-
πηγα μια βολτα απο OPEL και VW ερευνωντας για αγορα καινουριου αυτοκινητου.
Και μου λενε και απο τις δυο εταιριες , σε οτι τιμη βλεπω (ΜΜΕ, εκθεσεις κλπ) να προσθετω 1000-1200 € 'εξοδα' (τα εισαγωγικα δικα μου) αγορας (ταξινομησης τελης, 'εξοδα' πινακιδων, και αλλα αγνωστα προς εμε)
Πιθανον αυτο να ισχυει και σε αλλες εταιριες (αν και απο τη FIAT τουλαχιστο απο οτι ειδα δεν ισχυε κατι τετοιο) και το ενσωματωνουν στην τελικη τιμη μια που τελικα παρομοια μοντελα εχουν παραπλησιες τιμες κατα 1000 €.
Να ρωτησω, εκτος απο το χρωμα που χρεωνεται σε ολες τις εταιριες με τροπο παρομοιο οπως ο εξτρα εξοπλισμος (υπαρχει δηλαδη περιπτωση να εχουμε και επιλογη αβαφου??) και χρονια τωρα ακομα δεν μπορω να το δεχτω σαν καταναλωτης σαν νοοτροπια, αυτο το (μεγαλο κιολας) νουμερο 'εξοδων' αγορας δεν ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να εξεταστει οσον αφορα τη νομιμοτητα ή στημ καλυτερη περιπτωση τη συνολικη λειτουργικοτητα του ?
Θα ητανε παρατραβηγμενο αν καποιος εκτιμουσε ως παραπλανητικες (με οτι αυτο συνεπαγεται νομικα) τις διαφημισεις των αυτοκινητων που αναφερουν τιμες καθως και τις δημοσιευμενες τιμες στα ΜΜΕ απο τη στιγμη που οταν πας απο κοντα (και οχι σπανια μονο οταν εκδηλωσεις σοβαρο ενδιαφερον) μαθαινεις την πραγματικη τελικη τιμη που διαφερει απο τις ανακοινωμένες ?
Οταν για παραδειγμα σου λεει η απιστευτη VW για το POLO πχ 'απο 11.890' δεν θα επρεπε να λεει αντ'αυτου 'απο περιπου 13200' ?? (11.890 + 350 το χρωμα (γιατι αβαφο δεν υπαρχει) + 1000 'εξοδα' ...αγορας)
Και αντε καλα σε καποιες περιπτωσεις αναφερεται 'Οι ανωτέρω ενδεικτικές τιμές δεν περιλαμβάνουν έξοδα παράδοσης, πινακίδων, και τέλη κυκλοφορίας' τι 'εξοδα' παραπανω εχει ας πουμε η VW και η ΟPEL απο την πχ FIAT που της τελευταιας τα 'εξοδα' δεν ξεπερνανε τα 400 ευρω? (600-800 ευρω διαφορά) και τι τελος παντων ειναι τα 'εξοδα' παραδοσης και πινακιδων?
ειμαι μηπως υπερβολικος?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
-
πηγα μια βολτα απο OPEL και VW ερευνωντας για αγορα καινουριου αυτοκινητου.
Και μου λενε και απο τις δυο εταιριες , σε οτι τιμη βλεπω (ΜΜΕ, εκθεσεις κλπ) να προσθετω 1000-1200 € 'εξοδα' (τα εισαγωγικα δικα μου) αγορας (ταξινομησης τελης, 'εξοδα' πινακιδων, και αλλα αγνωστα προς εμε)
Πιθανον αυτο να ισχυει και σε αλλες εταιριες (αν και απο τη FIAT τουλαχιστο απο οτι ειδα δεν ισχυε κατι τετοιο) και το ενσωματωνουν στην τελικη τιμη μια που τελικα παρομοια μοντελα εχουν παραπλησιες τιμες κατα 1000 €.
Να ρωτησω, εκτος απο το χρωμα που χρεωνεται σε ολες τις εταιριες με τροπο παρομοιο οπως ο εξτρα εξοπλισμος (υπαρχει δηλαδη περιπτωση να εχουμε και επιλογη αβαφου??) και χρονια τωρα ακομα δεν μπορω να το δεχτω σαν καταναλωτης σαν νοοτροπια, αυτο το (μεγαλο κιολας) νουμερο 'εξοδων' αγορας δεν ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να εξεταστει οσον αφορα τη νομιμοτητα ή στημ καλυτερη περιπτωση τη συνολικη λειτουργικοτητα του ?
Θα ητανε παρατραβηγμενο αν καποιος εκτιμουσε ως παραπλανητικες (με οτι αυτο συνεπαγεται νομικα) τις διαφημισεις των αυτοκινητων που αναφερουν τιμες καθως και τις δημοσιευμενες τιμες στα ΜΜΕ απο τη στιγμη που οταν πας απο κοντα (και οχι σπανια μονο οταν εκδηλωσεις σοβαρο ενδιαφερον) μαθαινεις την πραγματικη τελικη τιμη που διαφερει απο τις ανακοινωμένες ?
Οταν για παραδειγμα σου λεει η απιστευτη VW για το POLO πχ 'απο 11.890' δεν θα επρεπε να λεει αντ'αυτου 'απο περιπου 13200' ?? (11.890 + 350 το χρωμα (γιατι αβαφο δεν υπαρχει) + 1000 'εξοδα' ...αγορας)
Και αντε καλα σε καποιες περιπτωσεις αναφερεται 'Οι ανωτέρω ενδεικτικές τιμές δεν περιλαμβάνουν έξοδα παράδοσης, πινακίδων, και τέλη κυκλοφορίας' τι 'εξοδα' παραπανω εχει ας πουμε η VW και η ΟPEL απο την πχ FIAT που της τελευταιας τα 'εξοδα' δεν ξεπερνανε τα 400 ευρω? (600-800 ευρω διαφορά) και τι τελος παντων ειναι τα 'εξοδα' παραδοσης και πινακιδων?
ειμαι μηπως υπερβολικος?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
-
πηγα μια βολτα απο OPEL και VW ερευνωντας για αγορα καινουριου αυτοκινητου.
Και μου λενε και απο τις δυο εταιριες , σε οτι τιμη βλεπω (ΜΜΕ, εκθεσεις κλπ) να προσθετω 1000-1200 € 'εξοδα' (τα εισαγωγικα δικα μου) αγορας (ταξινομησης τελης, 'εξοδα' πινακιδων, και αλλα αγνωστα προς εμε)
Πιθανον αυτο να ισχυει και σε αλλες εταιριες (αν και απο τη FIAT τουλαχιστο απο οτι ειδα δεν ισχυε κατι τετοιο) και το ενσωματωνουν στην τελικη τιμη μια που τελικα παρομοια μοντελα εχουν παραπλησιες τιμες κατα 1000 €.
Να ρωτησω, εκτος απο το χρωμα που χρεωνεται σε ολες τις εταιριες με τροπο παρομοιο οπως ο εξτρα εξοπλισμος (υπαρχει δηλαδη περιπτωση να εχουμε και επιλογη αβαφου??) και χρονια τωρα ακομα δεν μπορω να το δεχτω σαν καταναλωτης σαν νοοτροπια, αυτο το (μεγαλο κιολας) νουμερο 'εξοδων' αγορας δεν ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να εξεταστει οσον αφορα τη νομιμοτητα ή στημ καλυτερη περιπτωση τη συνολικη λειτουργικοτητα του ?
Θα ητανε παρατραβηγμενο αν καποιος εκτιμουσε ως παραπλανητικες (με οτι αυτο συνεπαγεται νομικα) τις διαφημισεις των αυτοκινητων που αναφερουν τιμες καθως και τις δημοσιευμενες τιμες στα ΜΜΕ απο τη στιγμη που οταν πας απο κοντα (και οχι σπανια μονο οταν εκδηλωσεις σοβαρο ενδιαφερον) μαθαινεις την πραγματικη τελικη τιμη που διαφερει απο τις ανακοινωμένες ?
