Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
..............................
- 1
Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.
Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.
Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.
Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
πίσω αριστερό-δεξιό 50%
σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.
Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.