-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
οικονομικό είναι, μέσα στην πόλη τα άλλα καίνε περισσότερο? Για φέρε ένα να πάμε μία βόλτα να δουμε τι καίειαπό 15,65 λίτρα εώς και 16,67 λίτρα στα 100km μέσα στην πόλη από τα δικά σου στοιχεία. Δεν θα το έλεγα οικονομικό.
@spyros ...είμαι νοικοκύρης τι να κάνω...
-
σε λίγες μέρες(εύχομαι...) που θα γίνω και εγώ μέλος της ομάδας έρευνας κατανάλωσης θα μπορώ να συγκρίνω και να έχω ρεαλιστικότερη γνώμη. Πάντως coyote πρέπει να του τα χώνεις λιγάκι παραπάνω...αν το πηγαίνεις ρελαντί και...αστικά φαντάζομαι τα 13-14 λίτρα ως φυσιολογική κατανάλωση στην πόλη.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
οικονομικό είναι, μέσα στην πόλη τα άλλα καίνε περισσότερο? Για φέρε ένα να πάμε μία βόλτα να δουμε τι καίει
από 15,65 λίτρα εώς και 16,67 λίτρα στα 100km μέσα στην πόλη από τα δικά σου στοιχεία. Δεν θα το έλεγα οικονομικό.
@spyros ...είμαι νοικοκύρης τι να κάνω...
είναι πολλά τα κυβικά και πολλες οι πορείες στην Αθήνα παιδιά
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Eπί της Μεσογείων υπάρχει ένα πρατήριο που μένει ανοικτό 24/7 και έχει τιμές 10-12 λεπτά κάτω από τα υπόλοιπα πρατήρια.
Γνωρίζει (ή υποθέτει) κανείς το καθεστός λειτουργίας του?
Είναι AVIN, βρίσκεται στο ρεύμα προς Αθήνα περνώντας από επάνω τον Κόμβο με την Κατεχάκη (επί της Μεσογείων πάντα).
Περιττό να πω ότι γίνεται σχεδόν πάντα χαμός ενώ και οι ταξιτζίδες φαίνεται να το προτιμούν!
ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 143?
Δυστυχώς δε θυμάμαι νούμερο αλλά κάπου εκεί πρέπει να βρίσκεται...
Μπήκα σε αυτό το site με τις καταναλώσεις που έχετε στις υπογραφές σας και έπαθα πλάκα...
Μέση κατανάλωση για 1,4 twinport Corsa είναι στα 6.5λ/100χλμ.
Εγώ έχω συνήθως 11λ/100χλμ. (αρκετά βαρύ πόδι) αλλά με ΤΙΠΟΤΑ δεν πέφτει κάτω από 8 (αλλαγές στις 2500σαλ. προοδευτικές επιταχύνσεις, προνοητική οδήγηση) πάντα μέσα στην Αθήνα αλλά χωρίς πολύ κίνηση. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
οικονομικό είναι, μέσα στην πόλη τα άλλα καίνε περισσότερο? Για φέρε ένα να πάμε μία βόλτα να δουμε τι καίει
από 15,65 λίτρα εώς και 16,67 λίτρα στα 100km μέσα στην πόλη από τα δικά σου στοιχεία. Δεν θα το έλεγα οικονομικό.
@spyros ...είμαι νοικοκύρης τι να κάνω...
είναι πολλά τα κυβικά και πολλες οι πορείες στην Αθήνα παιδιά
ξέρω από το cr-v...το ίδιο είναι αν βάλεις και το παραπάνω βάρος
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Τazio εισαι σιγουρος οτι τα πρατηρια ειναι ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ απο τις εταιρειες διακινησης των καυσιμων... Μου φαινεται πολυ παραξενο να εχει μια εταιρια 2 πρατηρια στην ιδια περιοχη!Σιγουρότατος. Μάλιστα υπάρχει εταιρεία που έχει σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας και το ένα σχεδόν απέναντι από το άλλο (απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων) δυο πρατήρια.
Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση κάτι πρέπει να 'παίζει', γιατί και τα δύο έχουν ίδιο τηλέφωνο και μόνο η διεύθυνση αλλάζει. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μπήκα σε αυτό το site με τις καταναλώσεις που έχετε στις υπογραφές σας και έπαθα πλάκα...
Μέση κατανάλωση για 1,4 twinport Corsa είναι στα 6.5λ/100χλμ.
