-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τελικά με ιμάντα ή με καδένα βγαίνει το TSI. Η καδένα είναι πιο αξιόπιστη. Ιμάντας όταν αρχίζουν να βάζουν καδένα χώρια από τη Mercedes και BMW και η Opel άρχισε να βάζει μου φαίνεται περίεργο η VW να έχει μείνει πίσω.
με καδένα
Καδένα είχαν τα παλιά αμάξια και άρχισαν να βάζουν ιμάντες ώστε να μη χρειάζεται η αλλαγή να περιλαμβάνει άνοιγμα στα 'υγρά' μέρη του κινητήρα (ο ιμάντας είναι εξωτερικός, δεν βλέπεις λάδια όταν αλλάζεις ιμάντα).
Φυσικά φθείρονται οι καδένες και κροταλίζουν (μετά 'πηδάνε' δόντια). Ιδίως αυτές που έχουν πλαστική επικάλυψη στα δόντια για ησυχία είναι οι χειρότερες. Το κακό με τους ιμάντες είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα με κινητήρες interference, δηλαδή οι βαλβίδες χτυπάνε στο πιστόνι αν έχουν λάθος χρονισμό και το μεγαλύτερο λάθος είναι η οδήγηση της αντλίας νερού από τον ιμάντα χρονισμού - αν χαλάσει η αντλία, πάει ο κινητήρας.
Τα παλιά GTI άλλαζαν ιμάντα σε 10 λεπτά, φτηνή λύση, ήσυχη, καθαρή. Τώρα πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι για να αλλάξεις ιμάντα. Έτσι που έγιναν τα αμάξια η καδένα φαντάζει καλή (νομίζω και το σιβικ έχει καδένα).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τελικά με ιμάντα ή με καδένα βγαίνει το TSI. Η καδένα είναι πιο αξιόπιστη. Ιμάντας όταν αρχίζουν να βάζουν καδένα χώρια από τη Mercedes και BMW και η Opel άρχισε να βάζει μου φαίνεται περίεργο η VW να έχει μείνει πίσω.
με καδένα
Καδένα είχαν τα παλιά αμάξια και άρχισαν να βάζουν ιμάντες ώστε να μη χρειάζεται η αλλαγή να περιλαμβάνει άνοιγμα στα 'υγρά' μέρη του κινητήρα (ο ιμάντας είναι εξωτερικός, δεν βλέπεις λάδια όταν αλλάζεις ιμάντα).
Φυσικά φθείρονται οι καδένες και κροταλίζουν (μετά 'πηδάνε' δόντια). Ιδίως αυτές που έχουν πλαστική επικάλυψη στα δόντια για ησυχία είναι οι χειρότερες. Το κακό με τους ιμάντες είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα με κινητήρες interference, δηλαδή οι βαλβίδες χτυπάνε στο πιστόνι αν έχουν λάθος χρονισμό και το μεγαλύτερο λάθος είναι η οδήγηση της αντλίας νερού από τον ιμάντα χρονισμού - αν χαλάσει η αντλία, πάει ο κινητήρας.
Τα παλιά GTI άλλαζαν ιμάντα σε 10 λεπτά, φτηνή λύση, ήσυχη, καθαρή. Τώρα πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι για να αλλάξεις ιμάντα. Έτσι που έγιναν τα αμάξια η καδένα φαντάζει καλή (νομίζω και το σιβικ έχει καδένα).
άμα λέει στο gti αλλαγή στα 180K δεν νομίζω ότι θα νοιαστεί κανείς...τώρα αν το σιβικ έχει καδένα σε εκείνο το χρονικό διάστημα της αλλαγής θα είναι μισό...
-
Προς κατόχους TSI.
Mόλις ''έψησα'' την αδερφή μου να πάρει το Golf
Δεν θέλω σχόλια...
Θα θελα να μου πείτε τι παίζει με την αστική κατανάλωση αφού πολύ μεγάλο μέρος των μετακινήσεων θα γίνεται εντός πόλης. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
άμα λέει στο gti αλλαγή στα 180K δεν νομίζω ότι θα νοιαστεί κανείς...τώρα αν το σιβικ έχει καδένα σε εκείνο το χρονικό διάστημα της αλλαγής θα είναι μισό...Τα σιβικ είχαν πάντα πολύ μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής ιμάντα από τα γκολφ. Μάλλον και στη καδένα θα ισχύει το ίδιο.
Μόνο λάδια αλλάζεις συχνά
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Θα θελα να μου πείτε τι παίζει με την αστική κατανάλωση αφού πολύ μεγάλο μέρος των μετακινήσεων θα γίνεται εντός πόλης.Απ' όσα γράφονται, η κατανάλωση μέσα στη πόλη είναι χαμηλή. Το ατού του TSI είναι ότι όταν τον πιέζεις η κατανάλωση δεν εκτοξεύεται.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
άμα λέει στο gti αλλαγή στα 180K δεν νομίζω ότι θα νοιαστεί κανείς...τώρα αν το σιβικ έχει καδένα σε εκείνο το χρονικό διάστημα της αλλαγής θα είναι μισό...
Τα σιβικ είχαν πάντα πολύ μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής ιμάντα από τα γκολφ. Μάλλον και στη καδένα θα ισχύει το ίδιο.
Μόνο λάδια αλλάζεις συχνά
εμένα δεν με νοιάζουν τα λάδια που θα τα αλλάζω ανά 10000χλμ(δεν σκόπευα να το κάνω αργότερα...) οι 6 μήνες όμως είναι υπερβολικοί για τα χιλιόμετρα που κάνω (10-15κ το χρόνο)
-
Άλλαζε μια φορά το χρόνο, θα χαλάσει; όχι. Μπορεί να μη σου βγάλει 500.000χλμ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Άλλαζε μια φορά το χρόνο, θα χαλάσει; όχι. Μπορεί να μη σου βγάλει 500.000χλμ.χάνεις την εγγύηση μετά την τριετία...γιατί νομίζεις μου τα 'έχωναν' τα παιδιά;
-
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγοραμάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγοραΦτάσαν...όλοι μαζί; Γιατί σαν χαμηλή μου φαίνεται η κατανάλωση της Celica... Αλλά και το RX8 το περίμενα...χειρότερο!
Εξωφρενικά νούμερα πάντως το δίχως άλλο! Αλλά είναι και καταπληκτικό μερος για οδήγηση ο Μπράλος.... Σε ανοιχτές καμπές δεν πρέπει να υπάρχει όμοιο στην Ελλάδα! -
Παιδιά μην τρέχουμε σε εκείνο το σημείο!!!
Έχει γεμίσει καντηλάκια.Εγώ όταν περνάω από εκείνο το σημείο τρέμω.... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα
μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...
Τούρμπο+ανηφόρα+γκάζι=
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα
Φτάσαν...όλοι μαζί; Γιατί σαν χαμηλή μου φαίνεται η κατανάλωση της Celica... Αλλά και το RX8 το περίμενα...χειρότερο!
Εξωφρενικά νούμερα πάντως το δίχως άλλο! Αλλά είναι και καταπληκτικό μερος για οδήγηση ο Μπράλος.... Σε ανοιχτές καμπές δεν πρέπει να υπάρχει όμοιο στην Ελλάδα!Συμφωνώ με την παρατήρηση για την Celica. Μήπως ήταν 15.5 (πιο λογικό θα μου ακουγόταν...). Τι φορτία είχαν????
Πάντως για το rotary μόνον 19 είναι πολύ καλή τιμή (σε σχέση με τον παλαιό Wankel που δεν ρωτούσες πόσο έκαιγε...).
Στο φίλο που ρωτά για κατανάλωση μέσα στη πόλη. Εκτός και αν η φίλη σου έχει βαρύ πόδι και το πάει του σκοτωμού τότε η κατανάλωση θα κυμανθεί σε φυσιολογικά επίπεδα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Golf GT ..... κατανάλωση ήταν 17,5 ... λίιιγο γρήγοραΔεν πρέπει να πήγαινε άλλο, to be exact...
Εξωφρενικό νούμερο..._
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα
μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...
Πήγαιναν γρήγορα .... το GT -απ'ότι είπε- ίσως να έκαιγε λιγότερο αν δεν 'έπαιζε' τόσο πολύ. Στις εξόδους των στροφών (ρεπριζ) το GT πεταγόταν πάντα μπροστά και το κυνηγούσαν τα άλλα 2. Στις ευθείες όμως κυνηγούσαν την Celica, η οποία έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική γι'αυτό και είχε πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση. Και οι 3 συμφώνησαν ότι η Celica και το RX8 είναι πιο διασκεδαστικά και ζωντανά στην οδήγηση ενώ το GT έχει το πιο ολοκληρωμένο κινητήρα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα
μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...
Πήγαιναν γρήγορα .... το GT -απ'ότι είπε- ίσως να έκαιγε λιγότερο αν δεν 'έπαιζε' τόσο πολύ. Στις εξόδους των στροφών (ρεπριζ) το GT πεταγόταν πάντα μπροστά και το κυνηγούσαν τα άλλα 2. Στις ευθείες όμως κυνηγούσαν την Celica, η οποία έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική γι'αυτό και είχε πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση. Και οι 3 συμφώνησαν ότι η Celica και το RX8 είναι πιο διασκεδαστικά και ζωντανά στην οδήγηση ενώ το GT έχει το πιο ολοκληρωμένο κινητήρα
δεκτά όλα αλλά η κατανάλωση της τσέλικα με τόσα γκάζια όπως γράφεις δεν θα έπρεπε να προσεγγίζει τουλάχιστον το 15;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα
μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...
Πήγαιναν γρήγορα .... το GT -απ'ότι είπε- ίσως να έκαιγε λιγότερο αν δεν 'έπαιζε' τόσο πολύ. Στις εξόδους των στροφών (ρεπριζ) το GT πεταγόταν πάντα μπροστά και το κυνηγούσαν τα άλλα 2. Στις ευθείες όμως κυνηγούσαν την Celica, η οποία έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική γι'αυτό και είχε πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση. Και οι 3 συμφώνησαν ότι η Celica και το RX8 είναι πιο διασκεδαστικά και ζωντανά στην οδήγηση ενώ το GT έχει το πιο ολοκληρωμένο κινητήρα
δεκτά όλα αλλά η κατανάλωση της τσέλικα με τόσα γκάζια όπως γράφεις δεν θα έπρεπε να προσεγγίζει τουλάχιστον το 15;
Τι να σου πω ? .... αυτό μου είπε αυτό λέω. Και αυτοί απόρησαν με τη κατανάλωση αλλά παρατήρησαν στην επιστροφή ότι η Celica έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική.
-
πάσο...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Golf GT ..... κατανάλωση ήταν 17,5 ... λίιιγο γρήγορα
Δεν πρέπει να πήγαινε άλλο, to be exact...
Εξωφρενικό νούμερο..._
...και εξωφρενικά έτοιμο για να σπάσει
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)