Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση Φρενων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση Φρενων
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 12 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    338
    3094
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      felleas last edited by

      κι όμως οι συγκεκριμένες πωλήθηκαν ως βελτιωτικές πανάκριβα.
      Τεσπά....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Για να αποδειχθεί, ακόμα μια φορά, πόσοι 'μάστορες', αλλά και πόσα 'κορόϊδα' υπάρχουν στην αγορά....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Απο όσο γνωρίζω,όλες οι διατρητες κρύβουνε αυτόν τον κίνδυνο.Αλλά υποτίθεται ότι το παθαίνουν όταν υπερθερμανθούν.Οι συγκεκριμένες όμως δεν φαίνονται να έχουν μπλεδίσει απο κάποιο ζόρι.
          Μήπως απλά μπήκε σε τίποτα νερά μετα απο κάποιο φρενάρισμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Απο όσο γνωρίζω,όλες οι διατρητες κρύβουνε αυτόν τον κίνδυνο.

            +1
            Τέτοιους δίσκους βάζεις αν έχεις κάποιο συγκεκριμμένο πρόβλημα και δεν μπορείς να το λύσεις με άλλο τρόπο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              thymios last edited by

              Επανέρχομαι..

              Τα φρένα βελτιώθηκαν σημαντικά.Κάτι πειράξανε στα κυλινδράκια (δε ξέρω αν κατάλαβα σωστά αλλά στο 306 ο κατανεμητής βρίσκεται μέσα στο ταμπούρο για να αυξάνει την πέδηση πίσω σε αυξημένο φορτίο) και τα φρένα βελτιώθηκαν πολύ!

              Άντε γιατί πιάσαν οι βροχές...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ο χρήστης felleas έγραψε:

                Μια τρυπημένη δισκόπλακα σε τόρνο και τα αποτελέσματα της ''δολοφονικης'' αυτής βελτίωσης.

                Όπως έχουμε πει κατ’ επανάληψη ΠΟΤΕ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ αυτού του είδους. Μεγάλο έγκλημα και πολύ επικίνδυνο. Στις εργοστασιακές τρυπητές έχει υπολογιστεί η απόλυα από το τρύπημα κάτι που φυσικά δεν υπάρχει στις κανονικές. Είναι μεγάλη η μείωση της αντοχής αλλά και της συνοχής τους αν τις τρυπήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  thymios last edited by

                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                  Μια τρυπημένη δισκόπλακα σε τόρνο και τα αποτελέσματα της ''δολοφονικης'' αυτής βελτίωσης.

                  Όπως έχουμε πει κατ’ επανάληψη ΠΟΤΕ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ αυτού του είδους. Μεγάλο έγκλημα και πολύ επικίνδυνο. Στις εργοστασιακές τρυπητές έχει υπολογιστεί η απόλυα από το τρύπημα κάτι που φυσικά δεν υπάρχει στις κανονικές. Είναι μεγάλη η μείωση της αντοχής αλλά και της συνοχής τους αν τις τρυπήσεις.

                  Σωστός!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                    Επανέρχομαι..

                    Τα φρένα βελτιώθηκαν σημαντικά.Κάτι πειράξανε στα κυλινδράκια (δε ξέρω αν κατάλαβα σωστά αλλά στο 306 ο κατανεμητής βρίσκεται μέσα στο ταμπούρο για να αυξάνει την πέδηση πίσω σε αυξημένο φορτίο) και τα φρένα βελτιώθηκαν πολύ!

                    Άντε γιατί πιάσαν οι βροχές...

                    Δεν έχει εκεί κατανεμητή, την αυτόματη ρύθμιση που μάγκωσε γύρισαν (ελπίζω να τα γράσαραν). Κανονικά όταν τραβάς χειρόφρενο (όταν παρκάρεις) λειτουργεί η αυτόματη ρύθμιση και δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε άλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      thymios last edited by

                      Τι να πω...ίσως έχεις δίκιο!

                      Η αλήθεια είναι οτι πρακτικά χειρόφρενο ΔΕΝ είχα ως τώρα, άρα πολύ πιθανόν να τα λες σωστά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Αφού δεν ρύθμιζαν μόνα τους, να θυμάσαι κάθε φορά που αλλάζεις λάδια (ή και πιο αραιά) να σου ρυθμίζουν τα πίσω φρένα.

                        Αν κάθε 2-3 χρόνια γρασάρεις τα ταμπούρα δεν κολλάει ο μηχανισμός και ρυθμίζουν μόνα τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          thymios last edited by

                          Η μαλακία είναι οτι τον Ιούλιο άλλαξα και κυλινδράκια...

                          Ίσως εκεί να γινε κάτι λάθος. Πάντως με 40000 χλμ το χρόνο, μάλλον χρειάζεται να το τσεκάρω πιο συχνά...

                          Τέλος καλό, όλα καλά!!

                          Θα βγάλω το χειμώνα όπως είμαι και βλέπουμε

                          Η επόμενη κίνηση θα είναι συνολική βελτίωση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Που χρειάζεται γρασάρισμα το φρένο:

                            Το μπουλόνι με τον οδοντωτό τροχό που χρειάζεται γρασάρισμα για να παραμένουν τα ταμπούρα αυτορυθμιζόμενα:

                            Φωτογραφίες από Haynes Service & Repair Manual

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              felleas last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης felleas έγραψε:

                                Από Alfa Romeo 156 δεν είναι;

                                Νομίζω ότι την είχα πετύχει μια φορά παρκαρισμένη στη Νέα Σμύρνη...

                                Φυσικά τότε δεν είχα προσέξει το 'Lamborghini' στα φρένα, παρά μόνο το τεράστιο μέγεθός τους και το σηματάκι Ferrari στις ζάντες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  'πατάει' σαν φερράρι,και σταματάει σαν λαμποργκίνι έ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • rocsta
                                    rocsta last edited by

                                    Αν δεις και τη μηχανή της

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Σήμερα ρώτησα σε ένα κατάστημα, εδώ στην Κόρινθο, για δισκόπλακες για το Πεζώ μου. Υπενθυμίζω οτι έχω 247/20,5 και έψαχνα για 266/20.5.

                                      Η τιμή που μου παν, για Μπρέμπο ήταν 110

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nipponfan last edited by

                                        εγω φιλε μιας που εχω εμπειρια με δυνατο πεζω που εστριβε, δεν νομιζω οτι χρειαζεται να αλλαξεισ διαμετρο για κανενα λογο! τα φρενα (για rallye μιλαμε ετσι?) ειναι αρκετα δυνατα αλλα δυστυχως οχι αποτελεσματικα σε αποστασεισ ακινητοποιησης λογω ελλειψης abs (εκτοσ αν εχεις gti). εγω θα ελεγα να αλλαξεισ δισκους,τακακια,σωληνακια στη νορμαλ διαμετρο κ θα δεισ θαυματα. brembo,goodridge,ferodo ds2500 h mintex 1144 προσφερουν φοβερο bite κ ελαχιστο fade κ πραγματικα αξιζουν. βεβαια το μπλοκαρισμα μπλοκαρισμα..........
                                        αν θες οπωσδηποτε να αλλαξεισ διαμετρο. βαλε απο 306 gti η xsara διλιτρο αν εχεισ 15αρες..................

                                        ps: μην σκεφτεσαι το κοστος. αυτο το πραγμα ειναι επενδυση στην ασφαλεια τη δικη σου κ του αυτοκινητου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          stamelos last edited by

                                          μηπως εχει ασχοληθει καποιος με καλυτερο kit φρενων για
                                          BMW Μ3 Ε46 02 γιατι τα μαμα ειναι εντελως για πεταμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Ο χρήστης stamelos έγραψε:
                                            μηπως εχει ασχοληθει καποιος με καλυτερο kit φρενων για
                                            BMW Μ3 Ε46 02 γιατι τα μαμα ειναι εντελως για πεταμα.

                                            Χωρίς σχόλιο αν και ποτέ δεν την έχω οδηγήσει...(που τέτοια τύχη.Πρέπει να πάρει μία ο father για να την βολτάρω κι εγώ μετά...Φίλο εφοπλιστή δεν έχω. )
                                            Πάντως αν όντως κάνεις σκληρή χρήση μπορεί να μην επαρκούν όντως...
                                            Βέβαια τα περιοδικά αυτοκινήτων λένε ότι έχει από τα πλέον κορυφαία φρένα.
                                            Αν θες κάτι καλό, πέρνα από Brembo μεριά για δισκόπλακες/τακάκια ή και όλο το σετ για να βάλεις και 4πίστονες ή 6πίστονες ανάλογα και με π budget σου φυσικά.Από αυτά που έχουμε βάλει στην οικογένεια (όχι με τόσα άλογα όσο η M3 όμως) όταν τα μόνα που ήταν...πως να το πω...αυτό ακριβώς που φανταζόσουν ότι ήθελες.
                                            Για Galfer θα σου έλεγα από προσωπική πείρα, να την αποφύγεις.Πιστεύω ότι το αμάξι που έχεις αξίζει κάτι καλύτερο από αυτό.Είχαμε βάλει Galfer σετ φρένων (λόγω κόστους καθώς οι brembo οι αντίστοιχες έκαναν περίπου 50% πάνω) και πραγματικά είχαμε διάφορα όμορφα περιστατικά:
                                            -θόρυβο από τα φρένα
                                            -ζεσταίνονταν όμως και τα προηγούμενα που είχαμε και δεν κρύωναν έστω πιο εύκολα
                                            -αργούσε να ζεσταθεί το τακάκι (μπορεί να φταίγαμε κι εμείς σε αυτό γιατί ζητήσαμε φρένα για σκληρή χρήση σε 300mm περίπου)
                                            -μέτρια αίσθηση στο πετάλι.
                                            Δεν λύθηκε το θέμα ούτε με αλλαγή ολόκληρου το σετ.Ε...πουλήθηκε όμως ήταν το σετ,βάλαμε brembo και ως εκ θαύματος...
                                            Άποψή μου:πληρώνεις ό,τι παίρνεις...Γιατί πόση τάπα να έχει που είναι brembo και όχι κάποια άλλη εταιρία...Την υπόλοιπη διαφορά έστω την πληρώνεις (πιστεύω) σε καλύτερα υλικά-προϊόν που σου πουλάνε.(και αυτό πιστεύω ότι ισχύει παντού)
                                            ΥΓ:Για sportec κτλ δεν ξέρω κάτι.
                                            ΥΓ2:Τα brembo σε 300mm έκαναν τότε (το '99) 3.000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 12 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr