Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 315
    • 316
    • 195 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      Τελικά με ιμάντα ή με καδένα βγαίνει το TSI. Η καδένα είναι πιο αξιόπιστη. Ιμάντας όταν αρχίζουν να βάζουν καδένα χώρια από τη Mercedes και BMW και η Opel άρχισε να βάζει μου φαίνεται περίεργο η VW να έχει μείνει πίσω.

      με καδένα

      Καδένα είχαν τα παλιά αμάξια και άρχισαν να βάζουν ιμάντες ώστε να μη χρειάζεται η αλλαγή να περιλαμβάνει άνοιγμα στα 'υγρά' μέρη του κινητήρα (ο ιμάντας είναι εξωτερικός, δεν βλέπεις λάδια όταν αλλάζεις ιμάντα).

      Φυσικά φθείρονται οι καδένες και κροταλίζουν (μετά 'πηδάνε' δόντια). Ιδίως αυτές που έχουν πλαστική επικάλυψη στα δόντια για ησυχία είναι οι χειρότερες. Το κακό με τους ιμάντες είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα με κινητήρες interference, δηλαδή οι βαλβίδες χτυπάνε στο πιστόνι αν έχουν λάθος χρονισμό και το μεγαλύτερο λάθος είναι η οδήγηση της αντλίας νερού από τον ιμάντα χρονισμού - αν χαλάσει η αντλία, πάει ο κινητήρας.

      Τα παλιά GTI άλλαζαν ιμάντα σε 10 λεπτά, φτηνή λύση, ήσυχη, καθαρή. Τώρα πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι για να αλλάξεις ιμάντα. Έτσι που έγιναν τα αμάξια η καδένα φαντάζει καλή (νομίζω και το σιβικ έχει καδένα).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-s last edited by

        Ο χρήστης leonp έγραψε:

        Τελικά με ιμάντα ή με καδένα βγαίνει το TSI. Η καδένα είναι πιο αξιόπιστη. Ιμάντας όταν αρχίζουν να βάζουν καδένα χώρια από τη Mercedes και BMW και η Opel άρχισε να βάζει μου φαίνεται περίεργο η VW να έχει μείνει πίσω.

        με καδένα

        Καδένα είχαν τα παλιά αμάξια και άρχισαν να βάζουν ιμάντες ώστε να μη χρειάζεται η αλλαγή να περιλαμβάνει άνοιγμα στα 'υγρά' μέρη του κινητήρα (ο ιμάντας είναι εξωτερικός, δεν βλέπεις λάδια όταν αλλάζεις ιμάντα).

        Φυσικά φθείρονται οι καδένες και κροταλίζουν (μετά 'πηδάνε' δόντια). Ιδίως αυτές που έχουν πλαστική επικάλυψη στα δόντια για ησυχία είναι οι χειρότερες. Το κακό με τους ιμάντες είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα με κινητήρες interference, δηλαδή οι βαλβίδες χτυπάνε στο πιστόνι αν έχουν λάθος χρονισμό και το μεγαλύτερο λάθος είναι η οδήγηση της αντλίας νερού από τον ιμάντα χρονισμού - αν χαλάσει η αντλία, πάει ο κινητήρας.

        Τα παλιά GTI άλλαζαν ιμάντα σε 10 λεπτά, φτηνή λύση, ήσυχη, καθαρή. Τώρα πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι για να αλλάξεις ιμάντα. Έτσι που έγιναν τα αμάξια η καδένα φαντάζει καλή (νομίζω και το σιβικ έχει καδένα).

        άμα λέει στο gti αλλαγή στα 180K δεν νομίζω ότι θα νοιαστεί κανείς...τώρα αν το σιβικ έχει καδένα σε εκείνο το χρονικό διάστημα της αλλαγής θα είναι μισό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          athanasios last edited by

          Προς κατόχους TSI.
          Mόλις ''έψησα'' την αδερφή μου να πάρει το Golf
          Δεν θέλω σχόλια...
          Θα θελα να μου πείτε τι παίζει με την αστική κατανάλωση αφού πολύ μεγάλο μέρος των μετακινήσεων θα γίνεται εντός πόλης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
            άμα λέει στο gti αλλαγή στα 180K δεν νομίζω ότι θα νοιαστεί κανείς...τώρα αν το σιβικ έχει καδένα σε εκείνο το χρονικό διάστημα της αλλαγής θα είναι μισό...

            Τα σιβικ είχαν πάντα πολύ μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής ιμάντα από τα γκολφ. Μάλλον και στη καδένα θα ισχύει το ίδιο.

            Μόνο λάδια αλλάζεις συχνά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης athanasios έγραψε:
              Θα θελα να μου πείτε τι παίζει με την αστική κατανάλωση αφού πολύ μεγάλο μέρος των μετακινήσεων θα γίνεται εντός πόλης.

              Απ' όσα γράφονται, η κατανάλωση μέσα στη πόλη είναι χαμηλή. Το ατού του TSI είναι ότι όταν τον πιέζεις η κατανάλωση δεν εκτοξεύεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                άμα λέει στο gti αλλαγή στα 180K δεν νομίζω ότι θα νοιαστεί κανείς...τώρα αν το σιβικ έχει καδένα σε εκείνο το χρονικό διάστημα της αλλαγής θα είναι μισό...

                Τα σιβικ είχαν πάντα πολύ μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής ιμάντα από τα γκολφ. Μάλλον και στη καδένα θα ισχύει το ίδιο.

                Μόνο λάδια αλλάζεις συχνά

                εμένα δεν με νοιάζουν τα λάδια που θα τα αλλάζω ανά 10000χλμ(δεν σκόπευα να το κάνω αργότερα...) οι 6 μήνες όμως είναι υπερβολικοί για τα χιλιόμετρα που κάνω (10-15κ το χρόνο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Άλλαζε μια φορά το χρόνο, θα χαλάσει; όχι. Μπορεί να μη σου βγάλει 500.000χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Άλλαζε μια φορά το χρόνο, θα χαλάσει; όχι. Μπορεί να μη σου βγάλει 500.000χλμ.

                    χάνεις την εγγύηση μετά την τριετία...γιατί νομίζεις μου τα 'έχωναν' τα παιδιά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spyros-s last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                        Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                        μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                          Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                          Φτάσαν...όλοι μαζί; Γιατί σαν χαμηλή μου φαίνεται η κατανάλωση της Celica... Αλλά και το RX8 το περίμενα...χειρότερο!
                          Εξωφρενικά νούμερα πάντως το δίχως άλλο! Αλλά είναι και καταπληκτικό μερος για οδήγηση ο Μπράλος.... Σε ανοιχτές καμπές δεν πρέπει να υπάρχει όμοιο στην Ελλάδα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koumi last edited by

                            Παιδιά μην τρέχουμε σε εκείνο το σημείο!!!
                            Έχει γεμίσει καντηλάκια.Εγώ όταν περνάω από εκείνο το σημείο τρέμω....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                              Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                              μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...

                              Τούρμπο+ανηφόρα+γκάζι=

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                                Φτάσαν...όλοι μαζί; Γιατί σαν χαμηλή μου φαίνεται η κατανάλωση της Celica... Αλλά και το RX8 το περίμενα...χειρότερο!
                                Εξωφρενικά νούμερα πάντως το δίχως άλλο! Αλλά είναι και καταπληκτικό μερος για οδήγηση ο Μπράλος.... Σε ανοιχτές καμπές δεν πρέπει να υπάρχει όμοιο στην Ελλάδα!

                                Συμφωνώ με την παρατήρηση για την Celica. Μήπως ήταν 15.5 (πιο λογικό θα μου ακουγόταν...). Τι φορτία είχαν????

                                Πάντως για το rotary μόνον 19 είναι πολύ καλή τιμή (σε σχέση με τον παλαιό Wankel που δεν ρωτούσες πόσο έκαιγε...).

                                Στο φίλο που ρωτά για κατανάλωση μέσα στη πόλη. Εκτός και αν η φίλη σου έχει βαρύ πόδι και το πάει του σκοτωμού τότε η κατανάλωση θα κυμανθεί σε φυσιολογικά επίπεδα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  Golf GT ..... κατανάλωση ήταν 17,5 ... λίιιγο γρήγορα

                                  Δεν πρέπει να πήγαινε άλλο, to be exact...
                                  Εξωφρενικό νούμερο...

                                  _

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                    Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                                    μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...

                                    Πήγαιναν γρήγορα .... το GT -απ'ότι είπε- ίσως να έκαιγε λιγότερο αν δεν 'έπαιζε' τόσο πολύ. Στις εξόδους των στροφών (ρεπριζ) το GT πεταγόταν πάντα μπροστά και το κυνηγούσαν τα άλλα 2. Στις ευθείες όμως κυνηγούσαν την Celica, η οποία έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική γι'αυτό και είχε πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση. Και οι 3 συμφώνησαν ότι η Celica και το RX8 είναι πιο διασκεδαστικά και ζωντανά στην οδήγηση ενώ το GT έχει το πιο ολοκληρωμένο κινητήρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                      Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                                      μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...

                                      Πήγαιναν γρήγορα .... το GT -απ'ότι είπε- ίσως να έκαιγε λιγότερο αν δεν 'έπαιζε' τόσο πολύ. Στις εξόδους των στροφών (ρεπριζ) το GT πεταγόταν πάντα μπροστά και το κυνηγούσαν τα άλλα 2. Στις ευθείες όμως κυνηγούσαν την Celica, η οποία έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική γι'αυτό και είχε πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση. Και οι 3 συμφώνησαν ότι η Celica και το RX8 είναι πιο διασκεδαστικά και ζωντανά στην οδήγηση ενώ το GT έχει το πιο ολοκληρωμένο κινητήρα

                                      δεκτά όλα αλλά η κατανάλωση της τσέλικα με τόσα γκάζια όπως γράφεις δεν θα έπρεπε να προσεγγίζει τουλάχιστον το 15;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                        Πριν από λίγο μιλούσα με κάτοχο Golf GT ..... σε κοινή διαδρομή Αθήνα - Μπράλος - Αθήνα με RX8 192 και Celica TS η κατανάλωση ήταν 17,5 - 19 - 13,5 αντίστοιχα. Βέβαια πήγαιναν λίιιγο γρήγορα

                                        μάλλον τέρμα πήγαιναν...εξωφρενικά νούμερα...

                                        Πήγαιναν γρήγορα .... το GT -απ'ότι είπε- ίσως να έκαιγε λιγότερο αν δεν 'έπαιζε' τόσο πολύ. Στις εξόδους των στροφών (ρεπριζ) το GT πεταγόταν πάντα μπροστά και το κυνηγούσαν τα άλλα 2. Στις ευθείες όμως κυνηγούσαν την Celica, η οποία έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική γι'αυτό και είχε πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση. Και οι 3 συμφώνησαν ότι η Celica και το RX8 είναι πιο διασκεδαστικά και ζωντανά στην οδήγηση ενώ το GT έχει το πιο ολοκληρωμένο κινητήρα

                                        δεκτά όλα αλλά η κατανάλωση της τσέλικα με τόσα γκάζια όπως γράφεις δεν θα έπρεπε να προσεγγίζει τουλάχιστον το 15;

                                        Τι να σου πω ? .... αυτό μου είπε αυτό λέω. Και αυτοί απόρησαν με τη κατανάλωση αλλά παρατήρησαν στην επιστροφή ότι η Celica έκαιγε εντυπωσιακά λίγο στην Εθνική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyros-s last edited by

                                          πάσο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                            Golf GT ..... κατανάλωση ήταν 17,5 ... λίιιγο γρήγορα

                                            Δεν πρέπει να πήγαινε άλλο, to be exact...
                                            Εξωφρενικό νούμερο...

                                            _

                                            ...και εξωφρενικά έτοιμο για να σπάσει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 195 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr