Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 121
    • 122
    • 96 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    9335
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gskarmou last edited by

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      aõôï ãéá áîïíá ñïõóïõ óôá íåá ìå õðïäï÷åò êáé ìåãáëõôåñï ìåóóáéï áðïóáöçíéóå ôá...
      ..............................

      • 1
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kaisaras206 last edited by

        Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

        aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
        ..............................

        • 1

        Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.

        Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.

        Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
        στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
        είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.

        Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
        μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
        πίσω αριστερό-δεξιό 50%
        σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
        αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.

        Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kaisaras206 last edited by

          Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

          aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
          ..............................

          • 1

          Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.

          Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.

          Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
          στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
          είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.

          Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
          μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
          πίσω αριστερό-δεξιό 50%
          σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
          αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.

          Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kaisaras206 last edited by

            Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

            aυτο για αξονα ρουσου στα νεα με υποδοχες και μεγαλυτερο μεσσαιο αποσαφηνισε τα...
            ..............................

            • 1

            Λοιπόν ο υστερούντας δηλαδή αυτό το κομμάτι στο οποίο βιδώνουν οι ρόδες και είναι καθετο στις ράβδους στρέψης, έχει στα καινούργια μια υποδοχή που δεν την έχει το δικό μου σαν αυτή που βιδώνει ο έξτρα σύνδεσμος του ΡουΣου.

            Ααα τα έβαλα τα αμορτισέρ...σχόλια τα βασικά καθώς δεν έχω προλάβει να οδηγήσω σε στροφές το αμάξι, ενώ θα περιμένω και λίγο για να στρώσουν πριν βγάλω συμπεράσματα.

            Το αμάξι ψήλωσε πίσω λίγο,
            στα φρεναρίσματα δεν μπρουμιτίζει σχεδόν καθόλου,
            είναι αρκετά πιο άνετο καθώς δεν κάνει θόρυβο όπως πριν στην παραμικρή ανωμαλία.

            Τα παλιά αμορτισέρ μετά απο 90.000 χλμ είχαν απόσβεση,
            μπροστά αριστερο 70% δεξί 60%
            πίσω αριστερό-δεξιό 50%
            σημειωτέον στα 45% κάτω σε κόβει το ΚΤΕΟ
            αμα στρώσουν θα τα μετρήσω και αυτά να σας πώ.

            Ααα το αμάξι απο τότε που έβαλα το ελαφρωμένο βολάν (πριν 23.000) έχανε βαλβολίνη και ίσως αυτό είναι η εξήγηση που μπαίναν πολύ δύσκολα οι ταχύτητες καθώς μου έλειπε μπόλικη. Η αιτία σύμφωνα με τον μάστορα (Ζέλιτς στην γέφυρα του πράκτικερ στη βουλιαγμένης) ήταν κάτι τσιμούχες στους μπιλιοφόρους των ημιαξονίων που δεν αλλάχτηκαν τότε και βάλαμε τώρα οπότε και ελπίζω να σταματήσει η διαροή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s3 last edited by

              Αρα λοιπον, τα αποτελεσματα της αμορτισερομετρησης δειχνουν οτι στο 206 την ακουν πρωτα τα πισω αμορτισερ,υστερα και απο την παρατηρηση του Μιλτου για τα πισω αμοπρτισερ απο rc.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                +1...
                και εμενα πρωτα τα πισω βρακιασαν!

                εγω ομως το ειχα αποδωσει την ελλειψη πισω σκληρωτερων ελατηριων-ραβδων.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Κι εγώ αυτό σκέφτηκα, αλλά τα RSP γιατί δεν μάσησαν. Δυόμιση χρόνια τα είχα και δεν είχαν γίνει τόσο χάλια όσο τα πίσω Ρουσού σε 6 μήνες (και πολλούς είπα)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pskarm last edited by

                    αβυσσος η ψυχη των αμορτισερ μας

                    εγω μιλαω για τα πεζο σπορτ παντως~

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s3 last edited by

                      Παναγιωτη, η γνωμη μου παντα ειναι να κρατησεις τα ελατηρια σου!
                      Μπορει η νεα σου αναρτηση να σου φανει πολυ σκληρη,και ισως θα θες να δοκιμαζες και ενα μαλακοτερο ελατηριο.
                      Εκτος κι αν και το καινουριο ελατηριο ειναι 280!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        spyro δυστυχως δε γινεται...εχει αλλα πιατελα η γνησια πεζο σπορτ...
                        πακετο!!!!!!!!!

                        ειναι κατω απο 300λιμπρες σιγουρα...επισης ειμαι του δογματος να μη το παιζω πιο εξυπνος απο το κατασκευαστη.
                        αφου ο γαλλος δινει το εν λογω ελατηριο για τη γνησια πεζο σπορτ αναγκαστικα θα το λουστω και αυτο αφου δε μπορω να κανω αλλιως.
                        παντως ολοι μου λενε οτι ειναι κλασεις ανωτερη απο τη δικη μου. και απορω αν ειναι τοσο καλη η δικια μου η αλλη τι σκατα θα κανει??
                        καφε????????????

                        το αμαξι πλεον με το μπλοκε ειναι επιοικως επικινδυνο...
                        δε κανεις τιποτα στριβεις το τιμονι μονο.δε κουνιεται και ας ειναι χαλια λαστιχα ανρτηση.δε κουναει κωλο. βιδωμενο μεχρι αηδιας...

                        θα δειξει.μου επεσαν ολα μαζι.αναρτηση.μοτερ εξατμιση....
                        με βλεπω με πεζοδανειο
                        απλα τα εχω παρει μεχρι εκει που δε παει και θελω να τελειωσω οριστικα με το αμαξι...δε μπορω αλλο να το βλεπω να σερνεται!
                        εξατμισηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
                        προγραμμμμμμμμαααααααααααααα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s3 last edited by

                          κανε κατι με το προγραμμα,μπας και δουμε ασπρη μερα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            s3 last edited by

                            Υστερα κι απο ενα χθεσινο ταξιδακι αστραπη διαπιστωσα οτι τα αμορτισερ μου ειναι μαλακα οταν ζοριζουν τα πραγματα,και εφοσον ζεσταθουν και λιγο.
                            Οποτε με αυτη τη δεδομενη κατασταση, δε βλεπω να αντεχουν πανω απο 3 μηνες ή 10.000.
                            Εχω ηδη κανει 50.000,οποτε με αλλα 10 θα εχω 60.000κμ.
                            Το ερωτημα ειναι:
                            Να προχωρησω με επισκευη των κονι και κοστος 200 ευρω?
                            Να αγορασω τα record sp με κοστος 220-250 ευρω?
                            Να δοκιμασω τα selex που εχουμε πει?
                            Να παροω την αναρτηση του volvou,και μες στο τριμηνο να την επισκευασω κιολας?
                            Κατι αλλο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nik_marin last edited by

                              Από τα solex τι εντυπώσεις έχουμε Μίλτο ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis206 last edited by

                                Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
                                Από τα solex τι εντυπώσεις έχουμε Μίλτο ?

                                Sellex!
                                Τα σκέφτομαι πολυ σοβαρά και εγώ!
                                Σε focus 1.6 που μπήκαν τα sellex sport είναι πολύ καλές οι εντυπώσεις!
                                Έχουμε βάλει τα competion σε clio williams πίσω αλλά εντυπώσεις θα δούμε όταν βγει για δοκιμές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  memsound last edited by

                                  η άποψη μου έιναι ότι πεισκευή των κόνι δεν αξίζει.
                                  το τι θα κάνεις εξαρτάται από την οικονομική σου κατάσταση.
                                  τα selex πόσο έχουν?
                                  Αν είναι στην 'χαμηλομεσαία' κατηγορία τιμής (=rc/record κλπ κλπ) και αν είχα κάποια χρήματα διαθέσιμα θα τα έπαιρνα για δοκιμή και αν τελικά δεν μου έκαναν θα τα έβγαζα σε 3~4 μήνες και θα έβαζα κάτι άλλο (είτε δοκιμασμένο ή θα ξαναπειραματιζόμουν )
                                  αν πάλι θες κάτι (πιο) 'σίγουρο' ή λύση του Μίλτου δεν είναι κακή (τουλάχιστον από όσα έχω διαβάσει εδώ)

                                  τώρα για του Πάνου τι να σου πω δεν ξέρω
                                  πολύ καλή αρκεί να εξασφαλίσετε ότι η επισκευή θα 'δουλευει' για ένα σεβαστό αριθμό χιλιάδων km

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    h αναρτηση μου σπυρακο εχει κλεισει....αστην καλυτερα...

                                    να σου πω τι να κανεις αν εχεις λεφτα?
                                    χτυπα ενα πμ στους 4-5 που πουλανε 206καπισια και χτυπα μια απο αυτους
                                    ετσι εκανα και εγω...
                                    500μου πηγε για καπισια αναρτηση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannis206 last edited by

                                      Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι όλοι έχετε αμάξια προετοιμασμένα για αγώνες?Τι πράμα είναι αυτό με τα cup?
                                      Εντάξει καλή φάση δεν λέω αλλά οι τριγύρω σας τι λένε?
                                      Μόνο για τρέξιμο το έχετε το αυτοκίνητο.
                                      Sorry για το σχόλιο αλλά δεν μπορούσα να το κρατήσω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        που κολλαει αυτο ρε γιαννο??

                                        αν εννοεις την αναρτηση του καπ ενα εχω να σου πω..

                                        πισω ειναι ιδια με δικια μου και εμπρος θα σου πω με σιγουρια αυριο αν ειναι και πιο μαλακη απ μενα...πιθανοτατα η δικια μου τωρα ειναι πιο σκληρη.

                                        και πιστεψε με αυτες οι αναρτησεις ειναι μερικα κλικ πανω απο οποιαδηποτε δρομου και ενα δυο κλικ πανω απο καθε coilover που εχω δοκιμασει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          s3 last edited by

                                          H πιο λογικη λυση αυτη τη στιγμη για μενα ειναι να κρατησω το υπαρχον σεταπ ελατηριων ραβδων και απλα να προβω σε μια αντικατασταση αμορτισερ.
                                          Τα οικονομικα μου δε με παιρνουν για πιο high και ψαγμενες καταστασεις.

                                          Τα selex βγαινουν σε sport, tunιng, και competition, και ειναι στα ιδια λεφτα με τα record.
                                          Φανταζομαι πως τα sport θα ειναι μη χαμηλωματος
                                          τα tuning χαμηλωματος
                                          και τα competition θα ειναι τα αγωνιστικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            εγω παντως θα ρωταγα και για τα κονι...ειναι αρκετΑ διαδεδομενη λυση η επισκευη τους...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 96 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr