Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sprint Booster : Αξίζει ή Όχι ;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Sprint Booster : Αξίζει ή Όχι ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    77
    5781
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      baspats last edited by

      τρεις φιλοι μου και οι τρεις με fabia sport edition αγορασμενα την ιδια περιοδο .οι δυο εβαλαν booster μετα το στρωσιμο ο τριτος περιμενε να δει και μετα θα επρατε... οδηγησα και τα τρια αμαξια... με το booster μου εδωσε την αισθηση για πολυ καλυτερη αποκριση... το ιδιο και ο φιλος μου που δεν ειχε βαλει και μετα απο καναδυο μηνες το εβαλε κι αυτος...
      δυο αλλοι φιλοι μου με xsara 1.6 βαλανε και ειναι απολυτα ικανοποιημενοι
      και ενας αλλος φιλος με corsa 1.4 twinport απο την στιγμη που το εβαλε συνεχως λεει οτι ειναι σαν να οδηγει αλλο αμαξι
      εγω τωρα μολις πηρα το grande punto sporting το πιο πιθανο ειναι να βαλω κι εγω αλλα θελω πρωτα να μαθω αν εχει δημιουργισει καποιο προβλημα σε κανεναν ιταλο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lefos last edited by

        Φιλος που το εβαλε σε Ibiza 1.4 16V προηγουμενης γενιας ειναι ενθουσιασμενος..

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • H
          hunter last edited by

          Παλιώτερα είχα ακούσει ότι στό άφημα του γκαζιού αργεί πάρα πολύ να κόψει.Εχετε ακούσει κάτι πάνω σε αυτό;Αν είναι αλήθεια,τότε ίσως να προσθέτει κάποια μέτρα στό φρενάρισμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Παλιώτερα είχα ακούσει ότι στό άφημα του γκαζιού αργεί πάρα πολύ να κόψει.Εχετε ακούσει κάτι πάνω σε αυτό;Αν είναι αλήθεια,τότε ίσως να προσθέτει κάποια μέτρα στό φρενάρισμα

            Αλήθεια είναι. Οι δοκιμές φρεναρίσματος πάντως γίνονται με νεκρά. Στην πραγματικότητα όμως που δεν φρενάρουμε με νεκρά (ελπίζω...), πράγματι μπορεί να κάνει διαφορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              patro last edited by

              παιδια , κατι φιλοι εχουν αγορασει το scenic 2.0 T με τα 165 αλογα.

              ομως εχουν ξενερωσει ΠΟΛΥ με το ηλεκτρογκαζο και ειναι κριμα να μη μπορεις να ευχαριστηθεις το καινουργιο αμαξι σου.

              εχετε νεα πληροφορηση για το sprint booster?
              το μειονεκτημα ειναι οτι μπορει να αργει στο αφημα?

              μπορει να γινει καποια αλλη μετατροπη? προγραμματισμος εγκεφαλου ή κατι αλλο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                kacey last edited by

                1ον) επειδη τυγχανει να το δουλευω το συγκεκριμενο 'μαραφετι που απλα ειναι σαν να πατας τερμα γκαζι', εχω να πω πως διαβασα πολλες μλκιες εδω μεσα. Και το παιρνω προσωπικα οχι γιατι βγαζω λεφτα απο αυτο (που δεν βγαζω, εγω απλα υπαλληλος ειμαι...), αλλα επειδη δεν μπορω να βλεπω ασχετους που δεν ξερουν τι κανει και πως το κανει να εχουν γνωμη για τα παντα και να το θαβουν.

                2ον) οποιος θελει καλυτερη αποκριση απο το ηλεκτρογκαζο, αυτο ειναι η λυση. Πηγαιν΄τε στον Μπουλεκο, ζητηστε να το δοκιμασετε και αμα δεν σας αρεσει βγαλ΄τε το και μην το αγορασετε. Πιο απλα δεν γινεται, ολα τα αλλα ειναι τσαμπα συζητηση.

                3ον) αυτος που 'το εχει αναλυσει σε αλλα φορα' μπορει να μας πει γιατι μπορει να ειναι και επικινδυνο? Ετσι για να μην πεταμε οτι @@δια μας κατεβει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  ktlk21 last edited by

                  Πρωτα απο ολα...δεν ειναι μ@λ@κι@,,,ανουσιο ισως,,,(Θα το εξηγησω παρακατω)
                  Φιλοι μου(3) με ibiza 1,4 ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ειναι ευχαριστημενοι..και ειδικα που στο εν λογω μοντελο το ηλεκτρογκαζο ειναι για τον λουτσο.... ..
                  Ο ενας κιολας αλλαξε 3 φορες booster γιατι παντα ειχε προβλημα(γκαντεμης)καποιο και κολλαγε...
                  Ενας 4ος(φιλος των υπολοιπων 3)δεν το εβαλε...απλα οταν εβαλε προγραμμα το εφτιαξε μεσω προγραμματος...και ουαλα...η αποκριση εγινε super και χωρις booster...να γιατι το κρινω ανουσιο...
                  Προσωπικα δεν το εχω δοκιμασει,...αν και θα ηθελα...αν και στο δικο μου προβλημα δεν εχς στην αποκριση...ισως καμια φορα στο ασε πατα...αν διωρθωνει κι αυτο...ειμαστε κομπλε....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    kacey last edited by

                    Χμμ, ανουσιο επειδη μπορεις να επαναπρογραμματισεις την αποκριση μεσω ECU? Τεινω να διαφωνησω, γιατι μετα δεν μπορεις αυτο να το βγαλεις και να το πουλησεις οταν δωσεις το αυτοκινητο σου, θελει ειδικο για να γινει, θελει περισσοτερο χρονο και χρημα, δεν μπορει να στο στειλει καποιος ταχυδρομικα για να το τοποθετησεις μονος σου χωρις να τρεχεις στο συνεργειο, και παει λεγοντας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      laantonios last edited by

                      το έβαλα πριν 2 μήνες διοτι πληροφορήθηκα την ύπαρξη του απο fora σχετικό με το τουτου μου.
                      Κάνει την δουλειά του και ας το πλήρωσα παραπάνω λόγω του οτι δεν ειμαι Αθηνα (200

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        punto-gt170 last edited by

                        Φοαραω μπουστερακι στο corsa c 1.4 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Σε συνδυασμο με το προγραμμα κτλ.που εχω,κανει αρκετη διαφορα σε σχεση με ενα νορμαλ.Αυτο που αλλαζει δραματικα ειναι η αισθηση στο πενταλ του γκαζιου.Σου δινει την αισθηση οτι το αυτοκινητο εχει δυναμωσει(δεν ανεβαζει ιπποδυναμη) αλλα επεμβαινει στην πεταλουδα του γκαζιου την οποια και ανοιγει πιο γρηγορα.Σε φιλικο ανοιγμα με μαμα κορσα(πριν βαλω ολα τα αλλα)ημουν μια καροτσα και κατι μπροστα.Το εχω 10 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα με τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          caryothraystis last edited by

                          Να 'ναι καλά το Χοντάκι μου που δεν έχει ανάγκη από τέτοια μαραφέτια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
                            επεμβαινει στην πεταλουδα του γκαζιου την οποια και ανοιγει πιο γρηγορα.

                            Πιο γρηγορα ή πιο πολυ?

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              laantonios last edited by

                              κινδυνολογούμε ότι και να πούμε.Το καλύτερο είναι αυτο:οτι δίνει εντολή στον εγκέφαλο να δώσει το μείγμα που χρειάζεται επί τη βάση 'του γκαζιού' που πατάμε.

                              όσο για τον Honda...εδώ μιλάμε για ηλεκτρόγκαζα (που σκοπό έχουν την οικονομία)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                craven-blue last edited by

                                Πρόκειται για μία ηλεκτρονική συσκευή που συνδέεται με το γκάζι του αυτοκινήτου και έχει σαν σκοπό να λύσει το πρόβλημα της υστέρησης στο ξεκίνημα του αυτοκινήτου,όταν αυτό έχει ηλεκτρονικό γκάζι.(αυτή την σπαστική υστέρηση με το που ξεκινάς και που γίνεται ιδιαίτερα εκνευριστική αν υπάρχει ανηφόρα).

                                Το έχει ο Boulekos Dynamic και κοστίζει 170 Ε + ΦΠΑ.

                                Sprint Booster (Power Converter).

                                Το γνωρίζετε?Μήπως το έχει τοποθετήσει κανείς να μας πει εντυπώσεις?

                                Θυμάμαι ότι κάποιο περιοδικό το είχε δοκιμάσει (αν δεν κάνω λάθος σε ένα Opel) και είχαν γράψει πως κάνει δουλειά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Έχει ξανασυζητηθεί, ψάξε βρες για περισσότερα.
                                  Η εντύπωση είναι ότι σε μερικά αυτοκίνητα πραγματικά αξίζει μια και τους δίνει τη ζωντάνια που τους λείπει.
                                  Φυσικά δεν αυξάνει τη μέγιστη ροπή ή την ισχύ ενός κινητήρα και ίσως να χαλάει λίγο τα καυσαέρια για λίγα δευτερόλεπτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    craven-blue last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    Έχει ξανασυζητηθεί, ψάξε βρες για περισσότερα.
                                    Η εντύπωση είναι ότι σε μερικά αυτοκίνητα πραγματικά αξίζει μια και τους δίνει τη ζωντάνια που τους λείπει.
                                    Φυσικά δεν αυξάνει τη μέγιστη ροπή ή την ισχύ ενός κινητήρα και ίσως να χαλάει λίγο τα καυσαέρια για λίγα δευτερόλεπτα.

                                    Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η αύξηση της ροπής ή της δύναμης.
                                    Να μειώσω όσο γίνεται αυτήν την υστέρηση θέλω στο ξεκίνημα του αυτοκινήτου (Citroen C5)...Σε απότομη ανηφόρα (που έχω στο εξοχικό) πρέπει να πατινάρεις παρατεταμένα για να 'φύγει'.Λυπάμαι τον συμπλέκτη!...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      craven-blue last edited by

                                      Έψαξα και βρήκα το post.

                                      Σε ευχαριστώ πολύ!

                                      Φαίνεται ότι για την δουλειά που το θέλω,δουλεύει μια χαρά!

                                      Μάλλον θα πάω να το βάλω σε κανένα μήνα που θα έρθει για το αυτοκίνητό μου...Θα το δοκιμάσω και αν δεν μου αρέσει ,απλά δεν το αγοράζω.

                                      Αν έχει κάποιος άλλος εντυπώσεις ας ποστάρει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Συνέχεια εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=18215

                                        [mod]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης hristos_r_t έγραψε:

                                          αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου

                                          εχεις δικιο.αν χαλασει και στελνει οτι να ναι στον εγκεφαλο τι γινετε?αν γκαζωσει αποτομα η αν πεσουν οι στροφες αποτομα???μαλλον για αγορα ακινητου θα πας.(χωραφια μπαριερες).και καταληγουμε στο οτι και αυτο ειναι μια μ.......κια!!!

                                          Το SB αλλαζει το σημα που φευγει απο το πεταλι του γκαζιου με καποιο διαφορετικης κυματομορφης. ΔΕΝ δινει εντολη για τερμα γκαζι, αυτο θα ηταν πλυ ευκολο.

                                          Οποτε αν χαλασει, τοτε απλα δεν θα κανει καμμια διαφορα στο πραγματικο σημα του πεταλιου και το αυτοκινητο δεν θα παρουσιαζει την διαφορα στην αποκριση. Το SB ΔΕΝ μπορει να δινει σημα μονο του αν δεν πατας το γκαζι, οποτε αυτα περι επικινδυνοτητας...

                                          Γενικα εχει πολυ πλακα, ατομα που δεν εχουν δοκιμασει οι ιδιοι τι ειναι και τι κανει, να εχουν αποψη και μαλιστα να βγαζουν και το συμπερασμα οτι το προιον ειναι μλκια ή επικινδυνο. Ειδικα για ενα προιον που ο κατασκευαστης του σε προσκαλει να το δοκιμασεις πριν το αγορασεις...

                                          Παλιώτερα είχα ακούσει ότι στό άφημα του γκαζιού αργεί πάρα πολύ να κόψει.Εχετε ακούσει κάτι πάνω σε αυτό;Αν είναι αλήθεια,τότε ίσως να προσθέτει κάποια μέτρα στό φρενάρισμα

                                          Εχει διορθωθει αυτο.

                                          κινδυνολογούμε ότι και να πούμε.Το καλύτερο είναι αυτο:οτι δίνει εντολή στον εγκέφαλο να δώσει το μείγμα που χρειάζεται επί τη βάση 'του γκαζιού' που πατάμε.

                                          όσο για τον Honda...εδώ μιλάμε για ηλεκτρόγκαζα (που σκοπό έχουν την οικονομία)

                                          Οχι ακριβως το μειγμα, αλλαζει την κυματομορφη του σηματος απο το πεταλι και αυτο εχει ως αποτελεσμα το πιο αμεσο ανοιγμα της πεταλουδας.

                                          επεμβαινει στην πεταλουδα του γκαζιου την οποια και ανοιγει πιο γρηγορα.

                                          Πιο γρηγορα ή πιο πολυ?

                                          Οπως ειπα πιο πανω, ΟΧΙ πιο πολυ. Πιο γρηγορα, πιο αμεσα, αναλογικα (δηλαδη οσο πατας, τοσο ανοιγει την πεταλουδα και αμεσως, οχι σταδιακα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            craven-blue last edited by

                                            Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                            αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου

                                            εχεις δικιο.αν χαλασει και στελνει οτι να ναι στον εγκεφαλο τι γινετε?αν γκαζωσει αποτομα η αν πεσουν οι στροφες αποτομα???μαλλον για αγορα ακινητου θα πας.(χωραφια μπαριερες).και καταληγουμε στο οτι και αυτο ειναι μια μ.......κια!!!

                                            Το SB αλλαζει το σημα που φευγει απο το πεταλι του γκαζιου με καποιο διαφορετικης κυματομορφης. ΔΕΝ δινει εντολη για τερμα γκαζι, αυτο θα ηταν πλυ ευκολο.

                                            Οποτε αν χαλασει, τοτε απλα δεν θα κανει καμμια διαφορα στο πραγματικο σημα του πεταλιου και το αυτοκινητο δεν θα παρουσιαζει την διαφορα στην αποκριση. Το SB ΔΕΝ μπορει να δινει σημα μονο του αν δεν πατας το γκαζι, οποτε αυτα περι επικινδυνοτητας...

                                            Γενικα εχει πολυ πλακα, ατομα που δεν εχουν δοκιμασει οι ιδιοι τι ειναι και τι κανει, να εχουν αποψη και μαλιστα να βγαζουν και το συμπερασμα οτι το προιον ειναι μλκια ή επικινδυνο. Ειδικα για ενα προιον που ο κατασκευαστης του σε προσκαλει να το δοκιμασεις πριν το αγορασεις...

                                            Παλιώτερα είχα ακούσει ότι στό άφημα του γκαζιού αργεί πάρα πολύ να κόψει.Εχετε ακούσει κάτι πάνω σε αυτό;Αν είναι αλήθεια,τότε ίσως να προσθέτει κάποια μέτρα στό φρενάρισμα

                                            Εχει διορθωθει αυτο.

                                            κινδυνολογούμε ότι και να πούμε.Το καλύτερο είναι αυτο:οτι δίνει εντολή στον εγκέφαλο να δώσει το μείγμα που χρειάζεται επί τη βάση 'του γκαζιού' που πατάμε.

                                            όσο για τον Honda...εδώ μιλάμε για ηλεκτρόγκαζα (που σκοπό έχουν την οικονομία)

                                            Οχι ακριβως το μειγμα, αλλαζει την κυματομορφη του σηματος απο το πεταλι και αυτο εχει ως αποτελεσμα το πιο αμεσο ανοιγμα της πεταλουδας.

                                            επεμβαινει στην πεταλουδα του γκαζιου την οποια και ανοιγει πιο γρηγορα.

                                            Πιο γρηγορα ή πιο πολυ?

                                            Οπως ειπα πιο πανω, ΟΧΙ πιο πολυ. Πιο γρηγορα, πιο αμεσα, αναλογικα (δηλαδη οσο πατας, τοσο ανοιγει την πεταλουδα και αμεσως, οχι σταδιακα).

                                            Να είσαι καλά Kacey,μου είπαν ότι θα έρθει σε 1 μήνα περίπου,οπότε λίγη υπομονή και θα κάνω και την δοκιμή.Φαίνεται ΟΚ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr