Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 185
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 315
    • 316
    • 187 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49650
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      Όλα χαλάνε αλλά δεν ζητάνε σε όλες τις αντιπροσωπείες οι μηχανικοί μίζα για να σου αλλάξουν κάτι χοντρό σε εγγύηση!!! Εκεί είναι η μεγάλη διαφορά στην χώρα μας και όχι το αυτοκίνητο σαν προιόν απο μόνο του

      σε ποια αντιπροσωπεία έγινε αυτό; στο Opel της 6/1;

      Ε τι νόμιζες, θα κάτσουν οι αντιπροσωπείες να κοιτάνε τα νοσοκομεία να τα πιάνουν χοντρά. Φακελάκι κι αυτοί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        Όλα χαλάνε αλλά δεν ζητάνε σε όλες τις αντιπροσωπείες οι μηχανικοί μίζα για να σου αλλάξουν κάτι χοντρό σε εγγύηση!!! Εκεί είναι η μεγάλη διαφορά στην χώρα μας και όχι το αυτοκίνητο σαν προιόν απο μόνο του

        σε ποια αντιπροσωπεία έγινε αυτό; στο Opel της 6/1;

        8/1!, 6/1 ήταν αργία, αλλά γενικά στην Opel δεν έχουν ακουστεί άσχημα πράγματα για το service ούτε ως προς την εξυπηρέτηση ούτε ως προς τη τιμή.

        Εγώ είμαι περίεργος να μάθω ποιο είναι το 2ο πρόβλημα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          200άρισε η ψηφοφορία

          63%-37%

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyros-s last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:
            200άρισε η ψηφοφορία

            63%-37%

            φαντάσου ότι και εγώ ανήκω στο ...63%.

            Βέβαια για να πλακώνομαι με τον ikar ( ) ενίοτε θα τα χώνω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Proud Member of 37%

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:
                Proud Member of 37%

                Παρομοίως...αναρωτιέμαι πάντως αν το 63% , αν πήγαινε ποτέ ν'αγοράσει εν τέλει ένα τετοιο hot hatch, θ' αγόραζε το Cupra...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kid last edited by

                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                  Proud Member of 37%

                  Παρομοίως...αναρωτιέμαι πάντως αν το 63% , αν πήγαινε ποτέ ν'αγοράσει εν τέλει ένα τετοιο hot hatch, θ' αγόραζε το Cupra...

                  Προσωπικά, αν δεν υπήρχαν άλλοι λόγοι που να μην μου επέτρεπαν να αγοράσω ένα αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης, θα αγόραζα ευχαρίστως το GT.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης Kid έγραψε:
                    Παρομοίως...αναρωτιέμαι πάντως αν το 63% , αν πήγαινε ποτέ ν'αγοράσει εν τέλει ένα τετοιο hot hatch, θ' αγόραζε το Cupra...

                    Προσωπικά, αν δεν υπήρχαν άλλοι λόγοι που να μην μου επέτρεπαν να αγοράσω ένα αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης, θα αγόραζα ευχαρίστως ένα καροτσάκι .[/quote]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Δεν θυμάμαι τι ψήφισα, όμως ας είμαστε προετοιμασμένοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Παρομοίως...αναρωτιέμαι πάντως αν το 63% , αν πήγαινε ποτέ ν'αγοράσει εν τέλει ένα τετοιο hot hatch, θ' αγόραζε το Cupra...

                        Προσωπικά, αν δεν υπήρχαν άλλοι λόγοι που να μην μου επέτρεπαν να αγοράσω ένα αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης, θα αγόραζα ευχαρίστως ένα καροτσάκι .[ /quote]

                        Γνωστός ανίκανος ( ) lkar..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Δεν θυμάμαι τι ψήφισα, όμως ας είμαστε προετοιμασμένοι.

                          τι σου φταίμε και έχεις πρωτη μουρη τον γκαντέμη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rallyeman last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            Το δευτερο προβλημα δεν ληθηκε ακομη, και θα ηθελα να παρακαλεσω
                            αν υπαρχει καποιος προθυμος ιδιοκτητης GT εδω μεσα να μου στειλει PM,
                            διοτι ο αντιπροσωπος παει να με τρελανει...

                            γιατι δεν το λες δημοσια το προβλημα σου?

                            Θα ηθελα να ξεκαθαριστει πρωτα για να μπορω να το...περιγραψω.
                            Αλλα αφου επιμενεις,ενα πρωι το αμαξι 'δε πηγαινε' μεχρι τις 3000σαλ.Και οταν λεω δε πηγαινε εννοω οτι πηγαινε σαν κακοφτιαγμενο 14αρι ατμοσφαιρικο.. Πιεση τουρμπινας ανεβαζε μια χαρα (αν αλλαζες ολες τις ταχυτητες κοντα στον κοφτη δε θα καταλαβαινες τιποτα μιας και οι στροφες δε πεφτουν κατω απο 3... Ομως στη 1η το καταλαβαινες, οπως επισης και σε ρεπριζ απο χαμηλα.)
                            Πηγαμε αντιπροσωπεια, το οδηγησε ο αρχιμηχανικος, και επαληθευσε τα λεγομενα μας, οτι ετο αυτοκινητο δεν 'παει' χαμηλα.
                            Μαλιστα στειλανε υποερωτηση στη Γερμανια και επρεπε να περιμενουμε 2 βδομαδες...Μιας και ο ελεγχος του εγκεφαλου δεν εδειξε απολυτως κανενα σφαλμα η safe mode..
                            Να μη σας τα πολυλογω, το προβλημα λυθηκε εν μερη οταν μας εκαναν reflash τον εγκεφαλο, αλλα ακομη εχω την εντυπωση οτι το αμαξι χαμηλα δεν ειναι οπως πρωτα.. Σε εναν αλλο αντιπροσωπο που επισκεφτηκαμε η ετυμηγορια ηταν οτι δεν λειτουργει σωστα το κλαπετο του κομπρεσορα...
                            Ομως εν το μεταξυ η υποερωτηση ειχε 'υποαπαντηση' η οποια ελεγε οτι αφου δεν υπαρχει σφαλμα δεν υπαρχει προβλημα + οτι δεν εχουν ξανααντιμετωπισει παρομοιο προβλημα...

                            Οπως κ να χει, τωρα εχω ενα αμαξι που μπορει μεν να φαινεται οκ αλλα εγω το νιωθω αργο χαμηλα, τουλαχιστον συγκριτικα με οταν ηταν καινουργιο..Θα κανω μια δυναμομετρηση να δουμε καμπυλες, για να μας φυγει η απορια, γιατι στην αντιπρωσοπεια πανε να μας τρελανουν.

                            Και εν το μεταξυ δεν εχουν για τεστ drive κανενα GT, παρα μονο ενα αυτοματο και ενα αναβαθμισμενο (200αλογα)

                            Θελει κανενας να ανοιξουμε να δουμε τι παιζει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Και εγω αυτο θα σου προτεινα. Βρες ενα ιδιο και ανοιξτε παρεα ενα βραδακι (να μην εχει και κινηση) και αν εχει μεγαλες διαφορες θα φανουν...

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skye last edited by

                                πιστευω οτι θα'ναι σχετικα αξιοπιστο, στο μεσο ορο αξιοπιστιας ολων των καινουργιων μοντελων δηλαδη, οχι κατι το ιδιαιτερο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:

                                  Το δευτερο προβλημα δεν ληθηκε ακομη, και θα ηθελα να παρακαλεσω
                                  αν υπαρχει καποιος προθυμος ιδιοκτητης GT εδω μεσα να μου στειλει PM,
                                  διοτι ο αντιπροσωπος παει να με τρελανει...

                                  γιατι δεν το λες δημοσια το προβλημα σου?

                                  Θα ηθελα να ξεκαθαριστει πρωτα για να μπορω να το...περιγραψω.
                                  Αλλα αφου επιμενεις,ενα πρωι το αμαξι 'δε πηγαινε' μεχρι τις 3000σαλ.Και οταν λεω δε πηγαινε εννοω οτι πηγαινε σαν κακοφτιαγμενο 14αρι ατμοσφαιρικο.. Πιεση τουρμπινας ανεβαζε μια χαρα (αν αλλαζες ολες τις ταχυτητες κοντα στον κοφτη δε θα καταλαβαινες τιποτα μιας και οι στροφες δε πεφτουν κατω απο 3... Ομως στη 1η το καταλαβαινες, οπως επισης και σε ρεπριζ απο χαμηλα.)
                                  Πηγαμε αντιπροσωπεια, το οδηγησε ο αρχιμηχανικος, και επαληθευσε τα λεγομενα μας, οτι ετο αυτοκινητο δεν 'παει' χαμηλα.
                                  Μαλιστα στειλανε υποερωτηση στη Γερμανια και επρεπε να περιμενουμε 2 βδομαδες...Μιας και ο ελεγχος του εγκεφαλου δεν εδειξε απολυτως κανενα σφαλμα η safe mode..
                                  Να μη σας τα πολυλογω, το προβλημα λυθηκε εν μερη οταν μας εκαναν reflash τον εγκεφαλο, αλλα ακομη εχω την εντυπωση οτι το αμαξι χαμηλα δεν ειναι οπως πρωτα.. Σε εναν αλλο αντιπροσωπο που επισκεφτηκαμε η ετυμηγορια ηταν οτι δεν λειτουργει σωστα το κλαπετο του κομπρεσορα...
                                  Ομως εν το μεταξυ η υποερωτηση ειχε 'υποαπαντηση' η οποια ελεγε οτι αφου δεν υπαρχει σφαλμα δεν υπαρχει προβλημα + οτι δεν εχουν ξανααντιμετωπισει παρομοιο προβλημα...

                                  Οπως κ να χει, τωρα εχω ενα αμαξι που μπορει μεν να φαινεται οκ αλλα εγω το νιωθω αργο χαμηλα, τουλαχιστον συγκριτικα με οταν ηταν καινουργιο..Θα κανω μια δυναμομετρηση να δουμε καμπυλες, για να μας φυγει η απορια, γιατι στην αντιπρωσοπεια πανε να μας τρελανουν.

                                  Και εν το μεταξυ δεν εχουν για τεστ drive κανενα GT, παρα μονο ενα αυτοματο και ενα αναβαθμισμενο (200αλογα)

                                  Θελει κανενας να ανοιξουμε να δουμε τι παιζει?

                                  φίλε μου θα σου φανεί αστείο αυτό που θα σου γράψω αλλά μήπως έχει πιάσει υγρασία η φύσα της ηλεκτρονικής; Το είχα πάθει στο τουρμπάκι μου πριν χρόνια και ρίχνοντας ένα αντισκουριακό σπρέυ στην σχετική φύσα το αυτοκίνητο πήγαινε κανονικά...και σε μένα το ίδιο γίνονταν και στο μηχάνημα φαίνονταν όλα σωστά. Ίσως να είναι κάτι τόσο απλό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
                                    Πηγαμε αντιπροσωπεια, το οδηγησε ο αρχιμηχανικος, και επαληθευσε τα λεγομενα μας, οτι ετο αυτοκινητο δεν 'παει' χαμηλα.
                                    Μαλιστα στειλανε υποερωτηση στη Γερμανια και επρεπε να περιμενουμε 2 βδομαδες...Μιας και ο ελεγχος του εγκεφαλου δεν εδειξε απολυτως κανενα σφαλμα η safe mode..

                                    Να φροντίσεις να έχει καταγραφεί το πρώτο πρόβλημα με το χαλαρό σωλήνα που έχανε πίεση. Όλες οι μοντέρνες τουρμπίνες είναι πολύ ελαφριές και γυρνάνε με απίστευτα πολλές στροφές αν υπάρχει διαρροή πίεσης στην εισαγωγή και μπορεί να πάθουν εύκολα βλάβη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                      Πηγαμε αντιπροσωπεια, το οδηγησε ο αρχιμηχανικος, και επαληθευσε τα λεγομενα μας, οτι ετο αυτοκινητο δεν 'παει' χαμηλα.
                                      Μαλιστα στειλανε υποερωτηση στη Γερμανια και επρεπε να περιμενουμε 2 βδομαδες...Μιας και ο ελεγχος του εγκεφαλου δεν εδειξε απολυτως κανενα σφαλμα η safe mode..

                                      Να φροντίσεις να έχει καταγραφεί το πρώτο πρόβλημα με το χαλαρό σωλήνα που έχανε πίεση. Όλες οι μοντέρνες τουρμπίνες είναι πολύ ελαφριές και γυρνάνε με απίστευτα πολλές στροφές αν υπάρχει διαρροή πίεσης στην εισαγωγή και μπορεί να πάθουν εύκολα βλάβη.

                                      ... κι όσο θα παίρνω τις στροφές .....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                        Proud Member of 37%

                                        Παρομοίως...αναρωτιέμαι πάντως αν το 63% , αν πήγαινε ποτέ ν'αγοράσει εν τέλει ένα τετοιο hot hatch, θ' αγόραζε το Cupra...

                                        για διευκρίνισέ το λίγο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Έχει νόημα η τοποθέτηση LSD της Quaife στο GT;

                                          (θα μου πείτε τι ρωτάς, είναι θέμα οδηγού κλπ, οπότε θα απαντήσω ότι με ενδιαφέρει η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου που δεν οδηγείται σχεδόν ποτέ στα όρια του -- και του αυτοκινήτου/και του οδηγού του)...

                                          Με άλλα λόγια θα πρόσφερε κάτι παραπάνω αν δεν το πιέζεις για χρόνους;

                                          _

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            powergs last edited by

                                            Κάνε υπομονή. Όσο το σκαλίζεις χειρότερα είναι. Αν έχει τίποτα θα το βγάλει. Εδώ το πας για φτιάξιμο και.....Τέλος πάντων για εμένα μην το σκαλίζεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 187 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr