-
Δεν έχω ιδέα! Πρώτη φορά το ακούω το όνομα! Και στο site πάντως αυτές οι τρεις 'μεγάλες' μόνο αναφέρονται.
Πού το έχεις δει αυτό για να ξέρουμε;
-
Στα πλαίσια των πινακίδων σε πολλά ρενώ εδώ στη Δ. Θεσσαλονίκη. Στον χρυσό οδηγό είδα ότι πέραν της έκθεσης έχει και συνεργείο και φανοποιείο .
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Αντίθερα στην opel, τέτοια τιμή δεν κατάλαβα ποιά είναι γιατί η 'βασική' τιμή έπαιζε
από 50..300€ και δεν μου έκαναν ανάλυση το +900€ που ήθελαν για μεταλλικό/τέλη/έξοδαΠαντως στην ΟΠΕΛ Χαλκιδονας ο πωλητης ήταν όπως είπα ευγενέστατος, διακριτικότατος την ώρα που εξερευνούσα τα αμαξια και δεν ήταν πάνω ΄πό το κεφάλι μου να μου τα πρίζει. Απλά μου είπε πως μπορω να σας εξυπηρετήσω του είπα οτι θα ρίξω πρώτα μια ματιά και εκείνος αποσύρθηκε διακριτικότατα.
To κακό είναι ότι σε ορισμένες αντιπρ. αν δεν είσαι στα 4-5 μέτρα απο τον πελάτη (και ας είνα ιμέσα στο αμάξι αυτός) θεωρούν ότι τον γράφεις, οπότε αν είνα ικοντά σας οι πωλητές πολλές φορές δεν το κάνουν απο βίτσιο ούτε έχουν καμία όρεξη να κάθονται όρθιοι!
Επίσης οταν ρώτησα τις τιμές μου ανέλυσε γραπτώς τα πάντα και μου έδωσε αντιγραφο από το computer και κέρασε και καφεδακι. Αριστη εξυπηρέτηση και εξαιρετική αντιμετώπηση του πελάτη.
καφέ όλοι οι πωλητές έχουν την διάθεση να κεράσουν, απλά ορισμένες αντιπρωσοπείες δεν έχουν καφενείο, και δεν καλύπτουν τα έξοδα του καφέ στους πωλητές....άστα μη τα συζητάμε!
Τουλάχιστον εγώ αυτό είδα. Να πω εδώ οτι φυσικά δεν έχω καμια σχέση με την αντιπροσωπια ουτε αγορασα ΟΠΕΛ. Ακόμα ψάχνω το επόμενο αυτοκίνητο μου αλλα αυτό είναι αλλο ζήτημα...
-
ratanplan πάντως μπράβο σου που κάθεσαι και απαντάς σε όλους μας.
Γιατί όλοι έιμαστε 'τους μλκς που έτσι' 'του κλέφτες που αλλιώς' κι εγώ στη θέση δεν θα έμπαινα στον κόπο, και το κυριότερο μπας και καταλάβουμε κάποτε πως σε πολλές περιπτώσεις που εμάς μας φαίνονται τόσο εξώφθαλμες και προφανείς ώστε να γράψουμε αδίστακτα 'τον κλέφτη, το ζώο, το μλκ' μπορεί να υπάρχει και μια άλλη πλευρά την οποία δεν μπορούμε καν να φανταστούμε. -
Τί συζητάμε? Για την ευγένεια των πωλητών? Για τις ΤΙΜΕΣ που δίνουν μιλάμε.
Τί θα μπορούσε να γίνεται...
To απλούστερο μοντέλο των 'φίλων μας των αμερικάνων':
**
α) ΜΙΑ δημοσιευμένη τιμή MSRP ανα έκδοση, ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αν ζητάς extrasβ) Στην τιμή ΑΥΤΗ o πωλητής κάνει εκπτώσεις και δώρα, μπορεί μόνο να την κατεβάσει.
γ) Η 'καλύτερη' προσφορά κερδίζει.
**
Τί ποιό απλό? Ξεκινάς από γνωστή τιμή και μόνο προς τα κάτω παει.Αντίθετα στην Ελλάδα...
Διαφημίζουν την ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ τιμή της έκδοσης χωρίς προφυλακτήρα και λαβές στις πόρτες
και από εκεί και πέρα η τιμή πάει ΜΟΝΟ προς τα πάνωΤο Αμερικάνικο μοντέλο φυσικά ευνοεί τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ αντιπροσωπους που λόγω μεγάλου
τζίρου μπορούν να κάνουν εκπτώσεις κλπ, αλλά αυτό ΠΟΣΩΣ μας ενδιαφέρει εμάς τους
αγοραστές εφόσον κερδίζουμε κάτι. -
σωστος...
η εννοια βασικη εκδοση θεωρειται ανυπαρκτη,και σε κοιτανε σαν τον κακομοιρο που δεν παει στην αμεσως πιο πλουσια.
γιατι εαν εχει air condition και οχι clima, τι εγινε;;; -
Ο χρήστης lifesparker έγραψε:
σωστος...
η εννοια βασικη εκδοση θεωρειται ανυπαρκτη,και σε κοιτανε σαν τον κακομοιρο που δεν παει στην αμεσως πιο πλουσια.
γιατι εαν εχει air condition και οχι clima, τι εγινε;;;Τοτε σου πουλανε κατι πιο φτηνο...και αυτο δεν το θελουν.
Για να μην πουμε για τις αντιπροσωπειες που παιζουν το 'εχω ενα ετοιμοπαραδοτο με δερμάτινα πατάκια, 3 ηλιοροφες, ηλεκτρικη ποτηροθηκη,αν το παρεις δεν θα περιμενεις 6 μηνες'
-
Αφού ο κόσμος ζητάει εξοπλισμένες εκδόσεις, τι θα έχουν ετοιμοπαράδοτες;
θα 'χεις στοκ κάτι που δεν πουλάει; Η βασική έκδοση έχει την ίδια αντιμετώπιση με την πλούσια. Όποιος θέλει περίεργα xtra ή καθόλου, ένα και το αυτό είναι-> νέα παραγγελία που κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο χρόνο.
Αντίστοιχο της βασικής είναι και το 'πήγα να το πάρω και δεν είχε κανένα με δερμάτινο, Xenon, 19άρες, NAVI & TV & DVD, άχρηστοι σου λέω'
-
O lkar έχει δίκιο, δεν γίνεται να στοκάρουν αμάξια που δεν πουλάνε, την βασική έκδοση και την πιο πλούσια (ορισμένες φορές υπάρχουν κάποια κομμάτια απο την πλούσια και λόγω εκθεμάτων) δεν την έχουν άμεσα παραδοτέα.
zardoz το πιο εύκολο θα ήταν να κατεβάζεις τιμή και εξοπλισμό απο το νετ, να πηγαίνεις στην έκθεση και να βλέπεις το μοντέλο, και στην εκτύπωση της τιμής και του εξοπλισμού να του λες τι δώρα θα κάνει κλπ, καλύτερα δεν είναι?
-
τελικα ποσα λεφτα βγαζει ενας πωλητης απο την πωληση ενος μοντελου;
το 1% να πουμε;
γιατι σιγουρα εχει ποσοστα,ετσι; -
Δεν μπορω να φανταστω οτι ο κοσμος δεν ζηταει την βασικη εκδοση!
Στην τελικη, η τιμη που διαβαζει/ακουει σε αυτην αναφερεται.Συν του οτι πολλα εξτρα μπορει να μπαινουν οταν το αυτοκινητο φτασει εδω,οπως πχ δερματινα,'τεμπελης'.Το προβλημα με τις παραδοσεις εχει να κανει με το μεγεθος της αγορας και με τον τροπο που λειτουργουν οι εμποροι στην Ελλαδα.
Εταιρειες που επαιξαν επιθετικα οπως πχ η χιουντάι, δικαιωθηκαν. -
Ο χρήστης lifesparker έγραψε:
τελικα ποσα λεφτα βγαζει ενας πωλητης απο την πωληση ενος μοντελου;
το 1% να πουμε;
γιατι σιγουρα εχει ποσοστα,ετσι;Σε πολλά προαγγέλματα εκ πρώτης όψεως φαίνεται μικρό το κέρδος, αλλά ΔΕΝ είναι. Στο στρατό γνώρισα ένα παλικάρι που έχει πρατήριο καυσίμων. Όταν μου είπε για το περιθώριο κέρδους του απλά έπαθα ταμπλάς
Αν ήταν μόνο 1% το περιθώριο θα το κλείνανε το μαγαζί και θα γινόντουσαν κλέφτες
-
Ο χρήστης lifesparker έγραψε:
τελικα ποσα λεφτα βγαζει ενας πωλητης απο την πωληση ενος μοντελου;
το 1% να πουμε;
γιατι σιγουρα εχει ποσοστα,ετσι;To 1% σε ποιο ποσό? της αγοράς του μοντέλου, ή το κέρδος του εμπόρου?
Απο εταιρία σε εταιρία διαφέρει, επίσης ακόμη και απο έμπορο της χ εταιρίας σε έμπορο της ίδιας εταιρίας διαφέρει!
Πλούσιος πάντως πίστεψέ με δεν γίνεσαι, τα 200 € μέσος όρος το μήνα καθαρά στην εταιρία που δούλευα δεν ήταν εύκολη υπόθεση πάντως.
Tiger, την βασική έκδοση την ζητάνε, αλλά όταν ακούνε ότι με 300-400 € πέρνουν την επόμενη κανείς δεν ασχολείται πλέον με αυτή, όπως αντίστοιχα κανείς δεν έπαιρνε το fiesta 1250 (κανείς τρόπος του λέγειν) όταν άκουγε ότι το 1400 είχε επιβάρυνση μόλις 300 €
-
ναι εννοω το 1% της τιμης του αυτοκινητου.
υποθετικα. -
Σε καμία περίπτωση, ούτε το 0,5% της αξίας του αυτοκινήτου ΔΕΝ είναι.
Και πάλι μιλάω για αμάξια της σειράς, όχι Ferrari-Porsche κλπ ή και Saab.
Απο εκειί και πέρα το touareg θα έχει μια καλή προμήθεια, αλλά και πάλι αν το πάρεις ποσοστιαία πρέπει να είναι κάτω απο το 0,5%.
απορια με τιμες αντιπροσωπων