Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατασκευαστές & κινητήρες...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Κατασκευαστές & κινητήρες...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    21
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους κινητήρες και παραλλαγές σε ιπποδυνάμεις διαθέτει κάθε κατασκευαστής στην --Ελληνική-- αγορά;

      Μου φαίνεται ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα.

      Αρχίζω με το VAG:
      Σημείωση1: Η λίστα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία από τους 4Τ Δεκεμβρίου 2006 (435).
      Σημείωση2: Με το ***** είναι κάποιοι κινητήρες που δεν υπάρχουν στους πίνακες αλλά τοποθετούνται...
      [list=1:23oepds0][:23oepds0]1.2:55[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.2:65[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.2:70[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:70:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:75[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:75:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:80[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:80:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:85[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:86[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:90:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:101[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:115[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:140:TSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.4:170:TSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.6:102[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.6:110:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.6:115:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.8:150:T[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.8:163:T[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.8:180:T[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.8:193:T[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.8:210:T[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.8:?:TFSi*****[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.9:90:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.9:105:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]1.9:131:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:130[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:136:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:140:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:150:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:170:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:170:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:185:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:200:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:220:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:230:TFSi*****[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:240:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.0:265:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.4:177[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.5:163:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.5:174:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.5:350:*****[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.7:180:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]2.8:204[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.0:225:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.0:233:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.2:241[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.2:250[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.2:255[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.2:256[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.6:280:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.6:300:FSi*****[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]3.7:280[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]4.2:310[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]4.2:335[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]4.2:344[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]4.2:350[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]4.2:420[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]5.0:313:TDi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]5.2:435:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]5.2:450:FSi[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]6.0:420[/Ⓜ23oepds0]
      [:23oepds0]6.0:450[/Ⓜ23oepds0][/list⭕23oepds0]

      _

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους κινητήρες και παραλλαγές σε ιπποδυνάμεις διαθέτει κάθε κατασκευαστής στην --Ελληνική-- αγορά;

        Μου φαίνεται ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα.

        Αρχίζω με το VAG:
        Σημείωση1: Η λίστα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία από τους 4Τ Δεκεμβρίου 2006 (435).
        Σημείωση2: Με το ***** είναι κάποιοι κινητήρες που δεν υπάρχουν στους πίνακες αλλά τοποθετούνται...
        [list=1:23oepds0][:23oepds0]1.2:55[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.2:65[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.2:70[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:70:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:75[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:75:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:80[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:80:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:85[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:86[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:90:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:101[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:115[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:140:TSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.4:170:TSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.6:102[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.6:110:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.6:115:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.8:150:T[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.8:163:T[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.8:180:T[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.8:193:T[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.8:210:T[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.8:?:TFSi*****[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.9:90:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.9:105:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]1.9:131:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:130[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:136:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:140:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:150:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:170:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:170:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:185:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:200:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:220:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:230:TFSi*****[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:240:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.0:265:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.4:177[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.5:163:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.5:174:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.5:350:*****[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.7:180:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]2.8:204[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.0:225:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.0:233:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.2:241[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.2:250[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.2:255[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.2:256[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.6:280:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.6:300:FSi*****[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]3.7:280[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]4.2:310[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]4.2:335[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]4.2:344[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]4.2:350[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]4.2:420[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]5.0:313:TDi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]5.2:435:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]5.2:450:FSi[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]6.0:420[/Ⓜ23oepds0]
        [:23oepds0]6.0:450[/Ⓜ23oepds0][/list⭕23oepds0]

        _

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσους κινητήρες και παραλλαγές σε ιπποδυνάμεις διαθέτει κάθε κατασκευαστής στην --Ελληνική-- αγορά;

          Μου φαίνεται ότι θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον ένα τέτοιο θέμα.

          Αρχίζω με το VAG:
          Σημείωση1: Η λίστα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία από τους 4Τ Δεκεμβρίου 2006 (435).
          Σημείωση2: Με το ***** είναι κάποιοι κινητήρες που δεν υπάρχουν στους πίνακες αλλά τοποθετούνται...
          [list=1:23oepds0][:23oepds0]1.2:55[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.2:65[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.2:70[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:70:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:75[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:75:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:80[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:80:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:85[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:86[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:90:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:101[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:115[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:140:TSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.4:170:TSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.6:102[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.6:110:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.6:115:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.8:150:T[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.8:163:T[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.8:180:T[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.8:193:T[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.8:210:T[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.8:?:TFSi*****[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.9:90:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.9:105:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]1.9:131:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:130[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:136:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:140:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:150:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:170:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:170:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:185:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:200:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:220:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:230:TFSi*****[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:240:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.0:265:TFSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.4:177[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.5:163:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.5:174:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.5:350:*****[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.7:180:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]2.8:204[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.0:225:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.0:233:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.2:241[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.2:250[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.2:255[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.2:256[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.6:280:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.6:300:FSi*****[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]3.7:280[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]4.2:310[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]4.2:335[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]4.2:344[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]4.2:350[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]4.2:420[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]5.0:313:TDi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]5.2:435:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]5.2:450:FSi[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]6.0:420[/Ⓜ23oepds0]
          [:23oepds0]6.0:450[/Ⓜ23oepds0][/list⭕23oepds0]

          _

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Δεκαοχτώ κινητήρες σε πενηντα εννέα παραλλαγές.

            Είναι καλό ή κακό όμως;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tiger last edited by

              Θεωρητικα ειναι καλο για ολους,πωλητες και αγοραστες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Μάλλον καλό είναι γιατί ο αγοραστής επιλέγει τον κινητήρα που θέλει με την ρύθμιση που του ταιριάζει. Άλλο χαρακτήρα ο 2.0Τ με τα 170 και άλλο αυτός με τα 265 του S3.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Αν θέλει κάποιος, ας κάνει το ίδιο και για καμιά άλλη μάρκα για σύγκριση (όχι με τo VAG αλλά γενικά)...

                  _

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    Η Peugeot:

                    1. 1,0:68
                    2. 1,4 HDi:70
                    3. 1,4:75
                    4. 1,4:90
                    5. 1,4 HDi: 90
                    6. 1,6:110
                    7. 1,6 HDi: 110
                    8. 1,6T:150
                    9. 1,8:125
                    10. 2,0 HDi: 120
                    11. 2,0 HDi: 136
                    12. 2,0: 143
                    13. 2,2: 163
                    14. 2,2 HDi: 170
                    15. 2,7 HDi: 205
                    16. 3,0: 211
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      travelman last edited by

                      Πάρτε και για Ford, Mazda, Volvo (σημειώνονται οι κινητήρες που φοριούνται αποκλειστικά σε Volvo)

                      1 1.25: 75
                      2 1.3: 60
                      3 1.3W: 192
                      4 1.3W: 231
                      5 1.4: 80
                      6 1.6: 95
                      7 1.6: 100
                      8 1.6: 105
                      9 1.6: 115
                      10 1.8: 115
                      11 1.8: 120
                      12 1.8: 125
                      13 1.8: 126
                      14 2.0: 140
                      15 2.0: 145
                      16 2.0: 150
                      17 2.0: 160
                      18 2.0: 177 (Volvo)
                      19 2.3: 141
                      20 2.3: 150
                      21 2.3: 166
                      22 2.3T: 260
                      23 2.4: 140 (Volvo)
                      24 2.4i: 168 (Volvo)
                      25 2.4: 170 (Volvo)
                      26 2.4T: 257 (Volvo)
                      27 2.5T: 208 (Volvo)
                      28 2.5T: 210 (Volvo)
                      29 2.5T: 218 (Volvo)
                      30 2.5T: 220
                      31 2.5T: 225
                      32 2.5T: 300 (Volvo)
                      33 2.9T6: 268 (Volvo)
                      34 2.9T6: 272 (Volvo)
                      35 3.0: 203
                      36 3.0: 226
                      37 4.4: 318 (Volvo)

                      Τώρα που τους συγκέντρωσα όλους μαζί αδυνατώ να καταλάβω γιατί βγαίνουν τόσα πολλά μοτέρ με πολύ μικρές διαφορές στην δύναμη. Καταλαβαίνω να έχουν διαφορά 15 άλογα αλλά 2 άλογα διαφορά τι ρόλο βαράνε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        g60 last edited by

                        στους ρυπους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:
                          στους ρυπους

                          ... ανάλογα με την αγορά που απευθύνονται. Σωστός!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jordan75 last edited by

                            Οι Ιάπωνες είναι πιο ξεκάθαροι με τους κινητήρες τους. Είναι και θέμα marketing.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              travelman last edited by

                              Καλωσήρθες Ιορδάνη στο φόρουμ και καλά ποσταρίσματα!!!

                              Μάλλον έχεις δίκιο για τους Ιάπωνες, μίας και λίγοι ιαπωνικοί κινητήρες έρχονται στο μυαλό μου σε 2 ή και περισσότερες εκδόσεις από πλευράς ίππων. Ειναι και θέμα μάρκετινγκ όντως, καθώς θέλουν να τονίσουν τον σπόρτιφ χαρακτήρα ή μη ενός μοντέλου. Επίσης όμως είναι και για φορολογικούς λόγους αυτή η διαφοροποιήση. Π.χ. το σίντ της κία σε μερικές χώρες θα βγαίνει με λιγότερα άλογα για αυτό το λόγο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mjacob last edited by

                                Ο χρήστης jordan75 έγραψε:
                                Οι Ιάπωνες είναι πιο ξεκάθαροι με τους κινητήρες τους. Είναι και θέμα marketing.

                                Εγώ θα σκεφτόμουν ότι μάλλον είναι θέμα μεγέθους παραγωγής. Άλλο μέγεθος έχει η VAG, η PSA, η GM, η Ford και άλλο η Honda.

                                Εδώ δυο( ) κινητήρες βγάζει η Honda για το Civic, ας πούμε, και κοντεύει να γίνει μύθος η αναμονή. Που να έβγαζε και περισσότερους... Για τα μεγέθη των πωλήσεών της, συγκρτικά με κάποια 'μεγαθήρια' που αναφέρθηκαν, δεν νομίζω να μπορούσε να υποστηρίξει τόσες πολλές διαφορετικές γραμμές παραγωγής κινητήρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                                  Οι Ιάπωνες είναι πιο ξεκάθαροι με τους κινητήρες τους. Είναι και θέμα marketing.

                                  Εγώ θα σκεφτόμουν ότι μάλλον είναι θέμα μεγέθους παραγωγής. Άλλο μέγεθος έχει η VAG, η PSA, η GM, η Ford και άλλο η Honda.

                                  Εδώ δυο( ) κινητήρες βγάζει η Honda για το Civic, ας πούμε, και κοντεύει να γίνει μύθος η αναμονή. Που να έβγαζε και περισσότερους... Για τα μεγέθη των πωλήσεών της, συγκρτικά με κάποια 'μεγαθήρια' που αναφέρθηκαν, δεν νομίζω να μπορούσε να υποστηρίξει τόσες πολλές διαφορετικές γραμμές παραγωγής κινητήρων.

                                  μα η χόντα δεν είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτέρ στον κόσμο ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    H Subaru έχει τον ίδιο βελτιωμένο ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα σε Forester, Impreza, Legacy αλλά στο καθένα από αυτά έχει διαφορετική επίσημη απόδοση 158,160, 165 ίππων. Δεν νομίζω ότι για τέτοιες διαφορές ευθύνεται κάποια πολιτική είτε εφοριακή είτε για ρύπανση που να δικαιολογεί διαφορετική ρύθμιση-χαρτογράφηση. Η πιθανότητα να υπάρχει διαφορά στην κατασκευή του κινητήρα (άλλα μέταλλα με μειωμένες τριβές και άλλα λάδια) μου φαίνεται πιο απίθανο και επίσης χωρίς κάποια λογική... Θεωρώ λοιπόν πιο πιθανό να είναι θέμα χώρου του κινητήρα και αερισμού του (τοποθέτηση και μέγεθος φίλτρου και βασικό, η αεροδυναμική του αυτοκινήτου) καθώς και τυχόν διαφορές στο μήκος, τη διαδρομή και τα καζανάκια της εξάτμισης...

                                    Στο VAG νομίζω πρέπει να υπήρξε ο 1600 και με 101 και 105 άλογα και υπάρχει και η βελτιωμένη έκδοση του 102άρη με τα θεωρητικά 116 (επίσημη ελληνική βελτίωση).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • rocsta
                                      rocsta last edited by

                                      H SUZUKI έχει τον Μ13Α με 1328cc σε jimny(85 άλογα), ignis(94), swift (92). Με επιφύλαξη, νομίζω πως έμπαινε και στο wagonR.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        krieza last edited by

                                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                        μα η χόντα δεν είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτέρ στον κόσμο ;

                                        Σωστος.Μην ξεχνας ομως οτι συμπεριλαμβανονται και οι κινητηρες των μοτοσυκλετων (των παπιων και σκουτερ συμπεριλαμβανομενων).

                                        Η συγκριση παντως αδικει τους Ιαπωνες.

                                        Ας παρουμε παραδειγμα την ΤΟΥΟΤΑ και τη VAG.
                                        Η ΤΟΥΟΤΑ για την Corolla ας πουμε προσφερει μια συγκεκριμενη γκαμα κινητηρων.Η VAG απο την αλλη προσφερει για τα γκολφοειδη στα ιδα κυβικα 3-4 εκδοσεις του ιδιου κινητηρα αναλογα με το κοινο που απευθυνεται η μαρκα.
                                        Αν λοιπον παρει κανεις τη καθε μαρκα ξεχωριστα θα δει οτι οι διαφορες σε προσφερομενες εκδοσεις κινητηρων δεν ειναι και τοσο τρομακτικες...

                                        Δεν ειναι δικαιο κατα τη γνωμη μου να συγκρινουμε ομιλους με μεμονωμενες μαρκες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Z
                                          zardoz last edited by

                                          .. Φανταστείτε

                                          α) να είσαι μηχανικός

                                          β) να έχεις να ασχοληθείς με μια 'καινούρια' βλάβη,

                                          πχ μου έτυχε στο ZX: 'ο κινητήρας 'κόβει' στις δεξιές στροφές, σαν να μην τροφοδοτείται καλά με μίγμα'

                                          γ) το διαγνωστικό να μην βγάζει τίποτε ή να μην βοηθά (το ZX δεν είχε καν διαγνωστικό)

                                          δ) το troubleshooting guide δεν έχει περιγραφή παρόμοιου προβλήματος

                                          και σαν μην έφταναν αυτά...

                                          ε) ο κινητήρας να είναι ένας από τους 50 που κυκλοφορούν, και να μην είναι από αυτούς
                                          που περπάτησαν πολύ.

                                          Θα πρέπει να αρχίζεις να 'δοκιμάζεις' δεξιά και αριστερά. Και ύστερα ο πελάτης βρίζει

                                          Οι μηχανικοί δεν συμπαθούν τις πολυπληθείς οικογένειες κινητήρων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jordan75 last edited by

                                            Καλώς σας βρήκα παιδιά.
                                            Σκεφτείτε τί είδη ψωμιού πουλούσε ένας φούρνος πριν 15 χρόνια. Έναν, άντε το πολύ δύο τύπους ψωμιού. Σήμερα ένας φούρνος έχει καμιά 20αριά διαφορετικούς τύπους ψωμιού και δεκάδες παρεμφερή είδη(κουλουράκια, κρουασανάκια κτλ). Το ίδιο μοντέλο marketing σε αντιστοιχία, νομίζω πως εφαρμόζεται και από τις κατασκευάστριες βιομηχανίες αυτοκινήτων κυρίως του δυτικού πολιτισμού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr