Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Octavia GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Octavia GT
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 34
    • 35
    • 16 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    694
    5122
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      και 6-7 χρόνια διαφορά στην ηλικία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        και 6-7 χρόνια διαφορά στην ηλικία

        Γιατί? Η ηλικία τι σημασία έχει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krieza last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          και 6-7 χρόνια διαφορά στην ηλικία

          Παρολα αυτα το αυτοκινητο εξακολουθει να ειναι εκτος συναγωνισμου στη σχεση τιμη/αξια χωρις να υπολειπεται σε δυναμικα χαρακτηριστικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ίδιο είναι το Octavia I με το Octavia 5; Ούτε πλαίσιο έχουν ίδιο, ούτε αναρτήσεις -μεγάλη διαφορά, ειδικά στον πίσω άξονα- ούτε κινητήρες. Ε προφανώς το 7-8 ετών μοντέλο θα πωλείται σε πολύ χαμηλότερες τιμές από το ολοκαίνουριο, έστω κι αν βγάζουν άδεια τον ίδιο χρόνο.

            Το ίδιο έγινε και με το Leon I πριν αποσυρθεί, 22-23.000 κόστιζε το FR με τα 180 -εργοστασιακά- πριν αποσυρθεί. Ίδια περίπτωση, ίδιο αυτοκίνητο. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα απερχόμενα μοντέλα μπορεί να είναι καλύτερα ή πιο εμπορικά, αλλά, ειδικά στη συγκεκριμένη, το RS ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι πολύ ανώτερο και προφανώς κοστίζει και περισσότερο

            Απλώς τώρα τελευταία συνηθίζεται να πωλούνται μαζί το παλιό και το νέο μοντέλο (206-207, Punto-GP) για διάφορους λόγους που δεν είναι επί του θέματος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

              και 6-7 χρόνια διαφορά στην ηλικία

              Παρολα αυτα το αυτοκινητο εξακολουθει να ειναι εκτος συναγωνισμου στη σχεση τιμη/αξια χωρις να υπολειπεται σε δυναμικα χαρακτηριστικα.

              Ναι οκ, ότι πεις και πριν αρχίσεις να βρίζεις, το 'χω οδηγήσει και αυτό και το 4x4 με τα 193. Θέλει αρκετή δουλειά στις αναρτήσεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickathanasiou last edited by

                Νασειμηωσω οτι 6000 ευρω με 48 ατοκες αυξανου την δωση του κατα 125ευρω το μηνα. Δεν ειναι το ιδιο.

                Παιδια ειναι ειναι απλο.

                Ποια αυτοκινητα ειναι 1800cc 1)............
                2)............
                3)............
                Ποια απο αυτα εχουν 193hp
                και ανω. 1)............
                2)............
                Ποια απο αυτα εχουν 21000
                και κατω 1).............

                ΡΟΠΗ
                ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ KW
                ΜΕΓΑΛΟ SEDAN κλπ.
                7,6 0-100

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krieza last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Ίδιο είναι το Octavia I με το Octavia 5; Ούτε πλαίσιο έχουν ίδιο, ούτε αναρτήσεις -μεγάλη διαφορά, ειδικά στον πίσω άξονα- ούτε κινητήρες. Ε προφανώς το 7-8 ετών μοντέλο θα πωλείται σε πολύ χαμηλότερες τιμές από το ολοκαίνουριο, έστω κι αν βγάζουν άδεια τον ίδιο χρόνο.

