-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σ' ένα ανεξάρτητο θα το αναγνώριζαν;
Τι εννοείς?
Μεγάλο λάθος Εισαγωγέας είναι ΕΝΑΣ κι αυτή είναι η Kosmocar που ΔΕΝ έχει συνεργείο για ιδιώτες. Η Αutonet/Karenta/Παζαρόπουλος και λοιποί είναι dealers/εξουσιοδοτημένα συνεργεία Ότι είναι η Karenta είναι κι η Autonet. Γιατί η δεύτερη δεν ήθελε/μπορούσε/ήξερε να το φτιάξει και σε παρέπεμψε να τους ρωτήσεις.
Εμένα με παρέπεμψαν σε ένα τηλέφωνο με την εισαγωγή ανταλλακτικών και όταν το σήκωσα είπαν:' Κύριος Χ,πώς μπορώ να βοηθήσω?'
Δεν ξέρω τι είναι σωστό.Σου λέω από αυτά που είπα-μου είπαν στο τηλέφωνο ή από κοντά...Αλλά αν γενικά ισχύει αυτό που λες, γιατί η autonet να με παραπέμψει στην Karenta?Μήπως όταν μου είπαν Karenta εννοούσαν Kosmocar?Επίσης μία βόλτα από http://www.vw.gr στο 'ΔΙΚΤΥΟ' για να διαπιστώσεις τα παραπάνω που γράφω.
You are right my friend...Πίπες μου λέγανε...
Αλλά αγαπά ο θεός τον κλέφτη αλλά αγαπά και τον νοικοκύρη...Next timeΕπειδή έχει τύχει να πάω σε γραμμή παραγωγής ανακατασκευής κινητήρων/κιβωτίων και αντλιών πετρελαίου, καμία σχέση
Δεν καταλαβαίνω τη μομφή σου.Αντιλέγεις αυτά που είπα ή όχι?Επίσης κι εγώ έχω πάει σε γραμμή παραγωγής γεννητριών (οκ δεν έχει σχέση με τα αμάξια).Δεν σημαίνει κάτι αυτό.Θα το ξαναπώ:το καινούριο δηλαδή σασμάν που έχει ένα Golf 4 και το ανακατασκευασμένο που μάλλον έχω εγώ, είναι το ίδιο σε ανθεκτικότητα?(Στο χρόνο, στην έντονη χρήση κτλ)
ΥΓ:Τα γραφεία της Kosmocar που είναι?Δεν είναι στα κεντρικά που είναι και η Karenta ή κάνω μέγα λάθος?
-
Η KARENTA και η KOSMOCAR είναι δύο εταιρείες των ιδίων συμφερόντων.
Η μία εισάγει και η άλλη πουλάει και συντηρεί. Φορολογικό είναι το θέμα.
Μην παίζουμε με τις λέξεις... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η KARENTA και η KOSMOCAR είναι δύο εταιρείες των ιδίων συμφερόντων.
Η μία εισάγει και η άλλη πουλάει και συντηρεί. Φορολογικό είναι το θέμα.
Μην παίζουμε με τις λέξεις...Μα, εννοειται... Στραβομαρα εχω τοσα χρονια και τις βλεπω απο το μπαλκονι μου να συστεγαζονται?
-
H Cosmocar ειναι πλεον στη Μαγουλα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σ' ένα ανεξάρτητο θα το αναγνώριζαν;
Τι εννοείς?
Kαλά Ιkar...πας πολύ μακρυά τη βαλίτσα.
Πιθανώς ναι, πιθανώς όχι*. Για αυτόν το λόγο άλλωστε (μαζί με την 'πίστη' για υπευθυνότητα εργασίας στα εξουσιοδοτημένα) πηγαίνει κανείς σε εξουσιοδοτημένο και πληρώνει τα διπλάσια(?) χρήματα... **παρά το ότι είναι εκτός εγγύησης.
**Βασικά ο μη εξουσιοδοτημένος δε θα έκανε καν τέτοιο λάθος γιατί αν ήταν επιρρεπής σε τέτοια λάθη θα το είχε κλείσει το μαγαζί (κάτι που δεν ισχύει στα δημοσιουπαληλικής φύσης εξουσιοδοτημένα).
*Το σφάλμα και τη δωρεάν αποκατάστασή του.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η KARENTA και η KOSMOCAR είναι δύο εταιρείες των ιδίων συμφερόντων.
Η μία εισάγει και η άλλη πουλάει και συντηρεί. Φορολογικό είναι το θέμα.
Μην παίζουμε με τις λέξεις...Ξέρεις και τη σύνθεση των ΔΣ; Ο Παζαρόπουλος ποιών συμφερόντων είναι; Σπανός, Κουλούρης, BMW Hellas τι σχέση έχουν;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η KARENTA και η KOSMOCAR είναι δύο εταιρείες των ιδίων συμφερόντων.
Η μία εισάγει και η άλλη πουλάει και συντηρεί. Φορολογικό είναι το θέμα.
Μην παίζουμε με τις λέξεις...Ξέρεις και τη σύνθεση των ΔΣ; Ο Παζαρόπουλος ποιών συμφερόντων είναι; Σπανός, Κουλούρης, BMW Hellas τι σχέση έχουν;
Τον παζαρόπουλο δεν τον πάω γιατί κάνει σκληρά παζάρια στα δώρα, ο Σπανός γκρινιάζει χρόνια τώρα που δεν βγάζει γένια, ο κουλούρης χέσε μέσα είναι αντιπολήτευση λαο η BMW Hellas, δεν έχει ούτε ένα αμάξι για την τσέπη μου....τώρα για σύνθεση ΔΣ τι να σου πώ....εδώ καλά καλά δεν ξέρω την σύνθεση του Παναθηναικού!
Σ' ένα ανεξάρτητο θα το αναγνώριζαν;
Προφανός όχι....για αυτό το λόγο αν δεν κάνω λάθος ο άνθρωπος πάει σε εξουσιοδοτημένο και πληρώνει αρκετά παραπάνω! Η μ@λακία είναι ότι στον Χ μάστορα ξέρεις ότι τα αμάξια τα φτιάχνει ο ίδιος ή τα επιβλέπι και τα φτιάχνει κάποιος μηχανικός του, στα επίσημα, έχουν 5-10 μαστοράκια και είναι λόττο ποιος θα πέσει να σου φτιάξει το αμάξι!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
στα επίσημα, έχουν 5-10 μαστοράκια και είναι λόττο ποιος θα πέσει να σου φτιάξει το αμάξι!Και αν είσαι ο υπερτυχερός και σου κάτσει και τζακ ποτ... σου αλλάζει τα φώτα
Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω, και στο εξωτερικό γίνονται αυτές οι 'ταρζανιές'; Δηλαδή δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε άνθρωποι ρε γμτ;
-
Άνθρωποι; Εδώ είναι Ελλάντα, δεν ξέρουν από τέτοια...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η KARENTA και η KOSMOCAR είναι δύο εταιρείες των ιδίων συμφερόντων.
Η μία εισάγει και η άλλη πουλάει και συντηρεί. Φορολογικό είναι το θέμα.
Μην παίζουμε με τις λέξεις...Ξέρεις και τη σύνθεση των ΔΣ; Ο Παζαρόπουλος ποιών συμφερόντων είναι; Σπανός, Κουλούρης, BMW Hellas τι σχέση έχουν;
Την ήξερα όταν ήταν πελάτες μου.
Η σχεση των άλλων τι σημασία έχει? Επί της της ουσίας έχεις καμιά αντίρρηση?
-
Φιρί φιρί το πάτε να σας
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Την ήξερα όταν ήταν πελάτες μου.
Η σχεση των άλλων τι σημασία έχει? Επί της της ουσίας έχεις καμιά αντίρρηση?
Πριν ή μετά το 2003;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Την ήξερα όταν ήταν πελάτες μου.
Η σχεση των άλλων τι σημασία έχει? Επί της της ουσίας έχεις καμιά αντίρρηση?
Πριν ή μετά το 2003;
Πριν!...Εχει αλλάξει κάτι?..
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω, και στο εξωτερικό γίνονται αυτές οι 'ταρζανιές';Να σου πω την αμαρτία μου όταν ήμουν Μόναχο μία μέρα πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο της Opel από περιέργεια. Καταρχήν να πω ότι τα συνεργεία είναι εκτός πόλης (μάλλον για λόγους νομοθεσίας), οπότε η επίσκεψη είχε και μορφή εκδρομής υπό συνεχή χιονόπτωση...
Τέλος πάντων, μπήκα μέσα, και μπορώ να πω ότι εμφανισιακά ήταν σαν τα συνεργεία της Opel της Ελλάδας. Ωστόσο μου έκαναν εντύπωση τα παρακάτω:
- Ολοι φόραγαν την ίδια ενδυμασία με λογότυπο της Opel...
- Oλοι ήταν κάποιας ηλικίας. Δεν διέκρινα κάποιον που να είναι κάτω από 28ετών.
- Εντύπωση μου έκανε που είδα και ανθρώπους μεγάλης ηλικίας (δηλ. πάνω από 55). Αν και αυτό φυσιολογικό σε όλη την Γερμανία και σε όλους τους τομείς.
- Υπήρχε φοβερή οργάνωση και απίστευτη καθαριότητα.
- Υπήρχε τεράστιος χώρος για στάθμευση αυτοκινήτων.
- Όλοι δούλευαν και κανείς δεν κοιτούσε πέρα-δώθε.
- Εκανα κάποιες ερωτήσεις στον υπεύθυνο για τα Power Kit του dBila και μου απάντησε ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα τα ΚΙΤ και τοποθέτηση σε 6 ώρες με εγγύηση κανονική Opel.
- Aπό ότι κατάλαβα δουλεύουν πολύ με τους κανόνες και την λεπτομέρεια. Δηλ. πριν κάνουν οτιδήποτε συμβουλεύονται πίνακες υλικών, κωδικούς, documentation κλπ... Εκεί κατάλαβα ότι η εκπαίδευση που περνάνε είναι ουσιαστική και όχι επιφανειακή.*
Φυσικά θα υπάρχουν και στη Γερμανία κακές περιπτώσεις, όχι όμως τόσο πολλές που να σχηματίζουν το κανόνα.
- Γνωρίζω κάποιον (ηλικίας 34 ετών), εδώ στην Ελλάδα, που δουλεύει σε πολύ γνωστό επίσημο συνεργείο BMW στο τμήμα φανοποιείας & βαφών. Παρόλο που εργάζεται για ένα κατασκευαστή με απαιτήσεις, εντύπωση μου κάνει ότι έχει τελειώσει μόνο το λύκειο, δεν γνωρίζει αγγλικά, δεν έχει διαβάσει τα τεχνικά της BMW, απλά δουλεύει με την πείρα. Αυτός ο άνθρωπος είναι τώρα προϊστάμενος και ελέγχει κάποια παιδιά που 'φτιάχνουν' BMW...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Την ήξερα όταν ήταν πελάτες μου.
Η σχεση των άλλων τι σημασία έχει? Επί της της ουσίας έχεις καμιά αντίρρηση?
Πριν ή μετά το 2003;
Πριν!...Εχει αλλάξει κάτι?..
ΠΡΟΦΑΝΩΣ!!!!
Αρκεί το BER! Δεν νομίζω να χρειάζεται ανάλυση!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Φιρί φιρί το πάτε να σαςΠΡΟΦΑΝΩΣ!!!!
Αρκεί το BER! Δεν νομίζω να χρειάζεται ανάλυση!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω, και στο εξωτερικό γίνονται αυτές οι 'ταρζανιές';
Να σου πω την αμαρτία μου όταν ήμουν Μόναχο μία μέρα πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο της Opel από περιέργεια. Καταρχήν να πω ότι τα συνεργεία είναι εκτός πόλης (μάλλον για λόγους νομοθεσίας), οπότε η επίσκεψη είχε και μορφή εκδρομής υπό συνεχή χιονόπτωση...
Τέλος πάντων, μπήκα μέσα, και μπορώ να πω ότι εμφανισιακά ήταν σαν τα συνεργεία της Opel της Ελλάδας. Ωστόσο μου έκαναν εντύπωση τα παρακάτω:
- Ολοι φόραγαν την ίδια ενδυμασία με λογότυπο της Opel...
- Oλοι ήταν κάποιας ηλικίας. Δεν διέκρινα κάποιον που να είναι κάτω από 28ετών.
- Εντύπωση μου έκανε που είδα και ανθρώπους μεγάλης ηλικίας (δηλ. πάνω από 55). Αν και αυτό φυσιολογικό σε όλη την Γερμανία και σε όλους τους τομείς.
- Υπήρχε φοβερή οργάνωση και απίστευτη καθαριότητα.
- Υπήρχε τεράστιος χώρος για στάθμευση αυτοκινήτων.
- Όλοι δούλευαν και κανείς δεν κοιτούσε πέρα-δώθε.
- Εκανα κάποιες ερωτήσεις στον υπεύθυνο για τα Power Kit του dBila και μου απάντησε ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα τα ΚΙΤ και τοποθέτηση σε 6 ώρες με εγγύηση κανονική Opel.
