-
To autocar παντως το θαβει, και με βαση το βιο και την πολιτεια του, το πιστευω περισσοτερο απο το car.
Αναμενουμε το evo για πιο εγκυρη αποψη. -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
μπορει να ποσταρω και σαν μελλοντικος αγοραστηςδεν ξέρω τι να γράψω...
Πέρα από πλάκα σε ότι διάβασα (έχει και στο civinfo.com πολύ καλό review) θα είναι περισσότερο πολιτισμένο από το προηγούμενο αλλά θα έχει χάσει τον χαρακτήρα εκείνου...(δες το σε μαύρο και ασημί...ειδικά σε ασημί είναι πανέμορφο... ). Γράφει κάτι ψιλά και το autotriti.
Να δω την άποψη του Σ.Χ. για αυτό διότι σε τέτοια (όσο και να με τσάτισε στο coty) αυτοκίνητα η άποψη του μετράει για μένα. -
Το αυτοκίνητο ομορφαίνει πολύ με αυτή τη μάσκα όπου τα φωτιστικά σώματα είναι διακριτά
-
Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν πολλοί δημοσιογράφοι πουν πως έχει χάσει τον χαρακτήρα του ακριβώς επειδή είναι πιο άνετο και όχι επειδή έγιναν παραχωρήσεις στην οδική συμπεριφορά.
Όπως ίσως ξλερετε, για πολλούς δημοσιογρλαφους ισχύουν τα εξής:
ανάρτηση κούτσουρο--->απόλυτη οδική συμπεριφορά
βαρύ τιμονι--->τιμόνι με καλή αίσθηση
τριγμοί---->αυτοκίνητο με 'χαρακτήρα'κ.ο.κ.
-
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
To autocar παντως το θαβει, και με βαση το βιο και την πολιτεια του, το πιστευω περισσοτερο απο το car.
Αναμενουμε το evo για πιο εγκυρη αποψη.Που? πιο autocar? To αγγλικό?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μπορει να ποσταρω και σαν μελλοντικος αγοραστης
δεν ξέρω τι να γράψω...
Πέρα από πλάκα σε ότι διάβασα (έχει και στο civinfo.com πολύ καλό review) θα είναι περισσότερο πολιτισμένο από το προηγούμενο αλλά θα έχει χάσει τον χαρακτήρα εκείνου...(δες το σε μαύρο και ασημί...ειδικά σε ασημί είναι πανέμορφο... ). Γράφει κάτι ψιλά και το autotriti.
Να δω την άποψη του Σ.Χ. για αυτό διότι σε τέτοια (όσο και να με τσάτισε στο coty) αυτοκίνητα η άποψη του μετράει για μένα.Μετάφραση..... Δεν το εχουν οδηγήσει Ελληνες
-
Δεν χρειάζεται να το οδηγήσουν, άκουσαν 'ημιάκαμπτος' και 'άνεση'. Αυτά αρκούν..
-
Βλέπω τις τιμές στο car, αρα στην Ελλάδα θα κάνει όσο η edition 30 του GTI.....
Το θέμα είναι ποιος αγοράζει το αγγλικό CAR και μπορει να μας σκανάρει τις 18 σελίδες με το συγκριτικό που αναφέρει το τέλος... Εκεί είναι όλα τα λεφτά
Αυτό με καίει τώρα
-
Εγω το αγοράζω αλλά δεν έχει έρθει ακόμα, μόλις το πάρω θα τις σκανάρω.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Βλέπω τις τιμές στο car, αρα στην Ελλάδα θα κάνει όσο η edition 30 του GTI.....Το θέμα είναι ποιος αγοράζει το αγγλικό CAR και μπορει να μας σκανάρει τις 18 σελίδες με το συγκριτικό που αναφέρει το τέλος... Εκεί είναι όλα τα λεφτά
Αυτό με καίει τώρα
Βγάζουν καλύτερο το Type R.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Βλέπω τις τιμές στο car, αρα στην Ελλάδα θα κάνει όσο η edition 30 του GTI.....Το θέμα είναι ποιος αγοράζει το αγγλικό CAR και μπορει να μας σκανάρει τις 18 σελίδες με το συγκριτικό που αναφέρει το τέλος... Εκεί είναι όλα τα λεφτά
Αυτό με καίει τώρα
μπες στους redliners το εχουν...
-
Οι περισσοτεροι παντως θα συμφωνησουν οτι το να ειναι 'πολιτισμενο' ενα αυτοκινητο δεν ειναι κατ'αναγκη κακο.Για πολλους κατασκευαστες αλλωστε ειναι και το ζητουμενο,ενιοτε και αυτοσκοπος
Στην προκειμενη περιπτωση βεβαια ο προβληματισμος ειναι δικαιολογημενος λογω
α) της προηγουμενης γενιας που ειχε σηκωσει πολυ ψηλα τον πηχυ
β) της γενικοτερης 'χλιαροτητας' της πολιτικης εκδοσης με τα 140 αλογα
γ) της εισαγωγης εξωτικων μεν,αδοκιμαστων δε τεχνολογιων οπως ο ημιακαμπτος,τη στιγμη που ειχαμε συνηθισει στις ανεξαρτητες αναρτησεις,τα limited slip διαφορικα να 'ουμε κτλ
Ιδωμεν.Δεν αποκλειω να κανει την εκπληξη η Honda.Αλλωστε και κατι γαλλικα με σημα το ρομβο(ξερετε τωρα) ημιακαμπτους φορανε αλλα βγαζουν ματι στην πιστα...
Αλλα σοβαρα τωρα αν σας ελεγε καποιος πριν απο 4 χρονια οτι το επομενο ταπερ θα φοραει ημιακαμπτο δε θα πεφτατε κατω απ'τα γελια?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Βλέπω τις τιμές στο car, αρα στην Ελλάδα θα κάνει όσο η edition 30 του GTI.....
Το θέμα είναι ποιος αγοράζει το αγγλικό CAR και μπορει να μας σκανάρει τις 18 σελίδες με το συγκριτικό που αναφέρει το τέλος... Εκεί είναι όλα τα λεφτά
Αυτό με καίει τώρα
μπες στους redliners το εχουν...
αντε κανε ενα κοπο να τα μεταφερεις και εδω...
-
http://www.autoexpress.co.uk/videos/fea ... ype_r.html
-
http://www.autoexpress.co.uk/videos/fea ... ype_r.html
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ιδωμεν.Δεν αποκλειω να κανει την εκπληξη η Honda.Αλλωστε και κατι γαλλικα με σημα το ρομβο(ξερετε τωρα) ημιακαμπτους φορανε αλλα βγαζουν ματι στην πιστα...
Όταν στα λέγαμε προ καιρού, ας περιμένουμε να δούμε πως θα λειτουργεί άλλα διάβαζες;
Αλλα σοβαρα τωρα αν σας ελεγε καποιος πριν απο 4 χρονια οτι το επομενο ταπερ θα φοραει ημιακαμπτο δε θα πεφτατε κατω απ'τα γελια?
Θα ακουγόταν παράξενο, αλλά όχι απίθανο. Όσο παράξενο ήταν όταν η πρώτη Alfa 33 δεν είχε στροφόμετρο.
Αν λειτουργεί στη πράξη κανείς δε θα δώσει σημασία τι άξονα έχει. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αν λειτουργεί στη πράξη κανείς δε θα δώσει σημασία τι άξονα έχει.
Αυτο που θα με έκανε να δυσανασχετίσω θα ήταν να συγκριθεί το χάτσμπακ με το σεντάν type-R,και να δούμε σαφή υπεροχή του δεύτερου και μή δυνατότητα αγοράς του
-
Όταν στα λέγαμε προ καιρού, ας περιμένουμε να δούμε πως θα λειτουργεί άλλα διάβαζες;
Εγω διαβαζα αλλα και εσυ μαλλον ζεις σε παραλληλη πραγματικοτητα.Διοτι σε ποιο διηγημα του Philip K. Dick,o ημιακαμπτος ειναι καλυτερος των ανεξαρτητων αναρτησεων?Κι αν θες ποιο χειροπιαστα παραδειγματα (μιας που ειμαι εγκαθετος) αυτο που εχει καταφερει το Leon να ειναι δλδ σπορ αλλα κι ανετο,διασκεδαστικο αλλα και ευκολοδηγητο(εως ενα βαθμο),χωρις να σφιξουμε τις αναρτησεις σαν ζωναρι συνταξιουχου για να χουμε ελεγχο του πισω αξονα στις στροφες και οταν βρισκουμε σαμαρακι να σηκωνομαστε στα ουρανια,ειναι αξιοθαυμαστο αν οχι το ιδεατο.(σορυ για τη μακροσκελη περιοδο).To αν θα ειναι πιο γρηγορο απο τα υπολοιπα 200ρια(διοτι κατι mps,cupra,ST θα τα βλεπει με το μακαρονι) μπορει να οφειλεται σε παραχωρησεις που εχουν γινει σε αλλους τομεις(ανεση,ασφαλεια,ακαμψια...)Επισης οτι εχει ημιακαμπτο δεν ειναι megane RS.Εκει εχουμε εξτρα υποπλαισια,αντιστρεπτικες κτλ.Ας ερθει πρωτα να το δουμε απο κατω και μετα...
Αλλωστε το πνευμα της επιεικους κρισης μου για το type r ,εχει βαση αλλού.Ολοι ξερουν οτι το συγχρονο type r ειναι το mazda 3 mps.Δεν υπαρχει κανεις που να εχει υψηλοτερες απαιτησεις απο το νεο ταπερ.Και σε αυτο το πνευμα συμφωνουμε οτι το type r θα ειναι εξαιρετικο για την κατηγορια του.Κι αν ειναι και ευκολοδηγητο ακομη καλυτερα.
Εξαλλου με 5000 χιλιαρικα για εμφανιση(bodykit,spoiler,ζαντικα,δαγκανες,νεον-καλα οχι νεον το παρακανα λιγο) και 2 8ιντσα(8 ιντσα? που πα ρε καραμητρο?12ιντσα θα βαλεις για να γινεις μαγκας-mea culpa,12ιντσα λοιπον) μια χαρα θα την κανει τη δουλεια του οπως την εκαναν τοσες και τοσες γενιες Civic πριν απο αυτοΑυτο που θα με έκανε να δυσανασχετίσω θα ήταν να συγκριθεί το χάτσμπακ με το σεντάν type-R,και να δούμε σαφή υπεροχή του δεύτερου και μή δυνατότητα αγοράς του
The cabin’s neither as roomy nor airy as the old car’s, but there’s certainly enough room to make this realistic family wheels. The boot offers the same 485 litres of luggage space as the old car and there’s a secondary storage area under the floor. But there’s no five-door version and no plans for one – Honda reckons it goes against everything the Type R brand stands for.
Eνω το sedan θα κοψει πωλησεις απο τα evo/sti
-
Στα Ελληνικά;
-
But there’s no five-door version and no plans for one – Honda reckons it goes against everything the Type R brand stands for.
Αλλα δεν υπαρχει 5θυρη(χατσμπακ) εκδοση,ουτε σχεδια για κατι τετοιο-η Honda θεωρει οτι κατι τετοιο θα ερχοταν σε αντιθεση με οσα αντιπροσωπευει το συμβολο Type R.
αν οντως ειναι η επισημη θεση της Honda,και οχι κατι πιασαρικο που σκεφτηκε ο δημοσιογραφος πριν την ανακινωση για sedan type r,κι αν οντως το 5θυρο χατς αμαξωμα ερχεται σε αντιθεση(κατα τη honda) με τη σπορ φιλοσοφια του type r ,και το Sedan οχι,τοτε το σχολιο μου περιττευει
Honda Civic Type-R 2007