-
Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους κινητήρες και παραλλαγές σε ιπποδυνάμεις διαθέτει κάθε κατασκευαστής στην --Ελληνική-- αγορά;
Μου φαίνεται ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα.
Αρχίζω με το VAG:
Σημείωση1: Η λίστα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία από τους 4Τ Δεκεμβρίου 2006 (435).
Σημείωση2: Με το ***** είναι κάποιοι κινητήρες που δεν υπάρχουν στους πίνακες αλλά τοποθετούνται...
[list=1:23oepds0][:23oepds0]1.2:55[/23oepds0]
[:23oepds0]1.2:65[/23oepds0]
[:23oepds0]1.2:70[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:70:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:75[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:75:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:80[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:80:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:85[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:86[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:90:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:101[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:115[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:140:TSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:170:TSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:102[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:110:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:115:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:150:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:163:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:180:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:193:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:210:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:?:TFSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:90:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:105:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:131:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:130[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:136:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:140:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:150:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:170:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:170:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:185:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:200:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:220:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:230:TFSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:240:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:265:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.4:177[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:163:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:174:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:350:*****[/23oepds0]
[:23oepds0]2.7:180:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.8:204[/23oepds0]
[:23oepds0]3.0:225:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.0:233:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:241[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:250[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:255[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:256[/23oepds0]
[:23oepds0]3.6:280:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.6:300:FSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]3.7:280[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:310[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:335[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:344[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:350[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:420[/23oepds0]
[:23oepds0]5.0:313:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]5.2:435:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]5.2:450:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]6.0:420[/23oepds0]
[:23oepds0]6.0:450[/23oepds0][/list
23oepds0]
_
-
Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους κινητήρες και παραλλαγές σε ιπποδυνάμεις διαθέτει κάθε κατασκευαστής στην --Ελληνική-- αγορά;
Μου φαίνεται ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα.
Αρχίζω με το VAG:
Σημείωση1: Η λίστα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία από τους 4Τ Δεκεμβρίου 2006 (435).
Σημείωση2: Με το ***** είναι κάποιοι κινητήρες που δεν υπάρχουν στους πίνακες αλλά τοποθετούνται...
[list=1:23oepds0][:23oepds0]1.2:55[/23oepds0]
[:23oepds0]1.2:65[/23oepds0]
[:23oepds0]1.2:70[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:70:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:75[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:75:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:80[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:80:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:85[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:86[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:90:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:101[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:115[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:140:TSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:170:TSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:102[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:110:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:115:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:150:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:163:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:180:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:193:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:210:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:?:TFSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:90:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:105:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:131:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:130[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:136:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:140:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:150:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:170:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:170:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:185:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:200:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:220:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:230:TFSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:240:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:265:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.4:177[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:163:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:174:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:350:*****[/23oepds0]
[:23oepds0]2.7:180:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.8:204[/23oepds0]
[:23oepds0]3.0:225:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.0:233:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:241[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:250[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:255[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:256[/23oepds0]
[:23oepds0]3.6:280:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.6:300:FSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]3.7:280[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:310[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:335[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:344[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:350[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:420[/23oepds0]
[:23oepds0]5.0:313:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]5.2:435:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]5.2:450:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]6.0:420[/23oepds0]
[:23oepds0]6.0:450[/23oepds0][/list
23oepds0]
_
-
Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους κινητήρες και παραλλαγές σε ιπποδυνάμεις διαθέτει κάθε κατασκευαστής στην --Ελληνική-- αγορά;
Μου φαίνεται ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα.
Αρχίζω με το VAG:
Σημείωση1: Η λίστα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία από τους 4Τ Δεκεμβρίου 2006 (435).
Σημείωση2: Με το ***** είναι κάποιοι κινητήρες που δεν υπάρχουν στους πίνακες αλλά τοποθετούνται...
[list=1:23oepds0][:23oepds0]1.2:55[/23oepds0]
[:23oepds0]1.2:65[/23oepds0]
[:23oepds0]1.2:70[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:70:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:75[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:75:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:80[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:80:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:85[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:86[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:90:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:101[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:115[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:140:TSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.4:170:TSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:102[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:110:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.6:115:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:150:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:163:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:180:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:193:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:210:T[/23oepds0]
[:23oepds0]1.8:?:TFSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:90:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:105:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]1.9:131:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:130[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:136:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:140:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:150:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:170:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:170:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:185:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:200:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:220:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:230:TFSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:240:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.0:265:TFSi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.4:177[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:163:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:174:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.5:350:*****[/23oepds0]
[:23oepds0]2.7:180:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]2.8:204[/23oepds0]
[:23oepds0]3.0:225:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.0:233:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:241[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:250[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:255[/23oepds0]
[:23oepds0]3.2:256[/23oepds0]
[:23oepds0]3.6:280:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]3.6:300:FSi*****[/23oepds0]
[:23oepds0]3.7:280[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:310[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:335[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:344[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:350[/23oepds0]
[:23oepds0]4.2:420[/23oepds0]
[:23oepds0]5.0:313:TDi[/23oepds0]
[:23oepds0]5.2:435:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]5.2:450:FSi[/23oepds0]
[:23oepds0]6.0:420[/23oepds0]
[:23oepds0]6.0:450[/23oepds0][/list
23oepds0]
_
-
Δεκαοχτώ κινητήρες σε πενηντα εννέα παραλλαγές.
