-
Δεν ξερω για το νεο ΜΙΝΙ, αλλα το προηγουμενο ειχε αθλιο εσωτερικο (ποιοτητα υλικων) που σε καμια περιπτωση δεν μπορουσε να συγκριθει με αυτο του Golf GTi.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε καλά, το mini είναι λίγο fashion statement. Έχω 8 γνωστούς με cooper s. Οι 7 το έχουν για να το παρκάρουν μπροστά από τα καφέ στην Κρήνη, και ο ένας μόνο το χρησιμοποιεί σαν αυτό που είναι.Πιστεύω πάντως πως κάνει **και **για να πουλάς μούρη.
E ναι και εδώ στο Ηράκλειο τα πιο πολλά τα οδηγούν κοπέλες που ζήτημα αν τα έχουν πάει ποτέ παραπάνω από 3000σαλ και ένα έχει και ο Θεόφιλος.
(Ελεϊνός παρουσιαστής σε εκπομπή χιουμοριστικού περιεχομένου σε τοπικό κανάλι, ο οποίος δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την οδήγηση). -
Ωραία, άρα συμφωνούμε!!
-
το καινουργιο ειναι
-
Τπ προηγούμενο Mini σε γαλάζιο με άσπρες ζάντες άσπρη οροφή και καθρέφτες.................
Στα 30.000 πάντως μήπως η αγορά ενός MX-5 είναι πολύ πιο fun to drive?
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
οχι εκει!μηηηηηηηηηηηηη
ειναι αρρωστοι οι ανθρωποι!
ολα ειναι μαμα..Για πες αλλο, να μαθαινουμε...
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
- εκει που επαθα πλακα ειναι στην αισθηση που σου δινει το αμαξι..Καμμια σχεση με το Golf V GTi που κρυβει τα πραγματικα χλμ που πηγαινει. Το μινι σου δινει ξερη αισθηση επιταχυνσης, και αντιληψη της πραγματικης σου ταχυτητας. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το αμαξι δε σερνεται οπως το golf gti. Δεν θελω να προκαλεσω αντιδρασεις αλλα τα 175 ατια ειναι υπαρκτα..Ξεχαστε την παπατζα των 192 ιππων του λαδιαρικου ρου χου και τα 200 ψοφαλογα του golf v gti. Εχω μουρη ειμαι κουπερ, ειμαι eyecatcher και ξεμπαζωνω και την ασφαλτο αμα λαχει.
Ρε Randomέα μη κανεις τετοιες συγκρισεις...
Οταν δινεις τοσα χρηματα θελεις κατι ποιοτικο, δε σε νοιαζουν μονο τα kg/hp...
Δεν γνωριζω ποσα αλλαξαν στο νεο S παντως η ποιοτητα + το φινιρισμα του προηγουμενου ηταν για τα μπαζα, τουλαχιστον συγκρινομενο με τους ανταγωνιστες του. Και σου ξαναλεω οταν δινεις τοσα χρηματα στα παπα$# σου αν εισαι και λιγο πιο αργος..
Μη ξεχνας οτι το μοτερ και το πλαισιο του GTi μπορουν να διαχειριστουν ιπποδυναμεις 300+αλογων με πολυ λιγες παρεμβασεις.
Να μη μιλησουμε για παθητικη ασφαλεια...Παντως περι ορεξως.Αν ηταν φθηνοτερο ισως επαιρνα ενα.
-
RE PAIDIA MIN TRELATHUME OTI EINAI ARGO TO GTI!!!!AN EINAI DINATON....aplos einai apistevta grammiko xoris xespasmata!!
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
- εκει που επαθα πλακα ειναι στην αισθηση που σου δινει το αμαξι..Καμμια σχεση με το Golf V GTi που κρυβει τα πραγματικα χλμ που πηγαινει. Το μινι σου δινει ξερη αισθηση επιταχυνσης, και αντιληψη της πραγματικης σου ταχυτητας. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το αμαξι δε σερνεται οπως το golf gti. Δεν θελω να προκαλεσω αντιδρασεις αλλα τα 175 ατια ειναι υπαρκτα..Ξεχαστε την παπατζα των 192 ιππων του λαδιαρικου ρου χου και τα 200 ψοφαλογα του golf v gti. Εχω μουρη ειμαι κουπερ, ειμαι eyecatcher και ξεμπαζωνω και την ασφαλτο αμα λαχει.
Ρε Randomέα μη κανεις τετοιες συγκρισεις...
Οταν δινεις τοσα χρηματα θελεις κατι ποιοτικο, δε σε νοιαζουν μονο τα kg/hp...
Δεν γνωριζω ποσα αλλαξαν στο νεο S παντως η ποιοτητα + το φινιρισμα του προηγουμενου ηταν για τα μπαζα, τουλαχιστον συγκρινομενο με τους ανταγωνιστες του. Και σου ξαναλεω οταν δινεις τοσα χρηματα στα παπα$# σου αν εισαι και λιγο πιο αργος..
Μη ξεχνας οτι το μοτερ και το πλαισιο του GTi μπορουν να διαχειριστουν ιπποδυναμεις 300+αλογων με πολυ λιγες παρεμβασεις.
Να μη μιλησουμε για παθητικη ασφαλεια...Παντως περι ορεξως.Αν ηταν φθηνοτερο ισως επαιρνα ενα.
Φιλε ΡΑΛΥΜΑΝ...
-
κατ αρχην απορω πως εσυ με ενα τοσο καλοστημενο ραλυ και οντας αρκετα γρηγορος μπορεις να γραφεις τετοιες παπ$#^%#$ς υπερασπιζομενος τη γκολφω
-
Παγε δες το κουπερ ες και θα δεις τι ποιοτικη δουλεια εχει γινει..με αριστα το 10 παιρνει 11...ξεχνα το παλιο κουπερ
-
Δεν με ενδιαφερει να εχω απολυτες επιδοσεις...απλως με ενθουσιασε το κουπερ. Το γεγονος οτι και το ρουχου και το τζι τι αι δεν εχουν επιδοσεις ανταξιες με την ονομαστικη ισχυ που δηλωνουν..Το δε γκολφ μου θυμιζει επιδοσεις honda vti του 90 και το ρου χου ειναι για κλαματα...παντα για το τσαλεντζ
4.Ποιος ειπε οτι το πλαισιο και μοτερ του κουπερ δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε περισσοτερα ατια??You get what you pay...Ο δε μυθος περι στιβαροτητας και ακαμψιας που ειχε παλια το γκολφ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΙΑ...ολα τα αμαξια εν ετει 2006 που ισχυριζονται χαρακτηρα GT ειναι το ιδιο η και πιο στοιβαρα απο το gti...
-
Ι dont give a shit about παθητικη ασφαλεια...
-
Εν τελει με το κουπερ εχεις ιματζ σε ενα classic πακετο...γκολφ οπως εγραψα οδηγα και η γιαγια απο το μπουρναζι καθως και η θεια μου απο το Λιδορικι...
-
Τσιμπιμενη τιμη?? Ε δεν μπορεις να τα εχεις ολα και ιματζ και επιδοσεις και χαμηλη τιμη..
8.ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΕΛΑ ΣΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ... ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ 106 RALLYE ΚΑΙ ΔΗ Κ#%#%ΓΜΕΝΟΥ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ, ΡΟΛΜΠΑΡ ΚΛΠ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΠΑ$#$ΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΚΟΛΦΩ?????????????ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
- εκει που επαθα πλακα ειναι στην αισθηση που σου δινει το αμαξι..Καμμια σχεση με το Golf V GTi που κρυβει τα πραγματικα χλμ που πηγαινει. Το μινι σου δινει ξερη αισθηση επιταχυνσης, και αντιληψη της πραγματικης σου ταχυτητας. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το αμαξι δε σερνεται οπως το golf gti. Δεν θελω να προκαλεσω αντιδρασεις αλλα τα 175 ατια ειναι υπαρκτα..Ξεχαστε την παπατζα των 192 ιππων του λαδιαρικου ρου χου και τα 200 ψοφαλογα του golf v gti. Εχω μουρη ειμαι κουπερ, ειμαι eyecatcher και ξεμπαζωνω και την ασφαλτο αμα λαχει.
Ρε Randomέα μη κανεις τετοιες συγκρισεις...
Οταν δινεις τοσα χρηματα θελεις κατι ποιοτικο, δε σε νοιαζουν μονο τα kg/hp...
Δεν γνωριζω ποσα αλλαξαν στο νεο S παντως η ποιοτητα + το φινιρισμα του προηγουμενου ηταν για τα μπαζα, τουλαχιστον συγκρινομενο με τους ανταγωνιστες του. Και σου ξαναλεω οταν δινεις τοσα χρηματα στα παπα$# σου αν εισαι και λιγο πιο αργος..
Μη ξεχνας οτι το μοτερ και το πλαισιο του GTi μπορουν να διαχειριστουν ιπποδυναμεις 300+αλογων με πολυ λιγες παρεμβασεις.
Να μη μιλησουμε για παθητικη ασφαλεια...Παντως περι ορεξως.Αν ηταν φθηνοτερο ισως επαιρνα ενα.
Φιλε ΡΑΛΥΜΑΝ...
-
κατ αρχην απορω πως εσυ με ενα τοσο καλοστημενο ραλυ και οντας αρκετα γρηγορος μπορεις να γραφεις τετοιες παπ$#^%#$ς υπερασπιζομενος τη γκολφω
-
Παγε δες το κουπερ ες και θα δεις τι ποιοτικη δουλεια εχει γινει..με αριστα το 10 παιρνει 11...ξεχνα το παλιο κουπερ
-
Δεν με ενδιαφερει να εχω απολυτες επιδοσεις...απλως με ενθουσιασε το γεγονος οτι και το ρουχου και το τζι τι αι δεν εχουν επιδοσεις ανταξιες με την ονομαστικη ισχυ που δηλωνουν..Το δε γκολφ μου θυμιζει επιδοσεις honda vti του 90 και το ρου χου ειναι για κλαματα...παντα για το τσαλεντζ
4.Ποιος ειπε οτι το πλαισιο και μοτερ του κουπερ δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε περισσοτερα ατια??You get what you pay...Ο δε μυθος περι στιβαροτητας και ακαμψιας που ειχε παλια το γκολφ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΙΑ...ολα τα αμαξια εν ετει 2006 που ισχυριζονται χαρακτηρα GT ειναι το ιδιο η και πιο στοιβαρα απο το gti...
-
Ι dont give a shit about παθητικη ασφαλεια...
-
Εν τελει με το κουπερ εχεις ιματζ σε ενα classic πακετο...γκολφ οπως εγραψα οδηγα και η γιαγια απο το μπουρναζι καθως και η θεια μου απο το Λιδορικι...
-
Τσιμπιμενη τιμη?? Ε δεν μπορεις να τα εχεις ολα και ιματζ και επιδοσεις και χαμηλη τιμη..
8.ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΕΛΑ ΣΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ... ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ 106 RALLYE ΚΑΙ ΔΗ Κ#%#%ΓΜΕΝΟΥ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ, ΡΟΛΜΠΑΡ ΚΛΠ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΠΑ$#$ΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΚΟΛΦΩ?????????????ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!
-
που να δεις ποιοι και κυριότερα ΠΟΙΕΣ -θα- οδηγούν ΜΙΝΙ
κι εδώ τίθεται θέμα ακαμψίας
-
Ikar και λοιποι ...... πρεπει να εχουμε συναντηθει και Μεγαρα ... και να ηταν μεσα και golf και πολλα αλλα gti .....RX8 ....για το cosmo λεω ... σας φαινοταν αργο στην πιστα ???? Στο βουνο εχετε πετυχει κανενα ?????Στο δρομο ακομα και οι φανταζουν SHUMI με το ΜΙΝΙ στα χερια τους ..... καντε το μια βολτα πρωτα ....ειδικα ενα ψιλοβελτιωμενο .....
-
όχι δεν έχουμε βρεθεί στα Μέγαρα και που έγραψα ότι τα S είναι αργά;;
Στό δρόμο ΟΣΕΣ πετυχαίνουμε πάνε αργά και μιλάνε στο κινητό Στο βουνό όχι, δεν πάω Αράχωβα
-
Καλησπερα παιδια!θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους μινι και μινι S.Θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε νουμερα καταναλωσης απο την εμπειρια σας και οχι απο περιοδικα κτλ..Επισης αν καποιος εχει το καινουργιο ακομα καλυτερα!
Ευχαριστω πολυ!
-
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
Καλησπερα παιδια!θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους μινι και μινι S.Θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε νουμερα καταναλωσης απο την εμπειρια σας και οχι απο περιοδικα κτλ..Επισης αν καποιος εχει το καινουργιο ακομα καλυτερα!Ευχαριστω πολυ!
το καινουργιο με σκισιμο , κοντα στο 11- 12
χαλαρα , στο 9-10 -
Thanks!Το εχεις παρει κιολας ρε θηριο??Ξερεις καθολου ποσο καιει το απλο σε αναλογες συνθηκες?
-
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
Thanks!Το εχεις παρει κιολας ρε θηριο??Ξερεις καθολου ποσο καιει το απλο σε αναλογες συνθηκες?δεν το εχω παρει, το εχω οδηγησει απλα....
το απλο πρεπει να ειναι γυρω στα 1 με 2 λιτρα πιο κατω αλλα με τεραστια διαφορα στο γκαζι.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Καλησπερα παιδια!θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους μινι και μινι S.Θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε νουμερα καταναλωσης απο την εμπειρια σας και οχι απο περιοδικα κτλ..Επισης αν καποιος εχει το καινουργιο ακομα καλυτερα!
Ευχαριστω πολυ!
το καινουργιο με σκισιμο , κοντα στο 11- 12
χαλαρα , στο 9-10Συγνώμη ρε Γιάννη, αλλά τι εννοείς σκίσιμο; Με σκίσιμο καίει αρκετά παραπάνω.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καλησπερα παιδια!θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους μινι και μινι S.Θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε νουμερα καταναλωσης απο την εμπειρια σας και οχι απο περιοδικα κτλ..Επισης αν καποιος εχει το καινουργιο ακομα καλυτερα!
Ευχαριστω πολυ!
το καινουργιο με σκισιμο , κοντα στο 11- 12
χαλαρα , στο 9-10Συγνώμη ρε Γιάννη, αλλά τι εννοείς σκίσιμο; Με σκίσιμο καίει αρκετά παραπάνω.
τι να σου πω ρε φιλος....
ο υπολογιστης ταξιδιου τοσο ελεγε....να εκανα λαθος??
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Καλησπερα παιδια!θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους μινι και μινι S.Θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε νουμερα καταναλωσης απο την εμπειρια σας και οχι απο περιοδικα κτλ..Επισης αν καποιος εχει το καινουργιο ακομα καλυτερα!
Ευχαριστω πολυ!
το καινουργιο με σκισιμο , κοντα στο 11- 12
χαλαρα , στο 9-10Συγνώμη ρε Γιάννη, αλλά τι εννοείς σκίσιμο; Με σκίσιμο καίει αρκετά παραπάνω.
τι να σου πω ρε φιλος....
ο υπολογιστης ταξιδιου τοσο ελεγε....να εκανα λαθος??
Δεν ξέρω. Πάντως, η μέγιστη του τεστ στους 4Τ Δεκεμβρίου ήταν κοντά στα 14, κάτι που σημαίνει ότι τόσο έκαψε από φουλάρισμα σε φουλάρισμα, και όχι απλώς σε μια συγκεκριμένη διαδρομή.
Ακόμα και το 14 πάντως, είναι καλό νούμερο, για αυτοκίνητο 175 τουρμπάτων ίππων που του πίνει κάποιος(οι) το αίμα. Ψέμματα. Δεν είναι καλό. Είναι πολύ καλό.
Πανω στην τρελα μου πανω στην αλητεια μου..(ΜΙΝΙ COOPER S)