Οταν για παραδειγμα σου λεει η απιστευτη VW για το POLO πχ 'απο 11.890' δεν θα επρεπε να λεει αντ'αυτου 'απο περιπου 13200' ?? (11.890 + 350 το χρωμα (γιατι αβαφο δεν υπαρχει) + 1000 'εξοδα' ...αγορας)
Και αντε καλα σε καποιες περιπτωσεις αναφερεται 'Οι ανωτέρω ενδεικτικές τιμές δεν περιλαμβάνουν έξοδα παράδοσης, πινακίδων, και τέλη κυκλοφορίας' τι 'εξοδα' παραπανω εχει ας πουμε η VW και η ΟPEL απο την πχ FIAT που της τελευταιας τα 'εξοδα' δεν ξεπερνανε τα 400 ευρω? (600-800 ευρω διαφορά) και τι τελος παντων ειναι τα 'εξοδα' παραδοσης και πινακιδων?
ειμαι μηπως υπερβολικος?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
-
Αναφέρεται στο μεταλλικό χρώμα ... τα απλά χρώματα συμπεριλαμβάνονται στην αρχική τιμή ....
-
νομίζω είσαι υπερβολικός, αμάξι θα πάρεις. στα 13,200 ευρώ τα 1350ευρώ είναι περίπου το 10%, δεν είναι πολλά,
-
Καλά, δεν είναι και λίγο το ποσοστό ποσό ΑΝ είναι κερατιάτικα.
-
Ο χρήστης giannispolo έγραψε:
νομίζω είσαι υπερβολικός, αμάξι θα πάρεις. στα 13,200 ευρώ τα 1350ευρώ είναι περίπου το 10%, δεν είναι πολλά,το θεμα να ξερω απο την αρχη τι τιμη ακριβως καλουμαι να πληρωσω, οχι να ελκυομαι απο λαθος επιτηδες πληροφοριες.
οσον αφορα το αν ειναι πολλα η οχι , Για μενα που δουλευω 12 ωρες τη μερα με 700 ευρο τα 1350 ευρο επιπλεον σε ενα αυτοκινητο της κατηγοριας των 13000-14000 δεν ειναι πολλα και ειναι πολλα για την εταιρια ωστε να τα κρυβει ?
και οπως ειπε και ο φιλος τα κερατιατικα ειναι το θεμα, θεμα νοοτροπιας, και επαγγελματισμου
-
Ο χρήστης Στέλλα έγραψε:
Αναφέρεται στο μεταλλικό χρώμα ... τα απλά χρώματα συμπεριλαμβάνονται στην αρχική τιμή ....οχι παντου, υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που απλα χρεωνονται λιγοτερο, νομιζω το μονο χρωμα σε ολες τις εταιριες που δε χρεωνεται ειναι το απλο ασπρο
-
το πιο απλο ειναι να ζητησεις γραπτως μια αναλυση του τι περιλαμβανεται σε αυτα τα 1000-1200ε που σου λεει ο καθενας.
στις πιο πολλες εταιριες μονο το μεταλλικο χρεωνεται.
-
Για τα opel ξέρω ότι εκτός από πινακίδες (ψιλοφουσκωμένες), τέλη (που είναι στάνταρ και τα πληρώνεις ούτως ή άλλως), δίνεις κάπου 120 ευρώ για μεταφορά. Μήπως στα 1000 ευρώ που λες περιλαμβάνεται και η 6μηνη ασφάλιση (επίσης υποχρεωτική);
Το κακό είναι ότι αυτά σου τα χρεώνουν οι περισσότεροι παραφουσκωμένα αδικαιολόγητα, ενώ δεν σου κόβουν πχ τα έξοδα μεταφοράς αν τους πεις ότι θα πας να το πάρεις μόνος σου από το τελωνείο - και να γλιτώσεις τις ταρζανιές κάθε βαρεμένου υπαλλήλου με το ολοκαίνουριο αμαξάκι σου. -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
νομίζω είσαι υπερβολικός, αμάξι θα πάρεις. στα 13,200 ευρώ τα 1350ευρώ είναι περίπου το 10%, δεν είναι πολλά,
το θεμα να ξερω απο την αρχη τι τιμη ακριβως καλουμαι να πληρωσω, οχι να ελκυομαι απο λαθος επιτηδες πληροφοριες.
οσον αφορα το αν ειναι πολλα η οχι , Για μενα που δουλευω 12 ωρες τη μερα με 700 ευρο τα 1350 ευρο επιπλεον σε ενα αυτοκινητο της κατηγοριας των 13000-14000 δεν ειναι πολλα και ειναι πολλα για την εταιρια ωστε να τα κρυβει ?
και οπως ειπε και ο φιλος τα κερατιατικα ειναι το θεμα, θεμα νοοτροπιας, και επαγγελματισμου
πάρε ένα μεταχειρισμένο ρε φίλε, και εγώ 700 παίρνω (πρώτος μισθός):oops: και δουλευω 10 ώρες.
-
Ο χρήστης giannispolo έγραψε:
νομίζω είσαι υπερβολικός, αμάξι θα πάρεις. στα 13,200 ευρώ τα 1350ευρώ είναι περίπου το 10%, δεν είναι πολλά,
το θεμα να ξερω απο την αρχη τι τιμη ακριβως καλουμαι να πληρωσω, οχι να ελκυομαι απο λαθος επιτηδες πληροφοριες.
οσον αφορα το αν ειναι πολλα η οχι , Για μενα που δουλευω 12 ωρες τη μερα με 700 ευρο τα 1350 ευρο επιπλεον σε ενα αυτοκινητο της κατηγοριας των 13000-14000 δεν ειναι πολλα και ειναι πολλα για την εταιρια ωστε να τα κρυβει ?
και οπως ειπε και ο φιλος τα κερατιατικα ειναι το θεμα, θεμα νοοτροπιας, και επαγγελματισμου
πάρε ένα μεταχειρισμένο ρε φίλε, και εγώ 700 παίρνω (πρώτος μισθός):oops: και δουλευω 10 ώρες.
+1
-
Shy testosterone, δεν είναι θέμα επαγγελματισμού. Εϊναι θέμα εφαρμογής και σεβασμού κανόνων από το κράτος όπου θα ρυθμίζουν την αγορά χωρίς να παραμορφώνουν τον σωστό ανταγωνισμό. Αν όλοι ήταν -πραγματικά- υποχρεωμένοι να διαφημίζουν την μίνιμουμ τιμή συμπεριλαμβάνοντας (όλοι ανεξαιρέτως) κάποια συγκεκριμένα έξοδα (πχ απλό χρώμα, πινακίδες και τέλη ταξινόμησης κτλ) που θα απορρέουν από ενιαίους πίνακες (ίδια τέλη ταξινόμησης και πινακίδων για ίδια αυτοκίνητα - προϋποθέτει εξομάλυνση νομοθετικού πλαισίου κτλ), τότε ο κακόμοιρος πολίτης δεν θα ήταν ο αδύναμος κρίκος, παρά ο καθοριστικός παράγοντας που θα έκρινε τις πωλήσεις των εταιρειών.
Όμως επειδή είμαστε όλοι στο έλεος των εταιρειών (είτε αυτοκινήτων είτε άλλων αγαθών - με τις ευλογίες του κράτους που τελικά και αυτό αποτελείται από εμάς τους ίδιους) καταλαβαίνεις οτι πρέπει να φυλασσόμαστε μόνοι μας. Εγώ, αν ήμουν στη θέση σου θα ρωτούσα τους σοφούς πλην τίμιους πωλητές της χ αντιπροσωπείας, γιατί για ένα συγκεκριμένο και παρόμοιο μοντέλο τους χρεώνουν διαφορετικά έξοδα από μια άλλη εταιρεία με ένα άλλο μοντέλο. -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
πηγα μια βολτα απο OPEL και VW ερευνωντας για αγορα καινουριου αυτοκινητου.Και μου λενε και απο τις δυο εταιριες , σε οτι τιμη βλεπω (ΜΜΕ, εκθεσεις κλπ) να προσθετω 1000-1200 € 'εξοδα' (τα εισαγωγικα δικα μου) αγορας (ταξινομησης τελης, 'εξοδα' πινακιδων, και αλλα αγνωστα προς εμε)
Πιθανον αυτο να ισχυει και σε αλλες εταιριες (αν και απο τη FIAT τουλαχιστο απο οτι ειδα δεν ισχυε κατι τετοιο) και το ενσωματωνουν στην τελικη τιμη μια που τελικα παρομοια μοντελα εχουν παραπλησιες τιμες κατα 1000 €.
Να ρωτησω, εκτος απο το χρωμα που χρεωνεται σε ολες τις εταιριες με τροπο παρομοιο οπως ο εξτρα εξοπλισμος (υπαρχει δηλαδη περιπτωση να εχουμε και επιλογη αβαφου??) και χρονια τωρα ακομα δεν μπορω να το δεχτω σαν καταναλωτης σαν νοοτροπια, αυτο το (μεγαλο κιολας) νουμερο 'εξοδων' αγορας δεν ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να εξεταστει οσον αφορα τη νομιμοτητα ή στημ καλυτερη περιπτωση τη συνολικη λειτουργικοτητα του ?
Θα ητανε παρατραβηγμενο αν καποιος εκτιμουσε ως παραπλανητικες (με οτι αυτο συνεπαγεται νομικα) τις διαφημισεις των αυτοκινητων που αναφερουν τιμες καθως και τις δημοσιευμενες τιμες στα ΜΜΕ απο τη στιγμη που οταν πας απο κοντα (και οχι σπανια μονο οταν εκδηλωσεις σοβαρο ενδιαφερον) μαθαινεις την πραγματικη τελικη τιμη που διαφερει απο τις ανακοινωμένες ?
Οταν για παραδειγμα σου λεει η απιστευτη VW για το POLO πχ 'απο 11.890' δεν θα επρεπε να λεει αντ'αυτου 'απο περιπου 13200' ?? (11.890 + 350 το χρωμα (γιατι αβαφο δεν υπαρχει) + 1000 'εξοδα' ...αγορας)
Και αντε καλα σε καποιες περιπτωσεις αναφερεται 'Οι ανωτέρω ενδεικτικές τιμές δεν περιλαμβάνουν έξοδα παράδοσης, πινακίδων, και τέλη κυκλοφορίας' τι 'εξοδα' παραπανω εχει ας πουμε η VW και η ΟPEL απο την πχ FIAT που της τελευταιας τα 'εξοδα' δεν ξεπερνανε τα 400 ευρω? (600-800 ευρω διαφορά) και τι τελος παντων ειναι τα 'εξοδα' παραδοσης και πινακιδων?
ειμαι μηπως υπερβολικος?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
για την vw που ξέρω και μπορω να σου πω σίγουρα για αγορά 1300-1900cc τα έξοδα είναι 540€ και περιλαμβάνουν μεταφορικά,μεταβιβαση,τέλη κυκλοφορίας,και έξοδα προετοιμασίας,
-
Σε ποιές εταιρίες χρεώνεται το μη μεταλλικό χρώμα; (συνήθως μόνο το κόκκινο και το άσπρο το έχουν σε μη μεταλλικό)
1.350 προφανώς και είναι πολλά για κερατιάτικα.
Δλδ επειδή αγοράζεις 20k αντικείμενο σου βάζουν ερήμην και ένα διχίλιαρο, έτσι επειδή τα έχεις να τα σκας;Η υποχρεωτική 6μηνη ασφάλιση από που κι ως που;
Ότι είναι υποχρεωτική η ασφάλιση, προφανώς και είναι. Το να σε υποχρεώνουν να είναι 6μηνη, και για να στο βάζουν στην τιμή σημαίνει ότι είναι της επιλογής τους, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι τελείως παράνομο.Αυτό που γίνεται μερικές φορές, είναι σε αγορές με παρακράτηση κυριότητας -δλδ δόσεις- να σου έχει στους όρους της χρηματοδότησης '6μηνες υποχρεωτικές αφαλίσεις κατ' επιλογήν της τράπεζας', στα λόγια οι ασφαλιστικές σου λένε πως έιναι υποχρεωτικό να το αφήσεις έτσι λόγω δανείου κλπ, αλλά και αυτό είναι τελείως παράνομο (ακόμα κι αν έχεις υπογράψει).
Βέβαια κατ΄αρχήν σιγά μη δεν το δεχτείς (δεν θα σου εγκρίνουν τη χρηματοδότηση) και τρέχεις να το εκδικάσεις (βάλε 2-3 χρόνια) και μέχρι τότε να μην έχεις αυτοκίνητο... Πάντως ακόμα κι αν μιλάς για περίπτωση δανείου, υπάρχουν dealers που δεν κάνουν τέτοια.Κι εγώ για πρόσθετα έξοδα ('προετοιμασίας', τέλη, πινακίδες κλπ) γύρω στα 500 τα ξέρω να είναι... λίγο πάνω λίγο κάτω, αλλά όχι και 1000 πάνω!!!
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
πηγα μια βολτα απο OPEL και VW ερευνωντας για αγορα καινουριου αυτοκινητου.Και μου λενε και απο τις δυο εταιριες , σε οτι τιμη βλεπω (ΜΜΕ, εκθεσεις κλπ) να προσθετω 1000-1200 € 'εξοδα' (τα εισαγωγικα δικα μου) αγορας (ταξινομησης τελης, 'εξοδα' πινακιδων, και αλλα αγνωστα προς εμε)
Πιθανον αυτο να ισχυει και σε αλλες εταιριες (αν και απο τη FIAT τουλαχιστο απο οτι ειδα δεν ισχυε κατι τετοιο) και το ενσωματωνουν στην τελικη τιμη μια που τελικα παρομοια μοντελα εχουν παραπλησιες τιμες κατα 1000 €.
Να ρωτησω, εκτος απο το χρωμα που χρεωνεται σε ολες τις εταιριες με τροπο παρομοιο οπως ο εξτρα εξοπλισμος (υπαρχει δηλαδη περιπτωση να εχουμε και επιλογη αβαφου??) και χρονια τωρα ακομα δεν μπορω να το δεχτω σαν καταναλωτης σαν νοοτροπια, αυτο το (μεγαλο κιολας) νουμερο 'εξοδων' αγορας δεν ειναι κατι το οποιο θα επρεπε να εξεταστει οσον αφορα τη νομιμοτητα ή στημ καλυτερη περιπτωση τη συνολικη λειτουργικοτητα του ?
Θα ητανε παρατραβηγμενο αν καποιος εκτιμουσε ως παραπλανητικες (με οτι αυτο συνεπαγεται νομικα) τις διαφημισεις των αυτοκινητων που αναφερουν τιμες καθως και τις δημοσιευμενες τιμες στα ΜΜΕ απο τη στιγμη που οταν πας απο κοντα (και οχι σπανια μονο οταν εκδηλωσεις σοβαρο ενδιαφερον) μαθαινεις την πραγματικη τελικη τιμη που διαφερει απο τις ανακοινωμένες ?
Οταν για παραδειγμα σου λεει η απιστευτη VW για το POLO πχ 'απο 11.890' δεν θα επρεπε να λεει αντ'αυτου 'απο περιπου 13200' ?? (11.890 + 350 το χρωμα (γιατι αβαφο δεν υπαρχει) + 1000 'εξοδα' ...αγορας)
Και αντε καλα σε καποιες περιπτωσεις αναφερεται 'Οι ανωτέρω ενδεικτικές τιμές δεν περιλαμβάνουν έξοδα παράδοσης, πινακίδων, και τέλη κυκλοφορίας' τι 'εξοδα' παραπανω εχει ας πουμε η VW και η ΟPEL απο την πχ FIAT που της τελευταιας τα 'εξοδα' δεν ξεπερνανε τα 400 ευρω? (600-800 ευρω διαφορά) και τι τελος παντων ειναι τα 'εξοδα' παραδοσης και πινακιδων?
ειμαι μηπως υπερβολικος?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Ειναι κολπα των ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ φιλε μου. Σε καμμια αλλη αντιπροσωπεια δε συμβαινει αυτο...
Με εξαιρεση την bmw hellas η οποια απο τοτε που ο ομιλος σντιπροσωπευεται επισημα απο την μαμμα Γερμανια σταματησαν οι αισχροκερδιες αυτου του τυπου..
Η δε BMW προτου εκπροσωπηθει επισημα στην Ελλαδα χρεωνε αυτες τις τιμες ητοι κερατιατικα μονο σε αμαξια κατω των 50κ..αρα φανταζεσαι ποσο αδικο ηταν αυτο για τα πιο φτωχα βαλαντια...
Πες του πωλητη να βαλει στον beep του τα 13κατοσταρικα και πηγαινε αλλου..Εχεις το μαμαλο, εχεις και τη δυνατοτητα επιλογης
-
http://www.hyundai.gr/hyundai/models/sa ... rices.html
Για όποιον δεν επιθυμεί το 'ΔΩΡΕΑΝ SERVICE', ισχύει έκπτωση ?1000
Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταβίβασης, τα τέλη κυκλοφορίας και τα έξοδα φακέλου. Οι δόσεις που αντιστοιχούν στη χρηματοδότηση συμπεριλαμβάνουν την εισφορά του νόμου 128/75 (0,6%), ενώ απαλλάσσονται από Φ.Π.Α. τόκων και έξοδα συναλλαγματικών. Το ονομαστικό επιτόκιο είναι 4,9%, Ε.Π.Ε. 5,50% (ενδεικτικό Σ.Ε.Π.Ε. 6,41% για ?10.000 - 100 μήνες και 0% προκαταβολή).
Παρ' ότι γίνεται κάθε προσπάθεια συνεχούς ενημέρωσης του πίνακα τιμών, οι τιμές που αναγράφονται παραμένουν σε κάθε περίπτωση ενδεικτικές και μπορούν να μεταβληθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Για την πιο έγκυρη ενημερωσή σας, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο δίκτυο Επισήμων Εμπόρων HYUNDAI.
Περισσότερες πληροφορίες για την εγγύηση που παρέχει η HYUNDAI σε όλα τα μοντέλα της μπορείτε να βρείτε εδώ.
Υ.Γ: τα πιο 'φτωχά' βαλάντια κάτω των 50Κ τι δουλειά είχαν στην BMW; αδικία
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.hyundai.gr/hyundai/models/santafe/prices.htmlΓια όποιον δεν επιθυμεί το 'ΔΩΡΕΑΝ SERVICE', ισχύει έκπτωση ?1000
Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταβίβασης, τα τέλη κυκλοφορίας και τα έξοδα φακέλου. Οι δόσεις που αντιστοιχούν στη χρηματοδότηση συμπεριλαμβάνουν την εισφορά του νόμου 128/75 (0,6%), ενώ απαλλάσσονται από Φ.Π.Α. τόκων και έξοδα συναλλαγματικών. Το ονομαστικό επιτόκιο είναι 4,9%, Ε.Π.Ε. 5,50% (ενδεικτικό Σ.Ε.Π.Ε. 6,41% για ?10.000 - 100 μήνες και 0% προκαταβολή).
Παρ' ότι γίνεται κάθε προσπάθεια συνεχούς ενημέρωσης του πίνακα τιμών, οι τιμές που αναγράφονται παραμένουν σε κάθε περίπτωση ενδεικτικές και μπορούν να μεταβληθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Για την πιο έγκυρη ενημερωσή σας, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο δίκτυο Επισήμων Εμπόρων HYUNDAI.
Περισσότερες πληροφορίες για την εγγύηση που παρέχει η HYUNDAI σε όλα τα μοντέλα της μπορείτε να βρείτε εδώ.
Υ.Γ: τα πιο 'φτωχά' βαλάντια κάτω των 50Κ τι δουλειά είχαν στην BMW; αδικία
Φιλε ικαρ δεν καταλαβαινω τι περιεργο βρισκεις στην προσφορα της χιουνται και βασικα που βλεπεις εδω προσαυξηση τιμων?? Η χιουνται ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΞΟΔΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗΣτα τελη ταξινομησης, εξοδα φακελου, τελη κυκλοφοριας και η ασφαλεια δεν ειναι εξοδα προετοιμασιας ειναι εξοδα κυκλοφοριας..
τελος μην νομιζεις οτι υπερασπιζομαι τη χιουνται και ο ΔΑΒΑΡΗΣ απατεωνας ειναι...
-
500 ευρώ μεταλλικό,168 ευρώ τέλη κυκλοφορίας,150 ευρώ μεταφορικά(κοινώς νταλίκα) για επαρχία και τα ρέστα έξοδα μεταβίβασης σύνολο 1000 ευρώ πλήρωσα για το Mondeo πέρισυ το καλοκαίρι(τα ίδια ακριβώς μου είχαν πεί για το Passat στη VW).
-
Στις τιμές τιμοκαταλόγου των εταιρειών ΔΕΝ περιλαμβάνονται μεταλλικά, τέλη μεταφορικά και λοιπές χρεώσεις. Είναι απλό, δεν έχει να κάνει με την... καταγωγή του αυτοκινήτου
1000 -1200 euro "εξοδα" αγορας ?