-
Εγω λογω εμφανισης και μονο ειμαι ο πρωτος που ψηφιzω Ibiza.
-
Μου κάνει εντύπωση που το Jazz έχει τόσες λίγες ψήφους...
Αν οι Ιάπωνες φτιάξουν ένα μίνι-Civic Type-R από άποψη στησίματος, δεν θα είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας;
-
Ο χρήστης dimline έγραψε:
Η PEUGEOT έχει το πάνω χέρι!!!Τί να λέμε τώρα?Γιατί το λες αυτό;
Μιλάς για την τεχνογνωσία στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων ή στις εγγενείς αρετές του σασί του 206 έναντι των υπολοίπων που αναφέρονται εδώ;
-
EMENA KATI MOY ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ JAZZ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ TYPE R ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ CIVIC ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΟΡΥΦΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΕΡΑΙΤΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ TURBO ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ (ΔΕΣ OPEL CORSA, TOYOTA YARIS TURBO).ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕς ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ Η RENAULT...
ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ? -
Εμένα μου φαίνεται ψηλό και στενό το Jazz, άρα μάλλον δεν έχει ελπίδες να είναι ένα μίνι Civic Type-R.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμένα μου φαίνεται ψηλό και στενό το Jazz, άρα μάλλον δεν έχει ελπίδες να είναι ένα μίνι Civic Type-R.Γιατί Κωνσταντίνε, περίμενες από το απλό Civic να γίνει Type-R?
(Παρεμπιπτόντως πολύχρονος!)
-
Από το Civic το περίμενα, λόγω ιστορικού και λόγω καλοστημένης ανάρτησης - άσε που και οι κινητήρες των Honda είναι καλοί. Από το Jazz όμως όχι.
Ευχαριστώ και για τις ευχές.
-
χόντα ψήφισα και αυτό είναι πιο πολύ ευχή. Να βγάλει η χόντα ένα δεύτερο 'σιβίκ r' να γίνουν ξεκάθαρα ρεζίλι οι της πεζό, που μας έχουν πρήξει!!5 χρόνια κυκλοφορεί το 206 και μας έχει γραμμένους, εμάς που την σώσαμε πλέκοντας εγκώμια για τα XSi,και βέβαια για τα ραλλύ, και ακούγανε και οι..φιλήσυχοι, τσακ πέρναν το 1100, τσακ σώθηκε η πεζώ
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
χόντα ψήφισα και αυτό είναι πιο πολύ ευχή. Να βγάλει η χόντα ένα δεύτερο 'σιβίκ r' να γίνουν ξεκάθαρα ρεζίλι οι της πεζό, που μας έχουν πρήξει!!5 χρόνια κυκλοφορεί το 206 και μας έχει γραμμένους, εμάς που την σώσαμε πλέκοντας εγκώμια για τα XSi,και βέβαια για τα ραλλύ, και ακούγανε και οι..φιλήσυχοι, τσακ πέρναν το 1100, τσακ σώθηκε η πεζώΕντάξει, δεν λέω ότι διαφωνώ, αλλά μήπως και η Ford πάει πίσω; Πόσα χρόνια περιμέναμε να δούμε τι σόι θα είναι το Focus RS; Και το Fiesta θα βγει του χρόνου... Δηλαδή όταν θα έχει γεμίσει η αγορά από αυτοκίνητα των ανταγωνιστών.
Τους Ιάπωνες καλά θα κάνουμε να τους 'φοβόμαστε' όσοι έχουμε κάποια μεγαλύτερη συμπάθεια στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Με το Civic δείξανε ότι μπορούν να μπουν στα χωράφια των Gti με τσαμπουκά.
Προσωπικά πιστεύω ότι το Jazz θα είναι χρυσό outsider. Άσε που ακόμα και το 1.4 μ'αρέσει, τόσο σαν σχήμα όσο και σαν κατασκευή (τεχνολογία, χώροι, ποιότητα, κλπ). Βέβαια αυτά είναι προσωπικές προτιμήσεις...
-
206 RC γιατι πιστευω οτι θα ειναι καθαροαιμο.
-
Το ξεκαθαριζω ψηφισα FORD γιατι τα τελευταια χρονια τα πλαίσιά της είναι αιώνες μπροστά των υπολοίπων,συμπεριλαμβάνεται και η Peugeot στους υπόλοιπους.Το μόνο που φοβάμαι είναι η απόδοση του κινητήρα(στο Focus ST ΔΕΝ βγάζει 170 ίππους) και την διαλογή των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων.
-
206 RC όχι μόνο γιατί έχω κι εγώ 206 (με λιγότερα αλόγατα, βέβαια).
Απ'ότι έχω δει είναι κουκλί, ενώ έχω διαβάσει ότι εξελίχθηκε από τον άνθρωπο που εξέλιξε το 205 GTI, οπότε... μάλλον θα τους στείλει αδιάβαστους όλους. (Αν και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο άνθρωπος παραδέχεται ότι δεν μπορεί να κάνει το 206 σαν το 205, όχι μόνο λόγω αδυναμίας του σασί, αλλά και λόγω εποχών και απαιτήσεων των καταναλωτών).Πιστεύω πως το ζητούμενο σε ένα GTI δεν είναι ούτε η απόλυτη δύναμη (άλλωστε ένα σούπερ μίνι με 150 άλογα είναι ήδη αρκετά δυνατό για το 99% των οδηγών του)ούτε η μέγιστη πλευρική επιτάχυνση. Είναι η μέγιστη δυνατή απόλαυση που επιτυγχάνεται παρέχοντας στον οδηγό όσο περισσότερη αίσθηση γίνεται. Και μάλλον είμαι υπέρ των αυτοκινήτων με χαμηλά (σχετικά) όρια, λογική ιπποδύναμη και προοδευτικές αντιδράσεις, διότι έτσι δεν χρειάζεται να πας με 200 για να διασκεδάσεις... (βλέπε Miata)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πιστεύω πως το ζητούμενο σε ένα GTI δεν είναι ούτε η απόλυτη δύναμη (άλλωστε ένα σούπερ μίνι με 150 άλογα είναι ήδη αρκετά δυνατό για το 99% των οδηγών του)ούτε η μέγιστη πλευρική επιτάχυνση. Είναι η μέγιστη δυνατή απόλαυση που επιτυγχάνεται παρέχοντας στον οδηγό όσο περισσότερη αίσθηση γίνεται. Και μάλλον είμαι υπέρ των αυτοκινήτων με χαμηλά (σχετικά) όρια, λογική ιπποδύναμη και προοδευτικές αντιδράσεις, διότι έτσι δεν χρειάζεται να πας με 200 για να διασκεδάσεις... (βλέπε Miata)
Συμφωνώ απόλυτα, μας έχει παρασύρει λίγο αυτός ο διακαής πόθος για τόσα άλογα...
Σ'αυτή τη βάση βέβαια, πιθανώς θα ήταν αρκετό και ένα SportKa, έχω διαβάσει ενθουσιώδεις κριτικές και η τιμή του είναι σχεδόν η μισή από αυτή των αυτοκινήτων που συμμετέχουν στην ψηφοφορία.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Το ξεκαθαριζω ψηφισα FORD γιατι τα τελευταια χρονια τα πλαίσιά της είναι αιώνες μπροστά των υπολοίπων,συμπεριλαμβάνεται και η Peugeot στους υπόλοιπους.Το μόνο που φοβάμαι είναι η απόδοση του κινητήρα(στο Focus ST ΔΕΝ βγάζει 170 ίππους) και την διαλογή των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων.Πάντως το Fiesta είναι αισθητά ελαφρύτερο από το Focus, επομένως η διαφορά στις επιδόσεις μάλλον θα είναι αισθητή.
Το καλύτερο που θα είχαν να κάνουν είναι να βάλουν ένα κιβώτιο εξελιγμένο απ'αυτό του Racing Puma, κι'ας μην έχει τελική 220 το ρημάδι.
-
Εννοείται Vasilie ότι συμφωνούμε σε όλα.Άλλωστε οι ικανότητές μου σαν οδηγού δεν μου επιτρέπουν το ξεζούμισμα 150.170 κλπ. ίππων σε τέτοια πλαίσια.Όμως,δεν πρέπει να περαγνωρίζουμε την ψυχολογική επίδραση των επιδόσεων στο τελικό κριτήριο επιλογής ενός σπορ αυτοκινήτου!Πιο απλά,αν το Peugeot κάνει τα 0-100 σε 7,8 και το Ford κανει 8,5(ασήμαντη μέτρηση,μόνο για φανάρια,και πρακτικά ασήμαντη διαφορά) δεν θα μας βάλει σε σκέψεις?Όσο για τη σύγκριση με το focus και τα όσα είπες για το Streetka,προσυπογράφω με τα δυο τα χέρια!!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Εννοείται Vasilie ότι συμφωνούμε σε όλα.Άλλωστε οι ικανότητές μου σαν οδηγού δεν μου επιτρέπουν το ξεζούμισμα 150.170 κλπ. ίππων σε τέτοια πλαίσια.Σωστό, αλλά ποτέ δεν είναι κακό να έχεις λίγη παραπάνω δύναμη απ'όσο χρειάζεσαι, για μια 'δύσκολη' ώρα (όχι, όχι, δεν εννοώ κόντρα, Βαγγέλη μην αρχίσεις πάλι! )
Όμως,δεν πρέπει να περαγνωρίζουμε την ψυχολογική επίδραση των επιδόσεων στο τελικό κριτήριο επιλογής ενός σπορ αυτοκινήτου!Πιο απλά,αν το Peugeot κάνει τα 0-100 σε 7,8 και το Ford κανει 8,5(ασήμαντη μέτρηση,μόνο για φανάρια,και πρακτικά ασήμαντη διαφορά) δεν θα μας βάλει σε σκέψεις?
Όχι, δεν θα μας βάλει σε σκέψεις, γιατί δεν είμαστε boy-racers και καταλαβαίνουμε ότι μπορεί το ένα αυτοκίνητο να φτάνει στα 100 με δευτέρα σπασμένη και το άλλο με τρίτη, π.χ. Το 206RC θα έχει μακρυά δευτέρα, απ'όσο άκουσα (για ταχύτερο ξεκόλλημα από κλειστές στροφές).
Όσο για τη σύγκριση με το focus και τα όσα είπες για το Streetka,προσυπογράφω με τα δυο τα χέρια!!
Για το SportKa είπα, το StreetKa παίζει σε άλλη κατηγορία.
-
Γράψε λάθος,Sportka ήθελα να γράψω streetka έγραψα....
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Εμένα μου φαίνεται ψηλό και στενό το Jazz, άρα μάλλον δεν έχει ελπίδες να είναι ένα μίνι Civic Type-R.
Γιατί Κωνσταντίνε, περίμενες από το απλό Civic να γίνει Type-R?
http://www.in.gr/auto/news/images/big/a ... 674_01.jpg
-
LOL, ημιφορτηγακι Type R.... χαχαχαχχα. Και που τρχει αυτο το πραγμα? Στο ενιαιο με τις νταλικες? Ας πανε να φτιαξουν κανα μικρο της προκοπης και ας αφησουν τα R και τα Van...
Aπο ολα αυτα τα αμαξια παντως δεν θα ψηφιζα κανενα... Οπως προαναφερθηκε, ενα αμαξι για να το χαιρεσε, δεν φτανουν τα πολλα αλογα...και δεν ειναι πανακεια. Υπαρχει και το στησιμο... και γιατι οχι.. και το επιθετικο design. Ειμαστε στην εποχη των ποιο pollitically correct GTi... εχουμε ωριμασει και εχουμε ξεπερασει το επιπεδο του carting.Eγω θα εριχνα την ψηφο μου σε ενα Punto HGT...
-
Ο χρήστης sotiris έγραψε:
http://www.in.gr/auto/news/images/big/a ... 674_01.jpg
Αυτή η φωτο είναι από το πρωτότυπο του Type-R και προφανώς θα απέχει από το τελικό προϊόν. Για παράδειγμα οι τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά αποκλείεται να περάσουν στο μοντέλο παραγωγής όπως και οι ζάντες.
Από την άλλη καλά έκανες και την έβαλες, διότι δείχνει τα στοιχεία ακριβώς που αναιρούν αυτό που υποστήριξε ο Κωνσταντίνος, τη δυνατότητα δηλαδή του «αθώου» Jazz να μεταμορφωθεί σε σπορ supermini. Τα μετατρόχια θα αυξηθούν αισθητά, η ούτως ή άλλως μια χαρά στρεπτική ακαμψία θα βελτιωθεί (όπως και στο Civic) , η εξωτερική εμφάνιση θα αγριέψει αρκετά ώστε να μη μοιάζει με φορτηγάκι και το αυτοκίνητο θα χαμηλώσει και θα σκληρύνει αρκετά. Πρακτικά, απ'όσα έχω καταλάβει, αυτό το αυτοκίνητο θα προτείνεται σαν συνέχεια του CRX, μάλιστα υπήρχε και σκέψη να βγει και ένα μοντέλο σε targa αμάξωμα βασισμένο στο σασί του Jazz.
Ποιό θα είναι το πιο "καυτό";