                  Φυσικο δεν ειναι??Kαι νομιζω οτι απο κανεναν δεν τιθεται θεμα συγκρισης μεταξυ του παλιου και του νεου Οctavia.
                  Το Octavia I ειναι ανταγωνιστικο γιατι πολυ απλα στα λεφτα αυτα δεν υπαρχει αλλο που να προσφερει οτι λεει και ο φιλος πιο πανω.Απλο δεν ειναι??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    m3lkor last edited by

                    Το Octavia GT είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο για 21.000 ευρώ. Δίνει πολλά πράγματα για τα λεφτά που κοστίζει τα οποία δεν βρίσκεις με αυτά τα χρήματα σε άλλο αμάξι αυτής της κατηγορίας μεγέθους.
                    Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι εξίσου καλό σε όλους τους τομείς. Το εσωτερικό του είναι ξεπερασμένο ενώ οι αναρτήσεις αν και KW δεν σημαίνει ότι είναι εφάμιλλες με σύγχρονες σπορ αναρτήσεις. Οι στροφές δεν είναι το καλύτερο σημείο του.
                    Καλό αυτοκίνητο, όμως έχει κι αυτό τομείς που υστερεί για τα σημερινά δεδομένα. Η τιμή του είναι κυρίως αυτή που το κάνει τόσο ανταγωνιστικό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krieza last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      και 6-7 χρόνια διαφορά στην ηλικία

                      Παρολα αυτα το αυτοκινητο εξακολουθει να ειναι εκτος συναγωνισμου στη σχεση τιμη/αξια χωρις να υπολειπεται σε δυναμικα χαρακτηριστικα.

                      Ναι οκ, ότι πεις και πριν αρχίσεις να βρίζεις, το 'χω οδηγήσει και αυτό και το 4x4 με τα 193. Θέλει αρκετή δουλειά στις αναρτήσεις

                      Συμφωνουμε και χωρις να χρειαστει να βριστουμε...

                      Βαλε κι αλλο ενα με εναμιση χιλιαρικο για ενα σετ ΚW Variant II και εισαι αρχηγος.Βρες τωρα στα εικοσιδυομιση χιλιαρικα ανταγωνιστη...
                      Η μηπως εχουν περισσοτερη δυναμη και καλυτερα κρατηματα αλλα αυτοκινητα στην ιδια παντα τιμη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
                        Το Octavia GT είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο για 21.000 ευρώ. Δίνει πολλά πράγματα για τα λεφτά που κοστίζει τα οποία δεν βρίσκεις με αυτά τα χρήματα σε άλλο αμάξι αυτής της κατηγορίας μεγέθους.
                        Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι εξίσου καλό σε όλους τους τομείς. Το εσωτερικό του είναι ξεπερασμένο ενώ οι αναρτήσεις αν και KW δεν σημαίνει ότι είναι εφάμιλλες με σύγχρονες σπορ αναρτήσεις. Οι στροφές δεν είναι το καλύτερο σημείο του.
                        Καλό αυτοκίνητο, όμως έχει κι αυτό τομείς που υστερεί για τα σημερινά δεδομένα. Η τιμή του είναι κυρίως αυτή που το κάνει τόσο ανταγωνιστικό.

                        +1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                          Ίδιο είναι το Octavia I με το Octavia 5; Ούτε πλαίσιο έχουν ίδιο, ούτε αναρτήσεις -μεγάλη διαφορά, ειδικά στον πίσω άξονα- ούτε κινητήρες. Ε προφανώς το 7-8 ετών μοντέλο θα πωλείται σε πολύ χαμηλότερες τιμές από το ολοκαίνουριο, έστω κι αν βγάζουν άδεια τον ίδιο χρόνο.

                          Φυσικο δεν ειναι??Kαι νομιζω οτι απο κανεναν δεν τιθεται θεμα συγκρισης μεταξυ του παλιου και του νεου Οctavia.
                          Το Octavia I ειναι ανταγωνιστικο γιατι πολυ απλα στα λεφτα αυτα δεν υπαρχει αλλο που να προσφερει οτι λεει και ο φιλος πιο πανω.Απλο δεν ειναι??

                          Ο φίλος πιο πάνω είπε ότι από 34-40.000 βρίσκεις αντίστοιχο αυτοκίνητο, εκεί είναι η διαφωνία ΠΟΛΛΩΝ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krieza last edited by

                            Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
                            Το Octavia GT είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο για 21.000 ευρώ. Δίνει πολλά πράγματα για τα λεφτά που κοστίζει τα οποία δεν βρίσκεις με αυτά τα χρήματα σε άλλο αμάξι αυτής της κατηγορίας μεγέθους.
                            Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι εξίσου καλό σε όλους τους τομείς. Το εσωτερικό του είναι ξεπερασμένο ενώ οι αναρτήσεις αν και KW δεν σημαίνει ότι είναι εφάμιλλες με σύγχρονες σπορ αναρτήσεις. Οι στροφές δεν είναι το καλύτερο σημείο του.
                            Καλό αυτοκίνητο, όμως έχει κι αυτό τομείς που υστερεί για τα σημερινά δεδομένα. Η τιμή του είναι κυρίως αυτή που το κάνει τόσο ανταγωνιστικό.

                            +15.000.000.000.000,75

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης nickathanasiou έγραψε:
                              Νασειμηωσω οτι 6000 ευρω με 48 ατοκες αυξανου την δωση του κατα 125ευρω το μηνα. Δεν ειναι το ιδιο.

                              Παιδια ειναι ειναι απλο.

                              Ποια αυτοκινητα ειναι 1800cc 1)............
                              2)............
                              3)............
                              Ποια απο αυτα εχουν 193hp
                              και ανω. 1)............
                              2)............
                              Ποια απο αυτα εχουν 21000
                              και κατω 1).............

                              ΡΟΠΗ
                              ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ KW
                              ΜΕΓΑΛΟ SEDAN κλπ.
                              7,6 0-100

                              Κανείς δεν θα κάνει κάτι τέτοιο όταν θ'αγοράσει αυτοκίνητο. Δεν έχει σημασία να είναι παντού κάτι καλύτερο, μπορεί να υπερτερεί κάπου και να υστερεί κάπου αλλού. Πχ το Golf GT έχει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με το Octavia που λες και κάποια μειονεκτήματα (προφανώς και την τιμή... ). Υπάρχουν και άλλα φθηνότερα από το Octavia που θα ήταν ενν δυνάμει ανταγωνιστές, γιατί απλά θα συμβιβαζόσουν σε μικρότερη ιπποδύναμη. Με κριτήριο την ιπποδύναμη και το χώρο αποσκευών, τίποτε δεν υπάρχει να το ανταγωνιστεί σ' αυτά τα λεφτά! Αλλά δεν υπάρχουν μόνον αυτά τα κριτήρια.
                              Το σίγουρο είναι πως είναι πολύ value για λίγο money, όσον αφορά το γκάζι. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες όμως. Αλλος θα θυσιάσει λίγο γκάζι για να βρει κάτι άλλο, πχ πιο μοντέρνα εμφάνιση.
                              Ακόμη πιο σίγουρο είναι πως στα 30.000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                Νασειμηωσω οτι 6000 ευρω με 48 ατοκες αυξανου την δωση του κατα 125ευρω το μηνα. Δεν ειναι το ιδιο.

                                Παιδια ειναι ειναι απλο.

                                Ποια αυτοκινητα ειναι 1800cc 1)............
                                2)............
                                3)............
                                Ποια απο αυτα εχουν 193hp
                                και ανω. 1)............
                                2)............
                                Ποια απο αυτα εχουν 21000
                                και κατω 1).............

