-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ακόμα και να θέλει 100άρα -που δεν θέλει- τι ενδιαφέρει αυτούς που ΔΕΝ έχουν TSI; -κι ούτε θέλουν να πάρουνΚαλά ρε lkar εντάξει.. αν ήταν να γράφουμε μόνο για τα αυτοκίνητα που σκοπεύουμε να αγοράσουμε... το forum δεν θα είχε ούτε το 1/1000 των posts
Ότι και να λένε ορισμένοι, τα TSI/GT καίνε κι απλή αμόλυβδη με ελαφρά μείωση ισχύος.
Κανείς δεν έχει πει το αντίθετο... (ΕDIT )
Για διαφορά στις επιδόσεις ακόμα δεν συζητάμε, αλλά εκτιμώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι TSI-Civic 1.8 -και χειρότερο-
Έχει αναφερθεί..
lkar.. try to keep up!
-
Είχα μπεί πρόσφατα σε Jetta (το αγόρασε κάποιος γνωστός μου) αλλά όχι με τον TSI. Την 'απλή' έκδοση 1.6.
Το αμάξι μου φάνηκε ότι 'σερνόταν' οπότε σίγουρα οι επιδόσεις με τον TSI θα είναι καλύτερες. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτα γιατί το εσωτερικό του μου φάνηκε συντηρητικό (IMHO όπως όλα τα VW).Η ποιότητα κύλισης δεν ήταν κάτι το τρομερό, ούτε οι αναρτήσεις. Εμένα μου φάνηκε 'χρυσή μετριότητα' σε όλα και δεν απορώ που δεν έχει πουλήσει καθόλου.
Πάντως μετά από λίγες μέρες μπήκα σε ένα A4 (πάλι με τον 'απλό' 1.6) και η διαφορά ήταν η μέρα με την νύχτα !!
Υ.Γ. Για την Corolla δεν μιλώ γιατί δεν είμαι αντικειμενικός :-)))
-
που είσαι?
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Είχα μπεί πρόσφατα σε Jetta (το αγόρασε κάποιος γνωστός μου) αλλά όχι με τον TSI. Την 'απλή' έκδοση 1.6.
Το αμάξι μου φάνηκε ότι 'σερνόταν' οπότε σίγουρα οι επιδόσεις με τον TSI θα είναι καλύτερες. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτα γιατί το εσωτερικό του μου φάνηκε συντηρητικό (IMHO όπως όλα τα VW).Ε τώρα θα τρελαθούμε μου φαίνεται!
Σύμφωνοι το εσωτερικό του Jetta είναι συντηρητικό-κλασικό...αλλά σε σχέση με τι;
Με το C4, εννοείται....Με το Corolla; Δηλαδή είναι μοντέρνο το Corolla;
Εμένα παρόμοιας φιλοσοφίας μου φαίνονται.... -
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
:shifty: που είσαι?περιμένω να βγουν μετρήσεις και ν' αρχίσουν οι διαφορές
-
Παιδια μην ξεχνατε οτι ο κινητηρας του TSI εχει σχεδιαστει και με γνωμονα την σχετικα χαμηλη καταναλωση, αναλογικα παντα με αυτα που προσφερει. Δλδ μην προσπερνατε ετσι απλα το γεγονος οτι αυτος ο κινητηρας εχει αμεσο ψεκασμο, και εχουν χρησιμοποιηθει ειδικα κραμματα μεταλλου σε τουρμπινα/κεφαλη κλπ. ωστε να λειτουργει και με φτωχοτερο μιγμα καυσιμου (το οποιο απαιτει αντοχη σε υψηλοτερες θερμοκρασιες).
Παντως ειναι κριμα να πεφτουμε με τα μουτρα στους αριθμους και τις καμπυλες ροπης. Υπαρχει και η εννοια της οδηγικης απολαυσης, αλλα με την αυξηση του βαρους και την 'φιλικοτητα' των συγχρονων αυτοκινητων μαλλον ζηταω πολλα.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Για διαφορά στις επιδόσεις ακόμα δεν συζητάμε, αλλά εκτιμώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι TSI-Civic 1.8 -και χειρότερο-
Έχει αναφερθεί..
lkar.. try to keep up!
είναι μέχρι να τους πετύχουμε σε καμιά εθνική οδό και μετά να δούμε πως θα δικαιολογήσουν τις διαφορές...
θα φταίει που ζεστάθηκε το τούρμπο..θα φταίει ο οδηγός...
στην κατανάλωση που θα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με το σιβικ θα φταίει η ζέστη, η παγκοσμοιοποίηση...το ελ νινιο...η κατάσταση στην μέση ανατολή...μάθαμε πλέον...Υ.Γ. Φαντάσου να έχουν και 95αρα...
-
ορισμενοι κανουν ακομη ονειρα...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
είναι μέχρι να τους πετύχουμε σε καμιά εθνική οδό και μετά να δούμε πως θα δικαιολογήσουν τις διαφορές...
θα φταίει που ζεστάθηκε το τούρμπο..θα φταίει ο οδηγός...
στην κατανάλωση που θα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με το σιβικ θα φταίει η ζέστη, η παγκοσμοιοποίηση...το ελ νινιο...η κατάσταση στην μέση ανατολή...μάθαμε πλέον...Υ.Γ. Φαντάσου να έχουν και 95αρα...
Τι θα κάνετε στην εθνική οδό;
Τέτοιες δικαιολογίες άλλοι αναφέρουν
Μήπως μπήκες σε λάθος τόπικ; Jetta-Corolla είναι, το σιβίκ που κολλάει;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
'δίνει εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου'
ξαναρωταω: ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ?
'Παιδιά', εσείς θα ζητάτε να κινείται και τσάμπα στο τέλος (δεν είναι κακή ιδέα έτσι? )
Η 'σωστή' ερώτηση είναι:
'όταν κινείται στους ίδιους ρυθμούς με το corolla, ποιό καίει λιγότερο?'
Γιατί** αν τα σπάς και τα 2 τότε όλοι ξέρουμε την απάντηση.Τα 140 άλογα για να βγουν, πρέπει και να τραφούν**
Σωστός?Τι εννοεις η σωστη ερωτηση?
Εγω κανω προφανως τις λαθος ερωτησεις...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είχα μπεί πρόσφατα σε Jetta (το αγόρασε κάποιος γνωστός μου) αλλά όχι με τον TSI. Την 'απλή' έκδοση 1.6.
Το αμάξι μου φάνηκε ότι 'σερνόταν' οπότε σίγουρα οι επιδόσεις με τον TSI θα είναι καλύτερες. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτα γιατί το εσωτερικό του μου φάνηκε συντηρητικό (IMHO όπως όλα τα VW).Ε τώρα θα τρελαθούμε μου φαίνεται!
Σύμφωνοι το εσωτερικό του Jetta είναι συντηρητικό-κλασικό...αλλά σε σχέση με τι;
Με το C4, εννοείται....Με το Corolla; Δηλαδή είναι μοντέρνο το Corolla;
Εμένα παρόμοιας φιλοσοφίας μου φαίνονται....Του Corolla είναι πιο μοντέρνο σε σχέση με το Jetta.Το μόνο χρώμα που βλέπεις στο Jetta είναι το Mountado Black....
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
ξαναρωταω: ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ?
Όχι ταυτόχρονα...
οκ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν παλεύεται η κατάστασηΓια διαφορά στις επιδόσεις ακόμα δεν συζητάμε, αλλά εκτιμώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι TSI-Civic 1.8 -και χειρότερο-
Δεν τα έγραψα εγώ αυτά...εσύ τα έγραψες...άρα κάνε το ερώτημα στον ευατό σου που κολλάει το σιβικ...φυσικά και βρισκόμαστε στο jetta vs corolla τοπικ. Εσύ το ξέχασες...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Corolla βγάζει 125/6000σαλ χονδρικά, το TSI 140/5600, οπότε τα ίδια άλογα έρχονται λιγότερες στροφές από την Corolla. Ποιο να είναι πιο οικονομικό; Εκεί που η Corolla θα χτυπάει κόφτες, το TSI θα 'χει ακόμα περιθώριο. Λέτε να μην εξαρτάται η κατανάλωση από τις στροφές;
Α, ετσι βγαινει η καταναλωση! Πες το μας...
Δλδ, ενα S2000 καει λιγοτερο απο ενα TSI και ενα dragsterαδικο που στροφαρει 10+ και ακομα λιγοτερο...
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Είχα μπεί πρόσφατα σε Jetta (το αγόρασε κάποιος γνωστός μου) αλλά όχι με τον TSI. Την 'απλή' έκδοση 1.6.
Το αμάξι μου φάνηκε ότι 'σερνόταν' οπότε σίγουρα οι επιδόσεις με τον TSI θα είναι καλύτερες. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτα γιατί το εσωτερικό του μου φάνηκε συντηρητικό (IMHO όπως όλα τα VW).Ε τώρα θα τρελαθούμε μου φαίνεται!
Σύμφωνοι το εσωτερικό του Jetta είναι συντηρητικό-κλασικό...αλλά σε σχέση με τι;
Με το C4, εννοείται....Με το Corolla; Δηλαδή είναι μοντέρνο το Corolla;
Εμένα παρόμοιας φιλοσοφίας μου φαίνονται....Του Corolla είναι πιο μοντέρνο σε σχέση με το Jetta.Το μόνο χρώμα που βλέπεις στο Jetta είναι το Mountado Black....
Δηλαδή με την λογική αυτή, το Laspouria Grey του Accent είναι....ύμνος στον μοντερνισμό!
Ο συντηρητισμός ή όχι δεν κρίνεται στα χρώματα νομίζω μονάχα... Παίζουν κι άλλα, κυρίως το σχέδιο (βλ. προηγούμενο Focus: μοντέρνο σε κάθε απόχρωση!). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Επίσης, για τα σερβις σκέψου το εξής: τακάκια μπορείς ν'αλλάξεις κι αλλού, δεν είσαι υποχρεωμένος να τ' αλλάξεις εκεί, ούτε χάνεις την εγγύηση όπως πολλοί πιστεύουν:.................
Τα 6 χρόνια εγγύηση της Toyota σημαίνει και 2 επιπλέον χρόνια σερβις σε εξουσιοδοτημένο... Αυτό σημαίνει και υψηλότερο κόστος επίσης.
Τελικα τα σερβις να τα κανει στην αντιπροσωπεια ή οχι?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τελικά ποιο είναι οικονομικό, ένα που καίει 100άρα με 1,1 ευρώ/lt αλλά 8 lt/100 κατανάλωση ή ένα που καίει 95άρα με 0,9 ευρώ/lt αλλά 9,8 λίτρα/100 κατανάλωση;
Ανεβηκε παλι η βενζινη (95) στο 0,9? Εγω με 0.8 εβαλα...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τελικά ποιο είναι οικονομικό, ένα που καίει 100άρα με 1,1 ευρώ/lt αλλά 8 lt/100 κατανάλωση ή ένα που καίει 95άρα με 0,9 ευρώ/lt αλλά 9,8 λίτρα/100 κατανάλωση;
Ανεβηκε παλι η βενζινη (95) στο 0,9? Εγω με 0.8 εβαλα...
η v-power 95 που βάζω εγώ εκεί γύρω κάνει...[/i]
-
Γιατι βαζεις v-power; Εχει μειωμενη αποδοση με κανονικη;
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Γιατι βαζεις v-power; Εχει μειωμενη αποδοση με κανονικη;στο τουρμπάκι την βάζω...και καλά για τα πρόσθετα...
JETTA TSI - COROLLA