Είναι καλό ή κακό όμως;
-
Θεωρητικα ειναι καλο για ολους,πωλητες και αγοραστες.
-
Μάλλον καλό είναι γιατί ο αγοραστής επιλέγει τον κινητήρα που θέλει με την ρύθμιση που του ταιριάζει. Άλλο χαρακτήρα ο 2.0Τ με τα 170 και άλλο αυτός με τα 265 του S3.
-
Αν θέλει κάποιος, ας κάνει το ίδιο και για καμιά άλλη μάρκα για σύγκριση (όχι με τo VAG αλλά γενικά)...
_
-
Η Peugeot:
- 1,0:68
- 1,4 HDi:70
- 1,4:75
- 1,4:90
- 1,4 HDi: 90
- 1,6:110
- 1,6 HDi: 110
- 1,6T:150
- 1,8:125
- 2,0 HDi: 120
- 2,0 HDi: 136
- 2,0: 143
- 2,2: 163
- 2,2 HDi: 170
- 2,7 HDi: 205
- 3,0: 211
-
Πάρτε και για Ford, Mazda, Volvo (σημειώνονται οι κινητήρες που φοριούνται αποκλειστικά σε Volvo)
1 1.25: 75
2 1.3: 60
3 1.3W: 192
4 1.3W: 231
5 1.4: 80
6 1.6: 95
7 1.6: 100
8 1.6: 105
9 1.6: 115
10 1.8: 115
11 1.8: 120
12 1.8: 125
13 1.8: 126
14 2.0: 140
15 2.0: 145
16 2.0: 150
17 2.0: 160
18 2.0: 177 (Volvo)
19 2.3: 141
20 2.3: 150
21 2.3: 166
22 2.3T: 260
23 2.4: 140 (Volvo)
24 2.4i: 168 (Volvo)
25 2.4: 170 (Volvo)
26 2.4T: 257 (Volvo)
27 2.5T: 208 (Volvo)
28 2.5T: 210 (Volvo)
29 2.5T: 218 (Volvo)
30 2.5T: 220
31 2.5T: 225
32 2.5T: 300 (Volvo)
33 2.9T6: 268 (Volvo)
34 2.9T6: 272 (Volvo)
35 3.0: 203
36 3.0: 226
37 4.4: 318 (Volvo)Τώρα που τους συγκέντρωσα όλους μαζί αδυνατώ να καταλάβω γιατί βγαίνουν τόσα πολλά μοτέρ με πολύ μικρές διαφορές στην δύναμη. Καταλαβαίνω να έχουν διαφορά 15 άλογα αλλά 2 άλογα διαφορά τι ρόλο βαράνε?
-
στους ρυπους
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
στους ρυπους... ανάλογα με την αγορά που απευθύνονται. Σωστός!
-
Οι Ιάπωνες είναι πιο ξεκάθαροι με τους κινητήρες τους. Είναι και θέμα marketing.
-
Καλωσήρθες Ιορδάνη στο φόρουμ και καλά ποσταρίσματα!!!
Μάλλον έχεις δίκιο για τους Ιάπωνες, μίας και λίγοι ιαπωνικοί κινητήρες έρχονται στο μυαλό μου σε 2 ή και περισσότερες εκδόσεις από πλευράς ίππων. Ειναι και θέμα μάρκετινγκ όντως, καθώς θέλουν να τονίσουν τον σπόρτιφ χαρακτήρα ή μη ενός μοντέλου. Επίσης όμως είναι και για φορολογικούς λόγους αυτή η διαφοροποιήση. Π.χ. το σίντ της κία σε μερικές χώρες θα βγαίνει με λιγότερα άλογα για αυτό το λόγο
-
Ο χρήστης jordan75 έγραψε:
Οι Ιάπωνες είναι πιο ξεκάθαροι με τους κινητήρες τους. Είναι και θέμα marketing.Εγώ θα σκεφτόμουν ότι μάλλον είναι θέμα μεγέθους παραγωγής. Άλλο μέγεθος έχει η VAG, η PSA, η GM, η Ford και άλλο η Honda.
Εδώ δυο( ) κινητήρες βγάζει η Honda για το Civic, ας πούμε, και κοντεύει να γίνει μύθος η αναμονή. Που να έβγαζε και περισσότερους... Για τα μεγέθη των πωλήσεών της, συγκρτικά με κάποια 'μεγαθήρια' που αναφέρθηκαν, δεν νομίζω να μπορούσε να υποστηρίξει τόσες πολλές διαφορετικές γραμμές παραγωγής κινητήρων.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Οι Ιάπωνες είναι πιο ξεκάθαροι με τους κινητήρες τους. Είναι και θέμα marketing.
Εγώ θα σκεφτόμουν ότι μάλλον είναι θέμα μεγέθους παραγωγής. Άλλο μέγεθος έχει η VAG, η PSA, η GM, η Ford και άλλο η Honda.
Εδώ δυο( ) κινητήρες βγάζει η Honda για το Civic, ας πούμε, και κοντεύει να γίνει μύθος η αναμονή. Που να έβγαζε και περισσότερους... Για τα μεγέθη των πωλήσεών της, συγκρτικά με κάποια 'μεγαθήρια' που αναφέρθηκαν, δεν νομίζω να μπορούσε να υποστηρίξει τόσες πολλές διαφορετικές γραμμές παραγωγής κινητήρων.
μα η χόντα δεν είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτέρ στον κόσμο ;
-
H Subaru έχει τον ίδιο βελτιωμένο ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα σε Forester, Impreza, Legacy αλλά στο καθένα από αυτά έχει διαφορετική επίσημη απόδοση 158,160, 165 ίππων. Δεν νομίζω ότι για τέτοιες διαφορές ευθύνεται κάποια πολιτική είτε εφοριακή είτε για ρύπανση που να δικαιολογεί διαφορετική ρύθμιση-χαρτογράφηση. Η πιθανότητα να υπάρχει διαφορά στην κατασκευή του κινητήρα (άλλα μέταλλα με μειωμένες τριβές και άλλα λάδια) μου φαίνεται πιο απίθανο και επίσης χωρίς κάποια λογική... Θεωρώ λοιπόν πιο πιθανό να είναι θέμα χώρου του κινητήρα και αερισμού του (τοποθέτηση και μέγεθος φίλτρου και βασικό, η αεροδυναμική του αυτοκινήτου) καθώς και τυχόν διαφορές στο μήκος, τη διαδρομή και τα καζανάκια της εξάτμισης...
Στο VAG νομίζω πρέπει να υπήρξε ο 1600 και με 101 και 105 άλογα και υπάρχει και η βελτιωμένη έκδοση του 102άρη με τα θεωρητικά 116 (επίσημη ελληνική βελτίωση).
-
H SUZUKI έχει τον Μ13Α με 1328cc σε jimny(85 άλογα), ignis(94), swift (92). Με επιφύλαξη, νομίζω πως έμπαινε και στο wagonR.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μα η χόντα δεν είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτέρ στον κόσμο ;Σωστος.Μην ξεχνας ομως οτι συμπεριλαμβανονται και οι κινητηρες των μοτοσυκλετων (των παπιων και σκουτερ συμπεριλαμβανομενων).
Η συγκριση παντως αδικει τους Ιαπωνες.
Ας παρουμε παραδειγμα την ΤΟΥΟΤΑ και τη VAG.
Η ΤΟΥΟΤΑ για την Corolla ας πουμε προσφερει μια συγκεκριμενη γκαμα κινητηρων.Η VAG απο την αλλη προσφερει για τα γκολφοειδη στα ιδα κυβικα 3-4 εκδοσεις του ιδιου κινητηρα αναλογα με το κοινο που απευθυνεται η μαρκα.
Αν λοιπον παρει κανεις τη καθε μαρκα ξεχωριστα θα δει οτι οι διαφορες σε προσφερομενες εκδοσεις κινητηρων δεν ειναι και τοσο τρομακτικες...Δεν ειναι δικαιο κατα τη γνωμη μου να συγκρινουμε ομιλους με μεμονωμενες μαρκες.
-
.. Φανταστείτε
α) να είσαι μηχανικός
β) να έχεις να ασχοληθείς με μια 'καινούρια' βλάβη,
πχ μου έτυχε στο ZX: 'ο κινητήρας 'κόβει' στις δεξιές στροφές, σαν να μην τροφοδοτείται καλά με μίγμα'
γ) το διαγνωστικό να μην βγάζει τίποτε ή να μην βοηθά (το ZX δεν είχε καν διαγνωστικό)
δ) το troubleshooting guide δεν έχει περιγραφή παρόμοιου προβλήματος
και σαν μην έφταναν αυτά...
ε) ο κινητήρας να είναι ένας από τους 50 που κυκλοφορούν, και να μην είναι από αυτούς
που περπάτησαν πολύ.Θα πρέπει να αρχίζεις να 'δοκιμάζεις' δεξιά και αριστερά. Και ύστερα ο πελάτης βρίζει
Οι μηχανικοί δεν συμπαθούν τις πολυπληθείς οικογένειες κινητήρων.
-
Καλώς σας βρήκα παιδιά.
Σκεφτείτε τί είδη ψωμιού πουλούσε ένας φούρνος πριν 15 χρόνια. Έναν, άντε το πολύ δύο τύπους ψωμιού. Σήμερα ένας φούρνος έχει καμιά 20αριά διαφορετικούς τύπους ψωμιού και δεκάδες παρεμφερή είδη(κουλουράκια, κρουασανάκια κτλ). Το ίδιο μοντέλο marketing σε αντιστοιχία, νομίζω πως εφαρμόζεται και από τις κατασκευάστριες βιομηχανίες αυτοκινήτων κυρίως του δυτικού πολιτισμού.
Κατασκευαστές & κινητήρες...