Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT Seicento και EuroNCAP crash test
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. FIAT Seicento και EuroNCAP crash test
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    45
    184
    348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Εγώ έγραψα παραπάνω: τι αρνητικό επιφέρει η αυξημένη παθητική ασφάλεια εκτός του μεγαλύτερου κόστους και βάρους... Μόνο καλό μπορεί κάνει...

      Και απ' ότι φαίνεται ο καθένας λέει το ίδιο πράγμα με ελαφρώς διαφορετικό τρόπο.

      Οπότε δεν καταλαβαίνω που διαφωνείτε παίδες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mjacob last edited by

        **καλά, όταν ένας δικός σου άνθρωπος ή εσύ ο ίδιος, βγει ζωντανός και αρτιμελής από ένα αμάξι που με το που το αντίκρυσες έκλαιγες αναλογιζόμενος πως θα ήταν ο επιβάτης του, έλα να μας ξαναπείς πως 'αν και αν και αν αν αν αν δεν θα είχε γίνει τπτ'.

        Αν πολλά, τότε τίποτα. Αλλά άλλα πράγματα ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ και μ'αυτά πρέπει να ζήσεις.**

        Το να οδηγείς πάντα και παντού με το worst case scenario απλώς δεν γίνεται. ΑΛλιώς σε μια εθνική χωρίς διάζωμα δεν θα έβγαινες ποτέ γιατί ο απέναντι μπορεί να κάνει στραβοτιμονιά. Δεν θα προσπέρναγες ποτέ γιατί μπορεί κι αυτός να κάνει στραβοτιμονιά όταν είσαι δίπλα του. Στη βροχή δεν θα οδηγούσες, γιατί τα νερά μπορεί να είναι και λάδια και μπορεί και να κρύβουν ένα χαντάκι. Σάββατο βράδυ δεν θα οδηγείς γιατί υπάρχουν και μεθυσμένοι. Θ σταμάταγες και σε πράσινα φανάρια γιατί κάποιος μπορεί να περάσει με κόκκινο κ.ο.κ.

        Τα 'οδηγώ πάντα τέλεια και με το worst case scenario κατά νου' [EDIT όπου κατά νου δεν εννοώ 'το έχω υπόψη μου', αλλά το είμαι σε θέση να μην με επηρεάσει] απλώς δείχνουν ότι δεν έχεις επαφή με την πραγματικότητα και αυτό σε κάνει επικίνδυνο άνθρωπο. Όχι στην οδήγηση, εν γένει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtsiros last edited by

          Ο χρήστης mjacob έγραψε:
          Το να οδηγείς πάντα και παντού με το worst case scenario απλώς δεν γίνεται. [/b]

          Ας μην είμαστε τόσο απόλυτοι!

          Σάββατο βράδυ δεν θα οδηγείς γιατί υπάρχουν και μεθυσμένοι. Θ σταμάταγες και σε πράσινα φανάρια γιατί κάποιος μπορεί να περάσει με κόκκινο κ.ο.κ.

          Αυτά τί είναι; Μιά λίστα με βλακείες, που υποθέτεις πως κάνω. Με το μπαρδόν δηλαδή, αλλά εδώ είναι που ψυλλιάζομαι ότι άλλα λέμε, άλλα καταλαβαίνουν. Συνηθες φαινόμενο σε forum αυτό.

          Τα 'οδηγώ πάντα τέλεια και με το worst case scenario κατά νου' [EDIT όπου κατά νου δεν εννοώ 'το έχω υπόψη μου', αλλά το είμαι σε θέση να μην με επηρεάσει] απλώς δείχνουν ότι δεν έχεις επαφή με την πραγματικότητα και αυτό σε κάνει επικίνδυνο άνθρωπο. Όχι στην οδήγηση, εν γένει.

          Αυθαίρετα θεώρησες ότι κάνω το ένα και όχι το άλλο... Πάμε παρακάτω...

          Μ'αρέσει που έκρινες, από απόσταση, χωρίς να με έχεις δει ούτε πως οδηγάω ούτε τίποτα, μα μόνο από το τι στραβο*-κατάλαβες από τα λεγόμενά μου, ότι είμαι επικίνδυνος οδηγός Τουλάχιστο ας έλεγες και ένα 'μακάρι να κάνω λάθος' στο τέλος

          *: ας μου επιτραπεί να κρίνω εγώ, όχι εσύ, αν κατάλαβες σωστά ό,τι είπα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mjacob last edited by

            Ο χρήστης gTsiros έγραψε:

            Το να οδηγείς πάντα και παντού με το worst case scenario απλώς δεν γίνεται. [/b]

            Ας μην είμαστε τόσο απόλυτοι!

            Αυτό λέω. Δεν γίνεται το πάντα και παντού, και γι' αυτό όπως οσυ είπανε ό,τι κι αν κάνες στη ζωή σου υπάρχει το ρίσκο των αστάθμητων παραγόντων. Αν εσύ προτιμάς να ζείς πιστεύοντας ότι η τύχη δεν σε επηρεάζει... πάμε στο συμπέρασμα.

            Τα 'οδηγώ πάντα τέλεια και με το worst case scenario κατά νου' [EDIT όπου κατά νου δεν εννοώ 'το έχω υπόψη μου', αλλά το είμαι σε θέση να μην με επηρεάσει] απλώς δείχνουν ότι δεν έχεις επαφή με την πραγματικότητα και αυτό σε κάνει επικίνδυνο άνθρωπο. Όχι στην οδήγηση, εν γένει.

            Μ'αρέσει που έκρινες, από απόσταση, [...], ότι είμαι επικίνδυνος οδηγός Τουλάχιστο ας έλεγες και ένα 'μακάρι να κάνω λάθος' στο τέλος

            *: ας μου επιτραπεί να κρίνω εγώ, όχι εσύ, αν κατάλαβες σωστά ό,τι είπα.

            Πάλι καλά που το ΄βαλα σε bold δηλαδή...

            Α, και τώρα μεταξύ μας, είσαι σίγουρος πως δεν σε ξέρω προσωπικά και δια ζώσης; Γιατί σε ξέρω αλλά είπα να τ' αφήσω απ' έξω αυτά.

            Στην υποσημείωσή σου θα μπορούσα καλλιστα να σου απαντήσω : ας επιτραπεί σε όσους σε διαβάζουν να κρίνουν αν καταλαβαίνουν καλύτερα αυτά που γράφεις και όχι αυτά που θα ήθελες να πεις Οι συγγραφείς πολλές φορές άλλα θέλουν να πουν, και άλλα γράφουν. Οπότε αισθάνονται ότι τους έχουν παρανοήσει, αλλά παίζει και να μην είναι ετσι. Μη το ξεχνάς αυτό.

            **όταν ένας δικός σου άνθρωπος ή εσύ ο ίδιος, βγει ζωντανός και αρτιμελής από ένα αμάξι που με το που το αντίκρυσες έκλαιγες αναλογιζόμενος πως θα ήταν ο επιβάτης του, έλα να μας ξαναπείς πως 'αν και αν και αν αν αν αν δεν θα είχε γίνει τπτ'.

            Αν πολλά, τότε τίποτα. Αλλά άλλα πράγματα ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ και μ'αυτά πρέπει να ζήσεις.**

            για να το εμπεδώσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gtsiros last edited by

              Δω δεν κάνουμε λογοτεχνία, οπότε το σχόλιό σου
              Αν ο Α πει κάτι στον Β, ο Β δεν έχει μέτρο σύγκρισης για να κρίνει αν κατάλαβε καλά αυτό που ο Α είπε. Μόνο ο Α, από τις απαντήσεις του Β, μπορεί ίσως να κρίνει...

              Α, και τώρα μεταξύ μας, είσαι σίγουρος πως δεν σε ξέρω προσωπικά και δια ζώσης; Γιατί σε ξέρω αλλά είπα να τ' αφήσω απ' έξω αυτά.

              Α, μεταξύ μας, ε; καλά...

              Κανένας φίλος μου δε θα μου φαιρόταν έτσι. Και ανθρώπους με την συμπεριφορά που μόλις περιέγραψες, δηλαδή με ξέρεις, αλλά με αφήνεις να νομίζω ότι δε με ξέρεις, τους χαρακτηρίζω άσχημα. Δηλαδή, γιατί το έκανες; για να διατηρήσεις κάποιο 'πάτημα' στη συζήτηση; Για να το παίξεις αδιάλλακτος και όχι μονομερής; Αφού το έλαβες υπ'όψη σου σε αυτά που έλεγες, γιατί δεν 'αποκάλυψες' ότι 'τσίρε, είμαι ο τάδε' ; φοβήθηκες μήπως οι άλλοι σε κακοχαρακτηρίσουν επειδή ξέρεις τον 'τσίρο' ; Για πες... Το θέμα καταντάει αηδία πια. Από το 'φροντίστε να εξαντλείτε ό,τι είναι ανθρώπινα δυνατό για να γλυτώσετε ατύχημα' φτάσαμε στο 'ξέρω τι ποιός είσαι, αλλά δε στο είπα! και ίσως να μη στο πω...'.

              αυτό είναι αηδία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mjacob last edited by

                Κοίτα να δεις. Σε ξέρω αλλά είπα να μη αρχίσω τα 'ασε μας ρε τάδε ξέρω ποιος είσαι και πάντα τέτοια λες' και προς του άλλους 'αφήστε τον ρε το τάδε τον ξέρω γω' και μπλα μπλα. Πουθενά δεν βασίστηκα στο τι ξέρω προσωπικά από σενα, αλλά μόνο σε ό,τι γράφεις.

                Απεναντίας, εσύ άρχισες τα 'ξέρεις ποιος είμαι εγω'. Εγώ σου έιπα απλώς 'ξέρω, αλλά ας τα αφήσουμε απέξω'.

                Τα προσωπικά σε ένα forum παίζει να είναι και τα πιο αστεία επιχειρήματα, γι' αυτό λοιπόν άσε τα 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ και μη κρίνεις από μακριά' γιατί μπορεί και να βρεθείς προ εκπλήξεως. Διάβασε τι έγραψα, και άσε τα ψευτοθιγμένα.

                ΟΚ;

                Λοιπές φανφάρες περί αηδίας κράτα τες για σένα που ξέρεις και κα΄λύτερα τι γράφεις απ' όσους σε διαβάζουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Μηπως τα προσωπικα σας να τα πειτε μεσω πμ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gtsiros last edited by

                    Δεν το ξεκίνησα εγώ το προσωπικό, ο κύριος εδώ ξεκίνησε, διάβασε το thread.

                    Και μη παραφράζεις τα γραφώμενά μου, είναι ξεφτίλα. Δεν είπα ποτέ 'ξέρεις ποιός είμαι γω' , εσύ είπες '(Γιατί) σε ξέρω'. Εγώ είπα :

                    'Μ'αρέσει που έκρινες, από απόσταση, χωρίς να με έχεις δει ούτε πως οδηγάω ούτε τίποτα, μα μόνο από το τι στραβο*-κατάλαβες από τα λεγόμενά μου, ότι είμαι επικίνδυνος οδηγός Τουλάχιστο ας έλεγες και ένα 'μακάρι να κάνω λάθος' στο τέλος '

                    το 'ξέρεις ποιός είμαι γω', πού το είδες;

                    έλεος ρε φίλε, έλεος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mjacob last edited by

                      οκ έχεις δίκιο. Ζητώ συγγνώμη για την αήθη επίθεση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gtsiros last edited by

                        καλά, και γω μπορεί να το παρατράβηξα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Γιατί ασχολείστε? Ο άνθρωπος ανήκει στο 1% των εκλεκτών αφήστε τον, και μόνο που κατατάσει εκεί μόνος του τον εαυτό του εμένα μου λέει πολλά...Κατα τα άλλα ουδέν σχόλιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Τhats the spirit!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gtsiros last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Γιατί ασχολείστε? Ο άνθρωπος ανήκει στο 1% των εκλεκτών αφήστε τον, και μόνο που κατατάσει εκεί μόνος του τον εαυτό του εμένα μου λέει πολλά...Κατα τα άλλα ουδέν σχόλιο.

                              Οι περισσότεροι που χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους ασφαλεις κτλ, δεν είναι.

                              Αλλά όχι όλοι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                phaethon last edited by

                                Το topic αφορά συμπεριφορά ενός συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε ένα τεστ πρόσκρουσης. Οι μόνες προεκτάσεις που μπορεί κι επιτρέπεται να πάρει είναι κατά κύριο λόγο σχετικές με την αξιοπιστία των τεστ πρόσκρουσης και με τη σημασία που ο καθένας δίνει στην ενεργητική ή παθητική ασφάλεια. Νομίζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zardoz last edited by

                                  Βγήκαμε εκτός θέματος, το ζήτημα ήταν

                                  1. To seicento πούλησε από το 2000 περίπου 22.000 κομμάτια:

                                  2006: 166 (ως τώρα)
                                  2005: 415
                                  2004: 1018
                                  2003: 2236
                                  2002: 4542
                                  2001: 6356
                                  2000: 7417

                                  και απλά οι αγοραστές του θα έπρεπε να δούν αυτό


                                  δείτε που πήγε ο μπροστινός άξονας και το κεφάλι της κούκλας

                                  όταν οι περισσότεροi άλλοι έχουν φτάσει ήδη από το 2001 σε αυτό:

                                  Τώρα αν κάποιοι χρησιμοποιούν την 'δύναμη' του startrek και ξεχωρίζουν τα λάδια από
                                  τις χυμένες κοκα-κόλες είναι άλλη ιστορία. Εγώ δεν θα ήθελα να είμαι μέσα στο sei
                                  όταν θα έρθει ο darth vader μεθυσμένος με το suv του να με κοπανήσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gtsiros last edited by

                                    Ο χρήστης zardoz έγραψε:
                                    Εγώ δεν θα ήθελα να είμαι μέσα στο sei
                                    όταν θα έρθει ο darth vader μεθυσμένος με το suv του να με κοπανήσει.

                                    Δηλαδή το αμάξι το καινούριο... με τα 5 αστεράκια, άμα γίνει η στραβή (του είδους που δεν είναι δυνατό να αποφύγεις και γίνονται κατά κύριο λόγο με μεγάλη ταχύτητα)... έχουν σοβαρές πιθανότητες να επιζήσουν οι επιβαίνοντες; Δηλαδή να ποντάρω στο 5ο αστέρι;


                                    κολυμπηθρόξυλο δε θα μείνει!!!

                                    Η τύχη οποιουδήποτε επιβάτη σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όταν γίνει η στούκα είναι πάνω-κάτω η ίδια.

                                    η φωτό είναι από μιά στούκα που δεν αποφεύγεται. βάλτε το καλά αυτό στο μυαλό σας. Είναι πολύ λίγα τα ατυχήματα από τα οποία θα σας γλυτώσει το αμάξι με τα αστεράκια. Στην τύχη είναι και πάλι, πως θα γίνει το ατύχημα.

                                    με αστεράκια, χωρίς αστεράκια, το ρίσκο είναι σημαντικότατο!

                                    και, παραδεχτείτε το, με τα αστεράκια, ελάχιστα μικρότερο. (ο silencer θα chime in με 'Σίγουρα κάθε βελτίωση είναι ευπρόσδεκτη'.)

                                    το να κινείσαι με λίγο χαμηλότερη ταχύτητα είναι πολύ σημαντικότερο από οποιαδήποτε παθητική ασφάλεια.καλή τύχη παίδες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Καλή τύχη και σε σένα και σε όλους μας γιατί με τον τρόπο που οδηγάμε στην Ελλάδα την χρειαζόμαστε όλοι όσο καλοί η κακοί οδηγοί κι αν είμαστε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Τα αστέρια του Euroncap δεν αφορούν σε μεγάλες ταχύτητες....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silencer51 last edited by

                                          (ο silencer θα chime in με 'Σίγουρα κάθε βελτίωση είναι ευπρόσδεκτη'.)

                                          Μα δεν ειναι???

                                          Απο τη στιγμή που τα περισσότερα ατυχήματα (google is our friend) γίνονται με ταχύτητες που πλησιάζουν τα 65χλμ/ώρα του ncap, και αποδεδειγμένα πλέον με ενα 4αστερο-5άστερο αμάξι βγαίνεις απο μια τέτοια σύγκρουση κυριολεκτικά άθικτος ενώ πριν π.χ. 10-15 χρόνια πιθανόν να σε έβγαζαν απο το αμάξι σε body bag ή ανάπηρο, τότε ναι, η παθητική ασφάλεια έχει θέση και σημασία στην αυτοκίνηση...

                                          Καλύ τύχη σε όλους μας όπως είπε ο mirage και μακρυά απο μάς σκηνικά σαν αυτά που περιγράφονται στις τελευταίες σελίδες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zardoz last edited by

                                            Ο χρήστης gTsiros έγραψε:

                                            Η τύχη οποιουδήποτε επιβάτη σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όταν γίνει η στούκα
                                            είναι πάνω-κάτω η ίδια.

                                            το να κινείσαι με λίγο χαμηλότερη ταχύτητα είναι πολύ σημαντικότερο από οποιαδήποτε
                                            παθητική ασφάλεια.καλή τύχη παίδες...

                                            Φυσικά, αν σε χτυπήσει κεραυνός, τριαξονικό, πέσει πάνω σου ένα πιάνο δεν θα σε
                                            βοηθήσουν τα αστέρια, θα βρεθείς στα αστέρια.

                                            Από την άλλη μεριά συμφωνώ, να πηγαίνουμε σιγά. Και σιγά να πηγαίνεις, μπορεί
                                            κάλιστα να πέσει άλλος κάποιος πάνω σου (σε φίλο με astra έπεσε στα διόδια
                                            νταλίκα από πίσω ενώ ήταν σταματημένος!, λές να ήταν ζωντανός αν είχε 2cv?)

                                            Αλλά τα περισσότερα ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένου και του φρεναρίσματος γίνονται
                                            με την ταχύτητα του EuroNCAP και εκεί η παθητική ασφάλεια μετράει. Αν είσαι τόσο
                                            γκαντέμης να πέσεις στον γκρεμό δεν μετράει.

                                            Και μια σύγκριση σε ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αυτοκίνητα του 2006 (64km/h)

                                            Λέτε να κλειδωθεί το thread?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr