-
αν οι διαφορες ειναι μεγαλες θα το ψαξω και θα σας πω...αλλα δεν νομιζω στα 225/45/17 η πιο πανω να μην παιζει ρολο η γομα...παιζει...
θελω μαλακο ελαστικο...
-
Eρώτηση: Ο 'συναγερμός' χαμηλής πίεσης ελαστικού συνεχίζει να λειτουργεί και χωρίς τα ραν-φλατ;
(Με γειες κύριε Βασίλη) -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Eρώτηση: Ο 'συναγερμός' χαμηλής πίεσης ελαστικού συνεχίζει να λειτουργεί και χωρίς τα ραν-φλατ;
(Με γειες κύριε Βασίλη)Σωστόν .... ουσιαστικά διαβάζει την περίμετρο του ελαστικού από το ABS
Μάλιστα μου άναψε μετά την αλλαγή και χρειάστηκε reset
Διάμετρος 641 mm τα 205/4518 .... 637 mm τα 225/40/18 -
-
Σαντισφάκσιον γκαραντί
-
-
-
Ως 'μπουρδελα' ορίζουμε την τεχνογνωσία της BMW;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ως 'μπουρδελα' ορίζουμε την τεχνογνωσία της BMW;Δεν νομίζω ότι φτιάχνει coil over η BMW.
Μάλλον είναι τεχνογνωσία προμηθευτή. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ως 'μπουρδελα' ορίζουμε την τεχνογνωσία της BMW;Ως μπουρδέλα ορίζουμε τις προσανατολισμένες στην άνεση και ατσαλάκωτη οδήγηση αναρτήσεις των αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας. Οι οποίες παρεπιπτόντως μετά από κάποια χιλιόμετρα κοπανάνε συνεχώς και η ταχύτητα λειτουργίας τους είναι σαν τη ταχύτητα που κινούνται τα τρόλλεϋ...
-
Mια ερωτηση για ολους τους μπε εμ βεδακηδες...Γιατι σε ολες τις μπεμπες οι εμπρος τροχοι τοποθετουνται τοσο μπροστα? Εννοω δεν υπαρχει σχεδον καθολου μηκος προφυλακτηρα προς τα εμπρος..
Ενω οι πισω τροχοι εχουν αρκετο σασσι προς τα πισω...
Αισθητικα δεν μου αρεσει αυτο...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Mια ερωτηση για ολους τους μπε εμ βεδακηδες...Γιατι σε ολες τις μπεμπες οι εμπρος τροχοι τοποθετουνται τοσο μπροστα? Εννοω δεν υπαρχει σχεδον καθολου μηκος προφυλακτηρα προς τα εμπρος..Ενω οι πισω τροχοι εχουν αρκετο σασσι προς τα πισω...
Αισθητικα δεν μου αρεσει αυτο...
Για να πετύχουν την πολυπόθητη 50-50 κατανομή. Επίσης λόγω πίσω κίνησης, άρα και διαμήκους τοποθέτησης του κινητήρα-μετάδοσης υπάρχει το περιθώριο το μοτέρ να βρίσκεται σε πιο κεντρική θέση στο αυτοκίνητο.
Το αντίστοιχο με εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ θα ήταν σαφώς πιο δύσκολο, νομίζω.
Για καλό το κάνουν, πάντως!
-
Έπεσαν στα χέρια μου κάτι ζάντες αλουμινίου απο παλιά BMW. Το πρόβλημα: η διάμετρος είναι κάτι ανάμεσα σε 15 και 16 Ο άνθρωπος τις είχε φέρει ειδική παραγγελία απο Γερμανία για την 5άρα του το 95-96 αλλά τελικά δέν τις έβαλε ποτέ. Γνωρίζει κανείς τί λάστιχα υπάρχουν για αυτές τις ζάντες?
-
Πρώτη φορα ακούω κάτι τέτοιο
-
Ευχαριστώ sv2, έχεις δίκιο. Οι ζάντες έχουν διάμετρο 390 χιλιοστά (15,6 ίντσες) και πλάτος 165 χιλιοστά.
Η φωτογραφία της: http://xs312.xs.to/xs312/07054/IMG_8493.JPG
Ο κατάλογος της Michelin έχει ορισμένα νούμερα TRX για ζάντα 390. Αύριο απο περιέργεια θα τους ρωτήσω τιμές και αν υπάρχουν διαθέσιμα.
-
Αναρτησεις αλλαξα στο ibiza των 18.500€, αν πρεπει να αλλαξω και στη BMW ,ισως καλυτερα να παρω Maybach την επομενη φορα να χω το κεφαλι μου ήσυχο (ΣΣ: αυτο το post δεν ειναι ειρωνικο)
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αναρτησεις αλλαξα στο ibiza των 18.500€, αν πρεπει να αλλαξω και στη BMW ,ισως καλυτερα να παρω Maybach την επομενη φορα να χω το κεφαλι μου ήσυχο (ΣΣ: αυτο το post δεν ειναι ειρωνικο)Aγαπητέ μου η 5αρα είναι αμάξι προσανατολισμένο στην άνεση και τη καλή οδική συμπεριφορά. Είναι αμάξι με ηλικιακά συγκεκριμένο target group. Δεν μπορεί να έχει ανάρτηση καγκουρό. Αν θες παραγγέλνεις την m pack με σκληρότερες ρυθμίσεις.
Άτομη η σύγκρισή σου.
-
Συν το γεγονός ότι κανένα εργοστάσιο (οκ, πλην Πόρσε, Φερράρι κλπ) δεν τοποθετεί τα καλύτερα δυνατά αμορτισέρ, ως αναλώσιμα που είναι.
Πέραν της ποιότητας, και οι θεωρητικές ρυθμίσεις (όπως ανέφερε και ο Παράφρων) είναι πάντα ο συμβιβασμός του συμβιβασμού, πλην πολύ ειδικών μοντέλων.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Συν το γεγονός ότι κανένα εργοστάσιο (οκ, πλην Πόρσε, Φερράρι κλπ) δεν τοποθετεί τα καλύτερα δυνατά αμορτισέρ, ως αναλώσιμα που είναι.Πέραν της ποιότητας, και οι θεωρητικές ρυθμίσεις (όπως ανέφερε και ο Παράφρων) είναι πάντα ο συμβιβασμός του συμβιβασμού, πλην πολύ ειδικών μοντέλων.
Έτσι
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Mια ερωτηση για ολους τους μπε εμ βεδακηδες...Γιατι σε ολες τις μπεμπες οι εμπρος τροχοι τοποθετουνται τοσο μπροστα? Εννοω δεν υπαρχει σχεδον καθολου μηκος προφυλακτηρα προς τα εμπρος..
Ενω οι πισω τροχοι εχουν αρκετο σασσι προς τα πισω...
Αισθητικα δεν μου αρεσει αυτο...Για να πετύχουν την πολυπόθητη 50-50 κατανομή....Για καλό το κάνουν, πάντως!
Βάζοντας τον κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα ελαττώνεις πολύ και την αρχική υποστροφή λόγω αδράνειας του εμπρός μέρους. Από την άλλη χάνεις σε χώρους που στα πισωκίνητα είναι λιγότεροι από προσθιοκίνητο με το ίδιο μεταξόνιο.
Επίσης λιγοστεύεις το μήκος του άξονα μετάδοσης. Μικρότερο μήκος σημαίνει και μικρότερο βάρος συν ότι βγαίνει σε ένα κομάτι και δεν χρειάζονται σύνδεσμοι (κι άλλο βάρος, τριβές και έξοδα).
Εμένα μου αρέσει πάντως.... Ειδικά όταν βλέπω τις μούρες κάτι 407 κλπ μου αρέσουν ακόμα περισσότερο... Προτιμώ πίσω πρόβολο παρά εμπρός... είναι και πιο βολικό σε μανούβρες να μην χρειάζεται να υπολογίζεις την πλώρη!
BMW FORUM