Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    kaisaras206

    @kaisaras206

    Φοιτητης - Sex Drift Bouzouki

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθηνα<---> Πατρα

    kaisaras206 Unfollow Follow

    Latest posts made by kaisaras206

    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

      aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
      ..............................

      • 1

      Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.

      Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.

      Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
      στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
      είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.

      Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
      μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
      πίσω αριστερό-δεξιό 50%
      σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
      αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.

      Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

      aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
      ..............................

      • 1

      Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.

      Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.

      Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
      στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
      είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.

      Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
      μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
      πίσω αριστερό-δεξιό 50%
      σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
      αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.

      Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

      aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
      ..............................

      • 1

      Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.

      Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.

      Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
      στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
      είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.

      Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
      μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
      πίσω αριστερό-δεξιό 50%
      σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
      αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.

      Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Αυριο ήρθε και η σειρά μου να βάλω τα Record SP του 1600 καθώς δεν έχω χρόνο για του 2000 και πιστευω πως, μετά τα νορμαλ για 90.000 χιλιόμετρα το αμάξι θα έχει τεράστια διαφορά έτσι κι αλλιώς.
      Ειναι η δευτερη φορά που ακούω φόρουμ και ελπίζω να βγω κερδισμένος.

      Η πρώτη ήταν με το χταπόδι από ραλλυε...

      Γελάω πάντως με αυτά που λέτε ότι το αμάξι όσο ζεσταίνετε κόβει στις κόντρες...εμένα κάνει το τελείως αντίθετο, θέλει πολύ σκίσιμο για να τα δώσει όλα... .

      Ο αδερφός μου ειναι ελεγκτής σε Κτέο οπότε σε κάτι μετρήσεις ρύπων που κάναμε το αμάξι αρχικά δεν βγάζει κάρτα πουθενά και με τίποτα μετά απο πολύ δουλεμα στο ρελαντί (15+ λεπτά) σιγά σιγά πεφτουν οι τιμές μέχρι το μισό των ορίων και βγάζω κανονικότατα. Με σκίσιμο ο χρόνος θα επιταχύνεται παρα πολύ προφανώς αλλά δεν είχα την δυνατότητα να το δοκιμάσω. Δλδ ο καταλύτης αργεί πολύ να ζεσταθεί λόγω της θέσης του και ίσως ο δικός μου να είναι και λίγο γερασμένος...
      Μια δοκιμή απενεργοποιησης του δευτερου λαμδα μπορεί να λύσει πολλές απορίες (έχω τρόπο ανέξοδο ασφαλή και απροβλημάτιστο)

      Σε δοκιμή ενός νορμάλ 206 με 20.000χλμ 1600 16ν τελευταίο, αυτό βγάζει κάρτα απο το πρώτο λεπτό με μηδενικούς ρύπους (να γιατι βάλανε τον καταλύτη πάνω)

      Επιβαιβέωσα ακόμα ότι τα καινούργια έχετε υποδοχή για άξονα ΡουΣου που εμείς οι νεο-πολυπλεξικοί δεν έχουμε

      Ακόμα ότι τα νέα έχουν άλλη εξάτμιση με πολύ-πολυ πιο μεγάλο μεσαίο καζανάκι

      Ά Βολβέ στο θέμα κιβώτιο με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο ζηλευω θέλω κι εγώ το ίδιο με ή χωρίς μπλοκέ χαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Τουλάχιστον ενδιαφέρον e-shop http://www.trade-wind.gr

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Μια χαρά πάνε τα μπουμπάκια...
      Τι ρούφηγμα είναι αυτό..σίγουρα έβγαλες την σκούπα...
      Βέβαια με χάλασε λίγο που στρογγύλεψες αυτό το σκαλοπάτι ισχύως στις 4.000σαλ αλλά για δοκίμασε και καμια τελική να δούμε?

      Σπύρο (S3) πολύ καλή εξάτμιση, δεν περίμενα ποτέ οτι μια ελεύθερη μπορεί να ναι΄τόσο αθόρυβη, τώρα αυτό που μετράει είναι να κρατήσει έτσι για πολύ καιρό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Μίλησα με τον Ανδρεαδάκη και με κατεύθηνε σε κάποιον αντιπρόσωπο του στην αθήνα ο οποίος μου είπε να παώ απευθείας στο συνεργείο www.zellits.gr ώστε να έχω καλύτερη τιμή, αυτός μου είπε 275 χωρις τοποθέτηση. Στο zellits μου είπαν 300ευρώ τοποθετημένα με ευθυγράμμιση.
      Βέβαια δεν ξέρω τίποτα για αυτόν τον μάστορα.

      Άλλες λύσεις που μου είπαν σε διάφορους που ρώτησα είναι τα κλασικά κόνι ή blistein γύρω στα 200 ευρώ ή τα πιο σπορ μοντέλα τους γύρω στα 500ευρώ. Ενδιαφέρουσα λύση πιστεύω είναι και τα ρυθμιζόμενα (και τα πίσω χωρις να τα βγάλεις) Kayaba AGX 575ευρώ τοποθετημένα αλλά φοβάμαι να πάω σε τέτοια κατηγορία τιμής και δεν θέλω να ζοριστώ οικονομικά.

      Τα record SP που μου προτείνουν δεν είναι για χαμήλωμα λέει και υπάρχει άλλο μοντέλο για αυτή τη δουλειά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
      Κι αν δεν πας σε Bilstein Sport προτείνω Record SP.
      Φθηνό αλλά εγγυημένο!

      ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
      Τηλ. 2310 553895-6

      Ζήτα Ανδρεαδάκη Δημήτριο, πες από Μίλτο PRC Club και ρώτα ό,τι θέλεις. Είναι λίγο άχρωμος αλλά θα σε εξυπηρετήσει. Ρώτα τον αν θα σου στείλει κατευθείαν ή αν θα πάρεις από το υποκατάστημα στην Αθήνα (ζήτα διεύθυνση και τηλ γιατί τώρα δεν βρίσκω τα στοιχεία).

      Ακριβώς αυτήν την απάντηση περίμενα, ευχαριστώ.

      Σπύρο τι έγινε λείπω για φαντάρος και θα κάνεις το αμάξι τούμπανο όσο ήμουν εκεί τίποτα...
      Κάτσε να σε βάλω μια κόντρα πρώτα έτσι, να δούμε χταπόδι vs boubis.
      αν και πάλι χταπόδι vs χταπόδι + boubis καλό ακούγεται.

      Ο καταλύτης μπαίνει αναγκαστικά εκεί που ήταν παλιά το μεσαίο άντε λίγο πιο πίσω λόγω χώρου καθαρά. Το διχαλο είναι αν θυμάμαι καλά καμια 45αρια πόντους πριν το κουρμπάρισμα όσο περίπου και του ραλλυε (είχα ένα ραλλίσιο μαζί μου που πετάζτηκε αφού του πήραμε τηνπλάκα προσαρμογής στο μαντέμι). Μην ξεχνάς και την κατάργηση του ζουαν που την βλέπω μονόδρομο. Όσο για την απόσταση καταλύτη κατα την γνώμη μου όσο μακρύτερα τόσο καλύτερα, μόνο σε ρύπους θα χάσεις. Ακόμα και η απόσταση του δίχαλου περιορίζεται απο την απόσταση που μπαίνει είτε το ζουάν είτε το σπιράλ, οπότε απορώ πως γίνετια η υλοποίηση μακριού δίχαλου που είχα ακούσει κάποτε απο τον pugsang νομίζω.(ίσως με διπλό σπιράλ-πολλά λεφτά)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
      Είναι το επόμενο βήμα μου. Ίσως και πριν τα SP.

      Εγώ μετά απο δύο χρόνια ραλλοχταποδου (40-50.000χλμ) και συνολικά 84.000 αποφάσησα να αλλάξω αμορτισέρ, για χαμήλωμα δεν το συζητώ.
      Τι προτείνετε?
      Αντιπρόσωπος για τα Record?

      Όσο για το χταπόδι δεν μπορεί να με πείσει κανείς οτι υπάρχει αλλη βελτίωση χωρίς κανένα αρνητικό: απόδοση ψηλά έως και πολύ χαμηλά, καμία διαφορά στην κατανάλωση, αξιοπιστία αλλα ίσως μια μικρή αίσθηση απρογραμμάτιστου (σε ανοίγματα καμιά φορά σαν να μην τα δίνει όλα αφήνεις τα ξαναδίνεις και όλα μια χαρά, ααα και για να τα δώσει όλα λόγω 2ου λάμδα θέλει καλό ζέσταμα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/doss/doss242/mg_12427_oeil_lynx_francfort_200517.php

      Τα σχολια δικα σας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kaisaras206
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr