-
εγώ μπήκα στο ΜΚ2 μιάτα...
έχετε δει πόσο ψηλό είναι το τούνελ της μετάδοσης στο τελευταία 2 μιάτα (και ειδικά στην τρίτη γενιά)??? αυτό που δεν έχω δει είναι αν το έχει και το πρώτης γενιάς όπως του msamaro
αυτό είναι που εξασφαλίζει την ακαμψία του στην κάμψη
φίλε msamaro εδώ τρίζει το 323 με σταθερή οροφή δεν θα τρίζει το μιάτα που είναι και κάμπριο (όσο και αν πιο καλοφτιαγμένο είναι το μίατα)??
στην τελική ξέρει κανείς αμάξι 16ετίας που να μην τρίζει?? εδώ βλέπω 3ετίας (δεν λέω μάρκα για να μην ανάψουμε φλόγες!!!!)
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
εγώ μπήκα στο ΜΚ2 μιάτα...έχετε δει πόσο ψηλό είναι το τούνελ της μετάδοσης στο τελευταία 2 μιάτα (και ειδικά στην τρίτη γενιά)??? αυτό που δεν έχω δει είναι αν το έχει και το πρώτης γενιάς όπως του msamaro
αυτό είναι που εξασφαλίζει την ακαμψία του στην κάμψη
φίλε msamaro εδώ τρίζει το 323 με σταθερή οροφή δεν θα τρίζει το μιάτα που είναι και κάμπριο (όσο και αν πιο καλοφτιαγμένο είναι το μίατα)??
στην τελική ξέρει κανείς αμάξι 16ετίας που να μην τρίζει?? εδώ βλέπω 3ετίας (δεν λέω μάρκα για να μην ανάψουμε φλόγες!!!!)
Ναι. Τουότα Κορόλλα Σεντάν 1,3 με 200.000 χλμ του 1992 με μαμά διαστάσεις ελαστικών και αμορτισέρ μονίμως τα μαμά (αλλαγές 3 νομίζω έως τώρα).
-
καθόλου καθόλου??? ούτε σε λακούβες?? αν ναι πόσο το δίνεις!!!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ναι. Τουότα Κορόλλα Σεντάν 1,3 με 200.000 χλμ του 1992 με μαμά διαστάσεις ελαστικών και αμορτισέρ μονίμως τα μαμά (αλλαγές 3 νομίζω έως τώρα).Ας παινέψουμε και το σπίτι μας: Έχω το ίδιο αυτοκίνητο, με κοντά 160.000 και πριν μπει πέντε (5) φορές στα Μέγαρα, δεν έτριζε καθόλου. Τώρα τρίζουν κάποια πραγματάκια αλλά είναι ψιλά και θα διορθωθούν πολύ σύντομα: κάποια βλακεία μέσα στην πόρτα του συνοδηγού και στο ταμπλώ πάνω από τασάκι/αναπτήρα. Με ένα spray σιλικόνης ή απλά με ξεβίδωμα και ξαναβίδωμα πιστεύω ότι θα στρώσουν.
Αχ και να'βγαινε σε cabrio η Corolla του 92!
-
Εγώ έχω μπει μία φορά συνοδηγός σε MX5 MK1 και έτριζαν τα πάντα. Το αυτοκίνητο ήταν κουδουνίστρα. Δεν έχω μπει ποτέ σε αυτοκίνητο που να τρίζει περισσότερο. Επιπλέον είχε και άθλια ποιότητα κύλισης.
Όμως είναι λογικό. Παλιό αυτοκίνητο ανοικτό, φαντάζομαι τα silent blocks θα ήταν ξεραμένα, δεν περίμενα κάτι καλύτερο. -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
έχετε δει πόσο ψηλό είναι το τούνελ της μετάδοσης στο τελευταία 2 μιάτα (και ειδικά στην τρίτη γενιά)??? αυτό είναι που εξασφαλίζει την ακαμψία του στην κάμψηΗ ακαμψία του miata εξασφαλίζεται κυρίως από άλλα πράγματα, όπως τα δεσίματα που έχει στο πάτωμα.
@meco: Αν δεν το περιποιείσαι, θα τρίζει
Το δικό μου, μετά από 6-7 Μέγαρα και 1 Σέρρες, αλλά και αρκετή ταλαιπωρία σε...βουνά...[προσπαθώ να τα κόψω, αλλά δεν μπορώ], δε τρίζει καθόλου [δεν αναφέρομαι σε τριγμούς της κουκούλας όταν είναι κλειστή]. Βέβαια, το αυτοκίνητο είναι 2 ετών μόλις, αλλά έχει 52.000χλμ.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
@meco: Αν δεν το περιποιείσαι, θα τρίζειΝαι δεν είπα ότι είναι ο κανόνας. Μάλιστα του msamaro από ότι μου έχει πει ο pavlos23 (το γράφει και ο ίδιος πιο πάνω) τρίζει ελάχιστα.
-
H ακαμψία δεν έχει σχέση με τους τριγμούς. Το τρίξιμο και οι θόρυβοι έχουν σχέση με τη ποιότητα και τη συναρμογή των υλικών του εσωτερικού. Αυτά πάντα τρίβονται μεταξύ τους (άλλοτε λίγο άλλοτε πολύ) αλλά το αν κάνουν θόρυβο και τρίζουν δεν έχει σχέση με την ακαμψία του αμαξώματος. Για να μη τρίζει το εσωτερικό άλλες φορές βιδώνουν τα εξαρτήματα μεταξύ τους, άλλες φορές τα απομακρύνουν ή βάζουν λάστιχα και αφρολέξ ανάμεσα - υπάρχουν ειδικοί που σχεδιάζουν το αθόρυβο εσωτερικό στα εργοστάσια. Όταν παλιώσει το αμάξι και αρχίσει να τρίζει, αν το ξεβιδώσεις (όλο, όπως όταν το δίνεις για βάψιμο) και το ξανασυναρμολογήσεις, τα περισσότερα τριξίματα εξαφανίζονται.
-
Στο MR2 μου το μόνο που έτριζε ήταν οι πλαινές επενδύσεις της πόρτας μέχρι που τις έντυσα με ηχόπανο και ηρέμισα...
από θέμα κουκούλας κανένα τρίξιμο.. μονο αεροδυναμικούς θορύβους έχει και το θεωρώ απόλυτα λογικό..
-
φίλε leonp τα τριξίματα έχουν σχέση και με την ακαμψία
το αμάξωμα παίρνει παραμορφώσεις και αυτές προκαλούν τρίξιμο κατά την τριβή επιφανειών διαφόρων εξαρτημάτων. Ανέβασε ένα παλιό αμάξι πάνω σε γρύλλο και θα ακούσεις όμορφους ήχους
Το να προσπαθείς να μειώσεις τα τριξίματα ανοίγοντας ταμπλώ κτλ δεν το συνιστώ, γιατί αρκετοί γνωστοί που το ανοίξαν (σε καινούργιο αμάξι) για αλλό λόγο (συναγερμός, κλιματισμός κ.τ.λ.) απέκτησαν δωρεάν κουδουνίστρες. Για να μειωθούν τα τριξίματα ανοίγοντας το ταμπλώ πρέπει να το κάνει πολύ καλός μάστορας...
-
Στο megane cc που έχω εμφανίζεται ένας τριγμός (όταν είναι ανοικτή η οροφή ) κοντά στην πόρτα του συνοδηγού όταν υπάρχουν ανωμαλίες στο δρόμο. Κατά τα άλλα είτε με κλειστή είτε με ανοιχτή την οροφή είναι γενικά ήσυχο σε ομαλό δρόμο. Υπάρχουν βέβαια μικροτριγμοί οι οποίοι ακούγονται κάποιες φορές όπως πχ κοντά στο προστατευτικό για τον ήλιο του συνοδηγού.
-
ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???????
----> ΚΛΙΚ ΜΙ
Ανοιχτά αμάξα ακούω και κλειστά αμάξα βλέπω
-
Πάντως η SLK προηγούμενης γενιάς γνωστού μου τρίζει. Όχι σε ενοχλητικό σημείο βέβαια, αλλά στις ανωμαλίες το ακούς αρκετά! Και σε ένα ΤΤ Roadster που έχω βρεθεί συνεπιβάτης ψιλοέτριζε στις λακούβες, αλλά οι αναρτήσεις του πολύ πιο σκληρές από της SLK εννοείται.
-
ΤΤ roadster συγγενικου προσωπου,τριζει απο την μερα απο γεννηθηκε
-
ναι τριζουν. αν και το τριξιμο παιζει απο αυτι σε αυτι. Αλλοι τα ακουνε και αλλοι οχι.
Στο barchetta μου τριζουν 2-3 συγκεκριμενα πραγματα αλλα δε μπορω να βρω τι
-
Τα αυτιά σου.
Τρίζουν τα κάμπριο;