-
Αλήθεια πόσο ασφαλείς νομίζετε ότι είστε όταν πηγαίνετε γρήγορα? Όταν λέω γρήγορα εννοώ ότιδήποτε έχει σχέση με αυτοκίνητο και οδηγική απόλαυση προερχόμενη από την αίσθηση ελεγχού αυτού όπως:
Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή ή σε πίστα
Σφήνες
Κόντρες
Ανοίγματα
Παντιλίκια
Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας
Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Κάτι παραπλήσιοΤα βάζω όλα αυτά γιατί σίγουρα έχετε κάνει κάποτε κάτι από αυτά ή κάτι παρόμοιο που μου διαφεύγει. Απάντήστε για αυτό που νομίζετε ότι είναι πιο επικίνδυνο.
-
Αλήθεια πόσο ασφαλείς νομίζετε ότι είστε όταν πηγαίνετε γρήγορα? Όταν λέω γρήγορα εννοώ ότιδήποτε έχει σχέση με αυτοκίνητο και οδηγική απόλαυση προερχόμενη από την αίσθηση ελεγχού αυτού όπως:
Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή ή σε πίστα
Σφήνες
Κόντρες
Ανοίγματα
Παντιλίκια
Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας
Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Κάτι παραπλήσιοΤα βάζω όλα αυτά γιατί σίγουρα έχετε κάνει κάποτε κάτι από αυτά ή κάτι παρόμοιο που μου διαφεύγει. Απάντήστε για αυτό που νομίζετε ότι είναι πιο επικίνδυνο.
-
Αλήθεια πόσο ασφαλείς νομίζετε ότι είστε όταν πηγαίνετε γρήγορα? Όταν λέω γρήγορα εννοώ ότιδήποτε έχει σχέση με αυτοκίνητο και οδηγική απόλαυση προερχόμενη από την αίσθηση ελεγχού αυτού όπως:
Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή ή σε πίστα
Σφήνες
Κόντρες
Ανοίγματα
Παντιλίκια
Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας
Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Κάτι παραπλήσιοΤα βάζω όλα αυτά γιατί σίγουρα έχετε κάνει κάποτε κάτι από αυτά ή κάτι παρόμοιο που μου διαφεύγει. Απάντήστε για αυτό που νομίζετε ότι είναι πιο επικίνδυνο.
-
Εννοείται πως όταν τρέχεις κινδυνεύεις περισσότερο. Απλά δυο παρατηρήσεις:
για μένα Νο1 αιτία ατυχήματος είναι η...αφηρημάδα! Έχω δυο προσωπικά περιστατικά με αυτήν την αιτία... Το ένα με μηχανή, όταν βγήκα να προσπεράσω αυτοκίνητο σε ευθεία και με μπόλικο χώρο και χωρίς να έρχεται κάποιος από απέναντι, αλλά η μπροστινή του αυτοκινήτου που προσπερνούσα αποφάσισε να στρίψει αριστερά χωρίς να ελέγξει. Επεσα πάνω στην πόρτα της (οδηγούσα μηχανή...). Υλικές ζημιές (βούλιαγμα στην πόρτα) και ελαφρύ διάστρεμμα για μένα (σε μια βδομάδα ΟΚ). Επρεπε να σκεφτώ πριν προσπεράσω πως εκτός από τον απέναντι υπάρχει και ο από....εδώ! Και η λαμακία δεν αργεί να γίνει...Η τύπισσα κατεβαίνει από το ...Metro της και μου λέει: 'Που πααααας! Δεν βλέπεις ότι έβγαλα φλας!'
Θεωρούσε η καλή κυρία πως αφού έβγαλε φλας θα στρίψει και θα σταματήσει γύρω της ο χωροχρόνος...Παρόλο που επειδή είχε διπλή γραμμή το σημείο, ούτε εγώ δικαιούμουν να προσπεράσω, ούτε αυτή να στρίψει χωρίς να σταματήσει και να ελέγξει πρώτα... Αλλά κι εγώ ας πρόσεχα... ΔΕΝ έπρεπε να προσπεράσω...Ηταν πρωί και ήμουν άϋπνος και ειλικρινά δεν σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή πως θα βρεθεί κάποια με τέτοιες...απόψεις!
Δεύτερο περιστατικό, πάω να αλλάξω τραγούδι στο iPod-like little thingie που είχα μέσα στο...(μην γελάτε....) Ζastava... Δρόμος βρεγμένος, ελάχιστη κίνηση, πήγαινα με 40-50χλμ πάω να στρίψω σε μια αρκετά ανοιχτή δεξιά, το αυτοκίνητο φεύγει ευθεία εντελώς, πετυχαίνει ένα από τα 10-15 τουτού που κινούνταν στο εν λόγω κομματι εκείνη τη στιγμή (Γρεβενά-Μηλιά...) στην πόρτα. Ολοι καλά, 2 πόρτες και ένα στραβό Ζastava, μετά το τράκο έκανα δεν έκανα 3 μέτρα γιατί δεν έτρεχα...
ΑΝ ΕΤΡΕΧΑ στην δεύτερη περίπτωση, θα είχα χτυπήσει σοβαρά τον οδηγό! Και δεν έφταιγε τίποτε, έφταιγα εγώ που 10 χρόνια οδηγός τότε και δεν υπολόγισα την καλοκαιρινή γλίτσα από την βροχή...
Αυτοί οι δύο λάθος υπολογισμοί ευτυχώς δεν κόστισαν τίποτε άλλο από υλικές ζημιές...Στην λαμάκω με το Metro έπεσα πάνω με 10-20 χιλιόμετρα γιατί πρόλαβα και φρέναρα, ενώ στο άλλο ατύχημα ΔΕΝ πρόλαβα καν να φρενάρω...Αν είχα παραπάνω χιλιόμετρα (αν πχ δεν έβρεχε...) και έχανα τον έλεγχο, ο άλλος θα έχανε την ζωή του...
Και τα δυο περιστατικά χωρίς να τρέχω έγιναν...
Εδώ είναι και η μόνη αντίρρησή μου: ένας που τρέχει (σε λογικά πλαίσια, αλλά κι αυτό είναι πολύ σχετικό...) είναι απείρως προτιμότερος από έναν αφηρημένο (νυσταγμένο, μιλάει στο κινητό κλπ κλπ....). Απλά ένας αφηρημένος μπορεί να δημιουργήσει τραγικό δυστύχημα με ...0 χιλιόμετρα!
Αλλά και ο γρήγορος θα πρέπει να ξέρει, πως δεν θα έχει πάντα τον χρόνο να αντιδράσει: αν γλιστρήσει το εμπρός μέρος σε στριφτερή διαδρομή κι εκείνη την ώρα υπάρχει αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ να κάνει τίποτε! Εγώ τότε με πολύ λίγα χιλιόμετρα πρόλαβα να κάνω ένα φλικ στο τιμόνι μήπως και στρίψει, αλλά η υποστροφή με έστειλε πάνω στον άνθρωπο!
Αυτό να το έχουμε στο μυαλό μας όλοι!
ΔΕΝ λεω πως δεν τρέχω....Αλλά τώρα που είμαι 30 το κάνω πολύ λιγότερο και μόνον εκεί που με παίρνει...Δεν τρέχω μέσα στην πόλη, ή εκεί που υπάρχει κόσμος. Είναι εύκολο να γίνει η στραβή και να υπάρξουν θύματα... Διαλέγω να ταξιδεύω νύχτα , έχει λιγότερη κίνηση, λιγότερα ζώα (κανονικά και...δίποδα!), λιγότερη τροχαία και περισσότερη ασφάλεια τελικά....
Και πάλι θα είμαι πάνω από τα όρια μόνον εκεί που με παίρνει, δεν θα περάσω την Αμφιλοχία πχ με 100 επειδή είναι νύχτα, κυκλοφορεί κόσμος και τέτοιες ώρες! Εντάξει ένα ξεχασμένο χωρίο με 10 κατοίκους μπορείς να μην το σεβαστείς, αλλά να θυμάσαι πως ακόμη και την νύχτα υπάρχουν άνθρωποι που πάνε στα χωράφια τους και συχνά οδηγούν τρακτέρ χωρίς φώτα...
Πολλά εγραψα και μάλλον κανένας δεν θα διαβάσει ως εδώ, οπότε....σταματάω κι εγώ!Εdit:
To πιο επικίνδυνο επειδή το ξέχασα:
Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Εγκληματικό,αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει σε τραγικό ατύχημα. -
Θα σου απαντήσω πόσο συχνά κάνω το καθένα και πόσο ασφαλής νιώθω. Ψήφισα την επιλογή 'Περισσότερο από ότι στην κανονική οδήγηση γιατί παίρνω όλα τα μέτρα ασφαλείας ή/και οδηγώ στην πίστα'.[list:kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή: Σε στριφτερές διαδρομές οδηγώ απλώς γρήγορα. Δεν πλησιάζω ποτέ το όριο της πρόσφυσης ούτε φυσικά το υπερβαίνω. Θα έλεγα ότι πάω στο 6/10 ως 7/10. Η μόνη από τις κατηγορίες που θα έλεγα ότι είναι λιγότερο ασφαλής από την καθημερινή οδήγηση.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Γρήγορη οδήγηση σε πίστα: Έχω μπει μέχρι τώρα 5 φορές και σκοπεύω να μπω πολλές ακόμα. Πάω στο 9/10, κυρίως γιατί φοβάμαι τα έξοδα που μπορεί να προκαλέσει μια άσχημη έξοδος που είναι πιθανή αν πηγαίνεις στο 10/10. Στην πίστα νιώθω αρκετά πιο ασφαλής απ'ότι σε δημόσιο δρόμο, εκτός από μία φορά που είχε 'κίνηση'![/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Σφήνες: Ποτέ.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Κόντρες: Κανονική κόντρα δεν έχω κάνει ποτέ, εντός ή εκτός πόλης. Βλέπε το από κάτω.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Ανοίγματα: Αν μετράνε 2-3 φιλικά ανοίγματα που έχω κάνει σε άδεια ΕΟ και μέχρι τα 140km/h, δεν μου προκαλούν καμία ανασφάλεια.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Παντιλίκια: Έχω προσθιοκίνητο, οπότε δεν παίζουν παντιλίκια. Χειρόφρενο εν κινήσει έχω τραβήξει μόνο στην πίστα, όχι με σκοπό να 'γυρίσω' το αυτοκίνητο, αλλά να μειώσω την υποστροφή.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική: Μία φορά είχα πιάσει 170 στην άδεια ΕΟ έξω από την Κατερίνη (Xsara 1.6 με τους γονείς μέσα!), και όσο οδηγώ πρέπει να έχω ακουμπήσει (όχι περάσει!) τα 150 συνολικά 5-6 φορές με την Corolla 1.3 που οδηγώ.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Επίτευξη ταχυτήτων πάνω από τα όρια ταχύτητας: Μόνο σε εξωφρενικά χαμηλά όρια, θα τα παραβιάσω, πχ. από Κόρινθο-Πάτρα σε σημεία με διάζωμα και όριο 70. Αλλιώς θα κινούμαι με 120 ή το πολύ 20 km/h πάνω από το όριο.[/kb2k3f46]
[:kb2k3f46]Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους: Ποτέ. Στα στενά πάω πιο αργά από τους περισσότερους, και μάλιστα τις πιο πολλές φορές κόβω ακόμα και αν ξέρω ότι οι άλλοι έχουν stop. Γενικά μέσα στην πόλη προσέχω πολύ, γιατί πολύ εύκολα γίνονται στραβές...[/kb2k3f46][/list:u:kb2k3f46] -
ωραίο θεμα
Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή
νιωθω μεγαλη ασφαλεια γιατι τρεχω σε δρομους που ξερω και δεν υπαρχει κινδυνος να συγκρουστω με καποιον αλλο.επισης το αμαξι δεν ειναι αρκετα γρηγορο για να με τρομαξει.Σφήνες
Δε το κανω ποτεΚόντρες,Ανοίγματα
Καμια φορα, για πλακα, το θεωρω επικυνδυνο γιατι υπαρχει και αλλο αμαξιΠαντιλίκια
Σε αδειο χωρο δεν υπαρχει κινδυνος.Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας
Νιωθω ασφαλης.Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Δε το κανω ποτε.Απαντάω. 'Νιωθω ότι πηγαίνω πιο επικίνδυνα από ότι κανονικά' ...αλλα οχι πολυ επικινδυνα
-
Μεγαλύτερη σημασία έχει πόσο ασφαλείς είμαστε για τους γύρω μας...κάτι που δυστυχώς παραβλέπουμε τις περισσότερες φορές...
-
Κι εγώ ψήφισα το Νο 1...
