Ο χρήστης technik έγραψε:
Τελικά με ιμάντα ή με καδένα βγαίνει το TSI. Η καδένα είναι πιο αξιόπιστη. Ιμάντας όταν αρχίζουν να βάζουν καδένα χώρια από τη Mercedes και BMW και η Opel άρχισε να βάζει μου φαίνεται περίεργο η VW να έχει μείνει πίσω.
με καδένα
Καδένα είχαν τα παλιά αμάξια και άρχισαν να βάζουν ιμάντες ώστε να μη χρειάζεται η αλλαγή να περιλαμβάνει άνοιγμα στα 'υγρά' μέρη του κινητήρα (ο ιμάντας είναι εξωτερικός, δεν βλέπεις λάδια όταν αλλάζεις ιμάντα).
Φυσικά φθείρονται οι καδένες και κροταλίζουν (μετά 'πηδάνε' δόντια). Ιδίως αυτές που έχουν πλαστική επικάλυψη στα δόντια για ησυχία είναι οι χειρότερες. Το κακό με τους ιμάντες είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα με κινητήρες interference, δηλαδή οι βαλβίδες χτυπάνε στο πιστόνι αν έχουν λάθος χρονισμό και το μεγαλύτερο λάθος είναι η οδήγηση της αντλίας νερού από τον ιμάντα χρονισμού - αν χαλάσει η αντλία, πάει ο κινητήρας.
Τα παλιά GTI άλλαζαν ιμάντα σε 10 λεπτά, φτηνή λύση, ήσυχη, καθαρή. Τώρα πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι για να αλλάξεις ιμάντα. Έτσι που έγιναν τα αμάξια η καδένα φαντάζει καλή (νομίζω και το σιβικ έχει καδένα).