-
Είχα Peugeot 306 από Μάη 2000 έως Φεβρουάρη 2002 οπότε το άλλαξα με VW Polo. Σεπτέμβρη-Οκτώβρη 2003 το πουλάω και πάω για άλλο... Πιστεύω ότι κάθε 1,5-2 χρόνια καλό είναι να αλλάζεις αυτοκίνητο πριν αρχίσει να σου βγάζει προβλήματα, (εγώ πάντως δεν το προσέχω καθόλου το δικό μου γιατί λέω 'ελα μωρέ, όπου ναναι θα το αλλάξω') και πιάνει καλή τιμή σα μεταχειρισμένο. Δίνεις το παλιό και μια διαφορά 600-700 χιλιάρικα κάθε δύο χρόνια και παίρνεις ένα καινούριο.
-
Εγω ΘΑ ΗΘΕΛΑ να αλαζω αυτοκινητο καθε 2 χρονια.
Οι καταστασεις ως τωρα με εκαναν να αλαζω αυτοκινητα καθε 4 χρονια.
Οι καταστασεις απο εδω και περα,με αναγκαζουν να αργησω αρκετα να ξαναπαρω αυτοκινητο.
Αρα,τι ψαχνεις;Τα ονειρα ειναι τζαμπα,κατα τα αλλα........................... -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Είχα Peugeot 306 από Μάη 2000 έως Φεβρουάρη 2002 οπότε το άλλαξα με VW Polo. Σεπτέμβρη-Οκτώβρη 2003 το πουλάω και πάω για άλλο... Πιστεύω ότι κάθε 1,5-2 χρόνια καλό είναι να αλλάζεις αυτοκίνητο πριν αρχίσει να σου βγάζει προβλήματα, (εγώ πάντως δεν το προσέχω καθόλου το δικό μου γιατί λέω 'ελα μωρέ, όπου ναναι θα το αλλάξω') και πιάνει καλή τιμή σα μεταχειρισμένο. Δίνεις το παλιό και μια διαφορά 600-700 χιλιάρικα κάθε δύο χρόνια και παίρνεις ένα καινούριο.αρχικα ελπιζω [αφου οπως δηλωνεις δεν προσεχεις καθολου τα αυτοκινητα που παιρνεις ] να μην τυχει και ειμαι εγω πιθανος αγοραστης καποιου απο αυτα στο μελλον.
στην συνεχεια θα ηθελα να επισημανω πως με αντικατασταση καθε 1,5-2 χρονια καινουργιου αυτοκινητου με μονο 600-700 χιλιαρικα επιπλεον το μονο που μπορει κανεις να καταφερει ειναι σε λιγα χρονια να καταληξει σε ............ποδηλατο
και εξηγω.......ενα καινουργιο που σημερα κανει περι τα 15χιλ ευρω σε δυο χρονια θα πιανει στην αγορα το πολυ 12χιλ αρα αν βαλεις +2 χιλ κατεβαινεις ειτε σε κατηγορια [απο μικρομεσαιο οπως το 306 σε μικρο οπως το polo] ειτε σε ποιοτητα και προελευση
εαν λοιπον αυτη η φθινουσα πορεια συνεχιστει μετα απο λιγα χρονια ενω εχεις ξεκινησει με το 306 μπορει και να καταληξεις με το ........πεζω2
-
Θα ηθελα να κραταγα τα αυτοκινητα για 7-10 χρονια.
Η πραγματικοτητα ειναι οτι τα κραταω 2-4 χρονια.Νομιζω πολυ κοσμος τα αλλαζει γιατι δεν θελει να μπλεξει με επισκευες εκτος εγγυησης και επισης ο τροπος που αγοραζουν με δοσεις το κανει πιο προσιτο.
Ν.
-
Egw auti tin stigmi eimai kontytera stin idea na exeis polla autokinita kai na ta kratas gia 5-7 xronia (e3artatai to autokinito, mia Ferrari 8a tin krataga perissotero).
Giati an allazeis autokinito ka8e 2-4 xronia tote oli tin zwi sou 8a plirwneis gia autokinito kai an kaneis financing 8a to plirwneis diplo.
E3allou h syntirisi/beltiwsi tou autokinitou einai ena kalo hobby kai den apaitei poly xrono kai xrima (gnwseis perissotero, ara se kanei kai skeftesai).
Just my 2 eurocents.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Είχα Peugeot 306 από Μάη 2000 έως Φεβρουάρη 2002 οπότε το άλλαξα με VW Polo. Σεπτέμβρη-Οκτώβρη 2003 το πουλάω και πάω για άλλο... Πιστεύω ότι κάθε 1,5-2 χρόνια καλό είναι να αλλάζεις αυτοκίνητο πριν αρχίσει να σου βγάζει προβλήματα, (εγώ πάντως δεν το προσέχω καθόλου το δικό μου γιατί λέω 'ελα μωρέ, όπου ναναι θα το αλλάξω') και πιάνει καλή τιμή σα μεταχειρισμένο. Δίνεις το παλιό και μια διαφορά 600-700 χιλιάρικα κάθε δύο χρόνια και παίρνεις ένα καινούριο.
αρχικα ελπιζω [αφου οπως δηλωνεις δεν προσεχεις καθολου τα αυτοκινητα που παιρνεις ] να μην τυχει και ειμαι εγω πιθανος αγοραστης καποιου απο αυτα στο μελλον.
στην συνεχεια θα ηθελα να επισημανω πως με αντικατασταση καθε 1,5-2 χρονια καινουργιου αυτοκινητου με μονο 600-700 χιλιαρικα επιπλεον το μονο που μπορει κανεις να καταφερει ειναι σε λιγα χρονια να καταληξει σε ............ποδηλατο
και εξηγω.......ενα καινουργιο που σημερα κανει περι τα 15χιλ ευρω σε δυο χρονια θα πιανει στην αγορα το πολυ 12χιλ αρα αν βαλεις +2 χιλ κατεβαινεις ειτε σε κατηγορια [απο μικρομεσαιο οπως το 306 σε μικρο οπως το polo] ειτε σε ποιοτητα και προελευση
εαν λοιπον αυτη η φθινουσα πορεια συνεχιστει μετα απο λιγα χρονια ενω εχεις ξεκινησει με το 306 μπορει και να καταληξεις με το ........πεζω2
Ακριβως. Αν θες να κρατας την ιδια κατηγορια πρεπει δωσεις αρκετα περισσοτερα απο 2 χιλ. Το αυτοκινητο ειναι καταναλωσιμο αγαθο. Στην αρχη χανει την αξια του γρηγορα και μετα λιγακι πιο αργα. Αν το αγοραζεις με δοσεις αρχιζεις να εισαι σε καλυτερη θεση οταν το εχεις και δεν το χρωστας. Γιαυτο εχουν εφευρει το leasing τοπικα που στην πραγματικοτητα ειναι μια επισημη ενοικιαση αυτοκινητου (που για πολλους ειναι αυτο που θελουν πχ αν δεν θελεις ποτε να το κρατησεις). Ακομα και ετσι παντα εισαι μεσα γιατι πληρωνεις καθε μηνα και μετα οταν το αλλαξεις πληρωνεις ακομα πιο πολλα για να κρατησεις την ιδια κατηγορια. Το καλυτερο ειναι να αγοραζεις ενα μεταχειρισμενο 1-2 χρονων οποτε εχεις τιην εκπτωση του μεταχειρισμενου αλλα σε δυο χρονια ενα μοντερνο αυτοκινητο δεν ειναι καθολου ασχημο(τουλαχιστο αν το προσεχε και εκανε τα σερβις ο ιδιοκτητης).
Ν.
-
Metaxeirismeno einai kaly lysi alla den 3ereis pws fer8ike o allos sto autokinito.
Px. to diko mou einai 3.5 xronwn sxedon twra. Einai sxedon san kainourio an e3aireseis ta lastixa. An to parei kapoios twra pernei poly kalo autokinito giati to exw prose3ei kai den to exw kakometaxeiristei kai to service exei ginei swsta.
An 3ereis tin istoria einai OK, an den 3ereis einai megalo gamble.
Koitaga, to M Coupe, an einai na dwseis 40k gia metaxeirismeno pws den 3ereis an o allos den to exei ktypisei h an den tou exei bgalei apeira problimata se 1-2 xronia (erwtisi giati kapoios na dwsei to autokinito tou se 1-2 xronia an den einai lemoni h an den to stoukare asxima?).
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
pws den 3ereis an o allos den to exei ktypisei h an den tou exei bgalei apeira problimata se 1-2 xroniaΌταν έψαχνα για μεταχειρισμένο Saab 900, στις συμβουλές που διάβασα για το τι να προσέξεις και ποια είναι τα σημεία που μπορεί να έχουν πρόβλημα υπήρχε και το:
Μην αγοράσεις μεταχειρισμένο κουπέ σε κόκκινο, κίτρινο ή άλλο έντονο χρώμα -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
[Ακριβως. Αν θες να κρατας την ιδια κατηγορια πρεπει δωσεις αρκετα περισσοτερα απο 2 χιλ. Το αυτοκινητο ειναι καταναλωσιμο αγαθο. Στην αρχη χανει την αξια του γρηγορα και μετα λιγακι πιο αργα............................).Ν.
Ακριβως ετσι το βλεπω και εγω το θεμα.
παντως επειδη μετα απο λιγο καιρο [2-3 χρονια εννοω] ενθουσιαζομαι απο τα νεωτερα και καλυτερα μοντελα που κυκλοφορουν προκειμενου να ικανοποιησω αυτην μου την αναγκη για αλλαγη ειμαι διατεθειμενος [εφ'οσον οικονομικα μου ειναι εφικτο] να διαθεσω τα επιπλεον χρηματα που απαιτουνται χωρις να με ενδιαφερει εαν και ποσο θα χασω σε χρηματα !!!!!
τελικα τα χρηματα που κερδιζουμε απο την δουλεια μας [εαν δεν μας χρησιμοποιουν αυτα αλλα εμεις τα χρησιμοποιουμε ] γιατι δεν θα πρεπει να τα διαθετουμε για την ευχαριστηση μας;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Metaxeirismeno einai kaly lysi alla den 3ereis pws fer8ike o allos sto autokinito.Px. to diko mou einai 3.5 xronwn sxedon twra. Einai sxedon san kainourio an e3aireseis ta lastixa. An to parei kapoios twra pernei poly kalo autokinito giati to exw prose3ei kai den to exw kakometaxeiristei kai to service exei ginei swsta.
An 3ereis tin istoria einai OK, an den 3ereis einai megalo gamble.
Koitaga, to M Coupe, an einai na dwseis 40k gia metaxeirismeno pws den 3ereis an o allos den to exei ktypisei h an den tou exei bgalei apeira problimata se 1-2 xronia (erwtisi giati kapoios na dwsei to autokinito tou se 1-2 xronia an den einai lemoni h an den to stoukare asxima?).
Κανεις ενα CarFax και βλεπεις την ιστορια τους αυτοκινητου. Επισης το πας σε ενα καλο μηχανικο και το βαζει στο μικροσκοπιο και βρισκει πολλα πραγματα. Επισης η αντιπροσωπεια μπορει να βαλει τον αριθμο πλαισιου και να δει τα σερβις και τις επισκευες.
Τωρα βεβαια οταν καποιος παιρνει ενα Μ3 δεν το παιρνει να το οδηγαει σιγα και με το μαλακο. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι το αυτοκινητο δεν ειναι καλο. Ειναι φτειαγμενα για να οδηγουνται γρηγορα. Τωρα βεβαια αν δεν αλλαξε τα λαδια και το εστρωσε χαλια τοτε ασε καλυτερα.
Πολλοι ξεφορτωνονται τα αυτοκινητα σε 1-2 χρονια γιατι θελουν ενα καλυτερο, εληξε το lease, δεν εχουν λεφτα να πληρωνουν τη δοση κτλ... Αν ειναι BMW certified ειναι σχετικα ασφαλες αλλα βεβαια το παιρνεις ακριβο γιατι πληρωνεις την αντιπροσωπεια.
Ν.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Αν ειναι BMW certified ειναι σχετικα ασφαλες αλλα βεβαια το παιρνεις ακριβο γιατι πληρωνεις την αντιπροσωπεια.Ν.
BMW certified kanei sxedon oso to kainourio.
Btw, posa metaxeirismena exeis agorasei? Giati kai emena me endiaferoun (afou den mporw na agorasw px mia kainouria BMW stis times pou ta dinoun) alla mporei na einai risko ase pou den 8elw na parw autokinito pou exei meinei e3w se xeimwna.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Αν ειναι BMW certified ειναι σχετικα ασφαλες αλλα βεβαια το παιρνεις ακριβο γιατι πληρωνεις την αντιπροσωπεια.Ν.
BMW certified kanei sxedon oso to kainourio.
Btw, posa metaxeirismena exeis agorasei? Giati kai emena me endiaferoun (afou den mporw na agorasw px mia kainouria BMW stis times pou ta dinoun) alla mporei na einai risko ase pou den 8elw na parw autokinito pou exei meinei e3w se xeimwna.
-
ΥΓ: Μάκη κούκλα η 'γριά'! Μακάρι να μας θάψει όλους!
[list:1iu1hgoj]Κωστα σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Ψωρα ειναι αυτη [/list:u:1iu1hgoj][list:1iu1hgoj]Αλλα οχι και να μας θαψει ρε συ!!!Αν ειναι να μας θαψει...........φουρνος [/list:u:1iu1hgoj]
-
Το καθημερινό μου αυτοκίνητο θα ήθελα να το αλλάζω κάθε 4 χρόνια(όριο συνήθειας και βαρεμάρας).Τώρα,αυτοκίνητα ειδικής συναισθηματικής αξίας,κλασσικά,αντίκες κλπ. είναι αορίστου χρόνου κατοχής
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Κανεις ενα CarFax και βλεπεις την ιστορια τους αυτοκινητου.
Pws to kaneis auto? On-line?
8elw na balw merika VINs apo M3s...
-
Πραγματικά χαίρομαι που βλέπω τόσους φίλους μας να έχουν την οικονομική δυνατότητα να αλλάζουν αυτοκίνητα τόσο συχνά.
Εγώ έχω το δικό μου 4,5 χρόνια και πραγματικά δεν βλέπω φως στην άκρη του τούνελ, για σύντομη αντικατάσταση.
Είναι τόσες οι απαιτήσεις και η καθημερινές ανάγκες, ιδίως όταν έχεις παιδιά, που δεν ξέρω πως και πότε θα μπορέσω να εξοικονομήσω τα απαραίτητα για αντικατάσταση. Δεν συμφωνώ πάντως με τη λύση της συχνής αλλαγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Πέρα από το ρίσκο που παίρνεις, γιατί δεν ξέρεις το ιστορικό του, πιστεύω ότι είναι καλύτερα να κρατήσεις περισσότερο αυτό που αγόρασες καινούριο και να το συντηρείς σωστά ώστε να είναι σε άριστη κατάσταση. Αν εμπλακείς σε σοβαρό ατύχημα και το αμάξι πέρα από το κόστος επισκευής θέλει και ίσιωμα, τότε αλλάζει το πράγμα. -
Πιστευω οτι καθε πεντε χρονια αν ομως οταν το αγορασες το αυτοκινητο ηταν καινουργιο μοντελο π.χ αγοραζει καποιος ενα golf το 2004 που θα βγει το καινουργιο και το πουλαει μετα απο 5 χρονια που σχεδον θα βγει το επομενο τοτε δεν θα χασει πολλα χρηματα και μπορει με σχετικα μικρο ποσο να αγορασει το καινουργιο μοντελο .
Αν ομως καποιος αγορασει π.χ ενα golf iv τωρα και το δωσει μετα απο 5 χρονια αυτος θα χασει αρκετα και θα χρειαστει ποιο πολλα χρηματα για καινουργιο οποτε αυτος πρεπει να το πουληση σε 3 χρονια.
παντως γενικα οχι πανω απο 5 χρονια χανει πολυ το αυτοκινητο απο ολλες τις πλευρες. -
μωρε λεφτα να υπαρχουν να αλλαζουμε!
-
Καθε διετια θα ηταν καλα να μπορουσα αλλα..
ψηφισα καθε 4 χρονια,νομιζω ειναι αρκετο το διαστημα για το ευχαριστηθεις και να το βαρεθεις.
Ακομα σε διαστημα 4 ετων καποιο καλο θα εχει προλαβει να βγει . -
Πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στην πόλη πρέπει να αγοράζονται με ορίζοντα τουλάχιστον οκταετίας και να είναι οπωσδήποτε γιαπωνέζικα για προφανείς λόγους (αξιοπιστία - και αξία μεταπώλησης μετά απο τόσα χρονια). Εαν απο εκει και πέρα μιλήσουμε για οικογενειακά αυτά καλό είναι να αλλάζονται κάθε εξαετία περίπου και πρίν την αλλάγή μοντέλλου. Εάν βέβαια υπάρχει η δυνατότητα ιδιοκτησίας ενός σπόρ διαχρονικού μοντέλλου ας πούμε σαν τα Impreza wrx - sti, Lancer Evo, mazda rx7 ή 8 αυτά πιστεύω ότι πρέπει να συντηρούνται και να παραμένουν στην κατοχή μας επ' αόριστον γιατί η συνθήκες αυτοκίνησης στο άμεσο μέλλον (10ετία?) πρόκειται να αλλάξουν και τέτοια αυττοκίμητα δεν θα ξανακυκλοφορίσουν στούς δρόμους.
Αλλαγή Αυτοκινήτου: κάθε πόσα χρόνια;