Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LC 90
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. LC 90
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Εκτός Δρόμου
    16
    49
    306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gtz last edited by

      Εγω θαλεγα να δοκιμάσει και τις ζάντες χωρίς λάστιχα...
      Δεν μπορεί....κάπως θα κρατάνε στις στροφές,ενω με τις σπίθες που θα πετάνε απο την τριβή δε θα χρειάζεται προβολείς για να βλέπει τριγύρω και θα κάνει οικονομία στις λάμπες....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimisgr last edited by

        Ο χρήστης GTZ έγραψε:
        Εγω θαλεγα να δοκιμάσει και τις ζάντες χωρίς λάστιχα...

        Σωστός γιατί τότε δεν θα χρειάζετε να πηγαίνω καν από τον δρόμο.... θα πηγαίνω από τι γραμμές του τρένου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtz last edited by

          Ο χρήστης DimisGR έγραψε:

          Εγω θαλεγα να δοκιμάσει και τις ζάντες χωρίς λάστιχα...

          Σωστός γιατί τότε δεν θα χρειάζετε να πηγαίνω καν από τον δρόμο.... θα πηγαίνω από τι γραμμές του τρένου

          Αψογος....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lepes last edited by

            τελικα το θεριο μου εχει τα εξης...

            «ΕΞΥΠΝΗ» ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ...
            Πραγματικά καταπληκτική δουλειά έχουν κάνει οι Ιάπωνες τεχνικοί στο σύστημα
            μετάδοσης. Πέρα από το κιβώτιο ταχυτήτων, που διαθέτει πέντε σχέσεις και
            ακριβή επιλογέα με σχετικά μικρές διαδρομές, μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στο
            σχεδιασμό του κεντρικού διαφορικού. H υπαρξή του φανερώνει καταρχήν τη
            μόνιμη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς.
            Από εκεί και πέρα το ευφυές σύστημα, αν και εντελώς μηχανικό, λειτουργεί
            κατά κάποιο τρόπο ενεργητικά. Με άλλα λόγια, αν για οποιονδήποτε λόγο
            δημιουργηθεί διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ του εμπρός και του
            πίσω άξονα, το κεντρικό διαφορικό την απορροφά με μηχανικό τρόπο (το
            σύστημα περιλαμβάνει εσωτερικό και εξωτερικό πλανητικό γρανάζι και ανάμεσά
            τους τρία ζεύγη δορυφόρων). Το εξελιγμένο διαφορικό εξασφαλίζει επίσης την
            ιδανική κατανομή των δυνάμεων, ώστε να αποφεύγεται το «κούρδισμα» του
            συστήματος μετάδοσης, που έχει σαν επακόλουθο την καταπόνηση των ημιαξονίων
            και την υπερβολική φθορά των ελαστικών.
            Όλα αυτά συμβαίνουν όταν ο βοηθητικός μοχλός, που βρίσκεται στην κεντρική
            κονσόλα, δίπλα από τον επιλογέα ταχυτήτων, είναι στη θέση «Η». Με το
            βοηθητικό επιλογέα στη θέση «ΗL» το διαφορικό «κλειδώνει» και η διαθέσιμη
            ροπή κατανέμεται σε ποσοστό 50-50 στους δύο άξονες, ενώ υπάρχει βέβαια και
            η επιλογή «LL», όπου πέρα από το «κλείδωμα» του διαφορικού επιλέγονται και
            οι κοντές σχέσεις, για κίνηση όχι μόνο εκτός δρόμου, αλλά και εκτός?
            χωματόδρομου. Εδώ πρέπει να συμπληρώσουμε, ότι το πίσω διαφορικό των
            αυτοκινήτων που θα εισάγονται στη χώρα μας είναι περιορισμένης ολίσθησης,
            για ακόμη πιο σίγουρα περάσματα από λάσπες και χιόνια.
            Απο τη βιβλιοθηκη των 4Τ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης lepes έγραψε:
              Με το
              βοηθητικό επιλογέα στη θέση «ΗL» το διαφορικό «κλειδώνει» και η διαθέσιμη
              ροπή κατανέμεται σε ποσοστό 50-50 στους δύο άξονες
              , ενώ υπάρχει βέβαια και η επιλογή «LL», όπου πέρα από το «κλείδωμα» του διαφορικού επιλέγονται και οι κοντές σχέσεις, για κίνηση όχι μόνο εκτός δρόμου, αλλά και εκτός?
              χωματόδρομου. Εδώ πρέπει να συμπληρώσουμε, ότι το πίσω διαφορικό των
              αυτοκινήτων που θα εισάγονται στη χώρα μας είναι περιορισμένης ολίσθησης,
              για ακόμη πιο σίγουρα περάσματα από λάσπες και χιόνια.
              Απο τη βιβλιοθηκη των 4Τ

              Το bold ειναι εντελώς λάθος. Το κεντρικό διαφορικό που περιγράφεται μάλλον είναι τόρσεν αλλά δεν 'απορροφά' διαφορές ταχύτητας όπως -πάλι λανθασμένα- λέει το κείμενο. Το τόρσεν λειτουργεί με τη διαφορά ροπής και όχι ταχύτητας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lepes last edited by

                τι να σε πω τωρα...οι γνωσεις μου στο θεμα ειναι πτωχες
                οτι γραφουν μεσα οι 4Τ εγραψα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tzipakias90 last edited by

                  Καλημέρα σε όλους. Εδώ και πολλά χρόνια έχω τζιπάκι απο NIVA μέχρι KORADO. Πριν από 1 μήνα πήρα το LC90 του 2000 τρίθυρο(το είχα μαράζι). ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!. Το αμάξι δεν παίζεται . Πάει παντού.

                  Ήθελα να ρωτήσω , έχει βάλει κανείς εργάτη και αν ναι ποιόν? Επίσης ο εργάτης θα χαλάσει καθόλου την οδηγικη συμπεριφορά του αμαξιού?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lepes last edited by

                    καλοταξιδο
                    απο οσο ξερω δεν θα εχεις καμοια αλλαγη στην οδικη συμπεριφορα με τον εργατη ,εγω δεν το εχω ψαξει ακομα αλλα μου αρεσει η ιδεα να μπει μεσα απο τον προφυλακτηρα.... (καπου το εχω δει αλλα δεν θυμαμαι που)
                    περιμενω νεα σου και καμοια τιμη..αμα ενδιαφερεσαι σοβαρα δες και εδω
                    http://www.4wheeldrive.gr/ και ζητα τον Ακη να σου πει γνωμες και τιμες 😉 ειναι καλος!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tzipakias90 last edited by

                      Το LC έχει τώρα κι εργάτη. Τελικά έβαλα τον εργάτη της Warn 9.5XP. Δοκιμή θα γίνει την Κυριακή και η όλη εγκατάσταση ήταν άριστη δουλειά επαγγελματική. Την τοποθέτηση την έκανα στην x-treme-4x4.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lepes last edited by

                        Ο χρήστης tzipakias90 έγραψε:
                        Το LC έχει τώρα κι εργάτη. Τελικά έβαλα τον εργάτη της Warn 9.5XP. Δοκιμή θα γίνει την Κυριακή και η όλη εγκατάσταση ήταν άριστη δουλειά επαγγελματική. Την τοποθέτηση την έκανα στην x-treme-4x4.

                        Κοιτα ατυχια ...χθες ειμουνα και εγω στη παρνηθα για παιχνιδι να τα λεγαμε και απο κοντα για τα θερια μας...
                        ααα και χρονια πολλα σε ολους και καλα Χριστουγεννα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 3 / 3
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        APRILIOS

                        ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr