Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μitsubishi Lancer Evo X
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μitsubishi Lancer Evo X
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 39
    • 40
    • 6 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    162
    794
    3185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      Είναι το Λάντσερ όμως!
      Θες να πεις οτι το Εβο θα έχει πλεον μεγαλύτερες διαφορές απ τα λάντσερ;
      Κάτι σαν 'ανεξάρτητο' μοντέλο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Το απλό lancer δηλαδή που βλέπουμε στις φωτογραφίες αυτές τι διαφορές έχει απο το πρωτότυπο?

        προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά και αεροτομή +τα led φωτα.

        Δηλαδή τι περιμένατε, το απλό μοντέλο να είναι τούμπανο με άπειρες αεροτομές και diffuser?

        Απλό και evo είναι το ίδιο αμάξι + τα έξτρα αυτά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
          Είναι το Λάντσερ όμως!
          Θες να πεις οτι το Εβο θα έχει πλεον μεγαλύτερες διαφορές απ τα λάντσερ;
          Κάτι σαν 'ανεξάρτητο' μοντέλο;

          Τα έως τώρα EVO VII, VIII και IX έχετε δεί σε ποιό βασίζονται;
          Στο Cedia, που δε κυκλοφόρησε εδώ (κυκλοφορεί ένα όμως διπλωματικού σώματος στο Ηράκλειο) και που είναι τραγικό μπροστά στο EVO.
          Το EVO δε θα έχει μεγάλες διαφορές απο το πρωτότυπο. Το απλό LAncer θα είναι απλώς το απλό Lancer. Τίποτε περισσότερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosco last edited by

            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
            Στο Cedia, που δε κυκλοφόρησε εδώ (κυκλοφορεί ένα όμως διπλωματικού σώματος στο Ηράκλειο) και που είναι τραγικό μπροστά στο EVO.

            Το EVO είναι τραγικό μπροστά στο CEDIA.
            Είναι κρίμα ένα τόσο όμορφο όχημα να το καγκουρεύουν.

            είμαι κάτοχος CEDIA

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavlos23 last edited by

              Ο χρήστης cosco έγραψε:

              Το EVO είναι τραγικό μπροστά στο CEDIA.
              Είναι κρίμα ένα τόσο όμορφο όχημα να το καγκουρεύουν.

              είμαι κάτοχος CEDIA

              Ωραίος!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                http://www.carmagazine.co.uk/first_offi ... 340&page=1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  omikrone3 last edited by

                  Παντως ρε παιδια να ηρεμησουμε λιγακι.Δλδ στις προηγουμενες γενιες ολοι ειχαν παθει την πλακα τους ναουμε με ενα απλο στην καλυτερη περιπτωση sedan αμαξωμα και τωρα που παει να στρωσει λιγο η κατασταση και να παρει λιγο ποιο σπορ γραμμες,πεφτουμε ολοι να το φαμε

                  Δεν μας πιανουν πουθενα εμας τους καταναλωτες ομως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mika_hakkinen last edited by

                    Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                    Παντως ρε παιδια να ηρεμησουμε λιγακι.Δλδ στις προηγουμενες γενιες ολοι ειχαν παθει την πλακα τους ναουμε με ενα απλο στην καλυτερη περιπτωση sedan αμαξωμα και τωρα που παει να στρωσει λιγο η κατασταση και να παρει λιγο ποιο σπορ γραμμες,πεφτουμε ολοι να το φαμε

                    Δεν μας πιανουν πουθενα εμας τους καταναλωτες ομως...

                    Στις προηγούμενες γενιές δεν μας έταζαν λαγούς και πετραχείλια δείχνοντας μας πρωτότυπα δύο χρόνια πριν για να μας παρουσιάσουν στο τέλος αυτό το πράγμα. Μας το ετοίμαζαν και σε όποιον άρεσε. Τώρα δημιούργησαν προσδοκίες που δεν μπόρεσαν να εκπληρώσουν. Και μιλάω για το Lancer. Δηλαδή για το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της. Το EVO όπως και να 'ναι θα αρέσει.

                    @νδρέας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Εγω δεν έχω καταλάβει απο που πηγάζει η δυσαρέσκια. Τα πρωτότυπα ΟΛΑ (και τα 2 δηλαδή) αναφέρονταν στην έκδοση Evo και η τελική έκδοση παραγωγής είναι σχεδόν ίδια.

                      Ποιές προσδοκίες λοιπόν δεν εκπληρώθηκαν? Η απλή έκδοση παραγωγής είναι ίδια με τα πρωτότυπα χωρίς τα φουσκώματα κλπ. Ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει εκτός απο τα παρελκόμενα του evo. Ουσιαστικά το μόνο που έχει αλλάξει είναι τα εμπρός φώτα, αναμενόμενο βέβαια, σιγά μην είχε led.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        offset last edited by

                        Μα ποιές προσδοκίες επαναλαμβάνω?? Οι άνθρωποι παρουσίασαν το καμάρι τους σε πλήρη έκταση.Και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο.Δεν παρουσίασαν ενα λανσερακι 1.3,το έβο παρουσίασαν.Και όσες προσδοκίες δημιούργησε στους οπαδούς των εβο,τις εκπληρώνει μάλλον.

                        Η μιτσουμπίσι έκανε μια τέτοια παπαρια οταν παρουσίασε τα cz3-cz tarmac πριν απο κάποια χρόνια και τελικά έβγαλε στη παραγωγή ενα πολυμορφικό και ενα πολυμορφικο με σποιλερ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Εγω δεν έχω καταλάβει απο που πηγάζει η δυσαρέσκια. Τα πρωτότυπα ΟΛΑ (και τα 2 δηλαδή) αναφέρονταν στην έκδοση Evo και η τελική έκδοση παραγωγής είναι σχεδόν ίδια.

                          Ποιές προσδοκίες λοιπόν δεν εκπληρώθηκαν? Η απλή έκδοση παραγωγής είναι ίδια με τα πρωτότυπα χωρίς τα φουσκώματα κλπ. Ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει εκτός απο τα παρελκόμενα του evo. Ουσιαστικά το μόνο που έχει αλλάξει είναι τα εμπρός φώτα, αναμενόμενο βέβαια, σιγά μην είχε led.

                          Ο σχεδιασμός για μένα αλλοιώθηκε υπερβολικά. Μπορεί να φαίνεται ότι όλα είναι εκεί, η συνολική αίσθηση όμως έχει χαθεί.
                          Επίσης κάνεις λάθος. Το πρώτο πρωτότυπο δεν αναφερόταν στα EVO. Ήταν το πεντάθυρο hatchback.

                          Ήμουν ο μόνος που μέσα στο γενικό ενθουσιασμό για το πρωτότυπο είχα επισημάνει ότι οκ, δεν ήταν και κάτι τρομερό και σε καμία περίπτωση επαναστατικό όπως χαρακτηριζόταν.
                          Είχε όμως ωραίες αναλογίες και αιχμηρό design με όμορφες λεπτομέρειες που έχουν χαθεί. Και αυτό δεν έχει να κάνει με τα φουσκώματα του EVO (σε παραπέμπω στο εμπρός μέρος του sportback για να πειστείς). Επίσης σε καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με τα leds.

                          Γενικά όταν έβλεπα τα πρωτότυπα περίμενα για τις απλές εκδόσεις κάτι από την κομψότητα και την επιθετικότητα του Accord και καταλήξαμε σε ένα αδιάφορο πράγμα με γλυκανάτατες καμπυλωμένες γωνίες φτιαγμένο απ' ευθείας για την Αμερική. Να συναγωνιστεί τα Cobalt και τα Ion (που μέχρι τότε θα έχουν αντικατασταθεί και αυτά από το Astra οπότε... βράστα...)

                          @νδρέας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mika_hakkinen last edited by

                            Ο χρήστης offset έγραψε:
                            Η μιτσουμπίσι έκανε μια τέτοια παπαρια οταν παρουσίασε τα cz3-cz tarmac πριν απο κάποια χρόνια και τελικά έβγαλε στη παραγωγή ενα πολυμορφικό και ενα πολυμορφικο με σποιλερ.

                            Tότε το έσωσε με το τρίθυρο που είναι κουκλί. Τώρα θα το σώσει με το EVO και αν... Το ευρύ κοινό απλά θα αγνοήσει το Lancer για μια ακόμα φορά.

                            @νδρέας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Δηλαδή εσύ περίμενες η απλή έκδοση να ειναι σαν το sportback ? Με τεράστιους αεραγωγούς, 19-20' ζάντες, φουσκώματα κλπ? Αν δείς sportback και evo εκτός απο την 5η πόρτα είναι σχεδόν ίδια (το sportback σαν προγενέστερο έχει ακόμα πιο επιθετικές λεπτομέρειες).

                              Απο τα hard parts, μόνο τα φώτα έχουν αλλάξει. Ίσως υπήρχε τελικά η κρυφή ελπίδα πως θα είναι και η απλή έκδοση τούμπανο σαν τα πρωτότυπα του evo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                offset last edited by

                                Αν περίμενε κάποιος οτι πλέον θα μπορεί να αγοράζει λανσερ 1.3 με φουσκώματα και 20ρες,συμφωνώ ότι οι προσδοκίες έμειναν προσδοκίες.

                                Ισως στη σουμπαρού με το καινούριο ιμπρεζα.

                                Εσωσε το τρίθυρο κολτ την κατάσταση μετά απο εκείνο το φοβερό tarmac???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mika_hakkinen last edited by

                                  Δηλαδή εσύ υποστηρίζεις ότι το μόνο διαφορετικό στα αυτοκίνητα αυτά είναι τα εμπρός φώτα. Αναλογίες, και στοιχεια που ούτε με EVΟ έχουν να κάνουν, ούτε είναι εκθεσιακές υπερβολές δεν βλέπεις να λείπουν.

                                  @νδρέας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Υποστηρίζω πως το μοντέλο παραγωγής είναι όσο κοντά στα πρωτότυπα όσο θα μπορούσε να είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mika_hakkinen last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Υποστηρίζω πως το μοντέλο παραγωγής είναι όσο κοντά στα πρωτότυπα όσο θα μπορούσε να είναι.

                                      Kαι εγώ διαφωνώ και ρωτάω ποιο ακριβώς εξωτερικό πανελ δεν θα μπορούσε να μεταφερθεί αυτούσιο. Οι πόρτες; Η οροφή; Τα φτερά που δεν είναι καν τοσο φουσκωμένα όσο υποννοείς πιο πανω; Τα πίσω φώτα; Όλο το πίσω μέρος; Άστα τα μπροστά.

                                      Υπάρχουν πρωτότυπα που τα βλέπεις και λες 'έτοιμο για παραγωγή'. Ένα τέτοιο πρωτότυπο ήταν αυτό του Lancer. Και αλλάξανε τα ΠΑΝΤΑ. Tι ακριβώς 'εκθεσιακό' είχε πάνω του; Ποια περιεργη διαμόρφωση στις λαμαρίνες που θα δυσκόλευε την παραγωγή; Tι ακριβώς είχε πάνω του που μας κάνει το τελικό προϊόν 'όσο κοντά στα πρωτότυπα όσο θα μπορούσε να είναι.'?

                                      @νδρέας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jim-theo last edited by

                                        Ξαναλεω γιατι ξεφυγαμε, αυτο της φωτογραφιας ειναι Lancer κι οχι EVO!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          omikrone3 last edited by

                                          Παραδοξο αλλα θα συμφωνησω με IKΕ και offset.

                                          Οι διαφορες ειναι ελαχιστες και αφορουν σε streetwise στοιχεια.Οπως και να χει δεν αφηνουν περιθωρια για γκρινια καθως καθε πρωτοτυπο παρουσιαζει 'απωλειες' πριν περασει στην αγορα

                                          και τελικα ισχυει το 'σ'οποιον αρεσει' που ειπες και ο ιδιος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-theo last edited by

                                            Και για να μην συνεχιζουμε να μιλαμε για τις παραπανω φωτο που ειναι απο το απλο Lancer δειτε κι αυτη:
                                            http://www.km77.com/marcas/mitsubishi/2 ... gra/01.jpg

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 6 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr