Ο χρήστης hristos_r_t έγραψε:
αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου
εχεις δικιο.αν χαλασει και στελνει οτι να ναι στον εγκεφαλο τι γινετε?αν γκαζωσει αποτομα η αν πεσουν οι στροφες αποτομα???μαλλον για αγορα ακινητου θα πας.(χωραφια μπαριερες).και καταληγουμε στο οτι και αυτο ειναι μια μ.......κια!!!
Το SB αλλαζει το σημα που φευγει απο το πεταλι του γκαζιου με καποιο διαφορετικης κυματομορφης. ΔΕΝ δινει εντολη για τερμα γκαζι, αυτο θα ηταν πλυ ευκολο.
Οποτε αν χαλασει, τοτε απλα δεν θα κανει καμμια διαφορα στο πραγματικο σημα του πεταλιου και το αυτοκινητο δεν θα παρουσιαζει την διαφορα στην αποκριση. Το SB ΔΕΝ μπορει να δινει σημα μονο του αν δεν πατας το γκαζι, οποτε αυτα περι επικινδυνοτητας...
Γενικα εχει πολυ πλακα, ατομα που δεν εχουν δοκιμασει οι ιδιοι τι ειναι και τι κανει, να εχουν αποψη και μαλιστα να βγαζουν και το συμπερασμα οτι το προιον ειναι μλκια ή επικινδυνο. Ειδικα για ενα προιον που ο κατασκευαστης του σε προσκαλει να το δοκιμασεις πριν το αγορασεις...
Παλιώτερα είχα ακούσει ότι στό άφημα του γκαζιού αργεί πάρα πολύ να κόψει.Εχετε ακούσει κάτι πάνω σε αυτό;Αν είναι αλήθεια,τότε ίσως να προσθέτει κάποια μέτρα στό φρενάρισμα
Εχει διορθωθει αυτο.
κινδυνολογούμε ότι και να πούμε.Το καλύτερο είναι αυτο:οτι δίνει εντολή στον εγκέφαλο να δώσει το μείγμα που χρειάζεται επί τη βάση 'του γκαζιού' που πατάμε.
όσο για τον Honda...εδώ μιλάμε για ηλεκτρόγκαζα (που σκοπό έχουν την οικονομία)
Οχι ακριβως το μειγμα, αλλαζει την κυματομορφη του σηματος απο το πεταλι και αυτο εχει ως αποτελεσμα το πιο αμεσο ανοιγμα της πεταλουδας.
επεμβαινει στην πεταλουδα του γκαζιου την οποια και ανοιγει πιο γρηγορα.
Πιο γρηγορα ή πιο πολυ?
Οπως ειπα πιο πανω, ΟΧΙ πιο πολυ. Πιο γρηγορα, πιο αμεσα, αναλογικα (δηλαδη οσο πατας, τοσο ανοιγει την πεταλουδα και αμεσως, οχι σταδιακα).