η 335 πλεον αποτελει ενα απο τα αμαξια που θελω.Το εβο ποτε δεν προκειται.Σιγα μην υπαρχει ενα αξιοσεβαστο κοινο που να ασχολειται με εβο και να αναγκασει μια υπερδυναμη οπως η αουντι να ασχοληθει. αμαξι για πυροβολημενους ειναι και με εμφανιση καγκουρικη 100%. Πολυ περισσοτερες και ακριβοτερες πορσε η Μ3 κυκλοφορουν παρα εβο.
Πιστευω οτι ο μονος λογος για να παρει καποιος εβο ειναι επειδη ειναι καυ....λογκαζος για να κανει κοντρες η να τη βγαινει σε καμια 'μικρη' 911 η τιποτε παρεμφερες. οι κατοχοι τους σε νοοτροπια δεν νομιζω οτι διαφερουν πολυ απο εναν απλο καγκουρα με φτιαγμενο ραλυ κ.λ.π..ενταξει μην τα ισωπεδωνουμε και ολα.το εβο εχει και αυτο η δικια του γλυκα.ασχημο μεν κατα εμενα,αλλα αυτη ειναι εντελως προσωπικη γνωμη οποτε ειναι καθαρα υποκειμενικη,
ετυχε να οδηγησω μια φορα ενα μιτσουμπισι εβο.φανταστικο αμαξι.σκετη απολαυση.
ενταξει εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα,αλλα το να λεμε τα ατομα που το γουσταρουν γκαυλογκαζους παραειναι υπερβολικο.γουστα ειναι αυτα.
σεβομαι τη τεχνολογια της σουμπαρου και του εβο.
για μενα δεν μπορουν να συγκριθουν βεβαια με Μ3,αλλα οπως και να το κανουμε ειναι ενα φανταστικο,απολαυστικο σπορ οχημα.
μονο η εμφανιση του με χαλαει.αλλα αυτο ειναι οπως ειπα καθαρα προσωπικη γνωμη. -
To 'με εγκέφαλο' είναι το point. Άμα έχει ανεβάσει πίεση από εκεί...
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
To 'με εγκέφαλο' είναι το point. Άμα έχει ανεβάσει πίεση από εκεί...Παντως επειδη επικρατει γενικως αυτη η αποψη η πιεση δεν βγαζει δυναμη η τουλαχιστον δεν βγαζει οση νομιζει ο κοσμος, το αβανς και η σωστη 'φτωχυνση' του μιγματος ειδικα στα ΣουμπαρΕΒΟ που δουλευουν υπερπλουσια δινει πολυ ευκολοτερα και περισσοτερη δυναμη, η πιεση δινει απλα ροπη!
Αλλωστε χονδρικα ανα 0,1bar επιπλεον πιεση σε αυτα τα καρα παιρνεις περιπου 12-13 αλογα με τα σωστα περιφερειακα ενω με σωστο προγραμμα και απελευθερωση εισαγωγης-εξαγωγης αυξανεις πολυ το volumetric efficiency αρα κερδιζεις περισσοτερα! -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Πολυ περισσοτερες και ακριβοτερες πορσε η Μ3 κυκλοφορουν παρα εβο.Και rallye κυκλοφορούν περισσότερα από όλα αυτά...
Είναι απλό: Αυτοί που δεν τα έχουν για το Εβο και το ΣΤι θα συμβιβαστούν, ενώ αυτοί που τα έχουν θέλουν -- πλέον -- και μόστρα και τη χλίδα τους... (όχι ότι δεν αξίζουν οι Μ3 και οι πόρσε αλλά πως να το κάνουμε δίνουν και ίματζ)...
Οι φτερούγες προϋποθέτουν κάτι διαφορετικό στο τι ζητάς...
_
-
Καλα καλα χεστε το το θεμα.Δεν ασχολουμαι με ειρωνιες επι προσωπικου γιατι το επιπεδο του φορουμ το κατεβαζετε πολυ μερικοι μερικοι ετσι......
Ουτε τροπους δεν εχετε καποιοι και μετα σας φταινε οι γυναικες που λενε οτι δεν υπαρχουν αντρες(ασχετο αλλα και σχετικο)Προσωπικα εχω ακολουθησει εβο με slk 350 (βαρκα συμφωνα με πολλους το συγκεκριμενο) το οποιο ηταν τιγκα στον εξοπλισμο(αρα αρκετο προσθετο βαρος σε σχεση με το εβο) σε στριφτερο δρομο(αιγιο-πατρα) και σας λεω ξεκαθαρα οτι ειχα κολλησει στον προφυλακτηρα του. ο τυπος φαινοταν και ηταν καγκουρας του κερατα( κατι που απεδειξε με κατι αλλο που εκανε) με ενα μπουρι ισο με το φεγγαρι σε διαμετρο και θορυβο απαισιο.... πηγαινε σιγουρα τερμα γκαζι και φαινοταν απο τις προσπερασεις του οτι ηξερε το δρομο. Ποσα αλογα να ηταν αυτο ρε σαιτες μου ? καμια 400αρια ?
Παντως οτι ειχε παραπανω δυναμη την ειχε 100% γιατι σε πιο ευθεια κομματια ανοιγε καπως καλυτεραΑπλα δεν το περιμενα ουτε εγω. τελικα ολα μυθος ειναι. απορω μερικοι μερικοι πως δεν βλεπουν γυρω απο τη μυτη τους.
Σιγουρα μια 335 θα ειχε πολυ καλυτερη τυχη. αν και απο οτι φαινεται η νεα Μ3 ειναι τελικα η εκλεκτη της καρδιας μου..... -
Τον αραπη κι αν τον πλαινεις το σαπουνι σου χαλας....
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
αν και απο οτι φαινεται η νεα Μ3 ειναι τελικα η εκλεκτη της καρδιας μου.....
Η κοπέλα το ξέρει;;;
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
αν και απο οτι φαινεται η νεα Μ3 ειναι τελικα η εκλεκτη της καρδιας μου.....
Η κοπέλα το ξέρει;;;
Παλάμη θες να πεις;
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Thanks for the input Theo.
Αν, λόγω ειδικού καθεστώτος, σου έλεγαν τα ίδια λεφτά (40-42χήνες) και για τις δύο;
(μτχ όμως γμτ το Μ3...)Tότε, και μόνο τότε, και για να αξιοποιήσω στο έπακρο το πλεονέκτημα που μου προσφέρεται, θα αγόραζα την 335 για να έχω και το νέο look'n' feel και θα την κράταγα για τόσο καιρό όσο θα απαιτούσε οι τιμές των πρώτων μτχ M3 V8 να πέσουν σε αρεστό βαθμό ...
Όπως είπα και παραπάνω, η 335 δεν είναι κακή, απλά είναι GT. Προσωπικά δεν θα έβαζα τον εαυτό μου σ'ένα δίλημμα έναντι ενός πολύ γρήγορα απερχόμενου μοντέλου....Όσο M3 και να είναι η E46 και να την εκθειάζουμε, πες μου ποιος στη γη θα ασχολείται μαζί της, μόλις βγει η οχτακύλινδρη...
Mιας και γνωρίζω λίγο το status quo σου, σου προτείνω ανεπιφύλακτα το 335 με το επερχόμενο M look, και ένα Quaife μπλοκέ πίσω (αλλά ακόμα και χωρίς αυτό....) και θα δεις ότι όταν με το καλό κάνεις το άλμα για το V8, τότε θα είσαι και σε θέση να αναγνωρίσεις τις, άλλες αμυδρές και άλλες σημαντικές, διαφορές της νέας M3.
Άλλωστε τώρα το χρειάζεσαι να είσαι σε θέση να ξεπετάς μεγάλες αποστάσεις εν ριπή οφθαλμού, αβίαστα, ξεκούραστα και οδηγικά απολαυστικά! Kάνε τα τουρμπινάκια ν'αντιλαλούν στον Aίμο, άσε το στριγκό κρεσέντο της M3 E46 να αναπαυθεί στις δάφνες του, και διάλεξε το V8 να βρυχηθεί ξανά όταν αντικρύσεις 'πιο' μόνιμα πλέον τον Yμηττό που έχει και (ηχητικά) πολύ καλά τούνελ!
Διαφωνείς;
-
Nα δω SLK350 να είναι κολλημένο στον προφυλακτήρα Evo κι ας πεθάνω...
Mάλλον θα πρέπει να έχει πέσει ο προφυλακτήρας του καμμιά δεκαριά χλμ πίσω και να μην τό'χει πάρει είδηση KANENAΣ!
Tο πόσο κάγκουρας ή όχι είναι ENAΣ οδηγός ENOΣ αμαξιού, απλά ΔEN αφορά KANENAN μας, εκτός κι αν σ'αυτό το φόρουμ μιλάμε για φάτσες και χαρακτήρες ανθρώπων και όχι για αυτοκίνητα και για τα όποια χαρακτηριστικά τους (τεχνικά, εσω/εξω δυναμικά κλπ)...Yπάρχουν άλλα thread που ασχολούνται με το 'αυστραλιανό' φαινόμενο και δεν χρειάζεται να το επεκτείνουμε KAI εδώ...
Tο να ακόμα και να διανοηθούμε πως θα συγκρίνουμε σε δυνατότητα (τηλε)μεταφοράς από το α στο β το πολυτελέστατο SLK container (οδηγικά) με το απο καταβολής του διαπλανητικά αναγνωρισμένου τετρακίνητου υπερόπλου (κατά τ'άλλα ταρίφας, όπως ομολογούν και πολλοί κάτοχοί του ...) είναι φαιδρό, και μειώνει εξ αρχής κάθε δυνατότητα να επιχειρηματολογήσεις λογικά επί των δυο αυτών άριστων, το καθένα στον τομέα του, αυτοκινήτων...
ΠANTEΛΩΣ ανόμοια αυτοκίνητα που στο μόνο που μοιάζουν είναι στην ιδιότητα και στο οότι έχουν 4 ρόδες και τα δυο!Aς κρατήσουμε όμως παιδιά το θέμα επί των βαυαρικών προπελών!
335 vs M3