Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 315
    • 316
    • 180 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      απορω γιατι καποιοι οταν γραφτει το παραμικρο μπαινουν στη λογικη να το συγκρινουν αμεσως με το Civic...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        όντως, τι σχέση έχει;

        άλλωστε το EVO έχει FAST FLEET

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          απορω γιατι καποιοι οταν γραφτει το παραμικρο μπαινουν στη λογικη να το συγκρινουν αμεσως με το Civic...

          το συγκρίνω με το πιο οικονομικό 1800αρι της αγοράς με πολλά άλογα για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Αν αυτό το αντιλαμβάνεστε ως ανταγωνιστική πράξη τότε συμβαίνουν 2 πράγματα...είτε έχετε την μύγα και μυγιάζεστε ενίοτε, είτε εγώ δεν το διατύπωσα σωστά. Αν συμβαίνει το τελευταίο εγώ το διευκρινίζω...
          @ikar...μπορεί να έχει fast fleet αλλά να δούμε πόσο θα last...και το βλέπω χλωμό να last...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ούτε το RX-8 Cosmo έσπασε σε 3 χρόνια, ούτε το GTI σε 18 μήνες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

              απορω γιατι καποιοι οταν γραφτει το παραμικρο μπαινουν στη λογικη να το συγκρινουν αμεσως με το Civic...

              το συγκρίνω με το πιο οικονομικό 1800αρι της αγοράς με πολλά άλογα για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Αν αυτό το αντιλαμβάνεστε ως ανταγωνιστική πράξη τότε συμβαίνουν 2 πράγματα...είτε έχετε την μύγα και μυγιάζεστε ενίοτε, είτε εγώ δεν το διατύπωσα σωστά. Αν συμβαίνει το τελευταίο εγώ το διευκρινίζω...
              @ikar...μπορεί να έχει fast fleet αλλά να δούμε πόσο θα last...και το βλέπω χλωμό να last...

              με ποιο το συγκρινεις, με το civic 2006, 2007 ή 2008?

              αλλοι εχουν τη μυγα, και τρεχουν να πουν ΤΑ απιθανα καθε φορα που γραφεται κατι

              μη το παιρνεις προσωπικα, εγω διασκεδαζω με τη κατασταση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                απορω γιατι καποιοι οταν γραφτει το παραμικρο μπαινουν στη λογικη να το συγκρινουν αμεσως με το Civic...

                το συγκρίνω με το πιο οικονομικό 1800αρι της αγοράς με πολλά άλογα για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Αν αυτό το αντιλαμβάνεστε ως ανταγωνιστική πράξη τότε συμβαίνουν 2 πράγματα...είτε έχετε την μύγα και μυγιάζεστε ενίοτε, είτε εγώ δεν το διατύπωσα σωστά. Αν συμβαίνει το τελευταίο εγώ το διευκρινίζω...
                @ikar...μπορεί να έχει fast fleet αλλά να δούμε πόσο θα last...και το βλέπω χλωμό να last...

                με ποιο το συγκρινεις, με το civic 2006, 2007 ή 2008?

                αλλοι εχουν τη μυγα, και τρεχουν να πουν ΤΑ απιθανα καθε φορα που γραφεται κατι

                μη το παιρνεις προσωπικα, εγω διασκεδαζω με τη κατασταση.

                καλά κάνεις...έτσι πρέπει απλά οι όροι γρήγορο-οικονομικό-άνετο κλπ έχουν σημασία μόνο όταν συγκρίνονται με κάτι. Μια φερράρι για παράδειγμα δεν θα ήταν γρήγορη αν δεν συγκρίνονταν με κάτι άλλο για να το αποδείξει. Ο συλλογισμός μου δεν είναι πονηρός όπως νομίζει ο ikar...(για το σιβικ2006-2007-2008 δεν ξέρω διότι αν το παράγγελνα τώρα θα παραλάμβανα την facelift το...2008 αφήστε το αυτό διότι με πονάει...)

                Υ.Γ. Δεν έχω καταλάβει ακόμα όμως τι απίθανο έγραψα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                  το evo είναι εκτός Αθηνών και γι αυτό καιει λιγότερο.

                  Το παίζω και στοίχημα 1,30 ότι έχω δίκιο

                  προτείνω να βάλουν το GT πάνω στην Ακρόπολη,

                  και να περάσουν το κέντρο στις 10 του Γενάρη,

                  που θα συζητήσει η Κα Μαριέττα-Κουτσίκου-Γιαννάκου το άρθρο 16 για την παιδεία,

                  όπου θα υπάρχουν διαδηλώσεις σε όλο το κέντρο της Αθήνας.

                  ΤΟΤΕ να το μετρήσουν!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    Ούτε το RX-8 Cosmo έσπασε σε 3 χρόνια, ούτε το GTI σε 18 μήνες

                    το πρώτο δεν έχει τούρμπο το δεύτερο έχει κυβικά και ένα τούρμπο είναι ασύγκριτα. Πέρα από πλάκα είναι καταδικασμένος ο συνδυασμός να υφίσταται την αμφιβολία των πολλών μέχρι να περάσουν λίγα χρόνια και να καθιερωθεί αν μπορεί...Η επιφύλαξη χαρακτηρίζει παραδοσιακά κάθε τι καινούριο ή καινοτόμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Η αλλιώς τεχνοφοβία και προκαταλήψεις.

                      Γιατί ο Wankel λίγα έχει ακούσει ότι έχει διάρκεια ζωής, ότι σπάει μπλα μπλα μπλα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spyros-s last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Η αλλιώς τεχνοφοβία και προκαταλήψεις.

                        Γιατί ο Wankel λίγα έχει ακούσει ότι έχει διάρκεια ζωής, ότι σπάει μπλα μπλα μπλα

                        αυτό ακριβώς σχολίαζα πριν λίγες μέρες στο σιβικ τόπικ ...Έγραψα:

                        Τα στερεότυπα όμως λένε στις κοινωνικές επιστήμες χρειάζονται μια σειρά αντίθετων προς αυτά εμπειριών προκειμένου να αμφισβητηθούν στην ουσία τους. Με άλλα λόγια και περιορίζοντας το θέμα στα αυτοκινητιστικά δρώμενα όσο περισσότερα ιταλικά αντέχουν στο δρόμο, όσο περισσότερα μη γαλλικά έχουν άριστη οδική συμπεριφορά αλλά και όσα λ.χ μη Ιαπωνικά αποδεικνύονται αξιόπιστα τόσο τα κλασσικά στερεότυπα με την χώρα προέλευσης των αυτοκινήτων θα εκλείπουν.

                        Θα έλεγα επομένως ότι στην Ελλάδα είναι φόβος διότι δεν μπορούμε να αλλάζουμε συχνά αυτοκίνητα. Η αξιοπιστία έχει την βαρύτητα αυτή στην χώρα διότι απλά το αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο να αποκτηθεί και κυρίως να συντηρηθεί από τους πολλούς. Αν το δεις έτσι θα καταλάβεις ότι δεν είναι τεχνοφοβία αλλά επιφύλαξη λόγω οικονομικής στενότητας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koralli last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Το πειραγμένο, σκισμένο δημοσιογραφικό δεν καίει

                          Το αν σου κάψει εξαρτάται από τη χρήση

                          @koumi: Μεχρι τωρα δεν εχει καψει

                          @Ikar: Τα εγκαθετα σχολια απαιτουν και εγκαθετες διευκρινησεις...
                          Define χρηση!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης koralli έγραψε:

                            @Ikar: Τα εγκαθετα σχολια απαιτουν και εγκαθετες διευκρινησεις...
                            Define χρηση!

                            όσο ανεβάζεις στροφές κι εκμεταλλεύεσαι όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, δεν θα 'χεις πρόβλημα. 1η-νεκρά-2α, σύντομες διαδρομές, άνοιξε-κλείσε κινητήρα δημιουργούν προβλήματα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koumi last edited by

                              δεν είναι λίγο περίεργο βρε παιδιά ο fsi να κάιει λάδια και tsi να μην καίει?

                              Γιατί ίδιος κινητήρας με turboκομπρέσορα δεν είναι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koralli last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                @Ikar: Τα εγκαθετα σχολια απαιτουν και εγκαθετες διευκρινησεις...
                                Define χρηση!

                                όσο ανεβάζεις στροφές κι εκμεταλλεύεσαι όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, δεν θα 'χεις πρόβλημα. 1η-νεκρά-2α, σύντομες διαδρομές, άνοιξε-κλείσε κινητήρα δημιουργούν προβλήματα

                                thanx .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης koumi έγραψε:
                                  δεν είναι λίγο περίεργο βρε παιδιά ο fsi να κάιει λάδια και tsi να μην καίει?

                                  Γιατί ίδιος κινητήρας με turboκομπρέσορα δεν είναι?

                                  καμία απολύτως σχέση το μοναδικό κοινό είναι τα... κυβικά

                                  εδώ έχουν σημαντικές διαφορές του S3 με του GTI, δεν θα 'χει ο TSI;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • kubiak
                                    kubiak last edited by

                                    Ο χρήστης powergs έγραψε:
                                    Πολύ μικρή για τόσα άλογα και τουρμπάτο μοτέρ είναι η κατανάλωση που γράφεις. Και αν 6lt/100 είναι η μέση η χαμηλότερη πόσο ήταν; 4lt/100km??!!!

                                    powergs, αν κάνεις ταξίδι με το GT και: 1)το γκάζι το πατάς προοδευτικά, 2) πηγαίνεις με μία (έως δύο), ταχύτητα πάνω, και γενικά δε ζορίζεις το μοτέρ (εκτός από τις απαραίτητες προσπεράσεις), με μόνη προϋπόθεση την καλή 100άρα, τότε δε θα διαφωνήσεις καθόλου με αυτά που λέει ο sonath...

                                    H χαμηλότερη προκύπτει από το trip computer και είναι 0,0 ή 0,κάτι για κάμποσα χλμ σε κατηφορικό δρόμο με 6η...

                                    _

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      powergs last edited by

                                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                      Πολύ μικρή για τόσα άλογα και τουρμπάτο μοτέρ είναι η κατανάλωση που γράφεις. Και αν 6lt/100 είναι η μέση η χαμηλότερη πόσο ήταν; 4lt/100km??!!!

                                      powergs, αν κάνεις ταξίδι με το GT και: 1)το γκάζι το πατάς προοδευτικά, 2) πηγαίνεις με μία (έως δύο), ταχύτητα πάνω, και γενικά δε ζορίζεις το μοτέρ (εκτός από τις απαραίτητες προσπεράσεις), με μόνη προϋπόθεση την καλή 100άρα, τότε δε θα διαφωνήσεις καθόλου με αυτά που λέει ο sonath...

                                      H χαμηλότερη προκύπτει από το trip computer και είναι 0,0 ή 0,κάτι για κάμποσα χλμ σε κατηφορικό δρόμο με 6η...

                                      _

                                      Εντάξει αυτά σωστά φίλε μου που λες για να έχει χαμηλή κατανάλωση. Με πόσα όμως μέση ωραία ταχύτητα πας για να πετύχεις αυτήν την κατανάλωση;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης powergs έγραψε:
                                        Εντάξει αυτά σωστά φίλε μου που λες για να έχει χαμηλή κατανάλωση. Με πόσα όμως μέση ωραία ταχύτητα πας για να πετύχεις αυτήν την κατανάλωση;

                                        70...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          Ελεος τι? Εθνική ή Αττική οδό και έφτασες.

                                          Γενικά στους τροχούς παλιά που ήταν ηλιούπολη χτυπάγανε κάτι καταναλώσεις.....!!!!!

                                          Ξερεις πόσο κάει ένα αμάξι στα Τρίκαλα....?

                                          ναι, μόνο αυτές τις διαδρομές κάνουν

                                          όλοι μένουν εκεί δίπλα, δεν το παίρνουν για ΣΚ, το αφήνουν στο πάρκινγκ -μην σπάσει κι όλας -

                                          Πως κάνει όμως περίπου 1.500 το μήνα παραμένει στη σφαίρα του φανταστικού και του αγνώστου

                                          @spiros, rocsta: όντως ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ αλλαγές κάθε 10 -θα ξέρουν καλύτερα - αλλά στο GT δεν έχουν αλλάξει λάδια, οπότε το κόστος συντήρησης στα 20Κ είναι... 0

                                          Στο GTI τα άλλαζαν κάθε 15, τρεις φορές δηλαδή μέχρι τα 42 που το είχαν, έκαναν κι ένα σέρβις στα 30 κι άλλαξαν τακάκια μπρος-πίσω -είναι επειδή δεν το πίεζαν, γι' αυτό δεν έκαιγε βενζίνη -

                                          Συνολικό κόστος στα 42.000, -18 μήνες- 677 ευρώ και μέση κατανάλωση 12,3

                                          να σου πω να γελάσεις τι γίνεται με μένα.

                                          Αλλάζω γραφείο για κάτι δουλειές για μία εβδομάδα και αρχίζω να μπαίνω αττικη οδο και λίγο κέντρο.
                                          Πήρα κατανάλωση κοντά στα 10 με 11.

                                          Αν και το ξεκίνησα για πλάκα το θέμα συνεχίζω να υποστηρίζω ότι η μέση κατανάλωση του GT είναι μικρή που σημαίνει ότι κάνει σχετικά καθαρά χλμ... Πόσο να έκαιγε δηλαδή?

                                          Το σκίσιμο όπως ξέρεις πολύ καλά για να κάψει πολύ είναι ή μεσα στο κέντρο της Αθήνας ή στην Εθνική με πολλά χλμ. Εμένα έτσι καίει για παράδειγμα ότι αμάξι και να είχα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ότι μπορεί να έχει χαμηλή κατανάλωση λόγω ροπής/κιβωτίου το αποκλείεις εντελώς;

                                            κι όλοι οι συντάκτες για να πάνε γραφείο πηγαίνουν αποκλειστικά από ΑΟ-Εθνική, δεν υπάρχουν άλλες περιοχές στην Αθήνα και το χρησιμοποιούν ΜΟΝΟ σε αυτούς τους δρόμους;

                                            1.500 χλμ το μήνα 'καθαρά'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 180 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr