-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τι θα έκανες αν το kit που προτίθεσαι να αγοράσεις γράφει ότι δεν προορίζεται για χρήση σε δημόσιους δρόμους, ή αν ο πωλητής σου ξεκαθαρίσει ότι η χρήση του είναι παράνομη επειδή ενοχλούν στον δρόμο. Αν μου είχες απαντήσει ότι σε αυτή την περίπτωση δεν θα τα αγόραζες, αλλά δεν θεωρείς ότι θα υπάρξει τέτοιο θέμα και ότι θα βρεις κάτι που να πληρεί όλες τις προδιαγραφές, θα ήταν απόλυτα κατανοητό.
Θεώρησαι αυτό ως απάντησή μου.Κατανοητό τώρα;
-
Απολύτως
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
ΑπολύτωςΟΚ
(πάντως δε νομίζω να βρεθεί εύκολα τέτοιο κιτ,που να γράφει για παράνομη χρήση εντός δρόμου και τέτοια...)
-
Είδα smart με xenon ρυθμισμένα ψηλά ώστε να τυφλώνουν καλά τους απέναντι.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν επιλέξεις να παραγγείλεις το αυτοκίνητο με φώτα xenon, ο αντιπρόσωπος θα σου εξηγήσει ότι είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση πλυστικής φανών. Επίσης, όταν με το καλό το παραλάβεις, θα δεις ότι δεν έχεις διακόπτη ρύθμισης δέσμης, καθώς αυτός έχει αντικατασταθεί από τον αυτόματο μηχανισμό, είτε το θέλεις, είτε όχι.Κακώς αναλώνομαι σε αυτό τώρα, αλλά η αυτορύθμιση την οποία επικαλείσαι είναι μόνο αν το αμάξι κάτσει λόγω βάρους στο πορτπαγκαζ ή θα σηκωθούν αν μπρουμουτιάσει το αμάξι σε δυνατό φρενάρισμα.Δεν προλαβαίνει αλλαγές όπως το να πέσεις σε λακουβα ή να πας σε ανηφόρα κτλ...αυτές τις κλίσεις τις θεωρεί αμελητέες το σύστημα.Το βλέπω στα φώτα των αυτοκινήτων των γονιών μου.(και τα 2 με εργοστασιακά xenon)
Συνεχίζω να τονίζω κάθε φορά που κάποιος λέει κάτι για την αυτορύθμιση ότι η τελευταία ρυθμίζει το ύψος ανάλογα με το αρχικό ύψος που ο χρήστης-οδηγός του έχει επιλέξει.Επίσης σε επαρχειακούς δρόμους-λακούβες κτλ πάρα πολλά X5 ή και άλλα σπορ αμάξια (τελευταία έγινε με ένα evo 6) το οποίο φώτισε στο πρόσωπό μου και μάλιστα για ώρα καθώς ήταν κάπως περίεργη η κλίση του οδοστρώματος.Τι διαφορά έχουν σε μια τέτοια περίπτωση aftermarket και τα εργοστασιακά φώτα?Αυτορύθμιση μπορείς να την κάνεις κι εσύ αν είσαι ευσυνείδητος οδηγός.Έχεις δίκιο στα περισσότερα που λες Χρήστο αλλά στο θέμα των πλυστικών συστημάτων και στην αυτορύθμιση είσαι λίγο foul...(πιστεύω)
ΥΓ:Τα xenon είτε εργοστασιακά είτε όχι ενοχλούν όταν είναι να ενοχλήσουν τους απέναντι.Αυτό για το οποίο έχω κουραστεί να μιλάω πια είναι πώς τα aftermarket xenon απλά κάνουν το φανάρι πιο έντονο σε σχέση με ένα ίδιο φανάρι που έχει κανονικές λάμπες.
-
Αυτό για το οποίο έχω κουραστεί να μιλάω πια είναι πώς τα aftermarket xenon απλά κάνουν το φανάρι πιο έντονο σε σχέση με ένα ίδιο φανάρι που έχει κανονικές λάμπες.
εννοεις οτι δεν εχουν αποτελεσμα στο δρομο?
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Αυτό για το οποίο έχω κουραστεί να μιλάω πια είναι πώς τα aftermarket xenon απλά κάνουν το φανάρι πιο έντονο σε σχέση με ένα ίδιο φανάρι που έχει κανονικές λάμπες.
εννοεις οτι δεν εχουν αποτελεσμα στο δρομο?
Αποτέλεσμα έχουν μονο για τον οδηγό. Aμα δεν κάννης σωστό retrofit μέσα σε Projector και cuttoff τότε είσαι εγκληματίας. Στραβώνεις τους πάντες.
Δεν έχω τίποτα εναντίον τα HID είτε είναι retrofit είτε μαμά. Αλλα άμα το κάννης να το κάννης σωστά.
BMW και ειδικά τα μοντέλα X5 έχουν τα χειρότερα HID στην αγορά. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αυτορύθμιση μπορείς να την κάνεις κι εσύ αν είσαι ευσυνείδητος οδηγός.Αυτό το κουμπάκι πρέπει να το καταργήσουν όλοι οι κατασκευαστές. Κανένα φανάρι δεν είναι ρυθμισμένο ή ρυθμισμένο σωστά. Άλλος τα έχει τέρμα επάνω να βλέπει, άλλος τα έχει τέρμα κάτω (καίνε λιγότερο?) κλπ.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Αυτό για το οποίο έχω κουραστεί να μιλάω πια είναι πώς τα aftermarket xenon απλά κάνουν το φανάρι πιο έντονο σε σχέση με ένα ίδιο φανάρι που έχει κανονικές λάμπες.
εννοεις οτι δεν εχουν αποτελεσμα στο δρομο?
Αποτέλεσμα έχουν μονο για τον οδηγό. Aμα δεν κάννης σωστό retrofit μέσα σε Projector και cuttoff τότε είσαι εγκληματίας. Στραβώνεις τους πάντες.
Δεν έχω τίποτα εναντίον τα HID είτε είναι retrofit είτε μαμά. Αλλα άμα το κάννης να το κάννης σωστά.
BMW και ειδικά τα μοντέλα X5 έχουν τα χειρότερα HID στην αγορά.Προφανως, κανενας ευσυνειδητος δεν θα ηθελε να ενοχλει τους υπολοιπους για να βλεπει ο ιδιος καλυτερα.Εξαιρεσεις και ασχετοι μαστορες υπαρχουν δυστυχως...
Για την Χ5 μηπως φταιει και το υψος του? -
Ο χρήστης b_x έγραψε:
...(πάντως δε νομίζω να βρεθεί εύκολα τέτοιο κιτ,που να γράφει για παράνομη χρήση εντός δρόμου και τέτοια...) -
επίσης για την ιστορία...τα ίδια δεν γίνονται και με τις λάμπες...'not for use in europe' και 'not for use in public streets' κτλ-κτλ...
(χωρίς να σημαίνει ότι δεν έχουν δίκιο και οι μεν που τις απαγορεύον και οι δε που τις βάζουν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους)
Επίσης πρέπει να δεις ότι αυτό δεν είναι 100% βάσιμο καθώς αν όντως ήταν παράνομο για χρήση στους δημόσιους δρόμους θα το έγραφαν πάνω τα κουτιά έστω των επώνυμων εταιριών(όπως γίνεται με τις λάμπες τόσα χρόνια,άσχετα αν δεν του δίνουμε σημασία).Επίσης το συμπέρασμα από το άρθρο είναι ότι πρέπει να θεωρηθούν παράνομα για χρήση σε δημόσιο δρόμο...Δεν είναι ούτε έχουν χαρακτηριστεί.Σωστά?Πρόταση κάνει...(πάλι αυτό κατάλαβα από τα 'λίγα' αγγλικά μου...)@leonp
Η ρύθμιση αυτή υπάρχει γιατί κάθε αμάξι δεν είναι χειροποίητο ούτε σε όλα τα αμάξια μπορούν να 'κάτσουν' τα φανάρια στο ίδιο σημείο.
Πχ στο αμάξι της μάνας μου με xenon εργοστασιακά κυριολεκτικά όταν το παραλάβαμε, τα φώτα φώτιζαν τελείως κάτω,ίσα που έβλεπες τις λακούβες μπροστά από τον προφυλακτήρα.Τύφλα να είχαν τα προβολάκια
Τα ανάψαμε πρώτη φορά για να τα χρησιμοποιήσουμε κάποιο βράδυ...δηλαδή να μην μπορώ να τα σηκώσω και να μείνω εκεί που είμαι επειδή με έπιασε το βράδυ και επειδή κάποιος δεν πρόβλεψε να κοιτάξει αν τα φώτα είναι σωστά ρυθμισμένα?(δεν είναι λογικό πιστεύω...)
Ειλικρινά,διόρθωσέ με αν κάνω λάθος...Παρόλα αυτά πιστεύω ότι ακόμα και στην ιδανική περίπτωση όπου τα φανάρια 'κάθονταν' όλα στο ίδιο σημείο και αρχικά φωτίζουν σωστά, με την πάροδο των χρόνων το αμάξι κάθεται (φθορά ελατηρίων-αμορτισέρ) και άρα πρέπει να σηκώσεις λίγο τα φώτα, καθώς χάνεις κάποια μέτρα λόγω μείωσης του ύψους αμαξώματος από το έδαφος.
Σε παρόμοια περίπτωση, αν κάποιος βάλει ένα σετ χαμηλώματος, πάλι πρέπει να σηκώσει τα φώτα.(νομίζω το γιατί είναι προφανές)
Επίσης μετά από τρακάρισμα,μπορεί η μετόπη για κάποιο λόγο να στράβωσε,να επανήλθε αλλά να μην είναι στο ίδιο ακριβώς σημείο με πριν.Πρέπει ο οδηγός δηλαδή σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις να τρέχει κάθε τρις και λίγο στο συνεργείο?Συγνώμη αλλά εγώ δεν θα το ήθελα αυτό το πράγμα.Πιστεύω ούτε κι εσύ...
Το να σου δίνει τη δυνατότητα να τα ρυθμίσεις λίγο πάνω-κάτω είναι φυσικό.Τώρα αν κάποιος εκμεταλεύεται όλη την ανέχεια των κατασκευαστών και τα βάζει να φωτίζουν στ'άστρα...λυπήσου με...Θα αφαιρέσεις το δικαίωμα από όλους εξαιτίας ελάχιστων ασυνείδητων?Μόνο 'στοπ' μπορείς να βάλεις στις βίδες ώστε να μην σηκώνονται άλλο τα φώτα από κάποια στιγμή και μετά.(πράγμα που υπάρχει ήδη.)
Έχεις κάτι άλλο να προτίνεις δηλαδή? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
επίσης για την ιστορία...τα ίδια δεν γίνονται και με τις λάμπες...'not for use in europe' και 'not for use in public streets' κτλ-κτλ...
(χωρίς να σημαίνει ότι δεν έχουν δίκιο και οι μεν που τις απαγορεύον και οι δε που τις βάζουν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους)
Επίσης πρέπει να δεις ότι αυτό δεν είναι 100% βάσιμο καθώς αν όντως ήταν παράνομο για χρήση στους δημόσιους δρόμους θα το έγραφαν πάνω τα κουτιά έστω των **επώνυμων **εταιριών(όπως γίνεται με τις λάμπες τόσα χρόνια,άσχετα αν δεν του δίνουμε σημασία).Επίσης το συμπέρασμα από το άρθρο είναι ότι πρέπει να θεωρηθούν παράνομα για χρήση σε δημόσιο δρόμο...Δεν είναι ούτε έχουν χαρακτηριστεί.Σωστά?Πρόταση κάνει...(πάλι αυτό κατάλαβα από τα 'λίγα' αγγλικά μου...)Δεν πολυκατάλαβα τι θέλεις να πεις. Για ποιες λάμπες μιλάς;
Ας δούμε και την γνώμη μιας **επώνυμης **εταιρίας, της Hella.
http://www.hella-press.de/search_detail.php?text_id=189&language=e&newdir=eng
Illegal Xenon retrofitting is dangerous and illegal
Vehicle certification loses validity, insurance protection is restricted - up to 100 times higher glare values
Article of 10.10.2002
Lippstadt, October 2002. People who just buy a xenon headlamp set including cables, xenon light source and ballast, remove the halogen bulb from the headlamp, saw a hole in the cover cap, insert the xenon ulb in the reflector and connect the electronic ballast with the on-board power supply are endangering other road users through extreme glare and are acting against the law: the vehicle certification loses its validity and insurance protection is restricted. Only complete, type-approved xenon headlamp sets including an automatic headlamp levelling and lens cleaning system are legal.This is why it is illegal to make a halogen headlamp into a xenon headlamp:
In Europe only complete xenon headlamp systems may be retrofitted. They comprise a set of type-approved headlamps (with the E1 mark on the outer lens, for example), an automatic headlamp levelling device and lens cleaning equipment (compulsory according to ECE regulation R48 and § 50 STVO, section 10(Germany only))...
...From measurements made under laboratory conditions Hella specialists have found that the active beam pattern of a headlamp developed for halogen bulbs, but operated illegally with a xenon light source, no longer corresponds to the originally calculated values. In the case of reflection systems, glare values have been measured which exceed the permissible limiting values 100 times over. The headlamps of these vehicles no longer have a cut-off line and cannot be adjusted either. The glare values correspond to the those of driving lamps. This puts other road users in great danger...
...On the other hand, retrofitting xenon headlamps is perfectly legal if they are supplied as complete sets like the ones from Hella (type-approved twin headlamps, headlamp levelling and lens cleaning system), now available for Audi A3, BMW 5-series, Ford Focus, Mercedes-Benz E-Class, Opel Astra, VW Golf IV and for the trucks Mercedes-Benz Actros, Scania BR4 and Fiat Ducato (from January 2003). These vehicles can then exploit the advantages of the extremely powerful xenon light:...
-
Χρηστο εχω την εντυπωση (αν ξερει καποιος σιγουρα ας ενημερωσει) οτι στο Αμερικα απαγορευονται και τα εργοστασιακα xenon. Αρα λογικο ειναι να λενε το ιδιο και για τα aftermarket.
-
Όχι, δεν απαγορεύονται στην Αμερική.
-
Μηπως το εχετε αναγαγει σε θεμα εθνικης ασφαλειας?
-
Θέμα εθνικλης ασφάλειας ή μη, το ζήτημα παραμένει (και απορώ τι καθεστε και το συζητάτε μετά από τα quotes του Xρήστου.
Οι ίδιες οι εταιρείες (τουλ οι σοβαρές) το γράφουν αρκετά ρητά και συγκεκριμένα ότι η τοποθέτηση aftermarket Xenon χωρίς αυτόματη ρύθμιση και πλυστική είναι παράνομη και ενδεχομένως επικίνδυνη. Ακόμα πιο επικίνδυνη δε αν δεν αντικατασταθούν οι ανακλαστήρες των κλασσικών φώτων αλογόνου.
Δεν καταλαβαίνω προς τι η συζήτηση;
Επίσης @Κάβουρα:
Όχι δεν λέει ότι 'θα έπρεπε να θεωρηθούν παράνομα' κάνοντας μια 'πρόταση'. Λέει ότι είναι παράνομα και ως εκ τούτου οι ίδιοι επισήμως τα προσφέρουν για να χρησιμοποιηθούν μόνο για εκθέσεις και off-road και τα πουλάνε μόνο για το σκοπό αυτό.
Κάτι σαν τον μόνιμο κοτσαδόρο λοιπόν και τα bull bars. Τουλάχιστον να είστε 'τίμιοι' και να λέτε 'ναι είναι παράνομα, ναι το ξέρω ότι είναι επικίνδυνα, αλλά δεν μου καίγεται καρφάκι αφού δεν είναι επικίνδυνα για την πάρτη μου'....
Αντ' αυτού ιστορίες για αγρίους...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
People who just buy a xenon headlamp set including cables, xenon light source and ballast, remove the halogen bulb from the headlamp, saw a hole in the cover cap, insert the xenon ulb in the reflector and connect the electronic ballast with the on-board power supply are endangering other road users through extreme glare and are acting against the law. -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
People who just buy a xenon headlamp set including cables, xenon light source and ballast, remove the halogen bulb from the headlamp, saw a hole in the cover cap, insert the xenon ulb in the reflector and connect the electronic ballast with the on-board power supply are endangering other road users through extreme glare and are acting against the law.
Ποιό νόμο ρε παιδιά...ειλικρινά μάλλον το έχετε παρακάνει λίγο με το νόμο...τέσπα.(για να μην αρχίσουμε αυτά τα κλασσικά που όταν δε μας αγγίζει ο νόμος τον εκτελούμε κατα γράμμα)
Τουλάχιστον μπορώ να μάθω σε ποιό νόμο είμαι παράνομος?
Ο ΚΟΚ λέει (αν θυμάμαι καλά) ότι έχει μόνο κατώτατο όριο φωτισμού και όχι ανώτατο...
Όσο για την απόσταση που πρέπει να φωτίζουν, οκ να τα χαμηλώσω όσο θέλετε αν και πάλι αυτό για το οποίο γκρινιάζετε δεν ελαττώνει (δηλαδή ότι βλέπετε έντονο το φωτιστικό σώμα) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
People who just buy a xenon headlamp set including cables, xenon light source and ballast, remove the halogen bulb from the headlamp, saw a hole in the cover cap, insert the xenon ulb in the reflector and connect the electronic ballast with the on-board power supply are endangering other road users through extreme glare and are acting against the law.
Ποιό νόμο ρε παιδιά...ειλικρινά μάλλον το έχετε παρακάνει λίγο με το νόμο...τέσπα.(για να μην αρχίσουμε αυτά τα κλασσικά που όταν δε μας αγγίζει ο νόμος τον εκτελούμε κατα γράμμα)
Τουλάχιστον μπορώ να μάθω σε ποιό νόμο είμαι παράνομος?
Ο ΚΟΚ λέει (αν θυμάμαι καλά) ότι έχει μόνο κατώτατο όριο φωτισμού και όχι ανώτατο...
Όσο για την απόσταση που πρέπει να φωτίζουν, οκ να τα χαμηλώσω όσο θέλετε αν και πάλι αυτό για το οποίο γκρινιάζετε δεν ελαττώνει (δηλαδή ότι βλέπετε έντονο το φωτιστικό σώμα)Exeis anabosbish ta fota sou pote se anerxomeno autokinito pou erxete me thn megalh skala?
Fantasou tora HID kit xoris projector/probolea h xosris swsto cutoff. Einai san megalh skala x 10.
-
έχω πετύχει το αμάξι μου βράδυ,χωρίς να το ξέρω ότι ήταν το δικό μου αμάξι, το οδηγούσε ο πατέρας μου και ειλικρινά δεν μου φάνηκαν έτσι όπως τα λές...δεν είναι το ίδιο εξάλλου.Η μεγάλη σκάλα χτυπάει πάνω στα μάτια σου...τα hid (τουλάχιστον τα δικά μου) δεν το κάνουν αυτό που λες.Απλά είναι πιο έντονο το φωτοστικό σώμα.Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εξηγήσω...ίσως αν τράβαγα μια φωτο με ενός φίλου μου δίπλα που έχει κανονικές λάμπες να καταλάβαινες αυτό που λέω...
Παρόλα αυτά,παρακαλώ θα ήθελα να μάθω αυτό κομμάτι του νόμου που λέει ότι είμαι παράνομος και ειλικρινά (πείτε το από αντίδραση) δεν δέχομαι ότι είμαι μέχρι κάποιος να μου το δείξει.ΥΓ:όχι ότι θα τα βγάλω...Θα ξέρω τουλάχιστον ότι είμαι παράνομος-έχω άδικο...
Φώτα Xenon...