Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    JETTA TSI - COROLLA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. JETTA TSI - COROLLA
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 21
    • 22
    • 12 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    56
    439
    550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dwbh last edited by

      JETTA 1.4 TSI HIGHLINE 20280€

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
        φιλε μακρια από VW

        Μιλάω εκ πείρας

        φίλε μακρυά από τα αμάξια

        Μιλάω εκ πείρας...

        μηχανόβιος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dwbh last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          φιλε μακρια από VW

          Μιλάω εκ πείρας

          φίλε μακρυά από τα αμάξια

          Μιλάω εκ πείρας...

          μηχανόβιος

          επίσης κάτι έχει πάρει το αυτί μου για το στιφάδο αν το φας βράδυ.
          μακριά....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης dwbh έγραψε:

            φιλε μακρια από VW

            Μιλάω εκ πείρας

            φίλε μακρυά από τα αμάξια

            Μιλάω εκ πείρας...

            μηχανόβιος

            επίσης κάτι έχει πάρει το αυτί μου για το στιφάδο αν το φας βράδυ.
            μακριά....

            πιες σόδα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-skordos last edited by

              Είναι προφανές ότι κάποιοι ανήκουν σε συγκεκριμενα 'στρατόπεδα' και τα υποστηρίζουν με σθένος με επιχειρήματα που σε πολλές περιπτώσεις είναι σωστά..! Αυτό δεν είναι κακό, αρκεί να μη φτάνουμε σε σημείο να μη θέλουμε να παραδεχτούμε την αλήθεια.
              Τα πράγματα είναι αρκετά ξεκάθαρα όσον αφορά το Jetta και την Corolla
              To 1ο υπερέχει σε επιδόσεις (σημαντικά ομως..)
              η Corolla είναι υπερέχει σε αξιοπιστία, κόστος χρήσης, και εγγύηση

              Στους υπόλοιπους τομείς (παθητική ασφάλεια, κατανάλωση, χώρους, άνεση) νομίζω ότι οι διαφορές δεν θα είναι αξιόλογες.

              Αυτά.. και να αναφέρω επίσης ότι είμαι ένας πολύ ευχαριστημένος ιδιοκτήτης ενός Corolla Η/Β 1.3 του 94 με 240000κμ (τέρας αξιοπιστίας και με καλές επιδόσεις για την εποχή του) και προσφάτως ενός Golf Gt (στα 1300 km που έχω κάνει ως τώρα η κατανάλωση είναι 8.0 λ/100km, με αρκετά σβέλτη οδήγηση και 4 άτομα στο 70% περίπου των km αυτών). Σαν πιο ουδέτερος λοιπόν, πιστεύω ότι η Toyota είναι κορυφή στο θέμα αξιοπιστίας και σιγουριάς που σου εμπνέει το αυτοκίνητο ως προς τη λειτουργία του, αλλά ο TSi μπορεί να συγκριθεί μόνο με 2λιτρο ατμοσφαιρικό και πάνω και όποιος δε θέλει να το δει αυτό μάλλον έχει παρωπίδες..
              Η διαφορά στα άλογα μπορεί να είναι μικρή αλλά στη ροπή και τις ρεπρίζ πολύ μεγάλη..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                επίσης κάτι έχει πάρει το αυτί μου για το στιφάδο αν το φας βράδυ.
                μακριά....

                πιες σόδα...

                Ούτε γι' αστείο. Λειτουργεί ως... προωθητικό fart booster! Ούτε EURO 1 δεν περνάς μετά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                  επίσης κάτι έχει πάρει το αυτί μου για το στιφάδο αν το φας βράδυ.
                  μακριά....

                  πιες σόδα...

                  Ούτε γι' αστείο. Λειτουργεί ως... προωθητικό fart booster! Ούτε EURO 1 δεν περνάς μετά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης babisp έγραψε:
                    Μήπως έχετε θεοποιήσει το TSi ? Εντάξει ωραία ιδέα αλλά μήπως υπερβάλουμε λίγο?Όσο αφορά τις προσπεράσεις που το κάνατε θέμα, πολύ λίγα αυτοκίνητα προσπερνάνε πραγματικά γρήγορα.Και αυτά είναι ελάχιστα.
                    Και στο κάτω κάτω της γραφής κατεβάζει και ταχύτητα για να προσπεράσει.Αν έχεις την ψευδαίσθηση οτι τα περνάς όλα την έχεις βάψει στο μέλλον.Και κάτι Off topic. Όποιος λεχει οδηγήσει μηχανή πάνω από 400 κυβικά και όχι αναγκαστικά super sport καταλαβαίνει τι σημαίνει γρήγορη προσπέραση

                    αν έχεις 80 και 3η θα κατεβάσεις; ή μόνο το αργό μπορεί να κατεβάσει; σκέψου τι γίνεται αν κατεβάσει το γρήγορο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dwbh last edited by

                      εγω ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω,αν και εχω διαβάσει εκατοντάδες σελίδες του forum,γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να παραδεχτούν ότι η vw με τον tsi είναι αυτή την στιγμή κορυφή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης dwbh έγραψε:
                        εγω ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω,αν και εχω διαβάσει εκατοντάδες σελίδες του forum,γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να παραδεχτούν ότι η vw με τον tsi είναι αυτή την στιγμή κορυφή.

                        έχουν σχιστά μάτια...και αγαπούν το 'μπαμπά μην τρέχεις'...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          εγω ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω,αν και εχω διαβάσει εκατοντάδες σελίδες του forum,γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να παραδεχτούν ότι η vw με τον tsi είναι αυτή την στιγμή κορυφή.

                          έχουν σχιστά μάτια...και αγαπούν το 'μπαμπά μην τρέχεις'...

                          εσύ έχεις πάθει vag-ίτιδα τελευταία...στην κόλλησε ο ikar...τελικά είναι μεταδοτική...πρέπει να πάρω επειγόντως αντίδοτο...θα διαβάσω την ιστορία του vtec...
                          (πέρα από πλάκα...φυσικά και έχει επιδόσεις κορυφής o tsi και παράλληλα είναι αναλογικά οικονομικός...αυτό όμως δεν κάνει άχρηστο οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί... 124 άλογα από 1600 κυβικά μας προσφέρει η τογιότα όταν τα γερμανικά ατμοσφαιρικά 1600 προσέφεραν 115 με το ζόρι και ταρζανιές τύπου fsi μέχρι πρόσφατα. Δεν είναι λίγο... )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ήρθε το τέλος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              spyros.s

                              ο Σαββας ειδε το Φως

                              χρωστας κατι λινκς εσυ αν θυμαμαι καλα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazio last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                Ήρθε το τέλος...

                                Επιτέλους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης dwbh έγραψε:
                                  εγω ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω,αν και εχω διαβάσει εκατοντάδες σελίδες του forum,γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να παραδεχτούν ότι η vw με τον tsi είναι αυτή την στιγμή κορυφή.

                                  Θα είναι σχεδιαστές κινητήρων της BMW ή της Honda.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babisp last edited by

                                    Συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα με έναν υπερτροφοδοτούμενο. Δεν συγκρίνονται σε θέμα απόδοσης.Αυτό είναι ξεκάθαρο.Θα πρέπει ο υπερτροφοδοτούμενος να συγκριθεί με έναν ατμοσφαιρικό που βγάζει την ίδια ροπή για να είμαστε δίκαιοι.Πιο δίκαιη σύγκριση θα ήταν η ατμοσφαιρική έκδοση του κάθε μοντέλου στα ίδια κυβικά για να μην μπερδεύονται τα πράγματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης babisp έγραψε:
                                      Συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα με έναν υπερτροφοδοτούμενο. Δεν συγκρίνονται σε θέμα απόδοσης.Αυτό είναι ξεκάθαρο.Θα πρέπει ο υπερτροφοδοτούμενος να συγκριθεί με έναν ατμοσφαιρικό που βγάζει την ίδια ροπή για να είμαστε δίκαιοι.Πιο δίκαιη σύγκριση θα ήταν η ατμοσφαιρική έκδοση του κάθε μοντέλου στα ίδια κυβικά για να μην μπερδεύονται τα πράγματα.

                                      εάν βρίσκονται στην ίδια κατηγορία τιμής τι να κάνουμε...;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ρε τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει

                                        Σε απασχολεί αν είναι τούρμπο/υβριδικό/diesel/στροβιλοκίνητο/wankel ή το πόσα άλογα βγάζει, πόσο ΚΟΣΤΙΖΕΙ και τελικά πόσο ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ;

                                        Κλασικά, απαγορεύονται οι συγκρίσεις turbo-atm, atm με πάνω από log134*ln765^sin7584 διαφορά στα κυβικά.

                                        Το πόσο κοστίζει και τι τελικά πληρώνεις σε απασχολεί ή όχι; τα κυβικά κι ο τρόπος απόδοσης ισχύος είναι το ζήτημα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          Ρε τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει

                                          Σε απασχολεί αν είναι τούρμπο/υβριδικό/diesel/στροβιλοκίνητο/wankel ή το πόσα άλογα βγάζει, πόσο ΚΟΣΤΙΖΕΙ και τελικά πόσο ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ;

                                          Κλασικά, απαγορεύονται οι συγκρίσεις turbo-atm, atm με πάνω από log134*ln765^sin7584 διαφορά στα κυβικά.

                                          Το πόσο κοστίζει και τι τελικά πληρώνεις σε απασχολεί ή όχι; τα κυβικά κι ο τρόπος απόδοσης ισχύος είναι το ζήτημα;

                                          Καμία αντίρρηση, εκτός -ενδεχομένως- από τα γούστα του καθενός στην οδήγηση.

                                          Στους TSi πχ, ακόμα και την ελάχιστη τουρμπο-υστέρηση που έχουν στο γκάζι την καταλαβαίνει κανείς (εγώ τουλάχιστον). Δεν είναι ενοχλητικό, αλλά όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα, θέλω 'ατμοσφαιρική' απόκριση στο γκάζι.

                                          Πιστεύω αυτο είναι που κάνει κάποιον φανατικό της ατμόσφαιρας. Αν τωρα, το ζητούμενο είναι ένα καλό οικογενειακό sedan που να πηγαίνει αρκούντως γρήγορα και να χωράει το σόι μέσα, τότε το δίλημμα 'Jetta vs. Corolla' δεν είναι καθόλου απλό να απαντηθεί.

                                          Το Jetta είναι εξαιρετικό από κάθε άποψη, έχει πολύ καλούς χώρους (ίσως χάνει ελάχιστα μόνο από την Octavia παρόλο το κοινό πάτωμα), σφιχτή ανάρτηση που όμως δεν κοπανάει, ο TSi του ταιριάζει γάντι και, ναι, είναι εντυπωσιακά οικονομικό παρόλο που δεν το περιμένει κανείς για μοτέρ με 100 ίππους στο λίτρο.

                                          Από την άλλη, το Corolla εξακολουθεί να απευθύνεται στον πιο... κλασικό οικογενειάρχη. Κατά τι πιο αργή, αλλά ο καινούριος 1,6 είναι διαμάντι. Λίγο πιο οικονομικός από τον TSi, τα 120++ άλογα είναι πραγματικά, ροπή δεν του λείπει σχεδόν πουθενά, στροφάρει ψηλά αλλά τραβάει παντού. Επιπλέον, πρέπει να είναι λίγο πιο ελαφριά από το Jetta (ίσως και 100 κιλά, αλλά δεν είμαι σίγουρος). Σαν αμάξωμα, δείχνει τρομερά καλοφτιαγμένη, ξεπέρασαν τον εαυτό τους οι κίτρινοι. Υστερεί λίγο σε χώρους πάντως. Πιο μαλακά ρυθμισμένη, ο ημιάκαμπτος πίσω καταπίνει τα πάντα (!) και αποδεικνύει ότι δεν πρέπει να αφορίζουμε καμία διάταξη στο άκουσμα και μόνο.

                                          Όπως και να 'χει, το ερώτημα του τόπικ απαντιέται δύσκολα. Πιστεύω ότι, από όνομα και μόνο, η Corolla είναι από την αρχή νικητής. Δίκαια, άδικα, μάλλον έτσι θα είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            babisp last edited by

                                            Αν το πάμε σε θέμα κόστους η βασική έκδοση και των 2 έχει μια διαφορά της τάξης των 2.130 €. Όχι αμελητέο ποσό για τους καιρούς που διανύουμε και αν υποθέσουμε ότι ο περισσότερος κόσμος αγοράζει με δόσεις που σημαίνει επιβάρυνση του οικογενιακού προυπολογισμού για περισσότερο καιρό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 12 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr