Ο χρήστης cambof έγραψε:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ MULTIJET ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ,ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ? ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ...ΜΕΣΑ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΕΡΟΠΑΓΙΔΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΟΧΙ
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΩ ΑΛΛΑ Η ΝΟΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΓΗ
ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΓΩΝΕΙ!!??
ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
Ο κατασκευαστής λέει στα 60000χλμ. Μπορείς να το αλλάξεις και στα 40000 για να είσαι καλυμένος. Έχει και νεροπαγίδα μέσα που σε ενημερώνει με ένδειξη στο ταμπλό αν έχει υγρασία στο καύσιμο και έχει και μικρό βανάκι να το ανοίξεις σε περίπτωση υγρασίας.
Έχω κοντά 12000χλμ(από τον Οκτώβριο που το πήρα) και βάζω πετρέλαιο από πολλά πρατήρια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Δεν είχα κανένα πρόβλημα ενώ μια φορά που δοκίμασα και το καινούργιο V-Power της shell δεν είδα καμία διαφορά ούτε σε τράβηγμα ούτε σε κατανάλωση (που είναι σταθερή σχεδόν στο 4,8λίτρα/100χλμ).