-
Αρκετά με τις αυτοκινητικές Κασσάνδρες, μην ακούτε όσους μεμψομοιρούν για την κατάσταση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα πηγαίνει μια χαρά και είναι σε μεγάλες φόρμες.
Μας δίνει την ευκαιρία να αγοράσουμε ξεχωριστά αυτοκίνητα, οχήματα με χαρακτήρα, ψυχή και προσωπικότητα. Ωραία, πριν από μερικά χρόνια υπήρχε το Peugeot 205 και καναδυό ακόμη αυτοκίνητα για τους ανήσυχους, όμως τώρα υπάρχουν απείρως περισσότερα προσιτά αυτοκίνητα με σπορτίφ χαρακτήρα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προλαβαίνουν να παρουσιάζουν προσιτά σπορ αυτοκίνητα ή καθημερινά αυτοκίνητα με αυξημένα οδηγικά χαρακτηριστικά. Παραδοσιακές δυνάμεις με αιχμή του δόρατος τις Άλφα 146 και 156, Audi Α3, Focus ST170 και RS, Civic Type R, συμπληρώνονται από νέους παίχτες στην κατηγορία όπως τα φοβερά Seat Leon 1.8 και 1.8 20V T 4, Octavia T RS, Saab 9-3 με έμφαση στην οδήγηση, Laguna turbo, το Mazda 6 που φέρνει αέρα σπορ στην οικογενειακή κατηγορία, όπως βέβαια και το Mondeo. Μην ξεχνάμε βέβαια και εκπλήξεις όπως το Mini Cooper S, Ford SportKa, Hyundai Coupe (βήματα μπροστά από το απερχόμενο μοντέλο), τη νέα πεντάρα με σπορτίφ προσανατολισμούς, το 206 RC, τη στροφή της Μercedes σε αυτοκίνητα για οδηγούς κάτω των 65 ετών και σε σπορτίφ χαρακτηριστικά και τα μικρά εξαιρετικά γαλλάκια. Εννοείται ότι απλά αναφέρω προσιτά οικονομικά αυτοκίνητα όπως μου έρχονται στο μυαλό, δεν περιλαμβάνω τα πάντα.
Εκτός από περισσότερες σπορτίφ επιλογές η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει και αυτοκίνητα σε κατηγορίες απλησίαστες πριν από μερικά χρόνια από το ευρύ κοινό. Θέλεις να βλέπεις τον ουρανό; Οι γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει υπερπληθώρα λύσεων: 206 και 307 CC, Megane cabrio και Citroen pluriel (η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία δεν πάσχει από έλλειξη φαντασίας). Οι γερμανοί από κοντά με το Astra cabrio, ενώ η Smart εντυπωσιάζει με το νέο ανοιχτό της μοντέλο. Και πάλι συμπληρώστε τα αυτοκίνητα που δεν αναφέρω.
Η φαντασία είναι εδώ με αυτοκίνητα όπως: Opel Signum και Speedster (σημαντικό αφού μιλάμε για τη συντηρητική Opel η οποία πάει να μας τρελλάνει), Smart Roadster, Audi TT, PT Cruiser, Vel Satis κλπ.
Θα μπορούσα να αναφέρω την άνοιξη των SUV με αυτοκίνητα εξαιρετικά όπως το Subaru Forester (το επόμενό μου αυτοκίνητο. Λέμε τώρα...), Nissan X-Trail, το Toyota RAV, και πολλά άλλα παραδείγματα που είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουμε όλοι στο forum.
Ακόμη και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εξελίσσονται σιγά-σιγά έτσι ώστε να μην αποτελούν τροχοπέδη στην οδηγική αυχαρίστηση. Καταφέρνουν μάλιστα να κάνουν τη γρήγορη, σπορ οδήγηση ασφαλέστερη.
Υπάρχουν δηλαδή μοντέλα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύχγρονου αγοραστή και του φέρνουν χαμόγελο, αυτοκίνητα που πριν από λίγα χρόνια ευχόμαστε να υπάρχουν και τώρα τα παρκάρουμε μπροστά από τα σπίτια μας.
Αν λάβουμε υπόψη ότι οι άδειοι ελληνικοί επαρχιακοί δρόμοι γενικά προσφέρονται για οδήγηση, και ότι οι τιμές χωρίς να είναι χαμηλές δεν είναι απαγορευτικές, τότε πρέπει να βλέπουμε την αυτοκινητική κατάσταση με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Γνωρίζοντας ταυτόχρονα ότι η κατάσταση απέχει από το ιδανικό.
Από την άλλη, βέβαια, το καλοκαίρι και η παραλία, από όπου γράφτηκε αυτό το κείμενο, πάντα δημιουργούν αισιόδοξα συναισθήματα και μας κάνει να τα βλέπουμε όλα πιο φωτεινά και πολύχρωμα από ότι πραγματικά είναι.
Τι να πω...Ενστάσεις, γνώμες, διαφορετικές προσεγγίσεις...γι αυτό έχουμε το forum.
Jacob - Soul Of A Vagabond
-
Αρκετά με τις αυτοκινητικές Κασσάνδρες, μην ακούτε όσους μεμψομοιρούν για την κατάσταση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα πηγαίνει μια χαρά και είναι σε μεγάλες φόρμες.
Μας δίνει την ευκαιρία να αγοράσουμε ξεχωριστά αυτοκίνητα, οχήματα με χαρακτήρα, ψυχή και προσωπικότητα. Ωραία, πριν από μερικά χρόνια υπήρχε το Peugeot 205 και καναδυό ακόμη αυτοκίνητα για τους ανήσυχους, όμως τώρα υπάρχουν απείρως περισσότερα προσιτά αυτοκίνητα με σπορτίφ χαρακτήρα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προλαβαίνουν να παρουσιάζουν προσιτά σπορ αυτοκίνητα ή καθημερινά αυτοκίνητα με αυξημένα οδηγικά χαρακτηριστικά. Παραδοσιακές δυνάμεις με αιχμή του δόρατος τις Άλφα 146 και 156, Audi Α3, Focus ST170 και RS, Civic Type R, συμπληρώνονται από νέους παίχτες στην κατηγορία όπως τα φοβερά Seat Leon 1.8 και 1.8 20V T 4, Octavia T RS, Saab 9-3 με έμφαση στην οδήγηση, Laguna turbo, το Mazda 6 που φέρνει αέρα σπορ στην οικογενειακή κατηγορία, όπως βέβαια και το Mondeo. Μην ξεχνάμε βέβαια και εκπλήξεις όπως το Mini Cooper S, Ford SportKa, Hyundai Coupe (βήματα μπροστά από το απερχόμενο μοντέλο), τη νέα πεντάρα με σπορτίφ προσανατολισμούς, το 206 RC, τη στροφή της Μercedes σε αυτοκίνητα για οδηγούς κάτω των 65 ετών και σε σπορτίφ χαρακτηριστικά και τα μικρά εξαιρετικά γαλλάκια. Εννοείται ότι απλά αναφέρω προσιτά οικονομικά αυτοκίνητα όπως μου έρχονται στο μυαλό, δεν περιλαμβάνω τα πάντα.
Εκτός από περισσότερες σπορτίφ επιλογές η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει και αυτοκίνητα σε κατηγορίες απλησίαστες πριν από μερικά χρόνια από το ευρύ κοινό. Θέλεις να βλέπεις τον ουρανό; Οι γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει υπερπληθώρα λύσεων: 206 και 307 CC, Megane cabrio και Citroen pluriel (η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία δεν πάσχει από έλλειξη φαντασίας). Οι γερμανοί από κοντά με το Astra cabrio, ενώ η Smart εντυπωσιάζει με το νέο ανοιχτό της μοντέλο. Και πάλι συμπληρώστε τα αυτοκίνητα που δεν αναφέρω.
Η φαντασία είναι εδώ με αυτοκίνητα όπως: Opel Signum και Speedster (σημαντικό αφού μιλάμε για τη συντηρητική Opel η οποία πάει να μας τρελλάνει), Smart Roadster, Audi TT, PT Cruiser, Vel Satis κλπ.
Θα μπορούσα να αναφέρω την άνοιξη των SUV με αυτοκίνητα εξαιρετικά όπως το Subaru Forester (το επόμενό μου αυτοκίνητο. Λέμε τώρα...), Nissan X-Trail, το Toyota RAV, και πολλά άλλα παραδείγματα που είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουμε όλοι στο forum.
Ακόμη και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εξελίσσονται σιγά-σιγά έτσι ώστε να μην αποτελούν τροχοπέδη στην οδηγική αυχαρίστηση. Καταφέρνουν μάλιστα να κάνουν τη γρήγορη, σπορ οδήγηση ασφαλέστερη.
Υπάρχουν δηλαδή μοντέλα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύχγρονου αγοραστή και του φέρνουν χαμόγελο, αυτοκίνητα που πριν από λίγα χρόνια ευχόμαστε να υπάρχουν και τώρα τα παρκάρουμε μπροστά από τα σπίτια μας.
Αν λάβουμε υπόψη ότι οι άδειοι ελληνικοί επαρχιακοί δρόμοι γενικά προσφέρονται για οδήγηση, και ότι οι τιμές χωρίς να είναι χαμηλές δεν είναι απαγορευτικές, τότε πρέπει να βλέπουμε την αυτοκινητική κατάσταση με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Γνωρίζοντας ταυτόχρονα ότι η κατάσταση απέχει από το ιδανικό.
Από την άλλη, βέβαια, το καλοκαίρι και η παραλία, από όπου γράφτηκε αυτό το κείμενο, πάντα δημιουργούν αισιόδοξα συναισθήματα και μας κάνει να τα βλέπουμε όλα πιο φωτεινά και πολύχρωμα από ότι πραγματικά είναι.
Τι να πω...Ενστάσεις, γνώμες, διαφορετικές προσεγγίσεις...γι αυτό έχουμε το forum.
Jacob - Soul Of A Vagabond
-
Αρκετά με τις αυτοκινητικές Κασσάνδρες, μην ακούτε όσους μεμψομοιρούν για την κατάσταση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα πηγαίνει μια χαρά και είναι σε μεγάλες φόρμες.
Μας δίνει την ευκαιρία να αγοράσουμε ξεχωριστά αυτοκίνητα, οχήματα με χαρακτήρα, ψυχή και προσωπικότητα. Ωραία, πριν από μερικά χρόνια υπήρχε το Peugeot 205 και καναδυό ακόμη αυτοκίνητα για τους ανήσυχους, όμως τώρα υπάρχουν απείρως περισσότερα προσιτά αυτοκίνητα με σπορτίφ χαρακτήρα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προλαβαίνουν να παρουσιάζουν προσιτά σπορ αυτοκίνητα ή καθημερινά αυτοκίνητα με αυξημένα οδηγικά χαρακτηριστικά. Παραδοσιακές δυνάμεις με αιχμή του δόρατος τις Άλφα 146 και 156, Audi Α3, Focus ST170 και RS, Civic Type R, συμπληρώνονται από νέους παίχτες στην κατηγορία όπως τα φοβερά Seat Leon 1.8 και 1.8 20V T 4, Octavia T RS, Saab 9-3 με έμφαση στην οδήγηση, Laguna turbo, το Mazda 6 που φέρνει αέρα σπορ στην οικογενειακή κατηγορία, όπως βέβαια και το Mondeo. Μην ξεχνάμε βέβαια και εκπλήξεις όπως το Mini Cooper S, Ford SportKa, Hyundai Coupe (βήματα μπροστά από το απερχόμενο μοντέλο), τη νέα πεντάρα με σπορτίφ προσανατολισμούς, το 206 RC, τη στροφή της Μercedes σε αυτοκίνητα για οδηγούς κάτω των 65 ετών και σε σπορτίφ χαρακτηριστικά και τα μικρά εξαιρετικά γαλλάκια. Εννοείται ότι απλά αναφέρω προσιτά οικονομικά αυτοκίνητα όπως μου έρχονται στο μυαλό, δεν περιλαμβάνω τα πάντα.
Εκτός από περισσότερες σπορτίφ επιλογές η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει και αυτοκίνητα σε κατηγορίες απλησίαστες πριν από μερικά χρόνια από το ευρύ κοινό. Θέλεις να βλέπεις τον ουρανό; Οι γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει υπερπληθώρα λύσεων: 206 και 307 CC, Megane cabrio και Citroen pluriel (η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία δεν πάσχει από έλλειξη φαντασίας). Οι γερμανοί από κοντά με το Astra cabrio, ενώ η Smart εντυπωσιάζει με το νέο ανοιχτό της μοντέλο. Και πάλι συμπληρώστε τα αυτοκίνητα που δεν αναφέρω.
Η φαντασία είναι εδώ με αυτοκίνητα όπως: Opel Signum και Speedster (σημαντικό αφού μιλάμε για τη συντηρητική Opel η οποία πάει να μας τρελλάνει), Smart Roadster, Audi TT, PT Cruiser, Vel Satis κλπ.
Θα μπορούσα να αναφέρω την άνοιξη των SUV με αυτοκίνητα εξαιρετικά όπως το Subaru Forester (το επόμενό μου αυτοκίνητο. Λέμε τώρα...), Nissan X-Trail, το Toyota RAV, και πολλά άλλα παραδείγματα που είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουμε όλοι στο forum.
Ακόμη και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εξελίσσονται σιγά-σιγά έτσι ώστε να μην αποτελούν τροχοπέδη στην οδηγική αυχαρίστηση. Καταφέρνουν μάλιστα να κάνουν τη γρήγορη, σπορ οδήγηση ασφαλέστερη.
Υπάρχουν δηλαδή μοντέλα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύχγρονου αγοραστή και του φέρνουν χαμόγελο, αυτοκίνητα που πριν από λίγα χρόνια ευχόμαστε να υπάρχουν και τώρα τα παρκάρουμε μπροστά από τα σπίτια μας.
Αν λάβουμε υπόψη ότι οι άδειοι ελληνικοί επαρχιακοί δρόμοι γενικά προσφέρονται για οδήγηση, και ότι οι τιμές χωρίς να είναι χαμηλές δεν είναι απαγορευτικές, τότε πρέπει να βλέπουμε την αυτοκινητική κατάσταση με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Γνωρίζοντας ταυτόχρονα ότι η κατάσταση απέχει από το ιδανικό.
Από την άλλη, βέβαια, το καλοκαίρι και η παραλία, από όπου γράφτηκε αυτό το κείμενο, πάντα δημιουργούν αισιόδοξα συναισθήματα και μας κάνει να τα βλέπουμε όλα πιο φωτεινά και πολύχρωμα από ότι πραγματικά είναι.
Τι να πω...Ενστάσεις, γνώμες, διαφορετικές προσεγγίσεις...γι αυτό έχουμε το forum.
Jacob - Soul Of A Vagabond
-
Φίλε μου σε γενικές γραμμές συμφωνώ!!!
Σήμερα υπάρχουν πολλά καταπληκτικά αυτοκίνητα. Ας σκεφτούμε την 10ετία του '80 και πόσα καλά αυτοκίνητα υπήρχαν και τι συμβιβασμούς έπρεπε να κάνεις προκειμένου να τα ευχαριστηθείς (ενδεικτικά αναφέρω σκουριές, απερίγραπτη ποιότητα γενικά, θορύβους κάθε είδους, στριμωγμένοι χώροι, περίεργες θέσεις οδήγησης, κτλ). Σήμερα όλα τα αυτοκίνητα είναι ασύγκριτα πιο ασφαλή, ενώ πολλά είναι και ευχάριστα στην οδήγηση. Βέβαια, πολλοί θα πουν (και ίσως θα έχουν δίκιο) ότι μια Sud για παράδειγμα είναι πολύ πιο ευχάριστη σε έναν ορεινό δρόμο από μια 147, αλλά δεν πιστεύω κανείς να τα συγκρίνει σε ποιότητα, άνεση, εξπλισμό, ασφάλεια, χώρους, αξιοπιστία και γενικά καθημερινή συμβίωση, για να μην αναφερθώ στους ρύπους και γενικά την κάθε είδους επιβάρυνση του περιβάλλοντος...
Κάτι κερδίσαμε (πολλά) και κάτι χάσαμε (όχι και τόσο πολλά)... Αναλόγως τι μετράει στον καθένα. Προσωπικά πιστεύω ότι ο συμβιβασμός (μικρός, αλλά υπαρκτός) αξίζει τον κόπο...να μην υπήρχαν και τα ραντάρ...
-
Να είσαι καλά που προσέθεσες ενα τόνο αισιοδοξίας στην μόνιμη γκρίνια!!
Μπορεί να συμφωνούμε μπορεί να διαφωνούμε,αλλά καλό είναι να υπάρχει πάντα και η αισιόδοξη πλευρά!! -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Markvag, όσο αφορά τη Sud συμφωνώ 100%. Κάποτε πρέπει να ξεφύγουμε από το «σύνδρομο Alfasud». Καλά κάνουμε και γνωρίζουμε το παρελθόν, αλλά ας μη το θεοποιούμε κιόλας... Εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άφθονη οδηγική ευχαρίστηση, όμως τόσα ελαττώματα σε πολλά σημεία.
Συγκριτικά, οι σημερινοί συμβιβασμοί σε οδηγική ευχαρίστηση φαίνονται λίγοι μπροστά στα οφέλη σε άλλους τομείς.
Jacob - The Night Flier
-
και για να συνεχισω λιγο με την γκρινια
τι να τα κανουμε σε αυτη την αθλια πολη (για να μην πω χωρα) που ζουμε??? αν και δε φταιει ο τοπος...οι ανθρωποι φταιμε -
Αν θέλετε να δείτε γκρίνια, δεν έχετε παρά να ανοίξετε τα αγγλικά περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου. Ο σνομπισμός απέναντι στα περισσότερα σύγχρονα σε όλο του το μεγαλείο. Ας μην πω τίποτα για τη λατρεία που τρέφουν για σχεδόν ό,τι αγγλικό... Εδώ κάποιοι άρχισαν να θεωρούν 'κλασσικά' τα... Austin Princess και Ambassador των τελών της δεκαετίας του '70!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Βέβαια, πολλοί θα πουν (και ίσως θα έχουν δίκιο) ότι μια Sud για παράδειγμα είναι πολύ πιο ευχάριστη σε έναν ορεινό δρόμο από μια 147, αλλά δεν πιστεύω κανείς να τα συγκρίνει σε ποιότητα, άνεση, εξπλισμό, ασφάλεια, χώρους, αξιοπιστία και γενικά καθημερινή συμβίωση, για να μην αναφερθώ στους ρύπους και γενικά την κάθε είδους επιβάρυνση του περιβάλλοντος...Ίσως άσχετο με το θέμα αλλά έχοντας και τα δύο αυτοκίνητα μπορώ να πω ότι είναι εξ'ίσου διασκεδαστικά σε ορεινό δρόμο, το καθένα με τον δικό του τρόπο.
Με την 147 όμως μπορείς κατ'ευθείαν μετά το στροφιλίκι να ξεκινήσεις για το ταξίδι της επιστροφής ενώ με την Άλφασουντ θέλεις οπωσδήποτε έναν καφέ πριν ξεκινήσεις για να σου περάσει και η κράμπα στο δεξί χέρι από το διαβόητο κιβώτιο (το οποίο πάντως ενώ στην καθημερινή οδήγηση σε κάνει και βλαστημάς στο στροφιλίκι είναι αστραπιαίο το άτιμο!) και το πιάσιμο από την στάση 'ιταλοπίθηκου' (η οποία όμως τελικά τη συνηθίζεις μια χαρά).
Έχω ακούσει πάντως για σύγκριση σε πίστα Alfasud 1.2 με 147 1.6 σε περιοδικό 'Σουντάκηδων' στην οποία περιττό να σας πω ποιά προτίμησαν.
Για τα Πρινσές και Αμπάσαντορ ουδέν σχόλιο!
-
Θέση... 'ιταλοπιθήκου', ε; Και μετά απορείς γιατί έχεις κύφωση αγαπητέ!!!
-
Αλλά άμα σου πω τι άλλο θεωρούν κλασσικό, θα πάθεις...
Reliant Scimitar, Sabre και Robin
Επίσης, έχουν αρχίσει να θεωρούν κλασσικές και κάτι απίστευτες αμερικανούρες που μάλλον τη χαρά της υψικαμίνου του χαλυβουργείου αποτελούν...
Πρέπει όμως να τους αναγνωρίσω ότι στο κλασσικό αυτοκίνητο φέρονται όπως του αξίζει: Το συντηρούν, το προσέχουν, αλλά το πάνε και σαν τον άνεμο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Θέση... 'ιταλοπιθήκου', ε; Και μετά απορείς γιατί έχεις κύφωση αγαπητέ!!!Όχι, την κύφωση την είχα πολύ πριν την Alfasud. Ίσως όμως αυτή εξηγεί γιατί συνήθισα εύκολα τη στάση 'ιταλοπιθήκου', αφού φέρνει τους ώμους (άρα και τα χέρια) πιο μπροστά, εξουδετερώνοντας την ανάγκη για μακριά χέρια του ιταλοπιθήκου.
-
ιταλοπιθηκος!!!
φοβερο.... -
Όλα κάπου στην μέση είναι :
Κερδίσαμε σε σημαντικά στοιχεία.
Σημαντικότατα θα έλεγα.-Επιτέλους τα νέα αυτοκίνητα έχουν φρένα.
-Έχουν κρατήματα...
-Έχουν άνεση...προχωράς και δεν ακούς ΤΙΠΟΤΑ από την μηχανή...νομίζεις ότι είναι σβηστή!
-Δεν σκουπίζεις τον ιδρώτα συνέχεια και οδηγάς πολύ πιο ήρεμος σε αναπαυτικό κάθισμα!και το κυριότερο? Έχουν ασφάλεια.
Ξέρεις ότι αν τρακάρεις σε κλάσματα δευτερολέπτου 100 αερόσακοι θα σε προστατέψουν...Και διάφορα άλλα...
Δυστυχώς κατά την άποψη μου χάσαμε σε στυλ...
Χάσαμε σε πρωτοτυπία, σε γούστο, σε ομορφιά, σε επίπεδο αισθητικής.Ξέρω υπάρχουν εξαιρέσεις...αλλά έτσι ακριβώς είναι...εξαιρέσεις.
Βέβαια να παραδεχτούμε ότι οι Έλληνες είναι οι πλέον ακατάλληλοι άνθρωποι (εκτός από εξαιρέσεις) για να καταλάβουν τι αξία έχει ένα παλιό αυτοκίνητο...
Ας μην ξεχνάμε ότι ποτέ δεν βγάλαμε αυτοκίνητο
Είναι σημαντικό αυτό!
Ό Γάλλος δεν περιφρονεί ένα Renault 4 όσο ο Έλληνας γιατί το έχει φτιάξει ο ίδιος και το έχει δει για τόσες δεκαετίες.Ό Ιταλός βλέπει ένα Fiat X 1/9 και ξέρει ότι αυτό ήταν το όνειρο του την εποχή εκείνη. Ο Έλληνας το βλέπει με το πιο σνομπ βλέμα και σε κλάσματα δευτερολέπτου το έχει συγκρίνει με ένα Mx-5...
-
Η με το Honda S2000 που θα το αγοράσει και θα το στείλει πάνω σε κανα δέντρο στην επόμενη στροφή γιατί δεν ήξερε οτι είναι μια πισωκίνητη σκοτώστρα όπως αποκαλούν πολλοί τις ΒMW επειδή δεν τις σεβάστηκαν οι ίδιοι.
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
...
Ό Ιταλός βλέπει ένα Fiat X 1/9 και ξέρει ότι αυτό ήταν το όνειρο του την εποχή εκείνη...Και δικό μου ήταν Η μικρή Ferrari...
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
...
Ό Ιταλός βλέπει ένα Fiat X 1/9 και ξέρει ότι αυτό ήταν το όνειρο του την εποχή εκείνη...Και δικό μου ήταν Η μικρή Ferrari...
Ποτέ δεν είναι αργά!
Με 5.500 ευρώ, το όνειρο γίνεται πραγματικότητα τώρα!(αρκεί να έχεις υπομονή, καλό συνεργείο, καλή όδική βοήθεια, ωτοασπίδες και φυσικά και ένα 2ο αυτοκίνητο!!!)
Τελος πάντων για να μην αλλάζουμε το θέμα, η πρόοδος και η εξέλιξη είναι καλή!
Όμως τι ξέχασε να πάρει είναι το θέμα.... -
Ολα καλά ειναι, αρκεί καποια στιγμή να αρχίσουν οι κατασκευαστές να κοιτάζουν σοβαρά και το θεμα της προώθησης και χρήσης εναλλακτικών καυσίμων στην αυτοκινηση, (υδρογόνο - ηλεκτροκινητήρες) με αξιοπρεπείς επιδόσεις και προσιτό κόστος. Και αυτό γιατί εαν συνεχίσουμε να μολύνουμε τον πλανήτη μας με το ρυθμό αυτό σε 20-30 χρόνια η ζημιά στο περιβάλλον θα ειναι ανεπανόρθωτη.. Τα πρώτα σημάδια ήδη τα βλέπουμε με τις κλιματολογικές αλλαγές αλλά η συνέχεια θα ειναι πολύ πιο τραγική.
Βεβαια το προβλημα ειναι γνωστό σε ολους αλλά ποιός τολμάει να τα βάλει με τις 7 αδελφές ???? -
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Ολα καλά ειναι, αρκεί καποια στιγμή να αρχίσουν οι κατασκευαστές να κοιτάζουν σοβαρά και το θεμα της προώθησης και χρήσης εναλλακτικών καυσίμων στην αυτοκινηση, (υδρογόνο - ηλεκτροκινητήρες) με αξιοπρεπείς επιδόσεις και προσιτό κόστος. Και αυτό γιατί εαν συνεχίσουμε να μολύνουμε τον πλανήτη μας με το ρυθμό αυτό σε 20-30 χρόνια η ζημιά στο περιβάλλον θα ειναι ανεπανόρθωτη.. Τα πρώτα σημάδια ήδη τα βλέπουμε με τις κλιματολογικές αλλαγές αλλά η συνέχεια θα ειναι πολύ πιο τραγική.
Βεβαια το προβλημα ειναι γνωστό σε ολους αλλά ποιός τολμάει να τα βάλει με τις 7 αδελφές ????Το πρόβλημα δεν είναι οι 7 αδελφές. Ετσι κι αλλιώς και στα εναλλακτικά καύσιμα αυτές θα δραστηριοποιηθούν, οπότε δεν πρόκειται να χάσουν κέρδη.
Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να πούμε ότι κάποια συγκεκριμένη λύση είναι καλύτερη από τις υπόλοιπες (ή από τις υπάρχουσες) ώστε να στραφούμε προς τα εκεί. Και ακόμα κι αν το κάνουμε, ο δρόμος μέχρι την εμπορική εφαρμογή είναι αρκετά μακρύτερος από ότι φαντάζονται οι περισσότεροι.
-
Ρε παιδες επειδη εχω οδηγησει και αρκετα καινουρια αυτοκινητα με τιποτα δε μπορω να 'ανεχτω' αφτα τα κ@λουδραυλικα τιμονια!!
Καμια αισθηση ρε παιδακι μου σε οποιο και να χω οδηγησει!!
Ασε που τα θεωρω (παντα κατα τη γνωμη μου) επικυνδινα!
Δε λεω στο παρακαρισμα ειναι το μονο καλο (που με την ascona εχω κανει μπρατσα νταλικερη ) αλλα μεχρι εκει !
Οταν ειναι εν κινηση το αμαξι με υδραυλικο μου τι δινει δε το χαιρομαι με τιποτα!!!Υ.Γ.1 Προτιμω τιμονι απο ΡΕΟ παρα υδραυλικο !!!!
Υ.Γ.2 Εεεε ενταξει τωρα υπερβαλω!!!
Λίγη αυτοκινητική αισιοδοξία