και εγω ψηφιζω πετσακους-φτερη κατηφορα......
αν και τα παιδια απ τη πατρα πιστευω το εχουν...οποτε ο αγωνας θα ειναι μακραν απ τους καλυτερους....
Latest posts made by stamelos
-
RE: ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011
-
RE: Προτάσεις για αγώνες ράλι 2011
Ο χρήστης racer έγραψε:
Αν πραγματικά θέλουμε να γίνουν αγώνες διοργανώνεται ένα ΜΙΝΙ πρωτάθλημα με αυστηρά 2 χ 2 εδ, γρήγορο κύκλο, μέχρι 50 χλμ σύνολο, μειωμένο παράβολο συμμετοχής, μειωμένα έξοδα, βενζίνες, δοκιμές, service. Να περάσει η φετεινή χρονιά και του χρόνου το ξαναβλέπουμε.+1000
-
RE: www.rally.gr. Τέλος εποχής...
Αλλη μια συμμετοχη των ελληνικων αγωνων εκτος......το rally.gr
ηταν ενα πληρωμα που ηταν παντου παρων...κριμα πολυ κριμα.να δουμε το 2011 τι θα μεινει στο τελος......
-
RE: ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 2010
για μας που βρεθηκαμε στις ειδικες του παλλαδιου ο καιρος βοηθησε και οι ειδικες ηταν τελειες για εναν
αγωνα με πολλες καλες συμμετοχες.για μενα μακραν και τους ανθρωπους που βρισκοταν διπλα μου στις ειδικες
τα καλυτερα περασματα ηταν του β.ζαχου και κ.δενδρινου τηρουμενων και των αναλογιων σε σχεσει με τις δοκιμες οντας ο βαγγελης βορειοελλαδιτης. εκανε περασματα απιστευτα δυνατα κρατωντας μας στις μυτες των ποδιων μας και εχοντας τρομερο ανταγωνισμο απο τον βασιλη ζαχο-β.ασπρομουγγο που κρατησε μεχρι και την τελευταια ειδικη του αγωνα,επισης πληρωμα που ειχαμε πολυ καιρο να δουμε σε τοσο δυνατη επιδοση ηταν του Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ-Δ.ΤΡΙΠΙΝΤΗ οι οποιοι κινηθηκαν με ασυλλυπτο ρυθμο με το 106 τους( λιγο underdateted για την εποχη).
πληρωμα που αφησε πολυ καλες εντυπωσεις ειναι ο roockie για τα rally Σ.ΚΑΜΙΤΣΑΚΗΣ-Φ.ΤΣΕΦΕΡΑΚΟΣ οι οποιοι οδηγησαν με
συνεση και μυαλο αφηνοντας υποσχεσεις οτι αν τους ξαναδουμε θα εχουμε αλλη μια ευχαριστει εκπληξει στα rally.
στους μπροσταριδες τις γενικης εχω να διακρινω το Φ.ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ-Α.ΤΣΙΑΠΑ που πιεσε αμφοτερους Λ.ΚΥΡΚΟ και Μ.ΕΥΘΥΜΙΟΥ οι οποιοι αν δεν με απαταει η μνημη μου τρεχουν με το μοναδικο (ιστορικο) mitsubishi evo6 τις κατηγοριας Α καταφερνοντας για δευτερη συνεχη χρονια να φερει αποτελεσμα περαν καθε προσδοκιας..ΧΕΚΙΜΙΑΝ....γιαννη αγορι μου ευτυχως που υπηρχε στις ειδικες χωρος για τους θεατες πραγματοποιωντας περασματα απο ακρη σε ακρη και πηγαινωντας ΤΑΠΑ (μαλλον δε[ν σε χωρουσε ο αγωνας)...ασυλληπτη επιδοση και του χρονου με αεροπλανο!!!
ΥΓ.συνχαρητηρια σε ολους τους συνδιασμους...
-
RE: ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 2010
αληθεια η παρατυπια στο αυτοκινητο του β.ζαχου δεν ελεγθηκε στον τεχνικο ελεγχο..??
-
RE: VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Θέλω κ εγωωωωωω!!
http://www.youtube.com/watch?v=gDbj2Vuv3UE&feature=player_embedded#!το κοστος του ferrari park περναει αυτο μιας πιστας formula1..??
-
RE: Νεα κατηγορια R4
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Εχω τραυματικες εμπειριες με τα πισωκινητα σιερα που ετρεχα στην ρουμανια!!
Ειχα μεινει σε αγωνα σε μια ανηφορα γιατι δεν εβγαινε απο την λασπη (ενω τα μπροστινοκινητα σπινιαροντας πολυ ανεβαιναν),απο πισω ειχε μαζευτει ουρα, με εσπρωξε ενα απο πισω για να περασει,μπηκα σε ενα αυλακι στην ακρη του δρομου και κολλησα οριστικα. μαντεψε πως βγηκα απο εκει με τραβηξε ενα καρο με αλογο!!
Φωντα μη σε βαρεσει κανα εγκεφαλικο τωρα που κατηγορω τα σιερα,εφαγα ψωμι με αυτα αλλα.... τι να κανουμε, τα ποπ κορν εχουν φτασει στο φεγγαρι!!Για να μην ειμαστε off topic και μιας και το θεμα εχει σχεδον εξαντληθει οριστε περιπου οι αλλαγες στην R4 απο ξενο φορουμ!
Sequential gearbox
New subframes that allow longer wishbones (more suspension travelling)
34 mm restrictor
Camshafts
Fuel system
Exhaust manifold & pipes
Similar interior as S2000
Bigger breaks
Hub carriers
Propeller shaft
SteeringΜΙΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ RALLIART IΤΑΛΙΑΣ (ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ PRODRIVE ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗΝ FIA) ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ 2011.
ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΔΥΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ- ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟYΣ ΣΤΑ 1300 ΚΙΛΑ.
- ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΚΑΤΑ 30% ΤΟΥ ΜΟΧΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ (ΨΑΛΙΔΙΑ,ΚΟΝΤΡΑ ΜΠΑΡΕΣ,ΓΕΦΥΡΕΣ ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ,ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥΑ. ΚΑΤ' ΕΠΕΚΑΤΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ OI ΠΛΗΜΝΕΣ.
ΟΥΤΕ 34ΑΡΙ, ΟΥΤΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ, ΟΥΤΕ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ, ΟΥΤΕ ΤΙΜΟΝΙ,ΟΥΤΕ ΕΞΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ,ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΥΤΑ,ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ FIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑ R4 ΜΕ 360-370 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ,ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΠΙΣΩ ΝΟΥΜΕΡΟ-ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ.
ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S-2000 ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
τη πιτα τη μοιραζουν ισα τελικα εκει πανω στη FIA...