κατ αρχας, σορρυ για το διπλο post, αλλα το γραφω αργοτερα, και δεν κολαει με το προηγουμενο.
Λοιπον. Ως γνωστων το Jazzaki δεν εχει MP3 CD-player ουτε plug-in για i-Pod (ή γενικως MP3 player). Σημερα το προι πηρα τηλ. στον Σαρακακη να ρωτησω κατι λεπτομεριες που μου ειχαν ξεφυγει για το Jazz, και λεω, 'ενταξι, δεν εχει, το ειχα ρωτησει και και στο πρωτο test drive το καλοκαιρι, αλλα δεν ξαναρωταω?' Και μου λεει πως εχει standar MP3 CD player και αμα το ζητησουμε προερετικα βαζει βισμα γαι i-Pod στο ταμπλο του ραδιο. χαρακτηριστικα: 'δεν εχει απο μονο του, αλλα η διαδικασια ειναι πολυ απλη, μιας και εχει προεγκατασταση για το βισμα'. Τσιμπισα και ενα φυλλαδιο, τις προαλλες που εκανα t.d. και στα τεχνικα χαρακτηριστικα εγραφε: 'εισοδος i-Pod: standar (μετα απο συνενοηση με τον επισημο εμπορο)' Πραγμα που ΔΕΝ εγραφε το φυλλαδιο του Αυγουστου. Ομως και παλι, δεν ανεφερε τιποτε για MP3 στο φυλλαδιο, δηλ: 'Ηχοσυστημα: Radio-CD'. Δεν αμφιβαλω πως μπορεις να βαλεις βισμα Auxiliary input, αλλα οσο για το MP3 ρωτησα 'Σιγουρα?' 'Ναι, ειναι στανταρ σε ολες τις εκδωσεις των 1.4' μου κανει. Επισης δεν μου ανεφερε την τιμη για βισμα Aux. input (βλακεια μου που δεν ρωτησα, μπορει να τα τρωνε αγρια απο εκει).
(λετε να μου πουλαγε μουφα με το στανταρ mp3?)
ΑΝ τα παραπανω αληθευουν αυτο σημαινει πως η Honda καταλαβε πως ειναι αρκετα εντιεμπορικη η ελειψη MP3 player. Επισης, αυτο σημαινει πως απο εδω και περα οι αγοραστες του Jazz θα εχουν Τουλαχιστο Aux. Input.
Παντως δεν το σκευτομαι πια, παω full για Jazz. Ο Σαρακακης μου εδωσε προσφορα: 15.328 τελικη τιμη, με δωρο πυρασφαλεια (τριγωνο, πρωτες βοηθειες, πυροσβεστηρα), πατακια, parking radar. Επισεις ζητησα και συναγερμο, αλλα τον τσιμπισε λιγο στα 280Ε. θα πληρωσω μετρητης αρα υποθετω πως μπορω να το παζαρεψω για δωρεαν συναγερμο, και λιγο πιο κατω η τιμη (πχ 15000). Επισης η Εγγυηση ειναι μπομπα (καμια σχεση με τα αλλα του ειδους, εκτως ισως απο το Yaris που πλησιαζει): 7 χρονια μηχανικα-ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα (εκτως απο τα αναλωσημα οπως μπαταρια) και 7 χρονια οδηκη βοηθεια (και σε περιπτωση ατυχηματος) και αντικατασταση αυτοκινητου σε περιπτωση ακινητοποιησης λογο βλαβης. Θα το παραγγειλω τον αλλον χρονο (3-4 Γεναρη), γιατι εχω κανει line-up test drive για το VW Polo (αλλα δεν πιστευω να με εντυπωσιασει περισσοτερο απο το Jazz ). Θα σας κρατω ενημερους για της αλλαγες του ηχοσυστηματος του Jazz, για την τιμη, τις προσφορες κλπ.
Αυτο που και τωρα και πριν δεν μου αρεσε ειναι το δυσκολο χειροκινητο γραναζακι για να σηκωνει το καθησμα του οδηγου και το οτι το τιμονι, αν και ρυθμιζεται καθ' υψος, δεν παει μεσα-εξω. Παντως απο εσωτερικους χωρους (με τα καθισματα σε κανονικη θεση και χωρις το πορτ μπαγκαζ) ειναι περιπου το ιδιο με το Corsa.