-
-Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή: Σίγουρα κινδυνεύεις περισσότερο, αφού μιλάμε για δημόσιο δρόμο, παρ' όλο που είσαι σε εγγυημένη εγρήγορση (εγρήγορση πρέπει να υπάρχει παντού και πάντα, βέβαια, αλλά πόσοι το τηρούν...) Δεν πάω πάνω από 70-75% σε τέτοιες περιστάσεις, αλλά ο κίνδυνος προέρχεται από το ότι αυτό που εσύ νομίζεις 75% μπορεί να είναι 110%...
Σε πίστα: Και μόνον ότι πας στο (κατά την πτωχή αντίληψή σου πάντα) 90-100% σημαίνει ότι διακινδυνεύεις. Απλώς η πίστα είναι η μόνη επιλογή του ευσυνείδητου ως προς τους άλλους (και συνειδητοποιημένου ως προς το ρίσκο) ανθρώπου που θέλει να βρει τα όρια (του).
--Σφήνες: Συχνές αλλαγές λωρίδας στην κίνηση είναι αναπόφευκτες όταν βιάζεσαι (αν και καλόν είναι να έχεις φροντίσει να μη βιάζεσαι). Πολλή προσοχή, ώστε να μην αναγκαστεί ο άλλος να φρενάρει. Αν αναγκαστεί απλώς να σηκώσει το πόδι από το γκάζι δεν το θεωρώ προς θάνατον.
-Κόντρες: ό,τι εγκληματικότερο. Ολέθρια ψυχολογία. Ακραία επικίνδυνο οπουδήποτε, πλην θεσμοθετημένου motorsport (which anyway can always be hazardous!)
-Ανοίγματα: Σε φιλικό κλίμα, με προσεκτική επιλογή και 'έλεγχο' του δρόμου από την παρέα, ίσως οριακά ΟΚ.
-Παντιλίκια: όχι σε μη ελεγχόμενο χώρο
-Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας: Σε ατέλειωτη, παντέρμη (από κίνηση) ευθεία κλειστού αυτοκινητοδρόμου, με άριστη ορατότητα και καιρικές συνθήκες, με λάστιχα καινούργια και σωστά φουσκωμένα, με αυτοκίνητο πρόσφατα ελεγμένο για την άριστη μηχανολογική του κατάσταση, και χωρίς κοπς (δηλαδή σχεδόν ποτέ): ΝΑΙ στο τελίκιασμα!
-Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους: Απλώς εγκληματικό
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή ή σε πίσταΑσφαλέστερο από το να οδηγείς χαλαρωμένος στο κέντρο της Αθήνας.
Όταν κινούμαστε γρήγορα έχουμε πιο τεταμένη τη προσοχή μας θέλω να πιστεύω.Σφήνες
Σχεδόν ποτέ πλέον. Παλαιότερα ναι, υπό συνθήκες πάντα, αλλά τελικά ανακάλυψα ότι δε κερδίζεις τίποτα από χρόνο.
Κόντρες, Ανοίγματα, Παντιλίκια
Για πιο λόγο;
Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας
Ναι με συνθήκες που δεν είναι εναντίον μου.
Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Εγκληματικό, πρέπει να είναι εγκεφαλικά βλαμμένος όποιος το κάνει.
Ψήφισα το δεύτερο.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Μεγαλύτερη σημασία έχει πόσο ασφαλείς είμαστε για τους γύρω μας...κάτι που δυστυχώς παραβλέπουμε τις περισσότερες φορές...+1
Επίσης πιστεύω πως έχει σημασία και το πόσο ''τρομακτικοί'' είμαστε για τους γύρω μας.
Ακόμα κ αν εμείς τα κάνουμε όλα τέλεια κ δν υπάρχει καμία περίπρωση να προκαλέσουμε ατύχημα,μου φένεται πολύ άσχημο να κόβουμε το αίμα στον υπόλοιπο κόσμο,για να ξεδώσουμε εμείς -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σφήνες
Σχεδόν ποτέ πλέον. Παλαιότερα ναι, υπό συνθήκες πάντα, αλλά τελικά ανακάλυψα ότι δε κερδίζεις τίποτα από χρόνο.
Μα... δεν το κάνεις για να κερδίσεις χρόνο ντε και σώνει!
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Σφήνες
Σχεδόν ποτέ πλέον. Παλαιότερα ναι, υπό συνθήκες πάντα, αλλά τελικά ανακάλυψα ότι δε κερδίζεις τίποτα από χρόνο.
Μα... δεν το κάνεις για να κερδίσεις χρόνο ντε και σώνει!
Ok πάσο τότε.
-
Σε στροφες:
Οδηγω γρηγορα μονο σε πεντεξη διαδρομες τις ωρες που αποδεδειγμενα οχι απλως δεν εχει κινηση αλλα ουτε καν (κατα 99%) περναει κανενας...Σε πιστα:
Ντεν εκει πιστα εντω καρντια μουΣφηνες:
Μονο για να σκισω ξυλα και να κρατησω τη πορτα του γραφειου μου ανοικτη...Κοντρες:
Μονο στο ξυρισμα.
Δεν εχω να αποδειξω τιποτα και σε κανενα...Σε αυτοκινητοδρομους:
Αν ειναι αδειος ο δρομος κι εγω ξεκουραστος τις περισσοτερες φορες παω με 140-150 και πολυ πιο σπανια ταχυτητα κοντα στη τελικη.Αλλιως συμφωνα με τις κυκλοφοριακες συνθηκες...Σε επαρχιακο δικτυο:
Αναλογα οσο το επιτρεπουν οι κυκλοφοριακες συνθηκες, η κατασταση του δρομου και (το κυριωτερο για μενα) το αν γνωριζω το δρομο.Αστικη κινηση:
Σε στενα πιο αργα και απο χελωνα.Σε λεωφορους με τα ορια ταχυτητας και με ολες τις αισθησεις στο φουλ.Γενικα μπορω να χαρακτηρισω το στυλ οδηγησης μου ακρως αμυντικο....
-
(εγραψα ενα κατεβατο και χαθηκε.. )
τεσπα νομιζω οτι δεν ειμαι πολυ επικινδυνος επειδη δεν κανω ατυχηματα.. (αν μου συνεβαινε αυτο θα προβληματιζομουν)
γενικα δεν κανω μαλακιες οταν εχει κινηση, οταν εχει πεζους, δεν τρεχω σε στενα, δεν κανω σφηνες, δεν κολλαω σε αλλους, δεν κανω μαλακιες οταν εχω συνεπιβατες (κανω κανα παντιλικι με λιγα χλμ αλλα δεν το θεωρω επικινδυνο για τον συνεπιβατη), δεν οδηγαω οταν εχω πιει κλπ.η επιλογη μου ειναι η τριτη (νιωθω οτι ειμαι πιο επικινδυνος απ'οτι οταν πηγαινω νορμαλ.)
ομως εχω το 100% της προσοχης και δε μου αποσπαει τιποτα τις αισθησεις. γνωριζω φυσικα οτι υπο αυτες τις συνθηκες ολα γινονται πολυ γρηγορα και οτι ειναι πιθανο να μην προλαβω να το σωσω αν γινει η στραβη.
eπισης (με τη μηχανη κυριως, αλλα και με το αμαξι σπανιοτερα) πιστευω αρκετες φορες θα μπορουσα να ειχα παει στον αλλο κοσμο μερικες φορες ή να ειχα τραυματιστει σοβαρα. παλιοτερα κυριως, τωρα εχω βαλει μυαλο αρκετα, ή πιο σωστα εχω φοβηθει..
το βασικο ειναι οτι προσεχω οσο μπορω να μην ειμαι επικινδυνος για τους αλλους. -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή ή σε πίστα
Ασφαλέστερα, διότι εκτός του ότι δεν έχω τα χέρια για να πάω με ταυτότητα στο στόμα, εκεί είμαι απόλυτα αφοσιωμένος σε αυτό που κάνω, και πάντα μόνος στο αμάξι. Σε πίστα δεν έχω μπει ακόμα, αλλά σκοπεύω στο άμεσο μέλλον (εδώ και 2 μήνες )
Σφήνες
Δεν κάνω, με την καμία όμως. Εκτός του ότι δεν κάνω ότι δεν μου αρέσει να μου κάνουν, είναι σίγουρο ότι οι σφηνίζοντες αργούν περισσότερο, τουλάχιστον με τις δικές μου παρατηρήσεις.
Κόντρες
Έχω κάνει ελάχιστες, και ούτε πρόκειται ξανά γιατί τελικά κάποιοι έχουν σκ@τ@ στο κεφάλι τους.
Ανοίγματα
Δεν.
Παντιλίκια
Έχω προσθιοκίνητο, οπότε δεν παίζει. Χειρόφρενα κάνω ελάχιστες φορές, το 99% των οποίων στο χωματόδρομο στο σπίτι μου, που δεν κυκλοφορεί κανείς σχεδόν.
Επίτευξη ταχυτήτων κοντά στην τελική ή πάνω από τα όρια ταχύτητας
Έχω τελικιάσει 2 φορές το 307 μου, σε ιδανικές συνθήκες.
Πάνω από τα όρια; Χμμ... Σε οδήγηση σε εθνική, είμαι πάντα στο +20-30 χλμ, δλδ 140-150.Γρήγορη οδήγηση σε στενούς αστικούς δρόμους
Ποτέ των ποτών, ω ποτέ.
Συνεπως, διαλέγω το (1).
-
Δεν τρέφω αυταπάτες! Απ' τη στιγμή που πηγαίνω πιο γρήγορα απ' ότι συνήθως, κινδυνεύω πολλαπλάσια.
Μπορεί να προσέχω και να ελέγχω πάντα αν έρχεται κάποιος από απέναντι ή να είμαι συγκεντρωμένος, αλλά ένα απρόσμενο γεγονός (πχ να πεταχτεί σκύλος, ξαφνική μηχανική αστοχία) θα έχει σοβαρές συνέπειες, λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας.
Ψηφίζω 3.
-
Yπήρχαν φορές που εκανα σφήνες.. Και ετρεχα, όσο δε φοβομουν.. Γενικα τα 2 πρωτα χρονια, χαιρομαι που δεν ειχα γρηγορο αμαξι, αλλα ασφαλες με καλη συμπεριφορα στο δρόμο με εσωσε αρκετες φορες.
Τα τελευταια χρόνια τίποτα στην πόλη.. Στην εθνική άν είναι άδεια, σε καλα σημεία (καλη ασφαλτος, ορατοτητα κτλ) δοκιμαζω να το τελικιασω αλλα και αυτο για λιγο, για να δω πως παει..
Αν φοβάμαι;;; Οχι όταν το κάνω. Πιο πολύ ρε παιδια φοβαμαι τον αδερφό μου που σε 2 χρονια θα βγαλει διπλωμα (ειναι 16 τωρα).. Φοβαμαι γιατι βλεπω τι εκανα εγω στα 18....
-
που χάθηκαν όλοι οι κοντράκιδες; Μάλλον δε διαβάζουν 4τρ.
-
Εγώ από όλα αυτά θα κάνω μόνο μία γρήγορη βόλτα σε στριφτερή διαδρομή (πάντα στην ίδια) σε συνδυασμό με λίγη υπερστροφή από μεταφορά βάρους (προσθιοκίνητο γαρ)... Αντε και κανένα τελίκιασμα σε καμιά άδεια Ε.Ο. τρίπολη-κόρινθο ή αττική οδο
ψήφισα το 4 γιατί... έτσι είναι!! μετά έχω μία απίστευτη υπερένταση!!
αυτό που φοβάμαι τόσο πολύ δεν είναι μην φύγω αλλά:
Α) τον άλλο γρήγορο που θα έρχεται από το απέναντι ρέυμα και θα προσπερνάει (δεν υπαρχει ορατότητα για προσπέρασμα στο δρόμο αυτό, παντού διπλή!!). Εγώ δεν χρειάζεται να προσπερνάω τόσο συχνά, άμα δώ κάποιον αργό σταμάταω ή ρολάρω πάναργα μέχρι να δώ κάποιον στον καθρέφτη όποτε ξανάφευγω...
Β) το απρόοπτο όπως τον πεζο, αυτόν που έχει σταματήσει από βλάβη πάνω στην στροφή (μου έχουν τύχει αλλά θα μπορούσαν να ήταν και σε πολύ χειρότερα σημεία)
Γ) μερικές στροφές με ανάποδη κλίση, τα δύσκολα φρεναρίσματα και όταν δεν ήξερα τόσο καλά τη διαδρομή τις στροφές που κλείνουν (μετά από καμιά 20αριά περάσματα την ψιλομάθαμε...)
πάντως μετά από κάθε τέτοια βόλτα και για καμία εβδομάδα οδηγάω σαν... χελώνα γιατί είμαι χορτασμένος οδήγηση
θα ήθελα πολύ να το κόψω πάντως, χειρότερο και από τσιγάρο είναι...
(ας ελπίσουμε να τηρήσω τη τελευταία υπόσχεση μου, να μην το ξανακάνω, τουλάχιστόν με το υπάρχον αμάξι)
Ποσο ασφαλείς νομίζετε ότι είστε?