- Aπό ότι κατάλαβα δουλεύουν πολύ με τους κανόνες και την λεπτομέρεια. Δηλ. πριν κάνουν οτιδήποτε συμβουλεύονται πίνακες υλικών, κωδικούς, documentation κλπ... Εκεί κατάλαβα ότι η εκπαίδευση που περνάνε είναι ουσιαστική και όχι επιφανειακή.*
Φυσικά θα υπάρχουν και στη Γερμανία κακές περιπτώσεις, όχι όμως τόσο πολλές που να σχηματίζουν το κανόνα.
- Γνωρίζω κάποιον (ηλικίας 34 ετών), εδώ στην Ελλάδα, που δουλεύει σε πολύ γνωστό επίσημο συνεργείο BMW στο τμήμα φανοποιείας & βαφών. Παρόλο που εργάζεται για ένα κατασκευαστή με απαιτήσεις, εντύπωση μου κάνει ότι έχει τελειώσει μόνο το λύκειο, δεν γνωρίζει αγγλικά, δεν έχει διαβάσει τα τεχνικά της BMW, απλά δουλεύει με την πείρα. Αυτός ο άνθρωπος είναι τώρα προϊστάμενος και ελέγχει κάποια παιδιά που 'φτιάχνουν' BMW...
Πάντα προκλητικοί αυτοί οι Γερμανοί με την οργάνωσή τους και την εργατικότητά τους
Μας κάνουν να μοιάζουμε ότι έχουμε έρθει από άλλον πλανήτη και άλλη διάσταση
Αυτό με τους υπαλλήλους μιας κάποιας ηλικίας λογικό μου ακούγεται. Πως να το κάνουμε κάποια πράγματα έρχονται με τα χρόνια και την πείρα. Δυστυχώς τα εξουσιοδοτημένα εδώ προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους όσο πιο φτηνά γίνεται. Και ο καλύτερος τρόπος είναι να πάρεις μηχανικούς από ΙΕΚ. Φυσικά δεν έχω τίποτα με τα ΙΕΚ και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται πολύ καλή δουλειά. Το κακό όμως είναι ότι οι μισθοί τους είναι απαράδεκτοι και τα παλικαράκια με το που αρχίζουν να αποκτούν γνώσεις και γίνονται καλοί ή την κάνουν με την πρώτη ευκαιρία ή τους 'σχολάν' οι αντιπροσωπίες με το που αρχίσουν να έχουν αξιώσεις για καλύτερο-αξιοπρεπέστερο μισθό.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Την ήξερα όταν ήταν πελάτες μου.
Η σχεση των άλλων τι σημασία έχει? Επί της της ουσίας έχεις καμιά αντίρρηση?
Πριν ή μετά το 2003;
Πριν!...Εχει αλλάξει κάτι?..
ΠΡΟΦΑΝΩΣ!!!!
Αρκεί το BER! Δεν νομίζω να χρειάζεται ανάλυση!
Φυσικά και χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση. Αλλοιώς...
-
Λοιπόν παιδιά, όπως σας είπα το πήγα σε ένα άλλο συνεργείο το οποίο όπως λέγεται ο ιδιοκτήτης έχει χρόνια πείρας στα Audi. Ο άνθρωπος μου είπε ότι είναι το αριστερό ρουλεμάν αλλά εφόσον τα καλύπτει η εγγύηση θα αλλάξει και το δεξί. Επίσης μου είπε ότι χρειάζεται και ευθυγράμμιση. Τη Δευτέρα θα το πάω το αυτοκίνητο και όπως μου είπαν ανταλλακτικά δεν θα πληρώσω τίποτα μέσω εγγύησης.
Θα σας πω εντυπώσεις από βδομάδα...
Γιάννης
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Αυτό με τους υπαλλήλους μιας κάποιας ηλικίας λογικό μου ακούγεται. Πως να το κάνουμε κάποια πράγματα έρχονται με τα χρόνια και την πείρα.Η εργασιακή νομοθεσία (που τηρείται πιστά) στην Γερμανία ορίζει ότι δικαίωμα στην εργασία έχουν όλες οι ηλικίες ανεξαρτήτως φύλλου. Διαπιστώνεται εύκολα με μία βόλτα σε καταστήματα και σούπερ μάρκετ. Πολλές φορές με εξυπηρέτησαν κυρίες μεγάλης ηλικίας σε πολυκαταστήματα, πάντα ευγενικά και με γνώση της εργασίας τους κλπ...κλπ...
Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι, όταν οδήγησα μία απλή και τίμια BMW 320 Coupe και ένα 'φτωχό' 3πορτο Μercedes A200 στο Εθνικό δίκτυο, το ευχαριστήθηκα. Πολύ όμορφη εμπειρία...
Καρεντα after-sales service...για τα μπάζα!!