                                ΡΟΠΗ
                                ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ KW
                                ΜΕΓΑΛΟ SEDAN κλπ.
                                7,6 0-100

                                Κανείς δεν θα κάνει κάτι τέτοιο όταν θ'αγοράσει αυτοκίνητο. Δεν έχει σημασία να είναι παντού κάτι καλύτερο, μπορεί να υπερτερεί κάπου και να υστερεί κάπου αλλού. Πχ το Golf GT έχει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με το Octavia που λες και κάποια μειονεκτήματα (προφανώς και την τιμή... ). Υπάρχουν και άλλα φθηνότερα από το Octavia που θα ήταν ενν δυνάμει ανταγωνιστές, γιατί απλά θα συμβιβαζόσουν σε μικρότερη ιπποδύναμη. Με κριτήριο την ιπποδύναμη και το χώρο αποσκευών, τίποτε δεν υπάρχει να το ανταγωνιστεί σ' αυτά τα λεφτά! Αλλά δεν υπάρχουν μόνον αυτά τα κριτήρια.
                                Το σίγουρο είναι πως είναι πολύ value για λίγο money, όσον αφορά το γκάζι. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες όμως. Αλλος θα θυσιάσει λίγο γκάζι για να βρει κάτι άλλο, πχ πιο μοντέρνα εμφάνιση.
                                Ακόμη πιο σίγουρο είναι πως στα 30.000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krieza last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Ένα πεντάθυρο GTI DSG κατ εμέ είναι το αυτοκίνητο που είνια ένα κλικ πάνω από το RS και ίσως με μαγαλύτερους χώρους......... ιδίως για τους πίσω επιβάτες

                                  cpp μιλαμε για το Octavia I GT εδω.

                                  Το RS ειναι εκδοση μονο του Octavia II πλεον...
                                  (υπαρχει και με dsg)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickathanasiou last edited by

                                    Συμφωνω και επαυξανω με τα παραπανω.
                                    Και βεβαια ολοι εχουν διαφορετικα κριτηρια.
                                    Οικογενεια με 2 παιδια = SEDAN
                                    Λογο προυγουμενου σπορ αυτοκινητου και ενδιαφερων για τους αγωνες αυτοκινητων = SEDAN ME ΣΠΟΡ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
                                    Λογο budget = 21000 (Για RS 6000*48 ατοκες = 125ευρω το μηνα εξτρα+14 φορολογισιμοι ιπποι=αλλη ασφαλεια+τελη κυκλοφορειας=αλλο budget).
                                    Οσο για την αναρτηση στην αρχικη μου τοποθετηση εγραψα οτι αν το παρακανεις στην εξοδο βγαζει λιγα μουτρα (τιποτα που δεν διορθονεται), Αλλα πιο αυτοκινητο βγαινει με συγχρονες σπορ αναρτησης (PROFLEX,OHLINS κ.α.)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      ckosm last edited by

                                      [quote='HighFidelity']...Ακόμη πιο σίγουρο είναι πως στα 30.000

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        ckosm last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                        Πωωω πωωω, μας έχουν...στήσει καρτέρι κι εδώ! Κι άλλοι με Skoda! Ούτε στην πιάτσα του Ελ. Βενιζέλος τόσοι πια....
                                        Και είναι και πρώτοι στις κόντρες (χωρίς καγκουριές εννοείται), πω πω....

                                        Nάτοι και οι 'κλώνοι' του ποπολάρου ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης ckosm έγραψε:

                                          Πωωω πωωω, μας έχουν...στήσει καρτέρι κι εδώ! Κι άλλοι με Skoda! Ούτε στην πιάτσα του Ελ. Βενιζέλος τόσοι πια....
                                          Και είναι και πρώτοι στις κόντρες (χωρίς καγκουριές εννοείται), πω πω....

                                          Nάτοι και οι 'κλώνοι' του ποπολάρου ...

                                          Μάλλον πλάκα κάνει ο HF!!!.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης ckosm έγραψε:
                                            ... Οπότε, το Golf V GTi, ότι πωλήσεις κάνει θα τις κάνει με το κύρος του ονόματος και της ιστορίας που κουβαλάει ...

                                            ναι, μόνο γι' αυτό θα πουλήσει περισσότερα και φέτος, για κανένα άλλο λόγο

                                            Με τις ταξινομήσεις ποια η σχέση σου;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 16 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr