-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
aõôï ãéá áîïíá ñïõóïõ óôá íåá ìå õðïäï÷åò êáé ìåãáëõôåñï ìåóóáéï áðïóáöçíéóå ôá...
..............................- 1
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
..............................- 1
Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.
Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.
Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
πίσω αριστερό-δεξιό 50%
σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
..............................- 1
Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.
Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.
Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
πίσω αριστερό-δεξιό 50%
σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
..............................- 1
Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.
Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.
Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
πίσω αριστερό-δεξιό 50%
σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.
-
Αρα λοιπον, τα αποτελεσματα της αμορτισερομετρησης δειχνουν οτι στο 206 την ακουν πρωτα τα πισω αμορτισερ,υστερα και απο την παρατηρηση του Μιλτου για τα πισω αμοπρτισερ απο rc.
-
+1...
και εμενα πρωτα τα πισω βρακιασαν!εγω ομως το ειχα αποδωσει την ελλειψη πισω σκληρωτερων ελατηριων-ραβδων.....
-
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα, αλλά τα RSP γιατί δεν μάσησαν. Δυόμιση χρόνια τα είχα και δεν είχαν γίνει τόσο χάλια όσο τα πίσω Ρουσού σε 6 μήνες (και πολλούς είπα)...
-
αβυσσος η ψυχη των αμορτισερ μας
εγω μιλαω για τα πεζο σπορτ παντως~
-
Παναγιωτη, η γνωμη μου παντα ειναι να κρατησεις τα ελατηρια σου!
Μπορει η νεα σου αναρτηση να σου φανει πολυ σκληρη,και ισως θα θες να δοκιμαζες και ενα μαλακοτερο ελατηριο.
Εκτος κι αν και το καινουριο ελατηριο ειναι 280! -
spyro δυστυχως δε γινεται...εχει αλλα πιατελα η γνησια πεζο σπορτ...
πακετο!!!!!!!!!ειναι κατω απο 300λιμπρες σιγουρα...επισης ειμαι του δογματος να μη το παιζω πιο εξυπνος απο το κατασκευαστη.
αφου ο γαλλος δινει το εν λογω ελατηριο για τη γνησια πεζο σπορτ αναγκαστικα θα το λουστω και αυτο αφου δε μπορω να κανω αλλιως.
παντως ολοι μου λενε οτι ειναι κλασεις ανωτερη απο τη δικη μου. και απορω αν ειναι τοσο καλη η δικια μου η αλλη τι σκατα θα κανει??
καφε????????????το αμαξι πλεον με το μπλοκε ειναι επιοικως επικινδυνο...
δε κανεις τιποτα στριβεις το τιμονι μονο.δε κουνιεται και ας ειναι χαλια λαστιχα ανρτηση.δε κουναει κωλο. βιδωμενο μεχρι αηδιας...θα δειξει.μου επεσαν ολα μαζι.αναρτηση.μοτερ εξατμιση....
με βλεπω με πεζοδανειο
απλα τα εχω παρει μεχρι εκει που δε παει και θελω να τελειωσω οριστικα με το αμαξι...δε μπορω αλλο να το βλεπω να σερνεται!
εξατμισηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
προγραμμμμμμμμαααααααααααααα -
κανε κατι με το προγραμμα,μπας και δουμε ασπρη μερα!
-
Υστερα κι απο ενα χθεσινο ταξιδακι αστραπη διαπιστωσα οτι τα αμορτισερ μου ειναι μαλακα οταν ζοριζουν τα πραγματα,και εφοσον ζεσταθουν και λιγο.
Οποτε με αυτη τη δεδομενη κατασταση, δε βλεπω να αντεχουν πανω απο 3 μηνες ή 10.000.
Εχω ηδη κανει 50.000,οποτε με αλλα 10 θα εχω 60.000κμ.
Το ερωτημα ειναι:
Να προχωρησω με επισκευη των κονι και κοστος 200 ευρω?
Να αγορασω τα record sp με κοστος 220-250 ευρω?
Να δοκιμασω τα selex που εχουμε πει?
Να παροω την αναρτηση του volvou,και μες στο τριμηνο να την επισκευασω κιολας?
Κατι αλλο? -
Από τα solex τι εντυπώσεις έχουμε Μίλτο ?
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Από τα solex τι εντυπώσεις έχουμε Μίλτο ?Sellex!
Τα σκέφτομαι πολυ σοβαρά και εγώ!
Σε focus 1.6 που μπήκαν τα sellex sport είναι πολύ καλές οι εντυπώσεις!
Έχουμε βάλει τα competion σε clio williams πίσω αλλά εντυπώσεις θα δούμε όταν βγει για δοκιμές. -
η άποψη μου έιναι ότι πεισκευή των κόνι δεν αξίζει.
το τι θα κάνεις εξαρτάται από την οικονομική σου κατάσταση.
τα selex πόσο έχουν?
Αν είναι στην 'χαμηλομεσαία' κατηγορία τιμής (=rc/record κλπ κλπ) και αν είχα κάποια χρήματα διαθέσιμα θα τα έπαιρνα για δοκιμή και αν τελικά δεν μου έκαναν θα τα έβγαζα σε 3~4 μήνες και θα έβαζα κάτι άλλο (είτε δοκιμασμένο ή θα ξαναπειραματιζόμουν )
αν πάλι θες κάτι (πιο) 'σίγουρο' ή λύση του Μίλτου δεν είναι κακή (τουλάχιστον από όσα έχω διαβάσει εδώ)τώρα για του Πάνου τι να σου πω δεν ξέρω
πολύ καλή αρκεί να εξασφαλίσετε ότι η επισκευή θα 'δουλευει' για ένα σεβαστό αριθμό χιλιάδων km -
h αναρτηση μου σπυρακο εχει κλεισει....αστην καλυτερα...
να σου πω τι να κανεις αν εχεις λεφτα?
χτυπα ενα πμ στους 4-5 που πουλανε 206καπισια και χτυπα μια απο αυτους
ετσι εκανα και εγω...
500μου πηγε για καπισια αναρτηση! -
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι όλοι έχετε αμάξια προετοιμασμένα για αγώνες?Τι πράμα είναι αυτό με τα cup?
Εντάξει καλή φάση δεν λέω αλλά οι τριγύρω σας τι λένε?
Μόνο για τρέξιμο το έχετε το αυτοκίνητο.
Sorry για το σχόλιο αλλά δεν μπορούσα να το κρατήσω! -
που κολλαει αυτο ρε γιαννο??
αν εννοεις την αναρτηση του καπ ενα εχω να σου πω..
πισω ειναι ιδια με δικια μου και εμπρος θα σου πω με σιγουρια αυριο αν ειναι και πιο μαλακη απ μενα...πιθανοτατα η δικια μου τωρα ειναι πιο σκληρη.
και πιστεψε με αυτες οι αναρτησεις ειναι μερικα κλικ πανω απο οποιαδηποτε δρομου και ενα δυο κλικ πανω απο καθε coilover που εχω δοκιμασει
-
H πιο λογικη λυση αυτη τη στιγμη για μενα ειναι να κρατησω το υπαρχον σεταπ ελατηριων ραβδων και απλα να προβω σε μια αντικατασταση αμορτισερ.
Τα οικονομικα μου δε με παιρνουν για πιο high και ψαγμενες καταστασεις.Τα selex βγαινουν σε sport, tunιng, και competition, και ειναι στα ιδια λεφτα με τα record.
Φανταζομαι πως τα sport θα ειναι μη χαμηλωματος
τα tuning χαμηλωματος
και τα competition θα ειναι τα αγωνιστικα. -
εγω παντως θα ρωταγα και για τα κονι...ειναι αρκετΑ διαδεδομενη λυση η επισκευη τους...
Τα πάντα για το Peugeot 206