Με συγχωρείς, αλλά εγώ προτιμούσα την παλιά διάταξη των πινάκων στους 4Τ, γιατί μου δίνονταν ΟΛΕΣ οι τεχνικές λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα, μέχρι και η διάταξη των εκκεντροφόρων. Τώρα πιασ'τ'αυγό και κούρευτο. Αν 'ανανέωση' είναι το να αποκαλούμε 'τίμιες προτάσεις' εκτρώματα όπως το Daewoo Lanos, το Suzuki Liana και άλλες τέτοιες κοτσάνες, να τη βράσω την ανανέωση.
Και θεωρώ ένοχο το AMS, και το μητρικό γερμανικό και το Ελληνικό για την απίστευτη ηλιθιοποίηση που επεκράτησε μέσα από τα... crash test, με τα οποία έπεισε τον κόσμο ότι πιο σημαντικό είναι το τι θα πάθεις την ώρα του ατυχήματος από το να μην πάθεις ατύχημα, ενώ έβγαζε κι ένα σωρό διθυράμβους για τα ενοχλητικά ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία, για να επικαλεσθώ βιομηχανία την οποία διαφημίζει το AMS (τη BMW), ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Ωραίο οξύμωρον σχήμα! Το AMS να μας πείθει για την αναγκαιότητα των ESP, TCS, VDC, ASR, πιπί κλπ και η BMW, την οποία πασχίζει να προωθήσει, να βάλλει κατά των συστημάτων αυτών, διά στόματος των μηχανικών της.
Το θέμα στο αυτοκινητιστικό περιοδικό δεν είναι το όμορφο (?) εξώφυλλο, η επιθετική διαφημιστική εκστρατεία, τα δωράκια με διαγωνισμούς κλπ. Το θέμα είναι Η ΟΥΣΙΑ. Τι δοκιμές κάνει. Αν λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Αν καθοδηγεί ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και ΣΩΣΤΑ τον αναγνώστη. Και εκεί το AMS, όσες φορές έδωσε εξετάσεις, απέτυχε παταγωδώς. ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ έδωσε στο μάθημα αυτό.
Αν, τώρα, θεωρείται αξιόλογο επειδή έχει ωραίο χαρτί και φανταχτερά χρώματα, πάω πάσο...