Εγώ έχω συνήθως 11λ/100χλμ. (αρκετά βαρύ πόδι) αλλά με ΤΙΠΟΤΑ δεν πέφτει κάτω από 8 (αλλαγές στις 2500σαλ. προοδευτικές επιταχύνσεις, προνοητική οδήγηση) πάντα μέσα στην Αθήνα αλλά χωρίς πολύ κίνηση.Αυτό βλέπω κι εγώ γενικά κοιτώντας το.
Τα 'Ελληνικά' αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερες καταναλώσεις απ΄ότι τα υπόλοιπα αντίστοιχα 'Ευρωπαϊκά'.
Η στη βενζίνη που βάζουμε είναι το θέμα, ή στις κυκλοφοριακές συνθήκες (λιγότερα μποτιλιαρίσματα; ) , ή στο ότι αυτοί χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους σε διαδρομές εκτός πόλεως και μέσα σε αυτή κάνουν χρήση των ΜΜΜ.
Έτσι ρίχνουν τη μέση κατανάλωση. -
Με ίδιο περίπου αυτοκίνητο (Corsa C) η κατανάλωση είναι παρόμοια με αυτή που αναφέρετε. Δυστυχώς, φταίει και ο τρόπος υπολογισμού της μέσης κατανάλωσης από τiς εταιρίες, αλλά κυριότερα οι συνθήκες στους ελληνικούς δρόμους με το συνεχές σταμάτα - ξεκίνα.
Πριν 3-4 χρόνια που χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο για τη σχολή (Astra G), φρόντιζα και πήγαινα όταν δεν είχε κίνηση στο δρόμο. Έτσι, είχα κατανάλωση ελάχιστη για τα δεδομένα ενός 1.4 Ecotec μέσα στην πόλη. Έφτανα και τα 700+ Km καμιά φορά. Εκτός πόλης, με την ίδια προσοχή στην οδήγηση, πέρυσι το καλοκαίρι, έφτασα, με 50 lt περίπου, να κάνω περί τα 1.100 Km σε επαρχιακούς δρόμους οδηγώντας όμως σταθερά με 90 Km/h με την εξαίρεση μιας διαδρομής 50 Km που το πάτησα πηγαίνωντας 140 Km/h σταθερά κυνηγώντας έναν τρελλαμένο ιταλό με Grand Cherokee.
Παίζει μεγάλο ρόλο η σταθερή ταχύτητα, όταν αυτή βρίσκεται κάτω των 120 Km/h, οι ελάχιστες αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο, η εκμετάλλευση της φόρας του αυτοκινήτου στις κατηφόρες για να αποφεύγουμε το γκάζι στην ανηφόρα κτλ κτλ. Το άσχημο είναι ότι πού και πού το αυτοκίνητο θέλει ξεμπούκωμα γιατί αν οδηγείς έτσι συνεχώς, το λ στην ΚΕΚ θα βγαίνει συνέχεια 1,1 !!! Άρα, το πατάς καμία φορά, το ξεμπουκώνεις και πληρώνεις το τίμημα.
Και ένα άλλο ιστορικό στοιχείο τώρα. Με τα λάστιχα 175/70R14 που είχε αρχικά το Astra έκανα διαδρομή Αθήνα - Ιωάννινα - Αθήνα και είχα και βενζίνη για βόλτες στην Αθήνα αν οδηγούσα πολύ συντηρητικά. Με τα 195/60R15 που έχω τώρα, η διαδρομή γίνεται Αθήνα - Ιωάννινα - Αντίρριο στην καλύτερη περίπτωση. Επίσης, όταν πρώτη φορά πήγα γρήγορο ταξίδι με το αυτοκίνητο, σε διαδρομή Αθήνα - Πρέβεζα, είχα καταναλώσει 51 lt βενζίνη, κινούμενος όμως συνεχώς στο όριο.
Συγκρίνετε κατανάλωση τώρα:
Λάστιχα 175/70R14
Επαρχία με συντηρητική οδήγηση:
52 lt --> 1.100 Km
Πόλη με συντηρητική οδήγηση:
52 lt --> 700 Km
Εθνικές οδοί με συντηρητική οδήγηση:
52 lt --> 900 Km
Εθνικές οδοί με οριακή οδήγηση:
52 lt --> 450 KmΛάστιχα 195/60R15
Επαρχία με συντηρητική οδήγηση:
52 lt --> 1.100 Km
Πόλη με συντηρητική οδήγηση:
52 lt --> 600 Km
Εθνικές οδοί με συντηρητική οδήγηση:
52 lt --> 700+ Km
Εθνικές οδοί με οριακή οδήγηση:
52 lt --> 400 KmΟι τιμές είναι όλες με Astra G 1.4 προ και μετά την αλλαγή των ελαστικών. Αντίστοιχες τιμές για το Corsa C με τον Twinport πιστεύω ότι είναι πιο άνετα εφικτές λόγω μικρότερου βάρους του αυτοκινήτου και μειωμένης κατανάλωσης του κινητήρα.
Ευχαριστώ.
-
Ετσι ενημερωτικα σας λεω οτι η διεθνης τιμη εχει πεσει στα $49 το βαρελι.
Απο τις 20 Δεκ (για να μη μιλησω για πιο πριν....), εχει αρχισει μια κατακορυφη πτωση, τοτε ηταν στα $64 περιπου. Μιλαμε για πτωση 30%!!!
Αρα με προχειρους (και λιγο αυθεραιτους υπολογισμους) θα επρεπε η τιμη εδω να εχει διαμορφωθει γυρω στα 0,65-0,70 ε/λιτρο μαζι με την αυξηση στο φορο που εγινε προσφατα...
Η σημερινη διεθνης τιμη ειναι η χαμηλοτερη απο τον Ιουν 2005.
Να πω και αλλα?
Ιδου το γραφημα του τελευταιου 6μηνου:
http://www.naftemporiki.gr/markets/quot ... D&cstyle=L -
Τα γνωστό 'φαινόμενο υστέρησης' στην πτώση των τιμών. Το έλεγαν και στα ΜΜΜ χθες ότι παρατηρούνται έντονα φαινόμενα κερδοσκοπίας στα καύσιμα αλλά μέχρι να κινηθούν οι κρατικοί μηχανισμοί και να έρθουν στα ίσα τους οι τιμές σε όλη την 'αλυσίδα' ως την αντλία που πληρώνουμε εμείς...
Σχετικό-άσχετο:
Kάπου είχα πετύχει ένα ενδιαφέρον άρθρο που μιλούσε για τις επιπτώσεις που έχει σην κατανάλωση το να γεμίζουμε τέρμα κάθε φορά το ρεζερβουάρ μας μέσα στην πόλη αντί να το έχουμε μισογεμάτο, πηγαίνοντας έτσι 'βόλτα' αρκετά παραπανίσια κιλά καυσίμου. Ένα από τα συμπεράσματα ήταν ότι δεν υπάρχει λόγος να φουλάρεις απλά επειδή πέτυχες πρατήριο με λίγο χαμηλότερη τιμή στο δρόμο σου, αφού αυτά που 'κέρδισες' το πιθανότερο είναι ότι θα τα χάσεις λόγω του περιτού βάρους που θα έχεις να επιταχύνεις για μερικές 100άδες χιλιόμετρα. Καλύτερα μισογεμάτο ρεζερβουάρ λοιπόν (τουλάχιστον στην πόλη, που υπάρχουν σχεδόν παντού πρατήρια καυσίμων) παρά ολόκληρο - όσο μεγαλύτερη η ποσοστιαία διαφορά στο συνολικό βάρος του οχήματος και όσο συχνότερα τα 'stop & go', τόσο μεγαλύτερη και η διαφορά στην τσέπη. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Τα γνωστό 'φαινόμενο υστέρησης' στην πτώση των τιμών. Το έλεγαν και στα ΜΜΜ χθες ότι παρατηρούνται έντονα φαινόμενα κερδοσκοπίας στα καύσιμα αλλά μέχρι να κινηθούν οι κρατικοί μηχανισμοί και να έρθουν στα ίσα τους οι τιμές σε όλη την 'αλυσίδα' ως την αντλία που πληρώνουμε εμείς...Σχετικό-άσχετο:
Kάπου είχα πετύχει ένα ενδιαφέρον άρθρο που μιλούσε για τις επιπτώσεις που έχει σην κατανάλωση το να γεμίζουμε τέρμα κάθε φορά το ρεζερβουάρ μας μέσα στην πόλη αντί να το έχουμε μισογεμάτο, πηγαίνοντας έτσι 'βόλτα' αρκετά παραπανίσια κιλά καυσίμου. Ένα από τα συμπεράσματα ήταν ότι δεν υπάρχει λόγος να φουλάρεις απλά επειδή πέτυχες πρατήριο με λίγο χαμηλότερη τιμή στο δρόμο σου, αφού αυτά που 'κέρδισες' το πιθανότερο είναι ότι θα τα χάσεις λόγω του περιτού βάρους που θα έχεις να επιταχύνεις για μερικές 100άδες χιλιόμετρα. Καλύτερα μισογεμάτο ρεζερβουάρ λοιπόν (τουλάχιστον στην πόλη, που υπάρχουν σχεδόν παντού πρατήρια καυσίμων) παρά ολόκληρο - όσο μεγαλύτερη η ποσοστιαία διαφορά στο συνολικό βάρος του οχήματος και όσο συχνότερα τα 'stop & go', τόσο μεγαλύτερη και η διαφορά στην τσέπη.για 30 κιλά?
-
Αν υπολογίζαμε το παραπάνω καύσιμο που απαιτείται για να επιταχύνουμε αυτά τα πρόσθετα κιλά μερικές δεκάδες χιλιάδες φορές μέσα σε ένα χρόνο στους δρόμους της πόλης θα ήταν προφανές για τι μιλάμε.
-
Aπό την άλλη όμως κάποιοι λένε πως δεν πρέπει να αφήνεις το ρεζερβουάρ με λίγο καύσιμο γιατί δημιουργείται πρόβλημα στην ομαλή τροφοδότηση με καύσιμο του κινητήρα κάτι που μεταξύ άλλων ανεβάζει και την κατανάλωση.
Είχε συζητηθεί και στο φόρουμ πριν λίγο καιρό και σύστηναν να έχεις τουλάχιστον στο 1/4 το ντεπόζιτο (και 1/2 αν πρόκειται για επιθετική οδήγηση).
-
Από την άλλη τι να τα κάνεις τα 60 λίτρα ρεζερβουάρ αν μπορείς να χρησιμοποιείς μόνο τα πρώτα 45!...
Anyway, το άρθρο αναφερόταν σε νορμάλ συνθήκες μέσα στην πόλη (δεν περιλαμβάνονται η πίστα, το σκαρφάλωμα βουνών 'με τις πόρτες', κλπ). Αν κάποιος έχει διαπιστώσει πρόβλημα τροφοδοσίας σε τέτοιες συνθήκες λόγω χαμηλής στάθμης καυσίμου, προτού καν ανάψει το λαμπάκι της 'ρεζέρβας' καλά θα κάνει να το κοιτάξει.
-
Σημερα βαλαμε πετρελαιο στην πολυκατοικια,σε σχεση με ενα χρονο πριν που βαλαμε πρωτη φορα, καθε επομενη φορα ηταν φτηνοτερο,αλλα οχι σοβαρες διαφορες.
Νομιζω οτι ολη η ιστορια με την τωρινη πτώση της τιμης του πετρελαιου εχει πολιτικες προεκτασεις (αποδυναμωση παραγωγων-κρατων οπως Ιραν&Βενεζουέλα που μπουρδολογώντας αυξανανε άμεσα τα κερδη τους) αλλα πιθανον θα σταματησει μαζι με την θητεια του Μπους....
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Νομιζω οτι ολη η ιστορια με την τωρινη πτώση της τιμης του πετρελαιου εχει πολιτικες προεκτασεις (αποδυναμωση παραγωγων-κρατων οπως Ιραν&Βενεζουέλα που μπουρδολογώντας αυξανανε άμεσα τα κερδη τους)...Ίσως και να είναι απλά αποτέλεσμα του καιρού, μιας και οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες έχουν μειώσει κατά πολύ τη ζήτηση πετρελαίου. Όποτε αυξάνεται η ζήτηση (π.χ. εξαιτίας κάποιου πολέμου) οι τιμές αυξάνουν ραγδαία, καιρός ήταν λοιπόν και να πέσουν μια φορά λόγω της μειωμένης ζήτησης.
-
Το έχει επισημάνει κάποις άλλος παιδιά, ρίξανε τις τιμές γιατί ο κόσμος είχε αρχίσει να ξυνίζει και να σκέφτεται εναλλάκτικές πηγές ενέργειας. Πάνε να μας κοιμήσουνε πάλι.
-
Οι τιμες πιο πριν ανεβαιναν καθε φορα που εβγαινε ο Ιρανος και ελεγε τις μπουρδες του,χωρις καμια πραγματικη αιτία.Ειχε βρει τα κορόιδα και κονόμαγε.
Τωρα συζητανε στον ΟΠΕΚ περι μειωσης της παραγωγης,μιλανε για πυρηνικο πολεμο με Ισραηλ,Ο Τσαβες εθνικοποιει τα παντα, και δεν ιδρωνει το αυτι κανενος,οι τιμες σταθερα πτωτικες! -
Μετά από πολύυυυυυυ καιρό 0,798 Ευρώ. Το ερώτημα είναι, για πόσο καιρό;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μετά από πολύυυυυυυ καιρό 0,798 Ευρώ. Το ερώτημα είναι, για πόσο καιρό;ΕΕΕΕλλλαααα!!!
ετσι....
Βενζίνη ώρα μηδέν!